globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod auto - motorka
 
25.10.2010 v 20:36
Zdravím všechny zkušenejší. Rád bych tady probral moje rozhodování ohledně motorky. V 18-ti jsem bez nějakých problému udělal autoškolu a to na auto a motorku do 25KW. Do dneška jsem vystřídal si myslím už pár aut jak vlastních tak šlužebních a jelikož moje práce je poměrně dost o ježdění tak si troufám říct že cca 60 000 - 70 000 mám najeto určitě. Vhod to určitě bylo protože člověk přeci jen nabere zkušenosti. Do této doby jsem vlastnil nebo zatím vlastním malej sporťáček kterej jsem měl čistě na ježdění o víkendech a přiznám se že pomalu se nejezdilo. Nicméně staří auta se projevuje a já začínám přemýšlet nad útěkem a prodejem aut. No a to je začátek dotazu. Už kdysi jsem se zbláznil do SV 650S. Dřív mě to víc táhlo k motorkám ale auto prostě vyhrálo. Proto mám v hlavě nápad prodat auto a koupit SV-čko. Přiznám se že od autoškoly jsem defakto vůbec nejezdil. Párkrát jsem se svezl na CBF600S a jednou na Monsteru 1000 ( vše na chvilu půjčený ) ale teď už cca 2 roky nic. Proto se ptám zda-li nemám velký oči a Sv-čko není velký sousto ( přeci jen je to dvouvál do V )? Jinak rozpočet mám tak do 50 000 čistě za motorku. S hadrama přepisem a údržbou samo že počítám. Dál zvažuju jestli si už rovnou nerozšířit papíry na neomezeně abych nebyl svázán výběr jen 25KW motorek. Předem dík za rady a pomoc Jakub.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:09 | Nahoru | #31
BENOS> Nenabízim jen nevim jak se ti tam dostat

(reakce na) Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:14 | Nahoru | #32
lukš> JEŽÍÍÍÍŠ MAARJÁ TY PO MĚ JEDEŠ JAKO BLÁZEN TO BYCH MUSEL BÝT ŽENSKÁ A TY MÍT HOODNĚ MILIONUU JO A DVA DNY PŘED SMRTÍ

Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:15 | Nahoru | #33
SVčko dobrá volba . Byl jsem moc spokojen ! Pro začátek super stroj .

Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:18 | Nahoru | #34
A TED VÁŽNĚ JOO... SV 650 NA ZAČÁTEK BYCH BRAL.. JE TO DOCELA POHODLNÁ MOTORKA A NIC MOC NEJEDE TAKŽE KLÍDEK

Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:19 | Nahoru | #35
BENOS> Miliánů mám dost ale když nejevíš zájem tak si kůpim jinde Prej hérečka-Hovno hérečka kuwa to je však to vim.......

Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:23 | Nahoru | #36
KURVA NÉÉ......ALE KURVA KUREVSKÁ VÍŠ..PROTOŽE DÁM KAŽDÉMU JEN TOBĚ NÉÉ

Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:23 | Nahoru | #37
Co se clovek docte na renomovanych MCN :

The Suzuki SV650 is a straightforward middleweight V-twin all-rounder which proves you don’t have to be boring to be practical. The SV650 is versatile, affordable, a doddle to ride (making it popular with inexperienced riders) and yet is a hoot to muck about on - or even to race.

Proste co dodat, podepisuju. Kdybych zacinal na simalovi a mel problemy, tak bych si asi myslel ze na SV bych mel problemy mnohem vetsi a proto bych predpokladal, ze SV neni vhodna pro zacatek. Takhle to ale nefunguje. Vzhledem k tomu, ze mas v aute najetejch tolik km, tak bych rekl, ze nejsi hormonama preteklej pubertak a s SV nemuzes mit problem.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:28 | Nahoru | #38
BENOS> Tak dík Jdu zkusit manželku

(reakce na) Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:30 | Nahoru | #39
lukš> TA TI UŽ TAKY NEDÁ... JÁ UŽ U VÁS DNES BYL VÍŠ DALA UŽ MĚ

Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:36 | Nahoru | #40
BENOS> Tak to jsem v prdeli Jdu se ukojit k mazlíkovi do garáže

Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:37 | Nahoru | #41
TAK TO BĚŽ HNED..PROTOŽE MI VOLALA TVÁ ŽENA ŽE CHCE JEŠTĚ TAK PROSÍM ASPON TŘI HODKY NELEZ DOMU JOO...DÍK

Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 22:43 | Nahoru | #42
BENOS> OK chrupnu v garáži tak máš do rána pré Pro dnešek čágo Nebudem tu zasírat vlákno

(reakce na) Přechod auto - motorka

25.10.2010 v 23:33 | Nahoru | #43

Cosmogagy>v tom pripade pullitra.. GS500, CB500, ER-5, GPZ500, Zephyr 550... a nebo hodnou sestku XJ600..

a nebo ti nemam radit podle sveho vedomi, svedomi a zkusenosti mensi kubaturu?? chces sestku?? pak jednoznacne bez na zacatek spis ctyrval nez dvouval, ctyrval vic odpousti... a nejlip moje CBR, vejdes se bezproblemu do rozpoctu, naopak ti jeste 10000 zbyde


tak nicmene musim potvrdit ze CBR600F je neskutecne hodny do 8tisíc...a i když máv 5tis asi 2x tolik koní co GS tak GS mi přijde paradoxně jako daleko větší drak.

Přechod auto - motorka

26.10.2010 v 07:05 | Nahoru | #44
Než sem koupil V2 1000 svezl sem se na i na první SV650S. Super, trošku respekt (po Jawě 350/639), ale jinak dobrý. Nevyděsí a když přežiješ prvních sto kiláků než si trochu zvykneš pak už jen zrychluješ a pak zase běduješ že to nejede... Kámoš co ho měl na něm proháněl sport šestky i litry, po rovině samo že nééé.

Přechod auto - motorka

26.10.2010 v 10:32 | Nahoru | #45
Rozsir si papiry, alespon se pritom alespon na chvilku povozis na silnejsi masine a budes pak mit vetsi vyber pri koupi.

Ohledne motorky samotne... je tu toho spousta, porad se opakujou ty same motorky... jednoznacna rada neexistuje, takze bych okouknul ty bezne doporucovane (500-750) a zkousel, ktera Ti sedne nejvic... z osobni zkusenosti i na 750 se da zacit bez nejmensich problemu - samozrejme se bavime o hodne, cestovne strizene 750, ne o GSX-R Spis nez objem bych resil charakter motorky, nastup vykonu a "privetivost".

Přechod auto - motorka

26.10.2010 v 13:01 | Nahoru | #46
Pro úplnýho začátečníka je lepší dle mýho 4-válec.Takže za mě->XJ 600,Bandit 600,CBF 600.Atd.

2 reakcí na tento příspěvek Přechod auto - motorka

26.10.2010 v 14:19 | Nahoru | #47
Jestli jsi před plechovkou nejezdil delší dobu na větší motorce, tak si rozšiř noty. Je to při přechodu z auta velmi vhodné. Většina šoférů je z plechovky profesionálně ,,zdeformovaná''. Nejde tady o testy, ale o zvyky, které jsou z plechovky po delší době dost špatné a na motce se můžou vymstít(jízda křižovatkou, jízda v pruhu, odhad vzdálenosti, dávání přednosti atd.).
Navíc, pokud nebude instruktor kokot, řekne Ti rovnou (bez ohledu co se píše ve vyhlášce) aby sis držel a využíval s motorkou správně celý pruh a nelepil se na pravou krajnici, aby Tě plechovkáři neřezali do škarpy. Všeobecně jsou autoškoly asi bída, ale jízdy a manipulace s motorkou se spolujezdcem v provozu jsou docela fajn na osvěžení, proto koukni spíš do jejich garáže na čem se svezeš,než na cenu. Obnovíš návyky brždění a manipulace s motkou, citlivého podřazování s meziplynem a hlavně jinak se koukat a předvídat. Pokud Ti tyto věci neřekne, tak to kokot asi bude , to nejde zaručit, ale aspoň pocvičíš na cizí mašině, než potrápíš svou drahou mašlenku nebo kosti.
Ono i ten výběr motorky se Ti pak bude dělat líp.

(reakce na) Přechod auto - motorka

26.10.2010 v 14:54 | Nahoru | #48
-rabbit-> Dík za fajn příspěvek. Koukal jsem i po inzerci a fakt to bude asi lepší už jen kvůli pozdějšímu výběru a přeci jen se zase trošku chci s tou motorkou naučit. Asi se nezapomíná vše ale nějak se toho už teď bojím

Přechod auto - motorka

26.10.2010 v 16:14 | Nahoru | #49
No a při Tvých proporcích si pak v klidu budeš moci škrtnout ze seznamu ty malý pětikule.

Přechod auto - motorka

26.10.2010 v 20:48 | Nahoru | #50
Kámoš teď prodává modré SVčko, jestli je teda ještě k máni. Má tam alarm, dalkový start, miniblinkry, moc pěkné. Já osobně bych se ho nebal a to mám odježděne jen rok na skútru a druhý rok na YBR 125. Ale na zimu bych ještě nechal to auto

Naposledy editováno 26.10.2010 20:48:43

(reakce na) Přechod auto - motorka

26.10.2010 v 21:29 | Nahoru | #51

-rabbit->....
Navíc, pokud nebude instruktor kokot, řekne Ti rovnou (bez ohledu co se píše ve vyhlášce) aby sis držel a využíval s motorkou správně celý pruh a nelepil se na pravou krajnici, aby Tě plechovkáři neřezali do škarpy. Všeobecně jsou autoškoly asi bída, ale jízdy a manipulace s motorkou se spolujezdcem v provozu jsou docela fajn na osvěžení, proto koukni spíš do jejich garáže na čem se svezeš,než na cenu. Obnovíš návyky brždění a manipulace s motkou, citlivého podřazování s meziplynem a hlavně jinak se koukat a předvídat. Pokud Ti tyto věci neřekne, tak to kokot asi bude , to nejde zaručit, ale aspoň pocvičíš na cizí mašině, než potrápíš svou drahou mašlenku nebo kosti.
Ono i ten výběr motorky se Ti pak bude dělat líp.



Můžu podepsat ... auto 5 let, moto nikdy - instruktor mě hustil jak brzdit, nejezdit vpravo - že přece mám jet středem, aby mě nevzala auta atd. ... Nezdá se to, ale je to docela rozdílné :D, ta deformace z auta byla hodně znát

Přechod auto - motorka

27.10.2010 v 17:56 | Nahoru | #52
Udělej si velký papíry a svčko v klidku, nejezdil jsem 9 let na moto a pak jsem koupil monstra S2r a cajk!

Přechod auto - motorka

27.10.2010 v 18:12 | Nahoru | #53
Na motorce jsem jel naposledy v roce 1975.Bylo to v Lednu -8 st.Vezl jsem kamaráda z Chomutova do Terezína na vojnu protože mu ujel vlak.V Terezíně šel do tepla a já jel zpátky.Motorku jsem druhý den daroval zdarma v hospodě.No uplynulo drahně let strávených ve všech možných plechovkách.Od osobáků přes kamiony až po autobusy.Dalo to dost přes dva miliony km.Pořád mě to baví a i živí.Jenže vytratilo se mi nějak to potěšení z jízdy.Jakmile vyjedu do pěti minut se za někým táhnu neustále se potkávám s matlaly co to vůbec neumí,koneckonců znáte to sami.Proto jsem se rozhodl koupit motorku.Dá mi opravdovou volnost a svobodu.Zase se mám na co těšit jako dřív.Píšu to tady proto,že si nepřipadám nějak příliš zdeformovaný.Principy jsou stejný,opatrnosti není nikdy dost a jezdit pořád umím..

1 reakcí na tento příspěvek Přechod auto - motorka

27.10.2010 v 19:49 | Nahoru | #54
No autoškolu vybírat podle zkušeností a referencí jinak se nic člověk nenaučí
Já měl instruktora na zabití. Pořád něco blábolil a mezi řečí prohodil jestli mám jet doprava nebo do leva. Sám nesledoval značky a pořád mě nutil přidávat i když tam byla zóna 30km/hod. Neustále mi strkal ze spodu do ruky abych ubral do zatáčky nebo když nás někdo předjížděl. Každou chvilku mi tlačil do levého ramena abych jel víc ke kraji. Do zatáček sem nesměl moc naklánět ale zatáčet řidítkama a o podřazování s meziplynem sem si mohl nechat jen zdát.
Zato u závěrečky byla paráda, komisař mi ukázal vždy jen rukou kam jet a já se konečně projel podle svého. Prostě pohoda, pak se mě zeptal na co je ta nádobka na řidítkách a abych mu popsal kontrolky

Jinak s výběrem motorky moc neporadím, mé 15let staré zkušenosti s Jawou a ČZ asi nic moc.
Ale asi bych se na obou projel a pak vybral na čem se mi jede líp. Já osobně si vybral horneta, dobře se mi na něm sedí ( a to mam něco přes 170cm a 115kg )

(reakce na) Přechod auto - motorka

28.10.2010 v 11:41 | Nahoru | #55

Vendous>No autoškolu vybírat podle zkušeností a referencí jinak se nic člověk nenaučí
Já měl instruktora na zabití. Pořád něco blábolil a mezi řečí prohodil jestli mám jet doprava nebo do leva. Sám nesledoval značky a pořád mě nutil přidávat i když tam byla zóna 30km/hod. Neustále mi strkal ze spodu do ruky abych ubral do zatáčky nebo když nás někdo předjížděl. Každou chvilku mi tlačil do levého ramena abych jel víc ke kraji. Do zatáček sem nesměl moc naklánět ale zatáčet řidítkama a o podřazování s meziplynem sem si mohl nechat jen zdát.
Zato u závěrečky byla paráda, komisař mi ukázal vždy jen rukou kam jet a já se konečně projel podle svého. Prostě pohoda, pak se mě zeptal na co je ta nádobka na řidítkách a abych mu popsal kontrolky

Jinak s výběrem motorky moc neporadím, mé 15let staré zkušenosti s Jawou a ČZ asi nic moc.
Ale asi bych se na obou projel a pak vybral na čem se mi jede líp. Já osobně si vybral horneta, dobře se mi na něm sedí ( a to mam něco přes 170cm a 115kg )



Tak to Tě obdivuji, že jsi s tím instruktorem nejebnul do kopřiv. Já měl před léty když jsem si rozšiřoval na velkou právě spíš štěstí na instruktora, nebyl předposraný a neplácal. Zaručit dobrého nelze, to je jasné. Já tehdy taky rozšiřoval až po dlouhé době v plechovce a živím se za kopytem větších drobečků než jsou srandy na gumových kolech, ale moto je radost a něco jiného a přiznám se, na určitých zlozvycích z auta mě tehdy při jízdách férově vychytal a dodnes se snažím na ně myslet.

Přechod auto - motorka

28.10.2010 v 12:28 | Nahoru | #56
Jakože pětikilo dvouvál je málo asi. Pro někoho akorát, pro někoho nuda po měsíci ježdění. Záleží jak to vidíš. Někdo si dá kolínko a řekne že ta motorka je už slabá a chce litra. Někdo si užívá jízdu i na babetě a motorku změní třeba jen z pocitu že chce trochu zrychlení. Já mám čtyřvál 400ccm jako první motorku a fakt silnější nechci, stovka za 5 vteřin mi stačí Ale čím víc mám naježděno tak tim víc vidím chyby. Od spoda to fakt už howno jede, do zatáček se to třepe, drncá apod. Po 20 let staré motorce co bych chtěl, ale fakt je že ty rozdíly ze začátku nepoznáš a každá motorka pro tebe bude hustokrutá. Ale časem poznáš že máš na víc.

Naposledy editováno 28.10.2010 12:30:44
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist