aby se předešlo nějakým spekulacím a "spekulacím", co a jak bude na 300 ZGH 2011, tak napíšu asi toto:
300 ZGH se začaly po válce jezdit v roce 1961
až do letošního roku se nejely pouze 2x
proč?
protože nebyly peníze
ale i to jsme ustáli a závody opět rozjeli...a příští rok pojedeme 49.ročník
ano říkám, že POJEDEME....protože jsme o tom vnitřně přesvědčeni
ALE.........
musíme mít dostatečný počet lidí na přípravy
dostatečnou sumu financí na přípravu a odjetí
už jsem to zde jednou psal
začal jsem na zdejší forum psát o interních věcech v AMK Hořice
dával vám všem info co a jak chodí, co se chystá
čerpal jsem taky od vás náměty, přijímal kritiku
často jsme se tady dohadovali
mnohdy to vypadalo, že se hádáme
mě šlo jenom o to, aby 300 ZGH byly transparentní
jsem pyšnej na to, že v tomhle klubu jsem
že jsem v partě lidí, která pokračuje v historii 300 ZGH
nebýt práce oněch tří generací co dělají 300 ZGH
nebylo by nic
pracujeme týmově, nikdo z nás nemá exhibicionistický ambice se chlubit cizím peřím
práci lidí oněch tří generací beru jako stěžejní
proto se k nám pak rádi vraceli zahraniční jezdci
proto si zdejší trať přijeli vyzkoušet naši špičkoví jezdci
nebýt práce všech těchto lidí, nikdy by Zatáčky nebyly takovým motosvátkem
takovým lákadlem, takovou prestižní záležitostí
debaty na téma 300 ZGH se pak ale zvrhly do polohy už nepřijatelné
tak jsem se přestal angažovat
mnozí mě tady křižovali za to, že se urážím, nebo nasírám
ale i v tom se mýlili
nyní se spekuluje o tom, jaké třídy pojedou 300 ZGH 2011
co s veteránama atd
ČTT, tedy veteránská pravidelnost se zcela jistě v roce 2011 pojede
tak jako obyvykle, pojedeme jubilejní 20. ročník, tak to zachováme v obyvklém gardu
změny nastanou při ostrých 300 ZGH
jak to všechno bude je zatím v poloze dohadů, návrhů, diskuzí
někde jsem také četl slova o tom, aby naši jezdci nebyli nějak limitováni, nebo odmítáni na úkor jezdců ze zahraničí
ani toho se nemusí nikdo bát
určitě se nestane to, aby třeba do 600cc jsme přijali 20 cizinců a naše kluky nechali sedět na stráni s párkem v ruce
vím dobře, že řada našich kluků je jezdecky na tom lépe než někteří zahraniční
ale alternativ na řešení je několik
takže diskutujme, diskutujte....
potom Rada AMK Hořice nějak rozhodne
jistě to nebude jednoduché
a jistě se nebude rozhodnutí VŠEM líbit
ale bude nutné to rozhodnutí ctít
jinak pokud má někdo zájem si připomenout sezonu 2010
tady je nabídka
toto DVD obdrží i jezdci při vyhlašování v Hořicích
jménem AMK Hořice
děkuju všem věrným za přízeň
jezdcům za skvělé zážitky
vám divákům a fanouškům za skvělou kulisu
těšme se na 300 ZGH 2011
Uzavřeno 15.05.2011 v 21:37 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 07:56 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 07:59 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 14:16 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 14:17 uživatelem Larry
Otevřeno 17.05.2011 v 08:52 uživatelem Larry
Uzavřeno 06.06.2011 v 18:13 uživatelem Larry
Naposledy editováno 01.03.2011 11:07:20
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
L&B>Běžte už něco dělat a neřešte tu furt pi*oviny!
třeba pálit slivovicu
3 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
matrixbiker>petridas> Problémů ? Mě přijde že tu "hořičáky" všichni respektují.
A milují!!!petridas>tady je hlavne problem ze se o horicich diskutuje! pac videli jste tady treba kluky z terlicka? myslim poradatele ,chodi sem ctou to ,ale nezapojuji se pac se nechcou dostat do stejnejch problemu jako horicaci v cele z larrym !
petridas....není to tak žhavý
až na pár vyjímek
jsou příspěvky v normě
ale ani tak mě to nijak nemrzačí
to že sem Hořicích píšu
je jenom proto
aby si všichni co k nám jezdí
byli k nám ještě blíž
a v 95% tomu tak je
a to je myslím dobrý
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
co se tyka labutí tak myslím ze se ujaly a velka pulnocni fronta me v tom utvrzuje! ,ale samo že bych byl radsi kdyby bylo depo kde ma byt a labute by mohly stat jinde! co se tyka kradezi tak to ma puvod urcite v tom ze to bylo jak to bylo ( velka parba moc cizich lidi atd.) ,ktere pramenily z toho problemu mezi dvema subjekty v terlicku! a ktere doufam se uz nebudou a nesmi opakovat!
jinak jak asi vis nemam s poradanim kahance nic spolecneho jen sem clenem jednoho subjektu ,ktery se na poradani podili jen velmi okrajove (rozhlas ,vlajky ) co se tyka organizacnich veci tak vubec ! jinak samo ze bych toho hajzla nejradsi nakopal nekam ! neb to neni dobra vizitka pro kahanec celkove!
omlouvam se larrymu za zasvineni tohoto vlakna !
petridas>no larry ale nekdy se tady pekne rozcilujes a toho se chcou kluci vyvarovat! proste to udelaj tak a nepripusti debatu! ,ale nevim jestli to je tak dobre!
hele petridas
jak víš že se rozčiluju??
hm??, jak to víš??
usuzuješ z čeho??
už jsme tady několikrát psali,že psané slovo je zavádějící
protože chybí intonace,abys poznal jak to kdo myslí
kdo je nasranej kdo ne
nevím o tom, že by mě nějakej příspěvek nasral
ti co mě znají, se kterými probírám tyto věci i ústně
mohou potvrdit že jsem se nikdy neurazil a už vůbec nenasral
a že jsme taky měli "ohnivý" debaty
ale ústní hovor je na to mnohem lepší než písemná forma
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
petridas>tak na nektere prispevky reagujes ,aspon mne se zda trochu nastvane !! ,ale jasne ze to muze vypadat jinak nez kdybych te videl osobne!
tak to přesně je
určitě bych se neurazil a už vůbec ne nasral
to bych tě chytil pod krkem a bylo by to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
fotoman46>petridas> To se ti moc nepovedlo Já myslím , že u vás máte problémů víc než dost. Což jste letos dokázali těma labutěma A nemluvím o spoustě krádeží .
Ano ano- mému Pájovi se ztratila jeho krásná mikina. Nenašel ji někdo kolem labutí???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
L&B>Ano ano- mému Pájovi se ztratila jeho krásná mikina. Nenašel ji někdo kolem labutí???
ty ses taky točil na labutích??????????
s flašou slivovice????????
až do rána?????????????
pak ztracená mikina je to nejmenší zlo
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
VerkaH.>Tak aspoň Ti zbyla klobása !!!
no
chtěl sem na zem položit klobásu a jít pro pivo....
ale ne, to sem už neudělal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
Pojďme se nyní projet, nebo projít po závodní trati. Když Tě depaři pustí na trať , tak sjedeš pár metrů z depa a jsi tady…jsi na té respektované, obávané, ale i milované trati. Tak pěkně se usaď, zaklapni plexi a první kolo si spolu vychutnáme i jinak.
Mineš startovací věž, kterou jsme kdysi brigádně postavili a před sebou vidíš první pravou zatáčku. Ta nemá žádné jméno, ale už si tam ustlalo několik borců. Vlastně ještě před touto první zatáčkou upadl kdysi tovární jezdec Jawy, Zdenek Bíma z Hořic. Ale my jsme v té první pravé pod startem a já pamatuji Henryho Salu z Holandska, kterému tady bylo krušno. Tenkrát pršelo a Henry si nešetrně cvaknul o přední brzdu …no a bylo to. To tam ještě nebyly sítě! Ale nizozemský pilot se zvedl a odkráčel zpět do depa po svých. Dalším byl i populární Knoflík, jak se přezdívalo René Knöflerovi z Německa. Bylo to v roce 2004, tedy v roce, co nám před závody padal sníh, vlastně taková zmrzlá krupice. Knoflík ve dvackách Podlipákovi ujel. No ale znáte Oldu, začal Knoflíka dotahovat a to tak silně a rychle, že to pak sympatický Němec neuseděl a chytil se do záchranné sítě. V roce 2006 ho napodobil jeho krajan Johannes Kehrer, který tam ztrestal svou MZ ve třídě Supermono.
No, takže tu první pravou už známe, ale musíme sklápět hned vlevo, je to vlastně takové „esíčko“.Zde se slangově říká Na Cikánce. Vlastně ani nevím proč. Možná se tam chodila dívat na závody nějaká cikánka, těžko říci….Ba ne, to byl jen vtip…Ale proč Cikánka, to se v této knize ještě dočteš. V té levé spadnul Karl Heinz Kittler z Německa a pak také jeho krajan Hans-Peter Reichel. Ten ke vší smůle po highsideru přepadl přes řidítka a spadl na záda tak tvrdě, že to znamenalo zranění míchy a trvalé upoutání na invalidní vozík. Svoje si tam také „užil“ Bíťák, tedy Pavel Bittner, když tam ve warm-upu havaroval. Byl jsem u toho, když si Petra Lukáš Pešek pak v depu dobíral, že spadnout ve warm-upu je „umění“ a to , že se mu ještě nestalo. Na Cikánce, také upadl Mašek alias Mazzda. Ano, čtete správně, upadl na Cikánce a ne na cikánku. Mazzda, jak přezdívají tomuto klukovi tam ukázal salto mortale , i tady síť splnila svůj účel.
Tak, esíčko Na Cikánce, máme za sebou a po krátké rovince přijíždíme k jedné z TOP zatáček hořické tratě. Ano, jsme v zatáčce U Nálevků. Jenom na vysvětlenou. Tento název je podle jména majitele domu, který v zatáčce stojí, ne tedy podle pivního stánku, který je na druhé straně silnice. Tak a tady bývá rušno dosti často.Spadl zde mimo jiné i Jeho Veličenstvo Venoušek Párus už v době svého pokročilého věku. Spadl tady i zelený expres a populární postava Ruedi Gächter ze Švýcarska. Předváděl se tady ale i Eda Klimek, nebo Atilla Cszöcz z Maďarska. Ale i Šmudla Martin Loicht se tady marně snažil na vodě zkrotit svůj stroj. Cagiva Kedziora tam lítala vzduchem, zatím co Martin Kamenický se na své Cagivě bořil do balíků slámy. V roce 2007, tam při závodech Klasik spadli hned dva najednou a to hvězdy této kategorie, tedy Neuimar a Fürböck. Je to zatáčka, kam s oblibou chodí Luboš Novosad, tedy výborný člověk a také výborný fotograf. Jeho „fotopády“ jsou už ve světě motorismu notně „profláknuté“.
Opouštíme zatáčku U Nálevků a máme před sebou kopec dolů do města, pěkně na srdíčko. My říkáme, že jedeme z Borku. Dole pod Borkem přesně u hospody, je nutné už intenzivně brzdit, abys zvládl pravej vingl Pod Borkem. Kdysi dávno v této zatáčce bývala statná stoletá lípa. Říkalo se tam „ U lípy“…proto se také blízké sídliště jmenuje Pod Lipou. I tato zatáčka nadělala mnohým jezdcům problémy a to i takovým formátům, jakým je v Hořicích Roman Boček. Ten zde upadl a jeho motorka skončila na střeše blízkých garáží. A jedeš po rovině, míjíš hospodu přezdívanou „Hračkárna“, projíždíš vrchní částí náměstí, mineš budovu bývalých jeslí, jinak nejužší místo na trati a už musíš mačkat brzdy.
Jsme v zatáčce U Koruny. Je zde restaurant Koruna, tak zatáčka nemůže mít ani jiné jméno. Je to opět pravej vingl, i zde je to divácky oblíbené místo. A také fotografové zde rádi loví, jelikož zde jezdci jedou pomalu. Jeden příklad pádu za všechny je případ německého jezdce Thomase Lucase, jinak několika násobného vítěze 300 ZGH. Když zde začínal, tak se trať pilně učil a jednou jaksi zapomněl u Koruny zabrzdit…takže nejel doprava, ale rovně…sice stál na brzdách, ale rychlost byla příliš vysoká, navíc najel na kanál a po skoku upadl a skončil i s motocyklem pod zaparkovaným automobilem, který stál v úctyhodné vzdálenosti od jmenované zatáčky. Projeli jsme tedy Korunu a hned následuje prudká vlevo. Poblíž je Hasičský záchranný sbor, tedy zatáčka U Hasičárny. Odsud jsou super fotografie, které jsou foceny od zadu. Vidíte zde jezdce v náklonu a kousek od obrubníku na levé straně. Zde spadl v Supermonech Vacek, který se smekl po oleji, který mu vytékal z jeho motocyklu na zadní kolo. Už jsi jistě zaregistroval, že stoupáme do kopce, čeká nás rovina a opět pravá nepříliš oblíbená zatáčka. Ta má názvy hned tři..U Hroníků, nebo U Schodů, ale také Svodidlovka…platí jedno druhé i třetí.. V této zatáčce si poslední roky staví tribunu parta mladých fans, kteří tam bouřlivě povzbuzují…nechybí státní vlajky, trumpety a samozřejmě notně hlasitý projev. Máš za sebou další zatáčku a využij krátkou rovinu na oddech. Trať stoupá stále do kopce, ven z města.
A je tu další oblíbené místečko, i moje . Ano, zatáčka Na Jabloňáku. Proč Jabloňák?. No protože je to u ulice , která nese název po panu Jablonském. Tato zatáčka je kouzelná ze všech pohledů, proto i zde se s oblibou fotí a natáčí. A je jedno, jestli stojíš vně nebo uvnitř zatáčky. Obzvlášť apartní jsou výjezdy s levým kolenem těsně nad obrubníkem. Při nájezdu do této zatáčky, kvůli technickým problémům spadl Radek Urbanec. Na výjezdu si Fantomas Jirka Fejta škrtnul o pneumatiku vytyčující trať a lehce ji posunul do silnice. Fejtič sice z motorky nespadl, ale předvedl tam úžasná gymnastická prostná. Za ním jel Michal Sali Salač.Ten si ťuknul o onu pneu, co tam rozhodil Fejtič. I Sali se snažil vybalancovat, ale to už byl v trávě a tam sebou žuchnul.
Takže máš za sebou i Jabloňák, teď se protáhneš kolem břehu, mineš plot u internátu, mineš Villu Annu a máš tu Vodojem. Onen zmiňovaný plot u internátu vyzkusil Falout, když tam zlomil svou krásnou Hondu, bohužel si přitom zlomil i svou nohu. V nájezdu k ukrutné zatáčce U Vodojemu spadl Marek Zima z Hořic, který přeletěl všechno, co měl před sebou a spadl do blízké zahrady. V nájezdu také havaroval Antonín Pražák, vinou bylo srdeční selhání. Bohužel Antonín jej neustál….
Zatáčka U Vodojemu…další atraktivní místo, počítáš je, kolik jich už je?? Jsme zhruba v polovině tratě, kdysi zde bývalo druhé hlasatelské stanoviště. Zde se padá poměrně často, zatáčka se musí správně najet a pak bývají problémy i na výjezdu. Nutí tě to, abys potáhl za plyn dříve, rychleji a razantněji než soupeř…a ouha..musíš nalehnout na přední kolo a tu svou potvůrku krotit. Jak ji povolíš uzdu, mohl by ses tady pěkně vyválet. Rosťa Nečesánek tady zahodil svou Kawu. Viděl jsem tady spadnout i dva veteránisty, jména si už nepamatuji. Po zadním opustíš zatáčku, tedy ne po zádech jako Victor Gilmore z Irska a stále stoupáš výš a výš. Teď se musíš protáhnout úsekem, který není mezi jezdci oblíbený. Je to taková dlouhá levá, není tady moc vidět. Tady předvedl neskutečný artistický kousek Sali. Spadl dolů v pravo z náspu a i s mašinou se koulel dolů po stráni, skoro až do zatáčky Na Jabloňáku.V tomto místě při závodech České Tourist Trophy, došlo k ne příliš pěkné kolizi hned tři sidecarů. Ale to už máš před sebou levou zatáčku U Halířů. Dům přímo v zatáčce patřil výbornému hořickému jezdci, Pepíku Barešovi, který tragicky zahynul na závodech v Chomutově, takže by se zatáčka také mohla klidně jmenovat, Barešova zatáčka.
Na výjezdu z této zatáčky se na tebe směje autobusová zastávka. Je nová, protože na tu starou se už nemohl Honza Janeček koukat, tak ji tam se svou Suzou zbořil a bylo to. No a teď můžeš konečně trochu zalehnout za plexi a jet taky chvíli rovně. Pořád jedeš do kopce, ale už vidíš jeho vrchol, Jo, jsme na Křížku. Tento horizont, je nejenom vidět ,ale i cítit. Je nutné včas ubrat, abys tady neodlepil mašinu od silnice. Peťa Javůrek by mohl vyprávět, jak to bolí, když si sedneš rozkročmo na nádrž. Křížek je místo, kde vjedeš do lesního tunelu. Je to tedy změna i na oči. Hned za Křížkem ale musíš brzdit a motorku mačkat k pravému břehu, nebo ti ta pravá zatáčka nebude stačit. Jako nestačila Andy Preiningovi, který tady ulehnul. Jel po zadku mimo trať do mlází a tam si poranil svoje mužství, které mu muselo pár odborných stehů spravit. A najíždíme k zatáčce, která vlastně ani jméno nemá,respektive neměla..
Když se chceme zmínit o této zatáčce, tak řekneme…to je ta velká levá za Křížkem, ale po diskuzi s fanoušky a diváky, bylo v roce 2008 rozhodnuto, že tato zatáčka se bude jmenovat Na Lošánce. Navrhl jsem její jméno podle zdejšího názvu lesa, který vede podél této zatáčky…i zde se dobře dívá na závody, protože se na jezdce díváme shora. Tady se Mára Červený chtěl předvést divákům, bylo už po odmávnutí. Ale jeho trik jaksi nevyšel a Mára se tam vyvalil a poslal svou Hondu do lesa. Pepa Kubíček ho asi nepochválil, ale stalo se. No dobře, my pokračujeme v krasojízdě.
Mírná pravá, mírně z kopečka, ale prudce na brzdy, nakopat tam za jedna…a prudce vpravo…tak už doufám víš, proč tohle je Lukaveckej vracák. Vlastně, proč vracák jsi už poznal, ale proč Lukaveckej? No protože, kdybys náhodou byl dlouhej na brzdy a pustil to rovně, pak bys dojel do Lukavce. I tady se ohrála divadelní představení. Někomu tady lehce ukápl olejíček a za ním padal jeden za druhým. Nezapomenutelným zůstane souboj mezi Dekánkem a Hlavatkou, který se rozhodl právě zde.Dekoš Petce tak vybláznil, že to Petec tady neubrzdil prakticky už bez brzdových destiček jel rovně. Taky se zde vyřešil tvrdý souboj mezi Auingeren a Meidingerem. Oba hoši z Rakous, se do sebe ta zakousli, že musel Gusti Auinger spadnout do lesa . Meidinger, ale zpomalil a počkal, až jeho krajana pořadatelé vytáhnout zpátky na trať a bitva mohla pokračovat.Ale Auinger to svému kámošovi gentlemansky vrátil a nechal ho vyhrát.Upadl tady i Voit, zlomil si tu malíček a bylo po nadějích na věnec. Za tímto vracákem máme první dachovské esíčko, které nese jméno legendárního Bohouše Staši. Bývalo tady vždy narváno. Když do Hořic jezdili diváci z bývalé DDR, tady to byl jejich pelech.Těch německých diváků, sem jezdilo každý rok tak 8.000. Měli i své policajty, kteří si je hlídali.Když už jsem zmínil tuto část publika, musím na ně prozradit i toto. Oni sice přijeli na závody, lesy byly plné MZ a Trabantů nebo Wartburgů, ale přijeli si také vypít naše pivo. V pátek večer už jsi v Hořicích nekoupil jeden lahváč. V lese kolem tratě vznikala divoká tábořiště a tam se pilo, pilo, spalo a pak zase pilo. V sobotu ráno jich byly plné příkopy. Naše pivo je vždycky dokonale srazilo na kolena a potom jim praštilo i celým jejich tělem o zem. A oni, tam kde se jim nohy podlomily, tam zůstali ležet. Pak v kocovině probloumali zbytek dne a ze závodů někteří moc neměli.
No , ale my pokračujeme. Na výjezdu z první esíčka spadnula i legenda, tedy Bohouš Staša. Tak jako obvykle, jel první na své číze, a tam na výjezdu spadl.Důvod? Údajně mu stříkající benzin rozleptal rukavici na pravé ruce, tedy tam kde se tahá za plyn. A když chtěl Bohouš ubrat…ouha..nic…přilepená rukavice nevrátila plyn a Bohouš se poroučel.Po vyjetí ze Stašova eska, je takový rychlý, krátký sešup dolů, ke druhému esíčku. Tohle místo, je přímo úžasný.Kdo neviděl , neuvěří, Výjezd z prvního „eska“, mírný hup na silnici…plnej kvalt..přední kolo ve vzduchu, rychle ho vrať na zem…prudce na brzdy a pak to musíš pustit do druhého dachovského eska. Hop vpravo..a hned hop vlevo..pozor na výjezdu, abys tam nechytil krajnici jako Miloš Urbanec. Pak z toho byla zbouraná brána na druhé straně silnice. Obdobný výlet tam podnikli i dva borci na side.Ale vraťme se ještě před to druhé „esko“. Zde se odehrála nejdramatičtější chvíle historie 300 ZGH. Stalo se to v roce 1995 ve třídě Superbike. Na startu vedle sebe dva rafani. Franz Heller a Radek Urbanec. Těsně před startem jsem chytil Radka za ruku a popřál mu hodně štěstí. Celé jezdecké pole se vzepjalo a odlétlo smerem k městu. Viděl jsem že Radek a Franz byli na špici, Vešel jsem do startovací věže a slyšel emotivní křik do vysílačky lékaře. Lékař vyzval onoho traťáka, aby hovořil ještě jednou a pomaleji, všechno jsem si vyslechl a podlomila se mi kolena. Seděl jsem tam na zemi a bylo mi hodně zle. Co se tam odehrálo? Franz na čele, pár metrů za ním Radek, potom pauza a pak celé jezdecké pole.Těsně před druhým „eskem“ se Radek rychle blíží na záda Hellera, ale….zahulí se mu z gum a je vidět jak Radek pokládá motocykl, aby do Hellera zezadu nenarazil…problém byl v zaseknutém plynu…?? Ale pád pokačuje. Zatímco nic netušící Heller naklání motorku vpravo, dojíždí ho po zemi letící Urbanec a podraží tělem zadní kolo Suzuki Hellera. Ten v momentě nekontrolovatelně letí vzduchem a rozráží balíkovou barieru. Nekontrolovaně také letí i Suzuki Urbance, vymete příkop a letí dál a doslova se rozstřelí o statné smrky. Radek vstává a odchází, u Franze je už lékařská pomoc. Na trati je sanitka, mezi lidmi panika, křik…červená vlajka závod je zastaven.Až pak je patrné, že letící motocykl zasáhl jednoho diváka.300 ZGH poprvé navštívila smrt. A neměla by nárok, jenom kdyby…onen mladý divák nestál v zakázaném prostoru, byl tam odtud vykázán pořadateli..nechtělo se mu odejít, tak byl odnesen policejní hlídkou…těsně před příjezdem jezdeckého pole tam ale znovu utekl a v momentě pádu obou jezdů se zvedl aby lépe viděl….bohužel…to se mu stalo osudným…..
Toto esko se tedy jmenuje Urbancovo esko, ale zažitý je též název Šafránkovo esíčko.
Po výjezdu z Urbancova eska, je po krátké rovince zatáčka vpravo, jmenuje se U Dachovské hospody. Efektní místo, protože se tady pořádně nechá potáhnout za plyn a zvednout na zadní. Kdo chce, může si to ve stoje vyjet až nahoru.Vyhoupneme se z lesa a máme před sebou cílovou zatáčku, tzv.Kudrnáčku. Mirek Kudrnáč, náš letitý startmarschall, ten si tady v roce 1961 ustlal a od té doby Kudrnáčova zatáčka.I tato zatáčka pamatuje dost pádů.Třeba ten, kdy spadli najednou Franta Šťastný, Špak, Kroon z Dánska a Schmied ze Švýcarska. Švýcar vedl celý závod a v posledním kole dojel tuto tříčlennou skupinu a začal je předjíždět. Došlo ke kontaktu a už to lítalo, všichni šli na zem.I hořický Jarda Kopp tam předvedl pěkné kousky. Jeho motorka se mu před Kudrnáčkou kousla a Jarda s nohama na zemi vyjel na stráň a zase dolů, přesně tak jako jízda smrti na pouti. Já jsem asistoval u havárie Franze Lederera. Ten se mazal o první flek s Heinenem z Belgie. Oba za sebou vylítli z lesa a už jsme čekali, jak to položí do Kudrnáčky…ale…na Ledererově Yamaze došlo k technické závadě na předních šavlích…pád byl šílený…motorka naráží na hrazení a Lederer letí dobrých 50 metrů po vozovce. Heinen toto všechno sleduje jako šílené divadlo. Okamžitě zastavuje v boxech..odhazuje motocykl a už nepokračuje. Lederer se dosmýkal až k místu, kde jsem stál já. Nezapomenu ten jeho pohled..klečel…rozbité plexi na přilbě…a rudě krvavé oči…pak nátáhl ruku směrem ke mně…skočil jsem na trať a odtáhl ho na deku…tam ležel, než si pro něj přišli jeho mechanici…takže to byla Kudrnáčka….no a tím naše projížďka po legendární trati 300 zatáček Gustava Havla v Hořicích končí….