díky za odpovědi
moje teorie
1 reakcí na tento příspěvek možná blbej dotaz na pneu
Naposledy editováno 24.10.2010 22:10:42
Naposledy editováno 24.10.2010 23:25:24
1 reakcí na tento příspěvek možná blbej dotaz na pneu
2. šířka je opět stejná - je to o tom jak je ta guma udělaná
3. to kiks: dobré závěry, ale směšovat to s odpružením je blbost. A to co píšeš o průrazu - naopak si myslím že podhuštěná 18 je možná náchylnější. Ale to je fakt asi jenom otázka názoru.
4. průraz? - blbost - minimálně v enduru stejně VŠICHNI jezdí mousse
5. tvrdost? - ta je dána tvrdostí mousse, popřípadě tlakem při klasickém provedení s duší
6. takže vlastní zkušenost a) jezdil jsem enduro jak na 18 tak na 19. Rozdíl je tam velký. Jde o to, že ten velký balón 18 úplně jinak pobírá ty nejjemnější překážky třeba v drážce. Nemyslím tím jakési pohodlí jezdce, ale spíš trakcí zadního kola. Nelze to směšovat s tvrdostí gumy, i když podhuštěním 19tky se toho dá částečně dosáhnout. Podle mně jde o velikost průřezu hmoty, která je plně elastická a poddajná a je opravdu jedno, jestli je tam vzduch a nebo pěna mousse. Naopak jízda s 18 na krosové trati je tak trošku utrpení, protože se v tobogánech a místech kde se najíždí na centimetry přesně cítíte jak vám motorka pod prdelí plave. Je to opět a zase otázka průřezu. 19 je pevná a 18 se "žuje"
7. vlastní zkušenost b) 18 s mousse se obouvá úplně jinak a rychleji než 19 s mousse. U endura kde jde o minuty před UP, je to dost podstatné.
Naposledy editováno 25.10.2010 10:12:11
Hlavní je, že se nám jezdí dobře.
Bahnu čest!!!