Zajímá mě,jak je na tom s motorem,jestli se se..e a popřípadě co.Jak z ní jdou rychle vyyndat zadní sedačky,no prostě všechno kolem auta.
Dík za info.
1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
2 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
3 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
assassin>Jirina: na renault trafic = opel vivaro jsem taky slysel hodne chvaly....
do 150 tkm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
mariano>do 150 tkm...
no ono ty dodavky na tom budou +- podobne, jasny T4 s 2,5tdi je asi porad nejvetsi "jistota" ale jsou drahy i hodne stary a dobity...1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
T4 je ok to vim,ale kdyz je pekna caravella a nebo multivan,tak jsou dost drahy,tan mercedes vychazi cenove a rocnikove lepe. A asi se tolik nekradou,jak koncernovy auta
Jak je na tom vito se spotrebou u tohodle motoru 212 CDI 2,2
1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
rici>A co Peugeot Boxer či Citroen Jumper? V práci máme obojí 2,8 HDI, 3 roky staré, 500.000km najeto. KOromě ložisek v předních kolech ve dvěste tisících na auta nejni šáhnuto.
to uz je dost velky, vito/transpik/vivaro s nahozenejma sedackama se da pouzivat i jako velky rodiny auto.. vicemene pro kazdodenni provoz... ale tak to uz je na kazdym jak to hodla pouzivat, ja vezu motorku jednou za uherskej rok a staci mi jumpy... a ten byl skoro zadara, 1,9d nesmrtelna atmosfera.. ale moc nejede no:)
1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
wert>Jiřina97> Kámoš, co spolu jezdíme na závody si půjčuje v práci Trafica a tvrdí, že kupovat si auto, tak jedině tohle. Za málo peněz hodně muziky. Takže ono to bude i o tom cenovém limitu.
ja mam to same info od cloveka co ma v praci k dispozici ruzny dodavky a jezdi s tim na cyklo zavody - sjezd, ze prej je ten trafic/vivaro i nejpohodlnejsi co se tyka cestovani, ze je to nejvic podobny osobaku...
Jiřina97>wert> Mám to hlavně jako druhé auto do rodiny pro ženu. Já mám služební ochcávku. A řeším to proto, že potřebuju vozit motorku na okruhy a na ochcávku nedostanu kouli. Takže to je auto ve kterém bude jezdit i žena s malou a já potom hlavně asi na okruhy a pokud to nebude uplný šrot pouze na ty okruhy, tak aasi i dlouhé rodinné cesty, proto hlavně výběr mezi T4 a Vitem. Jen u toho si koukám pořád nejsem jist kvůli kvalitě. Potom mě jěště napadl Hyundai H100, ale to nevím jak na tom je.
hyundai h100, rok 96 nebo 97, jsem měl tři roky, cca 130 tkm...a ve firmě byly celkem tři
povyměňovali mi na něm spojkovou pumpu, posilovač brzd, olejovou vanu (při prvním servise zjistili, že má stržený závit výpušťáku) a pár maličkostí, které si nepamatuji. v záruce.
kolegům odešla rádia (oběma) a u jednoho auta se řešily ventily/rozvody v okamžiku, kdy se kočkoval ventil s pístem. maličkosti z jejich aut si nepamatuji
u h100 je konstrukčně malá ochrana proti čelnímu nárazu (ale sedíš vysoko, osobák odpružíš). samosvorný diferenciál, respektive se zvýšenou svorností, je minimum, bez toho se nerozjedeš na sněhu ani z kopce. dlouhé varianty mají kratší celkový převod (i s většíma pryžema je to o trochu kratší). spotřeba v režimu "spořínek" pod 6,5, normálně 8,5 (krátká verze), dlouhá o 0,5 víc (částečně vyšší hmotností, částečně převodem). zatížení...standardně jsem tam měl cca 200 kg, párkrát do měsíce přes tunu. cestovní rychlost 110, maximální 145 (tacho). dvouapůlka atmosféra. na kouli 1.200 kg. krátká verze dost skákala - krátký rozvor a "korejské naladění" (v korei jsou strašně kvalitní silnice) - zatížený se chová líp než prázdný.
při odchodu z firmy jsem přemýšlel, že bych odkoupil dlouhou (6 místnou) verzi a prohodil diferáky (s většíma gumama long verze bych se dostal asi pod spotřebu verze krátké), pak to neklaplo.
přepážka za sedadly, myslím, nejde vykuchat = jestli chceš rodinné auto i pro motorku, pak dlouhá 6místná verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
assassin> na renault trafic = opel vivaro jsem taky slysel hodne chvaly....
Dobrej vtip, jsou to snad nejhorší dodávky na světě. Ty motory stojí úplně za hov..
Odcházejí na nich turba, zrovna teď mám jedno vivaro na dílně. Borcovi odešlo turbo, vycuclo mu olej z motoru, motor se rozběhl na plné otáčky a nešel vypnout. Než se borec vzpamatoval, tak mu vyletěla ojnice blokem.
A toto není první případ kterej jsem řešil, je to u nich opravdu celkem běžná záležitost.
edit: Já osobně mám vito 112 CDI a naprostá spokojenost. Až na tu korozi.
Naposledy editováno 20.10.2010 19:05:12