Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
chtel sem se zeptat zda na zimu planujete nejake servisni ukony a upgrade vzhledu. Sem s napadama xD
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Sytič že má zastudena chvilku nižší otáčky je ale normální, jeho úkolem je nastartovat. Že po otočení plynem vylétnou potom také, ale správně bys s ním neměl používat plyn vůbec! Tj. se sytičem nastartovat a nechat chvilku, otáčky půjdou nahoru samy, jak se motor zahřívá. Se sytičem je udržuj kolem 2 tisíc, hnat ji studenou do otáček je zbytečné. Pak ho stahuj a jak vidíš, že má pravidelný chod a je stažen uplně, tak teprv lehce provrkej plynem a jeď. Na rozjezd si ostatně sama řekne jak chce točit, kilometr dva s ní také jezdím plynuleji a nejdu přes 4 tisíce. Jak cítím, že už reaguje na plyn a prohřívá se tak přidávám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Co mám dilema tak
a) něco zvýraznit barevně, třeba brzdiče či i středy kotoučů a další nějaké věci na červenou ať vynikne, nebo nechat všude černou
b) jestli vyměnit vlaštovky za hrazdy a případně jaké, sportovní nebo cestovní či i tlumič řízení k tomu nebo se na to vysrat
c) jestli přidat masku, klínek pod motor a blastery trochu ala cesťák nebo ji neznásilňovat a nechat původního pěkného naháčka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ja budu muset do servisu na ty vymeny brzdovejch desticek, zkouknout predni vidle. Pak budu cistit vzduchac a jinak myslim ze je vsechno ok. Vcera sem pokoril 15000km, takze co bych tam menil.
Jinak pri vymene pneu mi servis trochu poskodil rafky a prouzky, takze sem si vcera objednal nove reflexni bile prouzky. Taky si chci nechat u reklamky, co dela pro nas v praci, udelat polepy na masku, ktere maji GS500F rok 2006+. Zajimave zpestreni mi prislo, co sem videl posledne u Leny, ma nastrikany v barve mota (cervena) horni kryt nadobky s brzdovnou a kryt retezu.
Prestrikani brzdicu by bylo fajn, ale to by bylo srani...
Jine zrcatka schanim uz rok, origo na GS500F stoji 1700/ks a to fakt nedam, ani se mi tolik nelibi. A jine pekne, ktere by meli stejny uchyt sem zatim nenasel. Takze mi asi zustanou ty soucasne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jak to tak čtu tak snad jediné, co ještě na mašině nebylo rozdělané je spojka tož se snad příští rok nevysere.
Spitfire> Nový avatar, dobrý Čéče na Fko jsem určitě někde viděl levnější repliky, pohledám. Prý looser, simtě drobné oděrky, nic co by se nespravilo kilo americké pásky Ty barvy chce promyslet, je fakt. Vidíš, co máš na Fku za barvu, to je též pearl black 33J nebo ta novější jiná černá (navy cosi)? Když jsem ji viděl na srazu vypadala uplně jinak (líp) než co tam mám.
Ty zrcatka v odkazech jsou ty co mam ted. Sou z bandasky, sedi na GS500F ale nejsou primo origo. Spis me zajimaly tyhle . Uchyty vypadaji stejne a hlavne jsou kratsi... Ale nemam jistotu ze by sedeli.
JyrkaFM> já to beru podle sebe...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Chceš měnit výšku nebo tvrdost tlumiče? Tvrdost výšku nemění, nastavuje se podobně jako na vidlích - šroubováním měníš předpětí pružiny, pouze se točí tou převlečnou matkou a potřebuješ na to C klíč. Výšku můžeš změnit jedině výměnou kostí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak se spojkou jsem už taky špekuloval, snažil jsem se nastvait záběr na 1/3 chodu a nepodařilo se mi to. Ale to přisuzuji spíše opotřebení spojky.
Každopádně páčka jde lehčeji, když jsem provedl nastavení spojky znova a hlavně správně nastavil délku bowdenu (vůli páčky).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jo na tuhou spojku jsem si tu stěžoval loni, každopádně buď novým lankem, seřízením nebo posilováním nebo jsem si zvykl, nevím už co z toho, ale též zabralo
JyrkaFM: 639 jsem měl a spojka byla v pohodě, s čim jsem tam měl problémy bylo zapalování, pravidelně jsem jezdil na jeden válec.
Naposledy editováno 17.10.2010 10:53:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Forty>otas1> jak jsi na tom s prodejem ??
Porad stejne, zatim vubec nikdo, holt uz to letos asi bude plonkovy, na jare se snad zadari.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |