globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 17:19 | Nahoru | #5131
Cawas lidi,

chtel sem se zeptat zda na zimu planujete nejake servisni ukony a upgrade vzhledu. Sem s napadama xD

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 17:49 | Nahoru | #5132
Spitfire.> jo já pokud to vyjde tak plánuju tenhle upgrade

[img]

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 18:27 | Nahoru | #5133

Spitfire.>Cawas lidi,

chtel sem se zeptat zda na zimu planujete nejake servisni ukony a upgrade vzhledu. Sem s napadama xD



Planuju upgrade vzhledu i vykonu. Prodam to, snad ...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 19:21 | Nahoru | #5134
Chtel sem napsat u GS ale doufal sem ze zrovna vy dva se neozvete. Btw to TeLe je fakt luxusni.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 20:13 | Nahoru | #5135
Jo prevě že je , ale pochybuju že mi tam vydrží než to prodám...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 21:04 | Nahoru | #5136
Crusher> Ventilem? Volnoběh se nastavuje tím velkým šroubem pod karburátory zprava. Každopádně 1400 je moc. Má mít 1200 +- 100 a spíš míň než víc. Seřídíš na plně prohřáté mašině po dojezdu třeba, poznáš podle zvuku kdy bude nejpříjemnější, ani přežhavené by nemělo těch 1300 přesáhnout. Nízké otáčky škodí ventilům, motoru, rozvodům a tak dále, čili pod tisíc nikdy nejdi. každopádně s vyššími nezařadíš. Kolem 1500 když máš volnoběh bude vyskakovat jednička a dost trpí převodovka a spojka. V létě má tendenci se prohřívat rychleji, ve městě zase na semaforech, čili když máš větší volnoběh velice si znepříjěmníš plynulý rozjezd. Není nic horšího než stát na červenou medzi pruhy vprvní řadě a na oranžovou s mašinou pojíždět tam a zpět a lovit za příšerného rachotu kvalt abys zmizel

Sytič že má zastudena chvilku nižší otáčky je ale normální, jeho úkolem je nastartovat. Že po otočení plynem vylétnou potom také, ale správně bys s ním neměl používat plyn vůbec! Tj. se sytičem nastartovat a nechat chvilku, otáčky půjdou nahoru samy, jak se motor zahřívá. Se sytičem je udržuj kolem 2 tisíc, hnat ji studenou do otáček je zbytečné. Pak ho stahuj a jak vidíš, že má pravidelný chod a je stažen uplně, tak teprv lehce provrkej plynem a jeď. Na rozjezd si ostatně sama řekne jak chce točit, kilometr dva s ní také jezdím plynuleji a nejdu přes 4 tisíce. Jak cítím, že už reaguje na plyn a prohřívá se tak přidávám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 21:15 | Nahoru | #5137
Spitfire.> No ja planuji jen poridit jina zpetna zrcatka ale nevim ktery vybrat tak aby byly pekny k motorce i plnili ucel a slo v nich dobre videt, ty co tam mam ted jsou uplne k nicemu a to jsem s nimi jezdil celou sezonu z nedostatku casu si sehnat a predelat za jine, jinak mas nejake doporuceni? na gs?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 21:18 | Nahoru | #5138
Spitfire.> Baže Umýt, vyčistit, prohlédnout a takové ty zběžné věci. Pročistit brzdový spínač, opravit tachec. Vyhodit brzdy, rozebrat a vyčistit, případně vyměnit pístky a pumpu, pancéřku, nové kotouče a obložení, složit, už ty brzdy začly měknout... Předělat elektriku a hadice, vede to tam páté přes deváté. Udělat něco s dojebanou nádrží, nový lak (černá 33J na plasty, blatník, dekl budíků, možná i nádrž. Na ní potom tankpad a zboku folii, na víčko také nálepku. Dozadu pod lak emblem Suzuki jako měly starší a mají i nové ročníky. Boční odrazky na přední vidle a dozadu, takové ty protektory na pouzdra vidlí jak mají 2000+. Možná teploměr na olej, nějaké hezčí ventilky, řeším jaké hodinky. Zásuvku a uchycení na navi. Na jaře pak přezout a zkontrolovat ráfek, ložiska, osy. Možná vyměnit laďák za origo, na brzdu nastavit a přitom přetěsnit karburátory (jehly, plovákovka, příruby). Kdybych jo neměl co dělat tak vyčistit veškerý karbon co se tam kvůli laďáku nahromadil, vyleštit hlavu, vyměnit rozvoďák, napínák a přetěsnit všechno.

Co mám dilema tak
a) něco zvýraznit barevně, třeba brzdiče či i středy kotoučů a další nějaké věci na červenou ať vynikne, nebo nechat všude černou
b) jestli vyměnit vlaštovky za hrazdy a případně jaké, sportovní nebo cestovní či i tlumič řízení k tomu nebo se na to vysrat
c) jestli přidat masku, klínek pod motor a blastery trochu ala cesťák nebo ji neznásilňovat a nechat původního pěkného naháčka.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 21:24 | Nahoru | #5139
l333v> Uf, tyvole Prosímtě hoď ty dva malé nesmysly co tam máš do hajzlu, věnuj armádě spásy či někde hodně daleko pohoď, a pořiď si tam buď original obdélníky nebo ty repliky co sem dával Hasky ať něco vidíš Je mám jak plachty, a stejně v nich vidím tak leda ramena. Kulaté, kapky nebo ty mini jsou jakoby tam nebyly.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 22:22 | Nahoru | #5140
l333v> Já mám zrcátka z SVčka a moc GSku sluší

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2010 v 23:31 | Nahoru | #5141
dj_hroch> já měl na GS vlaštovky a pak jsem tam dal řidítka co kamošovi zbyli z bandita a hlavně na ježdění po městě to podle mě je o dost lepší... ostatní věci bych řešil až to někdy rozstřelíš...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 01:02 | Nahoru | #5142
Fox88> prý "až to někdy rozstřelíš", tyvole, já jsem zvyklý na cinismus, ale tohle je trošku silná káva

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 06:44 | Nahoru | #5143
dj hroch: ty voe, tak to uz aby si zacal

Ja budu muset do servisu na ty vymeny brzdovejch desticek, zkouknout predni vidle. Pak budu cistit vzduchac a jinak myslim ze je vsechno ok. Vcera sem pokoril 15000km, takze co bych tam menil.

Jinak pri vymene pneu mi servis trochu poskodil rafky a prouzky, takze sem si vcera objednal nove reflexni bile prouzky. Taky si chci nechat u reklamky, co dela pro nas v praci, udelat polepy na masku, ktere maji GS500F rok 2006+. Zajimave zpestreni mi prislo, co sem videl posledne u Leny, ma nastrikany v barve mota (cervena) horni kryt nadobky s brzdovnou a kryt retezu.

Prestrikani brzdicu by bylo fajn, ale to by bylo srani...

Jine zrcatka schanim uz rok, origo na GS500F stoji 1700/ks a to fakt nedam, ani se mi tolik nelibi. A jine pekne, ktere by meli stejny uchyt sem zatim nenasel. Takze mi asi zustanou ty soucasne.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 07:36 | Nahoru | #5144
Tomuhle rikam Looser. viz denik

Peknej sraz SVcek

Naposledy editováno 16.10.2010 08:30:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 10:38 | Nahoru | #5145
Fox88> Tak tak, a právě proto je řeším Ne, tož loni jsem se svezl na štěrku a pak sezonu zakončil saltem, letos jsem se jen dvakrát svezl na mokrém a poťukal to tacho, což je trošku lepší výsledek. Akorát vidle na GSku vydrží prd, stačí s tím praštit do boku byť krokem a buď se zvohnou nebo skříží v brýlích :-/ Naštěstí se to dá celkem vidět a někdy stačí jen přešroubovat znova. Čéče na ty řidítka bych se možná někdy mrknul...

Jak to tak čtu tak snad jediné, co ještě na mašině nebylo rozdělané je spojka tož se snad příští rok nevysere.

Spitfire> Nový avatar, dobrý Čéče na Fko jsem určitě někde viděl levnější repliky, pohledám. Prý looser, simtě drobné oděrky, nic co by se nespravilo kilo americké pásky Ty barvy chce promyslet, je fakt. Vidíš, co máš na Fku za barvu, to je též pearl black 33J nebo ta novější jiná černá (navy cosi)? Když jsem ji viděl na srazu vypadala uplně jinak (líp) než co tam mám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 10:48 | Nahoru | #5146
Spitfire.> levé a pravé?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 11:55 | Nahoru | #5147
Jakou tam mam barvu presne nevim, ale na nadrzi je nejaka cerna perlet. Na slunicku se to pekne trpiti. Plasty sou jinou cernou..

Ty zrcatka v odkazech jsou ty co mam ted. Sou z bandasky, sedi na GS500F ale nejsou primo origo. Spis me zajimaly tyhle . Uchyty vypadaji stejne a hlavne jsou kratsi... Ale nemam jistotu ze by sedeli.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 13:31 | Nahoru | #5148
dj_hroch> já loni začal dvakrat sklouznutím na mokru a pak jsem to zakončil na Žabovřesky u přechodu kde jsem nedobrzdil za dodavkou s valníkem a od ty doby jsem nevyjel bo nemam čas a peníze dát to dohromady...

JyrkaFM> já to beru podle sebe...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 21:11 | Nahoru | #5149
dj_hroch> ok diky za postřehy ohledně volnoběhu.Jinak jsem se chtěl ještě zeptat jestli se dá nějak nastavit spojka? protože se mi zdá že jde celkem ztuha, ale možná stačí promazat lanko.A pak ještě jeden dotaz, jak se dá nastavit výška zadního odpružení?diky za odpověď.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 22:26 | Nahoru | #5150
Crusher> Spojka: sundej víko, vyvleč na obou koncích lanko a podívej se na stav. Jestli je někde prasklé, padá tam bordel či začíná reznout - vyměň. Jinak ho pročisti, promaž a slož zpět. Seřiď spojku třeba podle návodu. Pokud nepomůže tak posiluj cez zimu s kolečkem zápěstí a pokud ani to, tak holt nezbude než rozdělat spojku

Chceš měnit výšku nebo tvrdost tlumiče? Tvrdost výšku nemění, nastavuje se podobně jako na vidlích - šroubováním měníš předpětí pružiny, pouze se točí tou převlečnou matkou a potřebuješ na to C klíč. Výšku můžeš změnit jedině výměnou kostí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.10.2010 v 23:35 | Nahoru | #5151
otas1> jak jsi na tom s prodejem ??

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 07:55 | Nahoru | #5152
Crusher> Mě šla spojka vždycky hodně z tuha, tak jsem zkontroloval lanko, bylo už hodně špatky, tak jsem koupil nový, ale je to furt stejný protože mám nejspíš měněný pružiny na spojce za tvrdší.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 09:23 | Nahoru | #5153
Me de taky z tuha, ze zacatku me z ni strasne bolala ruka. V servisu sem se na to ptal a rekli mi ze s tim nic neudelaj at si kopim powerball a cvicim.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 10:00 | Nahoru | #5154
Ten bowden spojky by měl mít teflonovou stélku, můžete ho zkusit promazal, ale ne nějakým olejem nebo wdčkem, ale opatrně tam stříknout rozpuštěný grafit v benzínu. Roztok se lehce dostane po celé délce lanka a když se benzín odpaří, zůstane jenom grafit.

Jinak se spojkou jsem už taky špekuloval, snažil jsem se nastvait záběr na 1/3 chodu a nepodařilo se mi to. Ale to přisuzuji spíše opotřebení spojky.

Každopádně páčka jde lehčeji, když jsem provedl nastavení spojky znova a hlavně správně nastavil délku bowdenu (vůli páčky).

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 10:04 | Nahoru | #5155
Jinak nejhorší spojka byla na jawě 639, která vyžadovala opravdu medvědí stisk. Oproti tomu spojka 634 u starších a pak i novějších jaw jde krásně zlehka, skoro bych i řekl že stejně jako na GS. Jenom v autoškole se na motorce nevracela sama, bylo třeba jí vždycky odtlačit do záběru palcem a pak ji pomalu odtlačovat až do plného sepnutí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 10:41 | Nahoru | #5156
JyrkaFM> Nefungoval by tam náhodou ten teflonový zmetek na řeťaz? Já teda většinou kde je třeba olej používám silikon, na konzervování nebo kde jde guma tak silikonovou pastu a co jezdí rychleji (náhony) tak takovou žlutou molybden pastu. Neutrální je to všechno, když funguje na plastech, na řemenech, v tiskárně, tak v lanku půjde také

Jo na tuhou spojku jsem si tu stěžoval loni, každopádně buď novým lankem, seřízením nebo posilováním nebo jsem si zvykl, nevím už co z toho, ale též zabralo

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 10:53 | Nahoru | #5157
Spitfire.> powerball už mám , ze začátku jsem měl na delších trasách (nad 200km) taky problémy a ruka mě bolela jako svině, ale teď už je to docela dobrý

JyrkaFM: 639 jsem měl a spojka byla v pohodě, s čim jsem tam měl problémy bylo zapalování, pravidelně jsem jezdil na jeden válec.

Naposledy editováno 17.10.2010 10:53:35

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 12:43 | Nahoru | #5158
dj_hroch> týjo to ti nepovím Já jsem právě kdysi slyšel, že bowdeny s graf. stélkou by se neměly mazat vůbec. Mi osobně se na mazání jiných bowdenů líbí právě ta varianta benzínu a grafitu. Nemám rád mastná maziva, protože na sebe akorát lepí nečistoty a pak celé lanko zbytečně trpí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 19:19 | Nahoru | #5159

Forty>otas1> jak jsi na tom s prodejem ??



Porad stejne, zatim vubec nikdo, holt uz to letos asi bude plonkovy, na jare se snad zadari.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.10.2010 v 19:29 | Nahoru | #5160
otas1> jn, těch GSek je v inzerci strašně moc. hoď to do bazaru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist