globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová ZX10R 2011
 
8.10.2010 v 15:50
Tak chlapy je to tady,nová zelená kráska,musím uznat že se jim fakt povedla ta maska je nádherná a s výkonem 209 koní,kterými disponuje,bude opravdové peklíčko se na ní svézt.

Tady je s ní video od Kawasaki




Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 15:53 | Nahoru | #1
Ups, tady se nám někdo probudil

Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 15:58 | Nahoru | #2
Výkon neni všechno... jsem zvědavej, jak si povede v testech, ale mě osobně se ta maska moc nelíbí...

Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 15:59 | Nahoru | #3
Počkej, počkej... to je ještě nějaká jiná Kawa ZX10R 2011 než tady ze 6.10. a tady ze 16. 7. 2010

Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 16:00 | Nahoru | #4
jo jo,jsme lidi a každému se líbí něco jiného a s těma testama na to jsem taky zvědav,ale už tedˇvím že tak za rok či dva jdu do ní až tedy trochu klesne její cena u mě má plných 10 bodů.

2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 16:12 | Nahoru | #5
Maska nic moc, design... kdyz dneska postavim veskere nejnovejsi modely vedle sebe a natru je cernou barvou, nikdo z boku nepozna co je co za motorku.
207 koni ? Neznam nikoho kdo by dokazal vyuzit dnesnich 90 kw na zx6r na plny vykon, na zx10r je to nejakych 125kw, tudiz tenhle vykon je nekde hodne za hranici pouzitelnosti v normalnim provozu.

Ale jinak je fakt hezka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 16:16 | Nahoru | #6

Creck>Maska nic moc, design... kdyz dneska postavim veskere nejnovejsi modely vedle sebe a natru je cernou barvou, nikdo z boku nepozna co je co za motorku.
207 koni ? Neznam nikoho kdo by dokazal vyuzit dnesnich 90 kw na zx6r na plny vykon, na zx10r je to nejakych 125kw, tudiz tenhle vykon je nekde hodne za hranici pouzitelnosti v normalnim provozu.

Ale jinak je fakt hezka



Vtip je v tom, že právě tohle není moc motorka do "normálního" provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 16:22 | Nahoru | #7

Danke>Vtip je v tom, že právě tohle není moc motorka do "normálního" provozu


Samozrejme ze tim ,,normalnim provozem,, jsem myslel ze jedes neustalou kudlu okolo 150 km/h, tak vetsina motorkaru jezdi.

2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 16:49 | Nahoru | #8
je to asi první japonská motorka od dob GSXR 750 z 84, kdy seriovka pro normální provoz je odvozena od závodního speciálu. ale je vidět že racingové oddělení tahalo za delší konec než kluci od designu. ten předek je hnus je to jako by vyvíjeli celý rok závodní motorku a týden před výstavou někdo došel s tím, že na to musí honem navěsit světla a všechyn věci do provozu

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 17:27 | Nahoru | #9
Kabát neřeším, jde mi jen o to jak bude fungovat na okruhu a upřímně pochybuju že ten slibovaný výkon bude mít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 17:29 | Nahoru | #10
Kubát> mno, poslední RSV na cestu je taky podle mých informací odvozeno od závodní verze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 17:37 | Nahoru | #11

Prasouš>Kabát neřeším, jde mi jen o to jak bude fungovat na okruhu a upřímně pochybuju že ten slibovaný výkon bude mít



Kabát neřešíš a lamináty máš v airbrushi?

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 17:39 | Nahoru | #12
Creck: počkat, když jedu v tahu 150 tak jedu kudlu? to budu muset asi přehodnotit teda, protože mě se zdá, že jedu tak akorát. Jinak k té motorce: rád bych se na ní svezl, to zas jo, abych měl i srovnání..ale obecně se k nejnovější generaci motorek stavím spíš negativně.. připadá mi, že už nemají duši a originální osobnost a všechno je to na jedno brdo...a 209 koní mimochodem využije opravdu málokdo i na okruhu natož v provozu.

Naposledy editováno 08.10.2010 17:39:54

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 17:47 | Nahoru | #13
Ďuričko> ee nemám, jen bílej lak a zbytek jsou polepy.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 17:49 | Nahoru | #14
Frki> mnoo, tak já jsem si nevšiml, že je aprilka japonská?

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 17:54 | Nahoru | #15
Kubát> recht

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 17:56 | Nahoru | #16

JirkaXJR1200>Creck: počkat, když jedu v tahu 150 tak jedu kudlu? to budu muset asi přehodnotit teda, protože mě se zdá, že jedu tak akorát. Jinak k té motorce: rád bych se na ní svezl, to zas jo, abych měl i srovnání..ale obecně se k nejnovější generaci motorek stavím spíš negativně.. připadá mi, že už nemají duši a originální osobnost a všechno je to na jedno brdo...a 209 koní mimochodem využije opravdu málokdo i na okruhu natož v provozu.



Co to melete s tim vykonem? 209 koni se da vyuzit naprosto bezproblemu a nemusi na to clovek nic moc navic umet. Az to bude mit 300-500koni tak se muzem zacit bavit, ale jinak placate blbosti.

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:01 | Nahoru | #17
BubrakZX10R: využitím výkonu nemyslím to, že na první rovince za to zatáhnu a pojedu maximálkou

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:13 | Nahoru | #18

JirkaXJR1200>BubrakZX10R: využitím výkonu nemyslím to, že na první rovince za to zatáhnu a pojedu maximálkou



a co se tim da vubec myslet jinyho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:15 | Nahoru | #19
Bubrak ZX10R> my "obycejni" nevyuzijem vykon ani R1 04.. natoz tak 209 koni.. ty to mozna vyuzijes s prehledem.. kdyz na dalnici zadas plnej a pojedes rovne milion km/h

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:20 | Nahoru | #20

Vejmi>Bubrak ZX10R> my "obycejni" nevyuzijem vykon ani R1 04.. natoz tak 209 koni.. ty to mozna vyuzijes s prehledem.. kdyz na dalnici zadas plnej a pojedes rovne milion km/h



Ty si nikdy nemel plnej plyn v hornich otackach? Ja na tom nevidim nic zvlastniho ci neobycejneho.

Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:25 | Nahoru | #21
No mě by to upřímně taky docela zajímalo co znamená slovo využít motorku nebo výkon?! Každej o tom mluví ale nikdo neví co se pod tím skrývá

1: využití výkonu - výkon využije naprosto každej i kdyby vytočil jen první rychlostní stupeň tak využívá plnej výkon.

2: podvozek využije taky každej a co to vlastně je?! Podle toho nejvíc využije podvozek kdejakej Pepík co pojede na rozbouraný asfaltce jelikož tam bude podvozek nejvíc naplno využívat jeho schopnosti a potenciál

3: brzdy, brzdy využije taky každej a nejvíc asi ten kdo bude mít vzhledem k rychlosti nejmenší brzdnou vzdálenost

Tak kucí, mě by to mimo Bubraka taky zajímalo co to vlastně "využít" znamená

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:30 | Nahoru | #22
GRASSEL: no já to vidím takhle.. já osobně mám výkon cca 100 koní při 7-8 tisicích. jet na plnej výkon motorky pro mě znamená, řadit zásadně kolem 8-9 tisic prakticky na všechny rychlosti a furt tam tyhle otáčky držet. A to myslím nejen rovinky, ale hlavně zatáčky. Tomu já řikám využívat na plno výkon motorky. Ale tohle je přece strašně únavný, nedá se to skoro vydržet fyzicky dýl jak pár minut. A navíc víš sám, že jet takhle je příšerná kláda. Sám takhle nedokážu jet dýl než pár minut a to sem kolikrát připosranej a uberu, abych si nerozbil tlamu. a 209 koní je na plný využití fakt moc podle mě. Toto je můj názor, jestli máte někdo jinej, rád se přiučím.

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:30 | Nahoru | #23
takovou motorku jako celek dle me (co clovek to nazor) lze vyuzit jedine na okruhu. Podle me vyuzit motorku znamena z ni vyzdimat co nejvice a to se zmeri casem na okruhu. Bud jedes jak Pepik a jedes kolo pomalu, nebo vyuzijes vykon, potencial podvozku, maximalni brzdy a to se odrazi i na case. Samoze zas kdejakej pepik co nema najezdeno ten rychlej cas neda, ze.. to je dle me vyuzit motorku.. Tak a do me

Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:30 | Nahoru | #24
.

Naposledy editováno 08.10.2010 18:32:00

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:33 | Nahoru | #25

Kubát>je to asi první japonská motorka od dob GSXR 750 z 84, kdy seriovka pro normální provoz je odvozena od závodního speciálu. ale je vidět že racingové oddělení tahalo za delší konec než kluci od designu. ten předek je hnus je to jako by vyvíjeli celý rok závodní motorku a týden před výstavou někdo došel s tím, že na to musí honem navěsit světla a všechyn věci do provozu



co je hnus pro tebe, nemusí být hnus pro ostatní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:36 | Nahoru | #26
JirkaXJR1200> to je ale logicky samozřejmě blbost jelikož záleží na trase. Jsou trasy kde nezařadím vyšší kvalt než je trojka a jsou trasy kdy jedu 4,5,6..............
Když pojedeš trasu na maximum co to jde ale nebudeš řadit vyšší jak třeba 2,3 rychlost tak přece nejde říct že nevyužíváš výkon..........co to je za blbost?!

Jinak k tvojí otázce.......
Málokdy (když nepočítám vyjížďky v kraťasech a tričku, nebo někam na rekreační čumendu) pustím motorku pod 9tis. otáček a to mluvím o zatáčkách. Jenže samozřejmě pokud je vracečka která nedovolí víc jak 1 rychlost a třeba 5 tis otáček tak nejde říct že někdo nevyužívá plnej výkon...........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:40 | Nahoru | #27
GRASSEL> V tomdle se s člověkem co jezdí okruhy neshodneš ani kdyby si mu poslal zlaté prase

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:41 | Nahoru | #28

Vejmi>takovou motorku jako celek dle me (co clovek to nazor) lze vyuzit jedine na okruhu. Podle me vyuzit motorku znamena z ni vyzdimat co nejvice a to se zmeri casem na okruhu. Bud jedes jak Pepik a jedes kolo pomalu, nebo vyuzijes vykon, potencial podvozku, maximalni brzdy a to se odrazi i na case. Samoze zas kdejakej pepik co nema najezdeno ten rychlej cas neda, ze.. to je dle me vyuzit motorku.. Tak a do me



A jsme u toho, každej o tom povídá ale pak odpovědi nedávaj vůbec smysl
Za prvý nevidím důvod proč by se to "využití" mělo týkat jen okruhu.
Za druhý, kde poznáš hranice toho na co ta motorka má a nebo už ne?!
A za třetí taková zásadní otázka nebo spíš odpověď, když totálně rozhasíš u motorky podvozek a zajedeš s ní maximální čas třeba 2:25 a víc to prostě nepůjde, pak ho nastavíš dokonale a vystřelíš nejlepší čas třeba 2:15............
V obou případech využíváš na plno potenciál motorky ale jsou zásadní rozdíly v časech takže je to vlastně úplná kravina

Naposledy editováno 08.10.2010 18:42:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:41 | Nahoru | #29

Frki>GRASSEL> V tomdle se s člověkem co jezdí okruhy neshodneš ani kdyby si mu poslal zlaté prase



V čem myslíš?!

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:44 | Nahoru | #30
GRASSEL: no počkej počkej my si nerozumíme.. za prvý jsou trasy, kde se jednoduše nedá jet na plnej výkon... za druhý, pokud je trasa techničtější a maximálně budu řadit 2 a 3, ale budu to držet v otáčkách 9 tisic, tak podle mě využívám plně výkon, i když jedu reálně pomaleji než na pětku (ale výkon v otáčkách je pořád stejnej).
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist