globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Huštění za nízkých teplot
 
4.10.2010 v 06:42
Pánové a dámy, mám otázečku. Včera jsem se byl proletět, kosa jak z nosa, konkrétně asi tak 8 stupínků celsiovic stupnice a mašina teda nerves jak sviňa, už při malých náklonech z ní byla hotová plachetnice, přičemž subjektivně se asfalt jevil suchý a čistý.
A teď ten dotaz. Huštění na sportovních mašinách? A hlavně, jestli nějak zohledňujete tlak podle teploty. Přiznávám, že asi trochu přefoukávám, možná tím ztratím pár procent adheze, ale pocitově mám dojem, že to jaksi zostřuje zpětnou vazbu a jakoby líp cítím mašinu. Jako vždy když se pustíme do debat o pocitech začne to být diskuze silně na vodě, takže zajímají mně vaše pocity, názory a hlavně zkušenosti.

PS: vím, že huštění se tu probíralo stokrát, ale vazbu na teploty a pocity zpětné vazby jsem nějak přehledně shrnutý nenašel, tak si dovoluji založit tohle téma


Naposledy editováno 04.10.2010 06:47:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 06:31 | Nahoru | #121

verybusy>No na jaře budou o půl roku starší... Vezmi si,že je to to jediný,co tě drží na silnici,já bych radši napsal Ježíškovi o nový.



ježíškovi už jsem napsal o nový ráfky na jawku

ale v poho, zauvažuju o novejch. což to máš ty? pirelli super corsa nebo co???
hele, jak dlouho ti vydrží gumy? mně je žinantní vyhazovat gumy s půlkou vzorku. jestli to nějak flákám nebo co?

2 reakcí na tento příspěvek Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 06:38 | Nahoru | #122
Teď jsem nazul SC1,jetý po Peškovi,ale je to asi až nadstandard.Dosud jsem jel téměř výhradně Bridge 016 a 003RS.V tý třídě supersportovních gum se asi nedá vyloženě šáhnout vedle ať už 016,M5 Intract,Power-one,Rosso Corsa,Sportsmarty....ceny jsou podobný,nájezd cca 5000 až...dle stylu jízdy. Na valnou většinu běžnýho ježdění jsou plně dostačující,měkčí směsi,jako třeba 003RS ti dají ještě větší pocit jistoty a přidají na ovladatelnosti,ale zase vydrží okolo 3000 km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 06:47 | Nahoru | #123

verybusy>Teď jsem nazul SC1,jetý po Peškovi,ale je to asi až nadstandard.Dosud jsem jel téměř výhradně Bridge 016 a 003RS.V tý třídě supersportovních gum se asi nedá vyloženě šáhnout vedle ať už 016,M5 Intract,Power-one,Rosso Corsa,Sportsmarty....ceny jsou podobný,nájezd cca 5000 až...dle stylu jízdy. Na valnou většinu běžnýho ježdění jsou plně dostačující,měkčí směsi,jako třeba 003RS ti dají ještě větší pocit jistoty a přidají na ovladatelnosti,ale zase vydrží okolo 3000 km.



no prosvištím si recenze, názory... mám tam pilot sporty a poměrně spokojenost, určitě se ozve dřív pud sebezáchovy než hranice adheze . No ne, tak nějaký prekérky byly, ale přišlo mi to čitelný.
Na kiláky jezdím málo, jestli za tu sezonu dám tak 3-4000. Navíc jsem zvyklej jezdit spíš plynule, nač to stavět na zadní či na přední?, že... Ale zas nemyslím, že jsem coural , ale nějak ty gumy celkem neubejvaj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 06:51 | Nahoru | #124

Ejs>no prosvištím si recenze, názory... mám tam pilot sporty a poměrně spokojenost, určitě se ozve dřív pud sebezáchovy než hranice adheze . No ne, tak nějaký prekérky byly, ale přišlo mi to čitelný.
Na kiláky jezdím málo, jestli za tu sezonu dám tak 3-4000. Navíc jsem zvyklej jezdit spíš plynule, nač to stavět na zadní či na přední?, že... Ale zas nemyslím, že jsem coural , ale nějak ty gumy celkem neubejvaj



Pak by ti měla tě třída SS gum maximálně vyhovovat,pěknej testík je v říjnovým Motohausu.
To stavění motorky na předek či zadek mě taky nechává netečným....

(reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 06:57 | Nahoru | #125

verybusy>Pak by ti měla tě třída SS gum maximálně vyhovovat,pěknej testík je v říjnovým Motohausu.
To stavění motorky na předek či zadek mě taky nechává netečným....



no mám přes zimu nad čím dumat aby mi to nezachutnalo moc, o víkendu jsem u blanka viděl nějaký lidi pečovat o pomníčky u cesty, mávali mi sice, ale teda pocity smíšené...

byl jsem za kámošem, má vymazlenou 999 a koukám, že má malou odřeninku na podsedlovce, tak mu říkám: "co ty kopyto, tobě spadla ze stojanu?", prej ne, chtlěl ji postavit na přední a přestřelil. tak se ho ptám jestli někde na křižovatce, ale že ne, jel asi 150 . Zas měl jeho strážnej anděl šichtu jak sviňa
jinak mezi nama, je to krapet magor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 07:03 | Nahoru | #126

verybusy>Pak by ti měla tě třída SS gum maximálně vyhovovat,pěknej testík je v říjnovým Motohausu.
To stavění motorky na předek či zadek mě taky nechává netečným....



no ale abych se ještě vrátil k otázce, jakej věk gumy ty považuješ ta únosnej???
nebo to vždycky sjedeš tak rychle, že tuhle otázku vůbec neřešíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 07:33 | Nahoru | #127

Ejs>no ale abych se ještě vrátil k otázce, jakej věk gumy ty považuješ ta únosnej???
nebo to vždycky sjedeš tak rychle, že tuhle otázku vůbec neřešíš?



Ještě mi tam nikdy tak dlouho nevydržely,ale starší DOT,než dva roky při koupi bych asi nedával....

(reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 07:35 | Nahoru | #128

verybusy>Ještě mi tam nikdy tak dlouho nevydržely,ale starší DOT,než dva roky při koupi bych asi nedával....



tak při koupi jsem cepoval prodejce, že trvám na letošní gumě (nabízel tříletou a zkoušel na mně slevy, ale nezlomil mně ani při 50%)

zažil jsem při koupi cesťáku 8 letou gumu. toto klouzalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 09:18 | Nahoru | #129

verybusy>Teď jsem nazul SC1,jetý po Peškovi,ale je to asi až nadstandard.Dosud jsem jel téměř výhradně Bridge 016 a 003RS.V tý třídě supersportovních gum se asi nedá vyloženě šáhnout vedle ať už 016,M5 Intract,Power-one,Rosso Corsa,Sportsmarty....ceny jsou podobný,nájezd cca 5000 až...dle stylu jízdy. Na valnou většinu běžnýho ježdění jsou plně dostačující,měkčí směsi,jako třeba 003RS ti dají ještě větší pocit jistoty a přidají na ovladatelnosti,ale zase vydrží okolo 3000 km.



hele, a jak se ti ty SC1 chovaj na vodě?, jsem koukal, že těch prořezů je tam spíš symbolicky...
letos jsem si na vodě zajezdil dost, dokonce se mi to začlo i líbit svým způsobem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 11:01 | Nahoru | #130

Ejs>hele, a jak se ti ty SC1 chovaj na vodě?, jsem koukal, že těch prořezů je tam spíš symbolicky...
letos jsem si na vodě zajezdil dost, dokonce se mi to začlo i líbit svým způsobem



Na vodě jsem je nejel,mám je tam chvíli,ale asi to bude špatný.
Proto píšu o těch SS gumách,to by měl být ideální kompromis.
Já jezdím skoro výhradně,když je hezky,většinou krátce (do 400km) a intenzivně,tudíž jsem chtěl vyzkoušet,co se na tuhle kombinaci hodí nejlíp.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 11:12 | Nahoru | #131

verybusy>Na vodě jsem je nejel,mám je tam chvíli,ale asi to bude špatný.
Proto píšu o těch SS gumách,to by měl být ideální kompromis.
Já jezdím skoro výhradně,když je hezky,většinou krátce (do 400km) a intenzivně,tudíž jsem chtěl vyzkoušet,co se na tuhle kombinaci hodí nejlíp.



většinou mám podobný charakter ježdění, krátké rychlé (no, relativně) průlety trasou kde znám každý kámen. Ale letos bylo léto divoké a tak jsem i při tomto stylu zmoknul opravdu hodněkrát. Kupodivu to s přilnavostí nebylo nejhorší a brzo jsem zjistil, že je to výborná možnost jak si osahat mezní situace v mnohem přijatelnějších rychlostech než na suchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

7.10.2010 v 13:37 | Nahoru | #132

Ejs>většinou mám podobný charakter ježdění, krátké rychlé (no, relativně) průlety trasou kde znám každý kámen. Ale letos bylo léto divoké a tak jsem i při tomto stylu zmoknul opravdu hodněkrát. Kupodivu to s přilnavostí nebylo nejhorší a brzo jsem zjistil, že je to výborná možnost jak si osahat mezní situace v mnohem přijatelnějších rychlostech než na suchu



Já jedu na vodě volnou,nemám to rád.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:07 | Nahoru | #133

verybusy>Já jedu na vodě volnou,nemám to rád.



z nějakýho důvodu kterej bohužel nechápu mi to na vodě jde. bejval jsem rychlej na čtyřech kolech a už jsem tomu přišel na chuť i na dvou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:08 | Nahoru | #134

Ejs>z nějakýho důvodu kterej bohužel nechápu mi to na vodě jde. bejval jsem rychlej na čtyřech kolech a už jsem tomu přišel na chuť i na dvou



Na čtyřech to mám rád dokonce i na sněhu,ale na dvou jsem radši opatrnej....
Dobrý ráno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:16 | Nahoru | #135

verybusy>Na čtyřech to mám rád dokonce i na sněhu,ale na dvou jsem radši opatrnej....
Dobrý ráno.



Dobrý ránko
nojo, jisté rozdíly v tom rozhodně jsou, v autě je ztráta adheze všech kol zábava, na mašině rozhodně ne éééé

ale slibují teplej víkend, třeba s tím zazimováním ještě počkám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:18 | Nahoru | #136

Ejs>Dobrý ránko
nojo, jisté rozdíly v tom rozhodně jsou, v autě je ztráta adheze všech kol zábava, na mašině rozhodně ne éééé

ale slibují teplej víkend, třeba s tím zazimováním ještě počkám



V sobotu jsem v práci,ale neděle je moje. Co s tím zazimováním začátkem října všichni pořád mají???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:22 | Nahoru | #137

verybusy>V sobotu jsem v práci,ale neděle je moje. Co s tím zazimováním začátkem října všichni pořád mají???



no uvidíme, ještě před dvěma týdny jsem se kasal, že jezdím do prvních mrazů, ale jak jsem tu na mnoha stránkách vyjevil, zřejmě to přehodnotím.
program mám sice též, ale tak aspoň nějaká ta dvouhoďka by se vyšetřit mohla. včera jsme tu měli krásně teplo a dokonce i se sluníčkem, jenže to jsem musel makat, dneska se už ochladilo... tak uvidíme, ještě bych se rád svez, ale ne za každou cenu.
v nejhorším vytáhnu cesťáka, tam problémy s adhezí nemám, aspoň se babča provětrá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:25 | Nahoru | #138

Ejs>no uvidíme, ještě před dvěma týdny jsem se kasal, že jezdím do prvních mrazů, ale jak jsem tu na mnoha stránkách vyjevil, zřejmě to přehodnotím.
program mám sice též, ale tak aspoň nějaká ta dvouhoďka by se vyšetřit mohla. včera jsme tu měli krásně teplo a dokonce i se sluníčkem, jenže to jsem musel makat, dneska se už ochladilo... tak uvidíme, ještě bych se rád svez, ale ne za každou cenu.
v nejhorším vytáhnu cesťáka, tam problémy s adhezí nemám, aspoň se babča provětrá...



Tyhle projížďky už postrádají závodního ducha,to už je jenom o kochání a násávání tý krásný podzimní atmosféry. Já už pojedu na vyklidněnou a budu se o to víc rozhlížet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:28 | Nahoru | #139

verybusy>Tyhle projížďky už postrádají závodního ducha,to už je jenom o kochání a násávání tý krásný podzimní atmosféry. Já už pojedu na vyklidněnou a budu se o to víc rozhlížet...



asi taky

tak přežij ve zdraví, po víkendu si můžeme sdělit dojmy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:35 | Nahoru | #140

Ejs>asi taky

tak přežij ve zdraví, po víkendu si můžeme sdělit dojmy



OK,nahlásím tlaky,pocity a tak......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:42 | Nahoru | #141

verybusy>OK,nahlásím tlaky,pocity a tak......



stačí tlaky v pneu, ty ostatní lépe zdvořile smlčet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:44 | Nahoru | #142

Ejs>stačí tlaky v pneu, ty ostatní lépe zdvořile smlčet



Tahle paralela mě taky napadla,ihned po odeslání,ale říkal jsem si,že jsi slušný člověk a nic jinýho než gumy tě nenapadne......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:45 | Nahoru | #143

verybusy>Tahle paralela mě taky napadla,ihned po odeslání,ale říkal jsem si,že jsi slušný člověk a nic jinýho než gumy tě nenapadne......



já a slušný člověk? no dovol...

to si myslí jen ti co mně neznají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:47 | Nahoru | #144

Ejs>já a slušný člověk? no dovol...

to si myslí jen ti co mně neznají



O mě většinou ani ti.....

(reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 06:53 | Nahoru | #145

verybusy>O mě většinou ani ti.....



musíš zapracovat na přetvářce, mně už to docela jde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 09:14 | Nahoru | #146

Ejs> mně je žinantní vyhazovat gumy s půlkou vzorku.



samozřejmě jsou i jiné možnosti, pokud je nechceš vyhodit, já si pro ně klidně dojedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 09:45 | Nahoru | #147

dva_hrnce>samozřejmě jsou i jiné možnosti, pokud je nechceš vyhodit, já si pro ně klidně dojedu



Jsi takový dobrák.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 10:04 | Nahoru | #148
verybusy> musíme si pomáhat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 10:56 | Nahoru | #149

dva_hrnce>verybusy> musíme si pomáhat..



Dobře,budu ti ty nedojetý schovávat!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot

8.10.2010 v 10:57 | Nahoru | #150
verybusy> nedojetý znamená že nekouká plátno po celém obvodu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist