potřeboval bych radu. Navěsil jsem na zuzku koncovky (KR tuned) a místo katu jsem dal Y svod (lambda zůstala zapojena) a dal BMC filtr-street, ne race. Všechno supr, ale při každým ubráním plynu z plnýho heftu ( od trojky výš) střílí zuza až nepříjemně do výfuků. Takže jádro věci: vyřeší to power commander (PC III) nebo se na něj vykašlat a nechat zuzu naladit na standartní jednotce? Jak už jsem tady někde četl např. u Ešnera.
Díky za náměty a připomínky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 07 úpravy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36005 | Dnes v 14:24 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |