paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 125 2-T nebo 250 4-T
21.9.2010 v 19:52
Za chvíli mi bude 18, a budu si dělat řidičák a nemůžu se rozhodnout jestli 125 2-takt nebo 250 4-takt. Chtěl bych nějáké Supermoto, koukal sem po Yamaze DT 125 X (2T) a po Yamaze WR 250 X (4T). Chtěl bych to spíš na ježdění do města + za město, víceméně každodení ježdění. Máte nějáke zkušenosti nebo nějáký jiný nápady na kvalitní Supermota?
Anketa: Je lepší do města 2T nebo 4T?
2 - Takt
17%
5
4 - Takt
83%
25

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:01 | Nahoru | #1
DO města spíš 4T takže sem pro WR, klidně i 125, ale s tou 250 budeš mít výkonostní rezervu

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:05 | Nahoru | #2
Co třeba DR-Z 400?

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:08 | Nahoru | #3
KTM LC4

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:16 | Nahoru | #4
pěkný motorky. DT 125X samozřejmě po otevření na max výkon. Potřeboval bych možnosti do 25kW.

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:16 | Nahoru | #5
Do města si myslím stačí i dváca 4T. Např Honda CBF 125 - nová za slušných necelých 60 tis. Dvojtakt je drahý, jsem rád že jsem do něj nakonec nešel, i když to asi bude uplně o něčem jiném než 4T. Osobně mám varadero, a paráda, ale je to cesťák, do města asi zbytečné...

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:33 | Nahoru | #6
WR250X bude myslím úplně ideální....

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:36 | Nahoru | #7
vůbec nepřemejšlej, 250 - 4 takt

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:37 | Nahoru | #8
hele vejde se to WRko do toho poměru výkon/váha?

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:49 | Nahoru | #9
Ano, WRko se vejde do limitu a lze ho řídit od 18 let.

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:54 | Nahoru | #10
jak už bylo napsáno, proč ne 400ccm?

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:57 | Nahoru | #11
400 se nevejde výkonostně do 25kw, vycházíto zhruba na 250 (záleží na motoru).

1 reakcí na tento příspěvek 125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 20:59 | Nahoru | #12
Náhodou, DR-Z seženeš i s 25kW v TP

edit. Tady zrovna jedna je

Naposledy editováno 21.09.2010 21:02:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:02 | Nahoru | #13

Myna>Náhodou, DR-Z seženeš i s 25kW v TP


ale nesedí poměr, jak ti píše o příspěvek výš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:04 | Nahoru | #15

posmiros>ale nesedí poměr, jak ti píše o příspěvek výš



ale sedí..

(reakce na) 125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:05 | Nahoru | #16
posmiros> Fakt ne? Ono DR-Z není zase tak lehká, provozní bude mít podle mě určitě nad 156kg

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:05 | Nahoru | #17
od 18ti všechny uvedené může řídit..

(reakce na) 125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:05 | Nahoru | #18
c.j.> kolik to má pohotovostní hmotnost?

2 reakcí na tento příspěvek 125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:07 | Nahoru | #19
skupina Ao - motocykl do výkonu 25kW nebo do poměru 0,16 kW/kg

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:10 | Nahoru | #20
Kua, že by změna ve vyhlášce? Měl jsem za to, že je to max. výkon 25kW A poměr 0,16kW/kg

(reakce na) 125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:10 | Nahoru | #21

c.j.>skupina Ao - motocykl do výkonu 25kW nebo do poměru 0,16 kW/kg


bylo dřív
teď je tam tuším spojka a

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:11 | Nahoru | #22

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 21:14 | Nahoru | #23
Takhle to přesně je: Věk od 18 let, opravňuje k řízení motocyklů o výkonu do 25 kW s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg.

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 22:01 | Nahoru | #24
250 2-takt

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 22:07 | Nahoru | #25
Husaberg FS 650.... hodná motorka, výkon 6 kw

125 2-T nebo 250 4-T

21.9.2010 v 22:17 | Nahoru | #26
Jinak kdyby měl někdo zájem o poctivé, nezničitelné enduro 250 4T, za pár korun, s minimálními provoznímy náklady, tak bych věděl

(reakce na) 125 2-T nebo 250 4-T

22.9.2010 v 07:56 | Nahoru | #27

c.j.>skupina Ao - motocykl do výkonu 25kW nebo do poměru 0,16 kW/kg



Blbost, už to je tak dva roky výkon a poměr.
Navíc DR-Z se do poměru vleze s 23kW, takže 25kW ti je k hovnu. Ale dají se na těch 23kW zavřít, můžeš se třeba zeptat Mišiho jak to řešil on

125 2-T nebo 250 4-T

22.9.2010 v 13:04 | Nahoru | #28
musí být splněny obě podmínky,

dr-z se váží cca 145 pohotovostních, takže by se muselo seškrtit na maximálně 23kw
wr-x váží 136kg pohotovostních, takže by se muselo lehce seškrtit na maximálně 21,7kw

ale takové sady se asi nenabízí, takže doporučuju dovézt betu m4 (350ccm,20-22kw,146kg)

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Na co si dát pozor při koupi Yamahy... Yamaha DT 125 X martin12424 4 22.1.2024 v 17:25 Kohlstein
haže jiskru jen pri malych otačkách Yamaha DT 125 X Odstranovac 8 9.11.2023 v 16:38 malypavlicek
Výměna jehly Yamaha DT 125 X Jezdec76 6 25.9.2023 v 13:12 Bugs
Yamaha dt 125 motor Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yamaha DT 125 E, Y... Aposhtol 1 13.8.2023 v 19:10 chiro2


TOPlist