Téma: 2T VS 4T???
 
12.9.2010 v 20:18
Zdravim.Po Vselijakem patrani a hledani na netu sem zjistil pekny hov.. tak se zeptam vas primo majitelu.Zvazuji koupi motocrossu ale porad vaham a premejslim!Urcite nejvetsi favorit prozatim je u me KTM,ale nevim jestli 2takt nebo 4takt.Mela by to bejt bud 250 sx-f nebo 144sx??Pro co by jste se priklaneli??Z hlediska udrzby??Zvladnuti na zacatek??Rad bych slysel ty co ty motorky jezd nebo vlastni nebo ktery jeli obe dve a muzou je srovnat.Dikes Michal
Anketa:
Ktm 144 sx
68%
23
Ktm 250 sx-f
32%
11
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 20:02 | Nahoru | #31

akmb>Tak koukam ze mas stejny problem jako ja.
Ja rozhodne nejdu do KTM ale do Yamahy.
U KTM budes platit jak mourovatej.
Od vcerejska mam cerstve informace, mel sem tu moznost se svezt
na yz250 a yz450f,pekne meto potahalo po trati.
YZ250-brutalni zatah od spodu,takovej ujecenej zvuk,financne levnejsi na udrzbu
YZ450f-taky brutalni zatah ale az pri vyssich otackach,super dunivej zvuk,financne narocnejsi na udrzbu

Ja sem se uz rozhodl a jdu na 100% do YZ250


Porovnej si ceny dílů a neuváděj lidi v omyl. Díly, pokud neplatíš originální, jsou na stejný cenový úrovni.

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

13.9.2010 v 20:20 | Nahoru | #32
Přepínání map maji 150sx ale ne všechny,musíš k tomu mít uzpusobenou C.D.I. 1 zapalovací mapa je na bahno(mírnější výkon) a 2. mapa je na sucho(silnější průběh výkonu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 20:32 | Nahoru | #33
Jindramx>
Přepínání map má i 250 EXC, ovšem u dvoutaktu to není tak markantní jak u čtyřtaktu. Má to Gas, Husar atd. Na Husaru to bylo poznat hodně, na EXCéčku téměř vůbec. Toť moje zkušenost. Myslím, že největší význam to má u stříkaček.

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 20:40 | Nahoru | #34

pavlos55>Jindramx>
Přepínání map má i 250 EXC, ovšem u dvoutaktu to není tak markantní jak u čtyřtaktu. Má to Gas, Husar atd. Na Husaru to bylo poznat hodně, na EXCéčku téměř vůbec. Toť moje zkušenost. Myslím, že největší význam to má u stříkaček.



Dyť jasný,ale já myslim jako na to jak on se ptá 150 vs. 250 F tyhle to maji taky,má to i TMko třeba

Naposledy editováno 13.09.2010 20:40:28

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 21:42 | Nahoru | #35

Jindramx>tohle je blbost,dnešní motorky jsou cenově stejně vyrovnaný,myslim na díly...to že někdo řekne že se to sere,když nedělá údržbu nebo prostě náhoda,neznamená,že každá taková motorka se sere...řekni mi,proč je 450 dražší na údržbu od 250? to je naopak,vem si logickou uvahou,že 250 víc točí,tudíž všechno 2x víc odchází a jestli má padnout něco dřív,tak to bude 100% ta 250



Ceny v nahradnich dilech budou asi nejspis stejny jak pises.
Ktm je ale uz drazsi u porizovasi ceny zhruba o 10tis. Koukal sem a porovnaval obsahy 250 rok vyroby kolem 2000-2002.
450 je drazsi uz kvuli vetsimu pistu o priblizne 1000kč,
mas tam rozvodak,ventyli,vacku a to urcinte nebudes do ktm cpat v repblice
To ze 2t 2x vic toci neznamena ze to 2x rychleji odejde
To je jako vetsi obsah vetsi razy, klikovka ojnice loziska dostavaji vic naprdel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 21:44 | Nahoru | #36

pavlos55>Porovnej si ceny dílů a neuváděj lidi v omyl. Díly, pokud neplatíš originální, jsou na stejný cenový úrovni.



Uz te vidim jak si davas do KTM motoru dily v replice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 21:47 | Nahoru | #37
akmb> ono některý díly (třeba kámoš koupil origo píst na ktm přímo v sette a zespodu byl vyraženej prox) jsou náhražkový všechny když to tak vemeš...na jakýkoliv značky

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 21:56 | Nahoru | #38

Koprto>akmb - V cem je lepsi Japonec ? Japonec je taky drahej jako svine.
Japonce koupis za mensi cenu, a dily sou na to stejne drahy jako na KTM.Kolega ma presne YZF450 2006.Je v tom za neuveritelny penize.



Ceny Originalnich na ktm sem jeste moc nezkoumal ale nemyslim si ze nebudou na stejne cenove urovni. Taky sem nevedel doceho mam jit a uvazoval o ktm ale po debate s lidima co uz nato nejakou dobu jezdijou mi bylo receno pokud chces 450 4T tak urcite Yamahu, pokud chces 250 2T tak jeto jedno jestli KTM nebo Yamahu.

No a zakolik by byl ten kamos kdyby mel 450KTM?? Radsi ani nepocitat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 22:04 | Nahoru | #39

Jindramx>akmb> ono některý díly (třeba kámoš koupil origo píst na ktm přímo v sette a zespodu byl vyraženej prox) jsou náhražkový všechny když to tak vemeš...na jakýkoliv značky



Taky asi trochu zalezi natom kde clovek kupuje. Kazdymu prodejci nemuzes taky verit pokud to neznas. tvrdi ti ze je to oiriginal a pritom jeto nejlepsi replika. Ja si asi pred 3 roky obednal u Hondy nove prevodove kolecko do 250XL a vubec nepasovalo.Pry bylo original a zadne jine se nevyrabelo. 2000vhaji

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 22:42 | Nahoru | #40

akmb>Taky asi trochu zalezi natom kde clovek kupuje. Kazdymu prodejci nemuzes taky verit pokud to neznas. tvrdi ti ze je to oiriginal a pritom jeto nejlepsi replika. Ja si asi pred 3 roky obednal u Hondy nove prevodove kolecko do 250XL a vubec nepasovalo.Pry bylo original a zadne jine se nevyrabelo. 2000vhaji


To s tim pistem je pravda, pro KTM vyrabějí písty prox mám pocit, ale ty řeči jak se KTM sype a jak je dražší.... No pěkně se bavím Každá motorka má své mouchy a ty se budou lišit, ale to jak tady lidi odrazujou od KTM a přitom jí pomalu viděli jen na obrázku se mi moc nelíbí... BTW: to s tou vyšší cenou... když to za vyšší koupí tak i za vyšší prodá, takže nevím vo co go?

2T VS 4T???

14.9.2010 v 00:23 | Nahoru | #41
znám plno kluků,kterejm padla Yzf 250,s pár hodinama,komplet motor K.O. a řikám někde,že něco o Yamaze aby si jí nikdo nekupoval? stejně tak může padnout jakákoliv jiná značka a obsah

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

14.9.2010 v 07:35 | Nahoru | #42
Pořád ty barvy a boj o prvenství-hehe. Řešte jak je pro vás důležité být při poruše zase ready to race!Pokud jste přespolní s 50mth/rok a na závod se nevydáte ,tak je to vlastně jedno za jak dlouho máte posraný díl(který má vždy cenu jako prase),ikdyž jsou i mezi barvama různé pravidelně se seroucí díly, tak proč si nevybrat,že!
Prvovýroba pístu u KTM je "Vertex",chybu s proxem samozřejmě neuděláte,ale ani s vertex pístem druhovýrobou,který je identický s prvo.

2T VS 4T???

14.9.2010 v 12:35 | Nahoru | #43
Nevim proč furt narážíte na ceny dílů KTM ...Píst origo KTM nedávám .. ( Co se týče motoru ..ojka,píst .. tak PROX ...) ..Koupil sem kluzák a vodítka řetězu origo ktm za 5kil ..Za to na Hondu co jsem mel tak zadní spodní vodítko stálo 3200kc ..Jinak 2T vs. 4T ...Já jsem pro 2T ( lehká údržba,když se něco posere tak na 99% se vý hned čim to je,lehká obratná motorka) ..Nedovedu si v enduru představit v těžkých pasážích např. 450(moc těžká) ..Jinak za mě KTM ..Největší spokojenost,dostupnost dílů a výdrž ... Ready to Race.

Naposledy editováno 14.09.2010 12:35:57

(reakce na) 2T VS 4T???

14.9.2010 v 15:40 | Nahoru | #44
marko> Do KTMky cpu Prox. Teď zrovna měním píst a nemám z toho vůbec obavy.

Naposledy editováno 14.09.2010 15:42:38

2T VS 4T???

24.4.2011 v 21:43 | Nahoru | #45
za me taky 2-takt a to yamahu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist