1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
akmb>Tak koukam ze mas stejny problem jako ja.
Ja rozhodne nejdu do KTM ale do Yamahy.
U KTM budes platit jak mourovatej.
Od vcerejska mam cerstve informace, mel sem tu moznost se svezt
na yz250 a yz450f,pekne meto potahalo po trati.
YZ250-brutalni zatah od spodu,takovej ujecenej zvuk,financne levnejsi na udrzbu
YZ450f-taky brutalni zatah ale az pri vyssich otackach,super dunivej zvuk,financne narocnejsi na udrzbu
Ja sem se uz rozhodl a jdu na 100% do YZ250
Porovnej si ceny dílů a neuváděj lidi v omyl. Díly, pokud neplatíš originální, jsou na stejný cenový úrovni.
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
Přepínání map má i 250 EXC, ovšem u dvoutaktu to není tak markantní jak u čtyřtaktu. Má to Gas, Husar atd. Na Husaru to bylo poznat hodně, na EXCéčku téměř vůbec. Toť moje zkušenost. Myslím, že největší význam to má u stříkaček.
pavlos55>Jindramx>
Přepínání map má i 250 EXC, ovšem u dvoutaktu to není tak markantní jak u čtyřtaktu. Má to Gas, Husar atd. Na Husaru to bylo poznat hodně, na EXCéčku téměř vůbec. Toť moje zkušenost. Myslím, že největší význam to má u stříkaček.
Dyť jasný,ale já myslim jako na to jak on se ptá 150 vs. 250 F tyhle to maji taky,má to i TMko třeba
Naposledy editováno 13.09.2010 20:40:28
Jindramx>tohle je blbost,dnešní motorky jsou cenově stejně vyrovnaný,myslim na díly...to že někdo řekne že se to sere,když nedělá údržbu nebo prostě náhoda,neznamená,že každá taková motorka se sere...řekni mi,proč je 450 dražší na údržbu od 250? to je naopak,vem si logickou uvahou,že 250 víc točí,tudíž všechno 2x víc odchází a jestli má padnout něco dřív,tak to bude 100% ta 250
Ceny v nahradnich dilech budou asi nejspis stejny jak pises.
Ktm je ale uz drazsi u porizovasi ceny zhruba o 10tis. Koukal sem a porovnaval obsahy 250 rok vyroby kolem 2000-2002.
450 je drazsi uz kvuli vetsimu pistu o priblizne 1000kč,
mas tam rozvodak,ventyli,vacku a to urcinte nebudes do ktm cpat v repblice
To ze 2t 2x vic toci neznamena ze to 2x rychleji odejde
To je jako vetsi obsah vetsi razy, klikovka ojnice loziska dostavaji vic naprdel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
pavlos55>Porovnej si ceny dílů a neuváděj lidi v omyl. Díly, pokud neplatíš originální, jsou na stejný cenový úrovni.
Uz te vidim jak si davas do KTM motoru dily v replice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
Koprto>akmb - V cem je lepsi Japonec ? Japonec je taky drahej jako svine.
Japonce koupis za mensi cenu, a dily sou na to stejne drahy jako na KTM.Kolega ma presne YZF450 2006.Je v tom za neuveritelny penize.
Ceny Originalnich na ktm sem jeste moc nezkoumal ale nemyslim si ze nebudou na stejne cenove urovni. Taky sem nevedel doceho mam jit a uvazoval o ktm ale po debate s lidima co uz nato nejakou dobu jezdijou mi bylo receno pokud chces 450 4T tak urcite Yamahu, pokud chces 250 2T tak jeto jedno jestli KTM nebo Yamahu.
No a zakolik by byl ten kamos kdyby mel 450KTM?? Radsi ani nepocitat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
Jindramx>akmb> ono některý díly (třeba kámoš koupil origo píst na ktm přímo v sette a zespodu byl vyraženej prox) jsou náhražkový všechny když to tak vemeš...na jakýkoliv značky
Taky asi trochu zalezi natom kde clovek kupuje. Kazdymu prodejci nemuzes taky verit pokud to neznas. tvrdi ti ze je to oiriginal a pritom jeto nejlepsi replika. Ja si asi pred 3 roky obednal u Hondy nove prevodove kolecko do 250XL a vubec nepasovalo.Pry bylo original a zadne jine se nevyrabelo. 2000vhaji
akmb>Taky asi trochu zalezi natom kde clovek kupuje. Kazdymu prodejci nemuzes taky verit pokud to neznas. tvrdi ti ze je to oiriginal a pritom jeto nejlepsi replika. Ja si asi pred 3 roky obednal u Hondy nove prevodove kolecko do 250XL a vubec nepasovalo.Pry bylo original a zadne jine se nevyrabelo. 2000vhaji
To s tim pistem je pravda, pro KTM vyrabějí písty prox mám pocit, ale ty řeči jak se KTM sype a jak je dražší.... No pěkně se bavím Každá motorka má své mouchy a ty se budou lišit, ale to jak tady lidi odrazujou od KTM a přitom jí pomalu viděli jen na obrázku se mi moc nelíbí... BTW: to s tou vyšší cenou... když to za vyšší koupí tak i za vyšší prodá, takže nevím vo co go?
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
Prvovýroba pístu u KTM je "Vertex",chybu s proxem samozřejmě neuděláte,ale ani s vertex pístem druhovýrobou,který je identický s prvo.
Naposledy editováno 14.09.2010 12:35:57