Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 19.08.2010 19:26:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Já moc nepomůžu, protože se šestkama moc zkušeností nemám ...jsem ten typ, "čím víc power, tím víc KING" Prostě syndrom ze silnice - jak to nejde na 3ku plynem na záda, nějak to čoeka tak nebaví. A to si pak vezmeš i na okruh Prostě jen s motorkou, na kterou si zvyklej vymizíš na okruh, takže ve tvým případě s šestkou.. Ale jinak je sranda v zatáčkách i na litru, to se neboj. Já chtěl taky vyzkoušet šestku, tak jsem to vyřešil způsobem, že jsem šel na "dvojitou" šestku 1200 V2. A tam je taky pak všechno jinak. Motorek je hafo anebo jak ti raděj, přestav si něco ze silnice, nebude tak "utahaná" (možná - není to pravidlo ).
Okruhovku R6, GSXR, CBR nebo i litrovou K5 do 100tis. úplně v pohodě si myslím..
jinak ta tvoje double šestka je teda znát, na cílovce jsem měl pocit, že se s tebou vždy prohnala i bouřka . jak si nakonec dopadl? vím že někde kolem desátého místa, ale ten rozhlas fakt slyšet nebylo a na stránkách to ještě není. jinak musím říct, že přírodní okruhy jsou náročné i pro diváky. běhat z jedné zákruty do druhé počas těch pauz je docela haluz.
ať ti to jezdí
Nakonec jsem se ze zoufalství zeptal dvou floutků pod vlivem a ty mi ochotně poradili cestu do depa 2. A zaplaťpánbůh za něj! Našel jsem poslední místo vzadu pěkně 100m od přehrady a na asfaltě! Luxus
Tady moje místečko u fotbalovýho hřiště:
[URL= foto s mým týmem (bratránek a děvče) - dorazili za mnou v sobotu odpoledne 400km na R1 ve dvou!! A jsem jim za to vděčnej, pomohli mi hodně
[URL= se týká závodů, tak musím říct, že atmosféra úžasná a počasí taky. A tak kromě zmatků kolem časového plánu to byly hodně zdařilý závody.
Trať je hezká a rychlá a není lehký se jí naučit po 12ti tréninkových kolech - trefovat brzdy je tady alfou a omegou rychlých časů. Bohužel jsem nedokázal nastavit KTM tak, abych mohl v zatáčkách přes město a taky sešupem dolů před "stadionem" držet "plnej", protože by mě to asi zahodilo, v těchto místech byla motorka hodně nestabilní..asi to chtělo snížit zadek a ještě změkčit péro, ale to už jsem neměl kdy vyzkoušet ..ale věděl jsem, jak to tam asi držej pod krkem Indi a spol. z čela závodu.. Ještě se mám hodně co učit
A druhej nelehkej úkol na trati, vypořádat se s vinglama, který se jedou na jedničku (tedy 1.zatáčka a kruháč) ...to je na V2 1200 docela oříšek a v těchto místech jsem asi taky ztrácel hodně. Ale sranda to je, to zase jo , kór když není antihopingová spojka - dobržďování ze 6ky z 250km/h až na 1ku
Tak doufám, že se tam svezu i příště a že zase klapne počasí..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Burdez>Ale uz mam novy tak je mozny ze zpomalim na 16 pristi sezonu....
no jeste to muzou delat ty "nefunkcni" brzdy, tak hlavne nekupuj brembo pumpu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5>majkl31> Kup si gripy Renthal (nejlépe ty tvrdší). Perfektně se drží a na řídítkách se ani nehnou i bez drátkování. Prodává je RAZZO v Podolí a stojej asi dvě stovky.... . Nandáš je pomocí stlačenýho vzduchu. Ničím nemazat ani nelepit.
díky
majkl31>chlapáci poraďte pls.... mám půjčenou R1 a během půl hoďky na dráze mi 4x málem spadla ruka z plynu, protože se mi pořád vysouval grip z řidítka Takže místo abych se soustředil na brzdy a stopu, tak jsem zavřel plyn dřív a ,,šrouboval" ten grip zpět na pozici . Je to stažený i tim vázacím drátkem, tak co s tim? Sundat a odmastit a znova přetáhnout? Nebo co? Díkes za rady
Majkle, já myslím, že ty gripy mš už asi starý a moc vyměklý.. Tak jak píše Radim, dej nový a hlavně pěkně na sucho a odmaštěno. Já mám teď na KTM DOMINO, koupený od Óňase za cca 500,- Raději sem je ještě zajistil drátkama, ať to vypadá racingově
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
bobus>Perňo řekni nám něco o srovnání tvojí KTM a Peterovým BMW, který jsi vyzkoušel na Lausitzu
Když já nemůžu.. Jen nesouhlasím s Murkinem, že to má hluchý spodek..to totiž spodek nemá, to má v celým otáčkovým spektru jenom "vršek" ...tiká v tom dynamit, nic pro kardiaky, přetížení při zrychlení je fakt masakr! Ta motorka je fakt píč_vina, 100% zvládnout její potenciál, to už chce fakt vyježděnost a um, není jednoduchý dávat plyn na doraz a to i na rovinkách a i tak čoek skřípe prdelí dráty! . Zážitek skoro jako s V2 1190 při podřazováni bez antihopu
Lehkost ovládání i navzdory zvířecímu motoru je až zarážející.. A ta jemňoučká převodovka, to jsem čuměl. Pro vyšší postavy je ale posez na KTM o dost lepší. BMW bych v tomhle směru musel na sebe hodně změnit - řidítka, přepáčko, sedačku. Ale já nejsem "čahoun".. I tak jsem se v posezu moc nenašel. To jde celkem rychle změnit a bejvá to to první, co vždycky dělám na biku..
Na Lausitzu byl Fároš v barvách, jak jezdil loni Shumacher (nebo Bauer??) a toho stejně považuju za nejvíc povedenou závodní motorku ...hlavně když to bylo vymakaný a v karbonových kapotách. Moc hezký..až lákavý k nasednutí a zajetí času kolem 1:45
Naposledy editováno 08.09.2010 10:56:20
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | 31.5.2024 v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |