globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.9.2010 v 20:27 | Nahoru | #4771
Tak po měsici co jsem neseděl na motorce jsem jí spoň o víkendu vytáhnul naleštil a udělal pár fotek... a udělal jsem si radost malou motorkářkou na 4 nohách

[URL=

Naposledy editováno 05.09.2010 20:31:46

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 08:19 | Nahoru | #4772
Čau lidi, nemáte někdo typ - sháním přední plasty resp. přední masku na GS 500F r.v. 2007 - buď novou nebo i použitou za dobrou cenu, ale v dobrém stavu, barva ideálně černá, pokud by nebyla, tak bych si pak zajistila nástřik. Nová přes Suzu stojí 4500,-Kč

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 12:29 | Nahoru | #4773
Hasky: to zadne svetlo je pekne no :D . Ten sharon by sa hodil aj mne veru

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 15:39 | Nahoru | #4774
Zdravím, nedávno jsem si pořídil postarší GSko a potřeboval bych poradit proč mi vůbec nesvítí kontrolka tlaku oleje Žárovkou to není. Při otočení klíčku by se měla přece rozsvítit. Měli byste nějakou radu? Také mě docela štve cvakající brzdový třmen vepředu (je dost volny) Snažím se ji dávat postupně do kupy ,ale zatím jsem se finančně zmohl akorád na vyčištění a seřízení karburátorů. Za případné odpovědi moc děkuju

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 16:05 | Nahoru | #4775
Měla by se rozsvítit protože nemá mít tlak. Po nastartování normálně zhasne. Zkus si žárovku samostatně, zkus si čidlo a postupně hledej. Každopaádně s jízdou opatrně než to pořešíš, pokud to neukazuje tak si nemůžeš být jist v jakém stavu je mazání. Co s tím všechno máš? Třmen má přesně v čem vůli? Koukám židenice, to je skoro kousek

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 16:23 | Nahoru | #4776
no a to je právě ten problém. Kde je čidlo tlaku? Ono není ani pořádně vidět kam vede ten drát (mizí ve změti x dalších drátů) Já znám akorád starý 2T jawky, v tomhle se nevyznám. Jinak přední třmen cvakne vždy při nástupu přední brzdy. Když ho zkouším rukou tak s ním dokážu pohnout. Vím, že je to plovoucí, ale to se mi nezdá, že by s tím mělo jít rukou pohnout. Také bych potřeboval sehnat původní hranatý zrcátka co tam patří (jsou tam nabastlený z nějakýho skůtra

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 16:39 | Nahoru | #4777
Předchozí majitel o tom nevěděl vůbec nic. Když sem ji koupil s tím, že ji zvládnu dát do kupy tak na tom byla daleko hůř. Je to sice 92 rok a najeto má kolem padesáti (stějne bych tipl aspoň 80tisíc už jen kvůli tomu jak je sjetej přední kotouč), ale myslím si, že ještě může sloužít nějakou dobu. Motorově je dobrá. Zprvu jela za studena jen na jeden válec a když byla teplá tak špatně padali otáčky zpátky na volnoběh. Naštěstí se tohle všechno už vyřešilo a jezdí jak má, ale bez té kontrolky to prostě nechci riskovat. A z té brzdy právě taky nemám dobrej pocit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 17:15 | Nahoru | #4778
Janicna> No jednu mám doma, ale je taky po nehodě, je ale čistě černá a zatím se ji prodávat nechystám... protože co kdybych ji sám potřeboval

Jirkiss> Zkus se podívat tady , nebo taky v sekci motodatabáze do návodů, dá se tam snad stáhnout aji Hayness, což je sice anglicky, ale zato náhrada servisního manuálu pro laiky.

Zkusil bych se zkoušečkou projít kabeláž, možná je tam jenom zoxidovanej konektor, případně podle nějakýho toho návodu najít to čidlo oleje a případně sehnat z nějakýho kaput motoru.

Jestli si stěžuješ na opotřebení předního kotouče, je už dost možný, že má ty nýty vymačkaný, proto cvaká. Buď můžeš investovat do novýho, nebo zase sehnat z nějaké bouračky - záleží na stavu, nebo se aji přenýtovávají, ale zase je otázkou, jestli se to vyplatí.

____

Jinak včera sem se byl podívat na Kyjovskej okruh a mám najeto přesně na výměnu oleje a kontrolu vůli ventilů, nastavení směsi a podtlaků a nevím, jestli to nenechám až na jaro, jestli to má cenu dělat to teď na zimu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 18:52 | Nahoru | #4779
Rampa89> Já myslím, že já ji budu potřebovat víc Bo mi tam ten blinkr visí jak zvadlá lilie, obmotaný izolačkou....no vostudaaaa

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 18:58 | Nahoru | #4780
tak děkuju moc, snad snad se mi to povede dát do kupy. Pokud ta přední brzda bude "jenom" cvakat tak by to nevadilo, ale hlavně aby se nevysypala za jizdy

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 19:14 | Nahoru | #4781
To jsi si mohl připlatit a koupit nějakou v lepším stavu. Tak do toho nacpeš peněz jak sviňa. Taky jsem řešil kotouče, jen jejich sjetí, ne cvakající, no když jsem zjišťoval ceny nových kotoučů, tak jsem raději prodal celou moto..
Pokud bys potřeboval nějaké náhradní díly spíše do motoru: ojnice, rozvoďák, těsnění, převodovku, spojkové lamely, komplet zadní kolo i s kotoučem, tak napiš. leží mi tu v garáži díly, co jsem dostal k moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 20:14 | Nahoru | #4782
libca> no právě si říkám jestli to nebyla chyba ju koupit. Kotouč měnit nebudu to je fakt pálka jak prase. Jak sem se teď vrtal v těch drátech tak sem si teprve všiml, že nějakej dobrák natvrdo uřízl drát k dálkové kontrolce a není tam ani objímka. Tak abych ted ještě sháněl tu gumovou objímku a za nabídku dílů děkuju. Ale aspoň motorově je OK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 20:50 | Nahoru | #4783
Jirkiss> Zvlášť asi neseženeš, ale je to konektor a celý svazek kontrolek dohromady. Jeden se mi válí z původních rozbitých budíku doma jestli máš zájem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 21:01 | Nahoru | #4784
Janicna> Nepůjde to svařit? Jinak jedině zkusit u někoho kdo prodává MRA plexi, jestli se nedělají pro GS500F. Případně motolamino.com nebo motoforza.com a domluvit se. Za kolik bys chtěla masku? I tak to bude pálka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 21:11 | Nahoru | #4785
dj_hroch> no za kolik bys to kdyžtak prodal? Pokud je to komplet tak bych to s největší pravděpodobností bral. Ta elektrika je fakt dodrbaná. Já se na to zítra ještě podívám a pak bych ti dal vědět. Ještě že bydlí někdo tak blízko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 21:54 | Nahoru | #4786
Jirkiss> Ahoj a za kolik jsi tu svou koupil? Pokud to byla dobrá cena, tak zase proč ne, ale právě ty drobné věci se hrozně špatně shánějí . Ale teď je v inzercích hodně GSek na díly, tak snad většinu věcí seženeš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 22:01 | Nahoru | #4787
JyrkaFM> no byla za pětadvacet. Co bych taky od toho měl čekat. Šlo mě hlavně o ten motor, že vrní jak má. Jsou to drobnosti, ale docela ty drobnosti stojí. Třeba víčko na motoru co je z boku tak mě chybí. Někde sem tu četl že stojí 500.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 22:02 | Nahoru | #4788
Jirkiss> Je to ten kablík od konektoru co je ve světle po jednotlivé kontrolky, komplet. Musel bys mrknout v jakém je stavu, něco je tam možná převlečené izolačkou, elektriku sem též dával dokopy a dávat ještě budu. Za nějakou symbolickou cenu, leží mi to ladem v garáži.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 22:03 | Nahoru | #4789
Jirkiss> Slevnili na 250, též ho beru bo mi to tam se různě odlepuje. Na levé straně mám už nové. A ověřeno, že padáky fungují, ledva jsem nalepil nové tak jsem s ním lehl, ale ani škrábanec

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 22:08 | Nahoru | #4790
Jo, na drobnostech vykrvácíš Jinak v brně klasika - Fabory slatina, Ferona Skořepka nebo Vídeňka, na gumové kokotiny alfaagro.cz a jinak partsdepot.cz, na použité moto-rabidus.cz, základ na plasty a plnič v globu, lak a bezfarbý lak namíchají na míru v barvách na palackého strasse. Míň lowcost už neseženeš. Teď si beru také pár volovin jako kryt budíků, nějaké gumičky apodobně a 3 litry v řiti, holt máme drahé milneky, když to chcem vymazlit do pěkného stavu, no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 22:20 | Nahoru | #4791
Jirkiss> to není tak hrozné, pokud je motor a rám OK, tak ten zbytek dáš přes zimu hravě do kupy Stáhni si Haynes manuál, jak už radí Rampa, někde jsme tady dávali tak před 2 měsíci odkazy. Je tam všechno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 23:10 | Nahoru | #4792
dj_hroch> tak na tom káblíku se určitě dohodneme. To je fakt tak dorýpaný, že to radši vyměním celý. To víčko bych měl taky sehnat (už jen kvůli tomu, že je tam díra kamsi dovnitř), jinak padáky jsem na to samozřejmě taky chtěl, ikdyž nemám v úmyslu si někde lehat Hlavně abych pak nezjistil, až spočítám výdaje, že jsem do toho dal jednou tolik za co jsem to koupil.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 23:14 | Nahoru | #4793
JyrkaFM> jo jo rám a motor je v pořádku, což se docela divim, protože je padlá stopro, ale nijak hrozně. Nevypadá, že by bylo něco hejblího. Ten manuál zkusim najít. díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 23:17 | Nahoru | #4794
Jirkiss> Všechno potřebný najdeš tady

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 23:23 | Nahoru | #4795
Jirkiss> OK, tož se dohodnem, můžu případně vzít někdy v týdnu jak budu ve městě, mrknem na mašiny a srovnáme. Padáky ale myslím jsou fakt základ. To se raději vykašli na víko a drobnosti (přelep to plechem ze Starobrna nebo značkou dle výběru a sežeň padáky. Bez nich máš škod mraky, dvakrát jsem viděl že zachránily od nejhoršího. V úmyslu nemáme nikdo Ale může se stát že spadne ze stojánku (blbě parkování, měkká hlína a tak, ve štatlu se mi stalo že ujela na dlažební kostce a liskla sebou na obrubník) nebo takové ty drobné vystoupení za jízdy v mírných rychlostech např. na listí, štěrk, na přechodech, šipkách a tak, také jsem se svezl na lajnách po dešťu při řazení do pruhu

Výdaje nepočítej Já už mám druhou mašinu určitě splněnu a jedu na třetí, přestal jsem raději počítat

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.9.2010 v 23:30 | Nahoru | #4796
Jirkiss> Pokud je padlá, nevadí, hlavně aby nebyla bouraná. Já na té své už taky lehnul v zatáčce, hned druhý den, co jsem si ji koupil. A to jsem si taky chtěl koupit jako první věc padáky, bohužel, nestlihl jsem to, jak píš dj hroch, je to fakt základ Mě tahle sranda vyšla na bezmála 2 litry, 1200 za víčko motoru a 700 za ten kus plechu s logem suzuki. Pak už jsem si ty padáky objednal

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.9.2010 v 07:57 | Nahoru | #4797
dj_hroch> svařit asi ne no...blinkr je vlastně celý vylomený z plastu a kousky plastu chybí, takže se to bude muset nadstavit nějakým tmelem či co Tak trojku bych za masku ještě dala no, záleželo by na jejím stavu.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.9.2010 v 11:13 | Nahoru | #4798
posmen> já ani nevěděl, že tady toho tolik je. Ten návod se bude určitě hodit. díky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.9.2010 v 11:26 | Nahoru | #4799
padáky snad někde seženu, ale chtěl bych se zeptat...nemůžou hejbnout rámem? Nedávno bylo pěkný Gsko na motoinzerci na díly díky vysypanýmu motoru. Bohužel padáky neměl. Jinak přes zimu budem na motorce dělat v teplé garáži tak do jara by mohla vypadat hned líp. Je potřeba vyměnit přední brzdový destičky +kapalina, novou baterku (po 3 dnech už s motorem sotva otočí), spravit kontrolky, vyměnit olej a podívat se na kohout, kterej funguje na RES a PRI, ale na ON neteče což nechápu když to cucá víš v nádrži. Takže děkuju za odkazy na témata kde ste to probírali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.9.2010 v 13:06 | Nahoru | #4800
Jirkiss> Padáky by měly být právě tak dělané, aby byly dostatečně měkké. Čili padák se odře, ohne, ulomí, ... ale s rámem nehne. Musí být výrazně měkčí proti rámu. Pokud budou plus minus stejně tuhé, tak je to padák nahouno. Totéž jsou dorazy, plastové díly co se zlomí atd. Mám nějaké kterýma si nejsem tak uplně jist, navíc jsou chycené pouze ve dvou bodech. Nicméně takové ty 3 bodové klasické "uši" co k tomu jsou by měly být uplně v pohodě, pokud to není náraz tak v tom místě nepohnou.

Cos vyjmenoval je v klidu ten kohout může být namontován obráceně nebo být zle složen. Nevadí, dá se rozebrat a mrknout co s ním je. Ostatní asi PM.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist