je to takové věčně omílané téma, už jsem docela dost zde přečetl, ale stejně se raději ještě zeptám.
Chci si koupit motocykl, 125ccm. Původně jsem chtěl Cagivu Mito 125 Evo, ale to už se mi nějak moc nelíbí (nejde jenom o vzhled, ale celkově bych chtěl sportovnější - dominantnější dvácu). Možná teď budou mnozí namítat, když chci sportovní ať si koupím 6ti kilo, ovšem já tu motorku potřebuji teď a né až za rok-dva (dojíždění do školy aj.). Takže teď jestli 2takt nebo 4takt. Cenový limit je kolem 50-60ti tisíc (víc nemůžu dát). Teď momentální stav je takový, že se rozhoduji mezi Yamaha YZF-R125 a Aprilia RS125.
Co jsem tak postřehl, obvykle se to tu rozdělí na dva tábory, jeden který říká že se 2takty a itálie zvlášť se serou a druhý tábor, že záleží jak se jezdí, že může vydržet stejně jako 4takt, sice to víc žere, ale zase to jede rychleji.
Problém je, sehnat tu R125, lepe to těch 50ti tisíc, takže spíš to vypadá na aprilii, jenže co nedám do motorky, dám asi do benzínu (o to mi zas tak nejde, brigádu mám, takže benzín takový problém není).
Samozřejmě očekávám i jiné nabídky, případně rovnou inzeráty. Měl jsem vyhlídlou RS 125 ale bohužel mi utekla.
Uzavřeno 05.10.2010 v 18:09 uživatelem S.M-A-RT
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
ps: a kdo si rejpne do endura tomu řeknu, že jsem asfaltomrdal
E: písmenko
Naposledy editováno 06.09.2010 18:39:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motocyklu
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motocyklu
dareckov>co je dominantnější než cagiva mito?
RS?
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motocyklu
UnI>roberto.cz> musim pochválit tvojí TMEC Betka. Mám v garáži podobnej skvost a tohle udržet na silnici a jezdit podle zákonů, dá zabrat
týý vole, ta motorka je v pr*eli komplet, zadní kyvka má vůli 3cm, zadní osmica jak hovado, přestala jet, nebrzdí, malá komprese, asi přidřená, ted si ju odvezl nejakej děděk, že ju spraví, pak pujde co nejrychleji doprdele1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
S.M-A-RT>A já si koupim minibike za 2 klacky To je stroj na baby No takhle výšku mam asi 176cm, váhu 70kg. To by i to cebro šlo. Kdyby se dala sehnat ta yamaha kolem 50ti, tak do ní jdu, ale asi to necham opravdu na cebru. Sice už jsem na motorce jezdil (fichtl, skůtr, MasAss 125), ale tak aspoň si to trochu procvičim. Navíc to cebro si můžu půjčit a trochu se na něm projet.
jééé fůůůj
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motocyklu
Skalda82>Já bejt tebou po zvážení všech tvejch požadavků smyslnejch i nesmyslnejch bych asi sěl do nsr....Když jsem při výběru dvácy uvažoval o 2taktu, tak mi NSR byla nastíněna jako nejspolehlivější 2T ve dvackách....Motor prý vydrží daleko víc a dýl než Mito nebo Aprilka (při rozumným chování i přes 20 tkm, jen to chce dobrej olej a rozumný chování) a celkově, NSR je prostě motorově i podvozkově míň radikální než RS, MITO, TZR, XTC nebo RG ale už od pohledu praktičtější, pohodlnější...Koukni na motoinzerci, jsou tam teď i nějaký fakt pěkný 2003ky do 48 ticíc!Jen je dobrý nechat si nějaký prachy na servis...
NSR Forever! Jen bych si dovolil doplnit, že motor NSR vydrží při slušným zacházení klidně 40000 bez GO, narozdíl od Itala, kterej se rozsype do 15 000...
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu
Sám jsem NSR kdysi jezdíval. Z nuly na 100 dokázala za 7,5 sekund a 160 se z ní taky vyždímat dalo. Měl jsem jí dva roky a bez jediný poruchy.