1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
EF 5 a EF 6 súúú lepší /vyzkoušeno/ ;)
Konas prosím tě jestli chceš pokecat o DRZ dual sport nebo DRZ ostrá verze tak je tady můj mail a klidně tě vše povím bez té vomáčky co tady brmlaj ...když to tady čtu tak se za některé názory fakt musím červenat. :o
to je jednoduchý ..srovnávat to nejde páč každá pneu je na něco jiného nicméně pokud budeš jezdit po silnici a budeš tomu dávat trochu voves tedy pokud nebudeš jezdit na YUKI 125 ) tak se tě u C-10 kosky vytrhaj.Kdežto EF-5 a EF-6 jsou endurový tvrdší směs a tím pádem více vydrží na tvrdším podkladě.
shane.xr>Tak jsem pročetl tohle fórum a už je mi to jasné. Zkoušel jsem, totiž, DR-Z 400E 2007 a nějak jsem byl zklamán. Těšil jsem se jak to bude ostrá motorka a ono nic moc. On je tam totiž skutečně ten podtlakový karburátor, takže odezva na plyn je dost vlažná. Kdo je zvyklý na přímý karbec s akcelerační pumpou, ten to hned pozná. Jinak podvozek dobrý.
No píšeš zajímavě nemyslím si že H-xrko je tedy razantnější a živější navíc přední vidlice jsou OUT
Filip01>konas>Ahoj, koukám, že se zbavujes TTR kvůli DRZ. Mám za sebou opačný postup:)
Jezdil jsem DRZ 400S jednu sezonu. Moto je abs. bez problémů. Skvělá ergonoie, blízký ovládání ostrým endurům. Oproti TTR sportovnější. Moto je úzká, sedíš hodně blízko řidítkům, jakoby nad nádrži. Bystře se ovládá. Podvozek je dostatečně robustní se stavitelným útlumem, což je skvělý. Moto kdykoliv startuje i po pádu a přehlcení karb. Brzdy no problem. Výhodou je exp. nádoba chlad. systíému. Při přehřátí si odplivne vodu do nádobky odkud se vrací zpět do okruhu.
Mínusy, co mi vadilo. Průběh výkonu, přesněji řečeno převodovka. Je pouze 5. stupňová s jednotl. převody daleko od sebe. Do terénu je nutný poomalejší sek. převod, pak ale klesá cest. rychlost výrazně pod 100km/hod. Oproti 600ccm (třeba TTR) ji musíš v kopci prostě pořádně nakrmit. Krouticí moment je nižší, při nedostatku plynu ji v těžký pasáži lze i zadusit.
Víka karteru, jsou z hočíku. Při pádu hrozí lehce průraz. Chce to pořídit pořádnou lyžinu pod motor, co kryje z boku i vod. pumpu a část karteru.
Originál řidítka jsou prostě skandál. Klasický plecháče a šíleně tvarovaný. Pomůžou tomu nějaký "zubehorový" Magury.
Celkově skvělá moto. Škoda jen že nemá 6-tý kvalt. Tak jako její předchůdkyně DR350. Ta, ač má nižší výkon, ji v rychlých pasážích lehce stíhá.
Tak hodně zdaru a ať to jezdí! Filip TTR
No tak tomuhle komentáři bych musel věnovat nejméně hodinu života.
Kua chlape.
Pary XTZ>Ahoj, dá se na DR-Z 400 S ujet po silnici třeba 200 km bez větší újmy? Měl jsem DR 650 R a s tím to šlo. Je mi jasný, že DR 400 bude pohodlný míň, ale zase bude lepší do terénu. Jde mi o to, jestli se to dá tak nějak vydržet.
Nooo dá se ale budeš víc stát než sedět
Vespa>Pary XTZ>to záleží... na enduro gumách zpřevodovaný do rychla třeba i s cestovním sedlem absolutně bez problémů, ale s "lesním" převodem, na drapákách ani náhodou
Ty voe /sorry/ to se nedá vydržet vespo ..ty asi neznáš to přísloví .mlčeti zlato ...mluviti stříbro cooo?? lol
Vespa>Zdenál63Bahňák> a vůbec, neměls náhodou WR450? Cožes přešel na DR-Z?? Vždyť WR je po všech stránkách lepší, nebo né?
Tak si pročti můj profil měl jsem toho huž dost jak po moto stránce tak i bohužel i po zdravotní stránce mne bylo doporučeno se trochu zklidnit a s wr???to mne ani nepřipomínej to sem si myslel že to bude moje poslední moto a na dlouho ale nějak se to nepovedlo:-/.a tak volba padla a prostě huž chci mít moto k relaxu což DRka je na 100% Ale za těch bezmála 30 let nějakou tu zkušenost malou mám.
Asis měl páteční kus, toho se taky bojím. Moje DR-Z je zatím vklidu, zatím ho mám 1 rok a ještě minimálně jeden s ním plánuju a pak možná něco novýho háj tech, ale jak se znám tak dopadnu jak ty
z-x-r>Zdenál63Bahňák ostra verze tedy ma jinej karbec + vyfuk a plastovou nadrz proti -tupe- ?
Nebo je tam jeste neco jineho?
Diky za info.
Přesně,jen u vejfuku to není pravidlo záleží na jaké euro 1,2,3 je nastavená.Kdyby se mne kua fix dařilo sem dostat foto tak bych ti to poslal že na první pohled není až tak patrnej rozdíl ale co se týká jízdních vlastností tak to patrné o něco je.Nicméně ta civilnější verze je pro smrtelníka pokud nechceš jezdit sms přebor a nebo ccka i když jsem i borce jak na sms tak na ccčkách viděl tak je nejideálnější a spolehlivá na 100%.Neeeej ideálnější v tom směru že intervaly jsou tam tak velké že a tak nenáročné že je to opravdu moto jen k ježdění.Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.Je pravda že je o trochu těžší ale na to kašlu. Já měním oleje tedy měnil páč teď mám funglofu 08ku tak mne to teprve čeká ale měnil jsem je podle toho jak a kde jsem jezdil a kolik jsem a kde toho najezdil.Toho se budu držet i nadále.Řetez s rozetou a sekundárem mne vydržel vždy okolo 12tis.km,čistil a mazal jsem ho po každé jízdě.
Podvozek má z těchto endur bezkonkurenční tedy oproti xr rozhodně a ttrku taktéž s ostrejma to srovnávat nebudu i když by se také dalo.Toto je civilka a má taky vejfuk z ostré
toto je ostrá
z-x-r>Zdenál63Bahňák ostra verze tedy ma jinej karbec + vyfuk a plastovou nadrz proti -tupe- ?
Nebo je tam jeste neco jineho?
Diky za info.
Sice to vyznívá a můžeš si říci že každej chválí jen svou značku ale já jsem vystřídal pomalu všechny endura takže nějakou tu zkušenost a pohled mohu mít Jediný co jsem neměl je BETA a TM,může to vypadat že propaguju ale píši jen vše popravdě.
Záleží prostě na co chceš moto. to je základ a od toho musíš odvodit koupi.Já huž jsem se vyblbnul takže já mám enduro na to abych u něj pořád neležel a něco nehlídal a už nepotřebuju nic divokýho...a taky když padněš tak nedáš za páčku 400 nebo 500ti kilčo ale 150 max 180 korun a je to.Což u těchto říci nemúžu Huska,KTM,yáááa
Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.
Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka
Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg
sebral sem to tady: http://www.thumpert...18&highlight=oil
Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km.
No já myslím, že výrobce to bude vědět nejlíp. Spíše se udávají intervaly kratší, aby byla zaručená funkčnost a taky aby tam byla nějaká rezerva Já měním po cca 4000km, což je u mě jednou za rok ale těch udávaných 6000 musí motor bez újmy zvládnout. Aby bylo jasno, mluvím o DR-Z400S