Uzavřeno 22.03.2011 v 21:36 uživatelem Kubikulak
1 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První válení po asfaltu...
2 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
Proto jezdím furt pomalu jak připostranej..
Já měl na fichtlu bouračku do vleku, kterej táhnul švára předemnou.. asík ve 40 km/h, docela pěkná šlupa, helma zlomila prkna na víku toho vleku, jawa 21 na totálku, já jen odřenou nohu, toť můj první pád..
Za dva dny jsem sedlal Mustanga a po pár km bez problémů, jen začal lehce dodržovat bezpečnou vzdálenost.
Na Sůzi jsem lehnul jen jednou při parkování a stačilo, v nějakej větší rychlosti bych na tom pád zažít teda nechtěl..
1 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
2 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
Tady se muzes zapsat
Jeste tu o tom byly dalsi temata ale uz si nepamatuji nazvy.
Naposledy editováno 20.08.2010 23:52:37
[img] ta fotka je mě náká povědomá, a vono je to z města...
1 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
1 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
Rostisrot>chuť asfaltu. No, říka se-Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti. Myslím, že u mě to tak není, ale myslím, že jednou mě to taky čeká
No tak s tímle zrovna nesouhlasím na silnici ostatně VŽDY jezdím pod svoje možnosti,jinak dle mého je potřeba si uvědomit i konstrukční možnosti motorky u sportu je vždy větší hmotnost nastavená na předek ,stačí panický brždění a do toho podřazovat a zadek má i tak z prdele kliku dost to udržet a nedriftovat,dát ještě zadku brzdu je v takovým případě dle mýho kontaproduktivní na Chopru nebo customu je to ale už určitě jiná,tam tu prdel podržet určitě možeš
před pětačtyřiceti léty. Po nějakým mopedu jsem si koupil zázrak - skůtr Čezetu 501. Mělo to perfektní pérování. Vpředu kyvka a gumovej silentblok, vzadu jednoramenná kyvka a gumovej silentblok - its all, skákalo jako sviňa.
První cesta do Prahy. Kočičí hlavy (kdo neví co to je, žulová dlažba na silnici). Za komunistů v létě kropili silnice. Tak si najedu do zatáčky, 12"kola v kombinaci s těma kočičíma hlavama - perfektní pád v košili a kalhotech. Naštěstí jsem měl blembák. Tak jsem 14 dní vytahoval a karáčoval z kůže pražskej štěrk. Kdo na Čezetě nespadnul 4x do roka, tak na ní nejezdil. Už jsem z toho měl mindrák. Pak přišla Jawa 500OHC a paráda! Jen jednou ze stojánku....
Od té doby i 10 metrů na motorce v kombinéze, helmě a rukavivích.
1 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
Mustang skoncil v prikopu a ja si porezal ruku o sklo ze svetlometu ktery se pri padu rozbil Tenkrat jsem byl solidne dodrenej. Vytahl jsem mustanga z prikopu narovnal riditka zaspuntoval nadrz a dojel jsem domu kde me cekala prednaska od mamky (tenkrat byl posledni den prazdnin a mamka mi rika: "nevytahuj toho mustanga zitra des do skoly tak at nespadnes" rikam: Co ty o tom vis prosimte )
Druhy pad byl na kawa zx 9 r asi ve 130 km/h, klasickej pad na predni kolo, motorka skoncila rozpulena o strom, ja byl celkem ok jenom znicena kombineza a odrena helma
Pak nejake pady jako spolujezdec na mustangu a na jawe 350
PS: Uz nikdy za nikoho na motorku nevlezu
1 reakcí na tento příspěvek První válení po asfaltu...
2) Vytáhl jsem RS 125 z garáže, nedal tam stojan a šel zavřít vrata.
3) SS v 90 km/h v zatáčce ujela, ona odjela v dodávce, já vrtulníkem. Naštěstí nic moc vážnýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První válení po asfaltu...
RomanSS>1) Se simálem jsem skočil na kámošovu babetu.
2) Vytáhl jsem RS 125 z garáže, nedal tam stojan a šel zavřít vrata.
3) SS v 90 km/h v zatáčce ujela, ona odjela v dodávce, já vrtulníkem. Naštěstí nic moc vážnýho.
Naposledy editováno 21.08.2010 12:40:26