globalmoto_kveten





Téma: Ideální enduro
 
12.8.2010 v 23:25
Kdyby jste nebyli limitování penězi, po jakym enduru (nebo klidně i cross) by jste šáhli a proč?? (myslim závodní enduro, nevešlo se všechno, tak to můžete dopsat do příspěvků )

PS: další téma o ničem, ale proč ne


Naposledy editováno 13.08.2010 11:37:25
Anketa: např....
KTM 250 exc
9%
12
KTM 250 exc-f
1%
1
KTM 200 exc
1%
2
KTM 300 exc
12%
16
Husaberg fe 450
7%
9
Husaberg fe 550/570
3%
4
Husqvarna TE 450
3%
4
Husqvarna TE 250 (new 4T)
1%
2
Husqvarna TE 300
1%
1
Yamaha WR 450
18%
24
Yamaha WR 250
3%
4
Honda CRF 450x
1%
2
Honda CRF 250x
1%
1
HM Honda CRE F250r
0%
0
HM Honda CRE F450r
1%
2
Sherco SE 3.0 i-F
1%
1
Gas Gas EC 300 Replica Nambotin
14%
19
TM EN 300
3%
4
KTM 450/ 530 exc
12%
16
...jiná
7%
10

(reakce na) Ideální enduro

16.8.2010 v 14:51 | Nahoru | #91
Troj11> přitom většina lidí řeší při koupi motorky její odolnost a trvanlivost.. proto jsou například Yamahy WR tak žádaný (něřeším jestli je jejich pověst zasloužená nebo ne).
Ale zas kdoví kolik procent z příjmů je samotnej prodej tý motorky..

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

16.8.2010 v 14:57 | Nahoru | #92
Já jsem zatím spokojenej s 300 EXC, spolehlivost dobrá, výkonu má až moc, v obtížnejch pasážích je výbornej ten krouťák a tah odspoda, občas mi vadí právě ta přemíra výkonu a říkám si jestli by třeba na CC nebyla lepší 200 nebo 250, ale zas v lese na delší ježdění je tříkilo super. Sem tam taky na rozbitějších tratích nestíhá podvozek, tady by se zase asi hodilo mít v garáží ještě crossovou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

16.8.2010 v 15:03 | Nahoru | #93
bohužel je to tak, dnešni eekonomika je prostě spotřební vidíš to na všem, kde jsou ty časy kdy tv, pračky a ostatní značková spotřebiče vydržely navěky..všechno se prostě dělá bez výrazného nadimenzování...
jinak co se moto týká, mám EXC200 a chtěl jsem to vyměnit, nejlépe nějaký 4T, ale nějak mi ta motorka zatím vyhovuje, výkonu sice není přebytek, ale bohatě stačí a ta váha nemám chybu, prostě takový větší kolo, ještě by to faKT CHTĚLO TEN STARTER, NĚKDY KDYŽ SEŠ ZAPÍCHLEJ NA MEZI nebo kde se prostě nemůžeš pravou nohou uvolnit, je to docela náročný nastartovat, ikdž stačí opravdu jen lehce šlápnout a ve vetšině případů bere na poprvé..
jinak se mi líbí husar FE390 ale i husca TE310, nicméně 2T bych asi zatím neměnil, snad za 250/300 kvůli startéru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

16.8.2010 v 15:40 | Nahoru | #94
o.onda> Čau,myslím,že tato anketa měla přijít v zimě,až nebude o čem plkat...
Sám si nedovolím hodnotit něco,co jsem si nevyzkoušel,takže hodnotit nebudu,ale...
vidím,že skoro nejlíp je hodnocená EXC 300 a já ji chtěl kupovat také.Jenže nedám na to,co kdo napíše,ale chci si vyzkoušet-tak jsem to udělal a byl jsem zklamán -ve všech testech se píše-brutální výkon,tah od spoda,pružný motor-ale já to nikde nenašel na sériovce a to jsem zkoušel 2-jedna nebyla nic moc ,ale ta druhá jako by vyjela z fabriky.Až ta třetí jela,jak bych si (po takových recenzích a po mých zkušenostech s dvoutakty)představoval,ale zase byla laděná a úpravy stály to,co samotná motorka. Takže se Tě ptám,máš-li motku laděnou,nebo sériovku,když ji tak velebíš.Zkoušel jsem i EXC530,se kterou to testmeni srovnávají a srovnat šla jen ta laděná-ty sériovky nejely ani zdaleka jako ČZ 380 cross z roku 74,kdy jsem ji jezdil... ,natož jako ta 530-ka.
Prostě můj pocit-spodek sice jede,nezaleje se,ale nic moc nedělá,a když se to zmátoří,tak to zase po chvilce přestane,protože to máš vytočený a je konec.Jó,ta laděná jela dřív od spoda,točila se až k mrtvici ,takže i velmi slušný rozsah použitelných otáček,ale ta cena za racing díly mě odradila Ovladatelnost samozřejmě luxusní,to srovnat nejde
Tak jak to je??? P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

16.8.2010 v 18:57 | Nahoru | #95
Petr Huska> KTM 530, KTM 300, obě jsou ti málo? co jezdíš že potřebuješ tolik výkonu?

Ideální enduro

16.8.2010 v 20:28 | Nahoru | #96
Hard enduro nepotřebuje brutální výkon-viz výkony na Erzbergu-vesměs dominovaly velký dvoutakty a nemusely bejt kolikrát ani poladěný na nějakej brutální výkon-viz. s čim jel Troj - klasický EXC 300 r.v. 2005 s akorát dobře nastavenou přívěrou...

Ideální enduro

16.8.2010 v 20:49 | Nahoru | #97
Asi tu umru smichy To uz je na titul Ing. MACETA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

16.8.2010 v 20:49 | Nahoru | #98
Petr Huska> mám tam koleno + koncovku Doma racing a oproti sériovýmu výfuku to udělá opravdu dost, myslím, že i s tryskama se vejdeš do 10tis., motorka se rychleji vytáčí a navrchu "nevadne"
srovnat to můžu třeba se sériovou 525 EXC - pocitově jede tříkilo víc

jako pokud to hodláš tahat někde po loukách tak ti asi příjde slabý všechno, ale zkus si na 530 odjet třeba nějaký technický CC

(reakce na) Ideální enduro

16.8.2010 v 23:18 | Nahoru | #99
o.onda> ...nejlíp 2-2,5 hodinový Ke konci je člověk rád, že na tom jakž takž sedí...že ten dvoutak vespod nejede a nepotahá ho při každý nerovnosti

(reakce na) Ideální enduro

16.8.2010 v 23:57 | Nahoru | #100
mikulas-JJ> Nejsou a nepotřebuji-řeším tady ty samozvané testovače,co udělají svůj úsudek a pustí ho do světa coby machři,co se s řidítky narodili P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

17.8.2010 v 07:01 | Nahoru | #101
Já teda nevím,ale na ostrým enduru mě je výkon překážkou. Je to ucukaný a tahá to za ruce. Podtuněný hladký motor mě vyhovuje daleko více a na 2T jsem osobně ten spodek,o kterém všichni mluvíte nenašel. Pokud nespojkuju,nejede to.
Pro hobíka do lesa je 4T hodné enduro rozhodně lepší,jak přetuněná ludra,at už pálí na 2 či na 4 doby.
Na závody nevím,protože ty nejezdím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

17.8.2010 v 07:04 | Nahoru | #102

Lubin9>bohužel je to tak, dnešni eekonomika je prostě spotřební vidíš to na všem, kde jsou ty časy kdy tv, pračky a ostatní značková spotřebiče vydržely navěky..všechno se prostě dělá bez výrazného nadimenzování...
jinak co se moto týká, mám EXC200 a chtěl jsem to vyměnit, nejlépe nějaký 4T, ale nějak mi ta motorka zatím vyhovuje, výkonu sice není přebytek, ale bohatě stačí a ta váha nemám chybu, prostě takový větší kolo, ještě by to faKT CHTĚLO TEN STARTER, NĚKDY KDYŽ SEŠ ZAPÍCHLEJ NA MEZI nebo kde se prostě nemůžeš pravou nohou uvolnit, je to docela náročný nastartovat, ikdž stačí opravdu jen lehce šlápnout a ve vetšině případů bere na poprvé..
jinak se mi líbí husar FE390 ale i husca TE310, nicméně 2T bych asi zatím neměnil, snad za 250/300 kvůli startéru.


Ekonomika je spotřební proto,že lidi chtějí čímdál více věcí za čímdál méně peněz. Vše šlo finančně dolů,motorky,i tebou zmiňované pračky.
Píšeš,že ty staré vydržely věčnost- uvědom si,že taková "věčná pračka" stála 5 platů a dnešní 1/3 až 1/2 platu. Takže srovnávat to prostě nejde. Nech si vyrobit motorku do lesa za 1/2 milionu,pračku za 100.000 a budou taky věčné,jak staré XRka XTčka či Philco.

(reakce na) Ideální enduro

17.8.2010 v 07:58 | Nahoru | #103

prackarr>Ekonomika je spotřební proto,že lidi chtějí čímdál více věcí za čímdál méně peněz. Vše šlo finančně dolů,motorky,i tebou zmiňované pračky.
Píšeš,že ty staré vydržely věčnost- uvědom si,že taková "věčná pračka" stála 5 platů a dnešní 1/3 až 1/2 platu. Takže srovnávat to prostě nejde. Nech si vyrobit motorku do lesa za 1/2 milionu,pračku za 100.000 a budou taky věčné,jak staré XRka XTčka či Philco.

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

17.8.2010 v 08:00 | Nahoru | #104
idealni enduro je nekde mezi 2t a 4t :) v nekterych pasazich si clovek rika jak ho na 4t sere to brzdenim motorem v jinych je zase rad ze to takto brzdi. To same je i o prubehu, jednou je fajn ze ma takovy kontinualni chod na kluzkem povrchu by to zase clovek kolikrat radeji hodil ze skaly. To same plati o vyhodach nevyhodach 2t.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

17.8.2010 v 08:03 | Nahoru | #105

prackarr>Nech si vyrobit motorku do lesa za 1/2 milionu...jak staré XRka XTčka



Výrobní cena trvanlivé motorky by byla stejná.. jen bys musel zaplatit při nákupu to, co normálně vysolíš na ND a každou chvíli se s tim sereš..
Ale něco na tom je, každej by rád zavedenou síť dealerů a značkových servisů, ale co by tam dělali, když by si člověk kupoval novou mašinu po 5 letech a ne každej rok a ND by žádný nepotřeboval..

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

17.8.2010 v 08:16 | Nahoru | #106
Jinak co do EXC-300, mám poladěnou přívěru, aby vespod byla co nejvíc zavřená- zátah odspodu a dovolila se s otáčkami plynule otevřít naplno- tenčí pružina odstředivého mechanismu a koleno Doma.. motorka je velice pružná a oproti 530 slaboučká a hodná, nicméně dá se s ní zajet opravdu hodně a na závodech mi byla hendikepem jedině na prologu erzbergu při rychlostech 100+ , výkonově odpadla ve 150km/h a velkej 4t by šel dál třeba až k 180km/h, ale nejsem si jist jestli to normální hobík smrtelník někdy nevyužije, naopak její hodnost a lehkost pomůže v extrémech a na delčích CC..
Když chci na motokrosových tratích stíhat velkým 4t, tak to chce víc řadit a držet jí pod krkem jako 125ccm..
mám ještě 550 HSB a to je jiný dělo, výkonově nesrovnatelný.. záleží co chceš, závody se daj vyhrávat i na 125ccm, všechno je hlavně o rukou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

17.8.2010 v 13:12 | Nahoru | #107

Joraell>idealni enduro je nekde mezi 2t a 4t :) v nekterych pasazich si clovek rika jak ho na 4t sere to brzdenim motorem v jinych je zase rad ze to takto brzdi. To same je i o prubehu, jednou je fajn ze ma takovy kontinualni chod na kluzkem povrchu by to zase clovek kolikrat radeji hodil ze skaly. To same plati o vyhodach nevyhodach 2t.


Nevím,ale mě brzdný účinek 4t nesere. Bud to chci,nebo vymačknu spojku. S tímto nemám absolutně problém.

Naposledy editováno 17.08.2010 13:12:50

(reakce na) Ideální enduro

17.8.2010 v 13:14 | Nahoru | #108

Troj11>Výrobní cena trvanlivé motorky by byla stejná.. jen bys musel zaplatit při nákupu to, co normálně vysolíš na ND a každou chvíli se s tim sereš..
Ale něco na tom je, každej by rád zavedenou síť dealerů a značkových servisů, ale co by tam dělali, když by si člověk kupoval novou mašinu po 5 letech a ne každej rok a ND by žádný nepotřeboval..


To nevím. Dražší by to asi bylo,ale jistě ne o tolik. Záleželo by na výrobní kapacitě,to určuje cenu nejvíce. Každopádně festovnější matroše by přidaly kvicht,snížily výkon a zdražily výrobu. Mě by ani jedno nevadilo,do určité míry.

(reakce na) Ideální enduro

17.8.2010 v 17:10 | Nahoru | #109

prackarr>Nevím,ale mě brzdný účinek 4t nesere. Bud to chci,nebo vymačknu spojku. S tímto nemám absolutně problém.



Je prece hodne situaci kdy si pri vymacknute spojce na kluzkem rozbijes hubu a s nevymacknutou to taky není ono, samozrejme praci se spojkou se da vyresit mnohe ale uz je to na obtiz a my se tu bavime o idealni motorce ne ? :)

Naposledy editováno 17.08.2010 17:10:47

(reakce na) Ideální enduro

18.8.2010 v 14:56 | Nahoru | #110
Troj11> Ták,tohle jsem chtěl slyšet,a ne ty kecy lidí,co na to sednou a testují,protože jsou někde dobře zapsaní a dostanou se k tomu...takhle se mi 2T 300 jeví také.Je to logické,když se dostaneš ke grafům z brzdy-nejde o výkon,ale o průběh krouťáku a rozsah použitelných otáček . P-H.

(reakce na) Ideální enduro

18.8.2010 v 15:06 | Nahoru | #111
prackarr> naprostý souhlas,mě stačí k ježdění po lese coby hobíkovi-rekreantovi 400 se 40 koníky,a ruku na srdce-kdy je všechny zapřáhnu? Asi tak v 15%,jinak tam plnej nedám... .Jó,na závodech je to jiné,i když slabá 5tina jezdců dokáže tahat naplno od startu do cíle,ostatní po hodince zvadnou P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

19.8.2010 v 05:53 | Nahoru | #112
anketa mluví za vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

19.8.2010 v 06:34 | Nahoru | #113

novej>anketa mluví za vše


Anketa je téměř vždy nicnevypovídající. Nevíš,kdo do ní hlasoval. Klikat mohli pro WR všichni yamaháci a majitelé yamah ze solidarity,i když mají třeba R1 a WR viděli jen na obrázku.
Tím nechci snižovat WR,jen píšu,jak to v anketách chodí.

Ideální enduro

19.8.2010 v 09:53 | Nahoru | #114
Pro WR450 jsem taky hlasoval, i když jej nemám. A to jen z toho důvodu, že se mi zdá nejpodobnější mému DRZ-E.. takže asi tak

Ideální enduro

19.8.2010 v 09:55 | Nahoru | #115
ja som zase za WR 250f nehlasoval a to ju mám a som spokojný

Naposledy editováno 19.08.2010 09:55:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

19.8.2010 v 12:10 | Nahoru | #116

prackarr>Anketa je téměř vždy nicnevypovídající. Nevíš,kdo do ní hlasoval. Klikat mohli pro WR všichni yamaháci a majitelé yamah ze solidarity,i když mají třeba R1 a WR viděli jen na obrázku.
Tím nechci snižovat WR,jen píšu,jak to v anketách chodí.


Myslím že je to "vždy" tak že když mám R1 a ne enduro a mám dvacet na výběr tak kliknu na tu co bych sám chtěl (tudíž je pro mne ta nej) a ne jen pro to že mám v garáži "taky" yamahu.

Ideální enduro

19.8.2010 v 12:17 | Nahoru | #117
WRko by mohlo mit malinko vetsi nadrz, trosku mekci spojku a mozna jednoduchy zadni central bez prepakovani. Jinak je to takovy normalni enduro, na to moje mrdani mozna az skoda. Ale hlasoval jsem samozrejme pro nej.

(reakce na) Ideální enduro

19.8.2010 v 12:30 | Nahoru | #118
novej> a já zas myslím,že ne.

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

19.8.2010 v 15:12 | Nahoru | #119
Prackar má pravdu, tyhle ankety jsou o hovnech, jedinej kloudnej názor může mít člověk, kterej se v praxi setká se všema strojema a může je fyzicky na vlastní kůži všechny otestovat.. jinak lidi čumí na plasty a na to, co jedna paní povídala..

(reakce na) Ideální enduro

19.8.2010 v 20:12 | Nahoru | #120
Troj11> Myslím že jste nepochopili otázku, byla mířena na nás obyčejný motorkáře, co by si pořídili kdyby neřešili prachy a ne na profíky nebo motonovináře.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist