PS: další téma o ničem, ale proč ne
Naposledy editováno 13.08.2010 11:37:25
Ale zas kdoví kolik procent z příjmů je samotnej prodej tý motorky..
1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
jinak co se moto týká, mám EXC200 a chtěl jsem to vyměnit, nejlépe nějaký 4T, ale nějak mi ta motorka zatím vyhovuje, výkonu sice není přebytek, ale bohatě stačí a ta váha nemám chybu, prostě takový větší kolo, ještě by to faKT CHTĚLO TEN STARTER, NĚKDY KDYŽ SEŠ ZAPÍCHLEJ NA MEZI nebo kde se prostě nemůžeš pravou nohou uvolnit, je to docela náročný nastartovat, ikdž stačí opravdu jen lehce šlápnout a ve vetšině případů bere na poprvé..
jinak se mi líbí husar FE390 ale i husca TE310, nicméně 2T bych asi zatím neměnil, snad za 250/300 kvůli startéru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
Sám si nedovolím hodnotit něco,co jsem si nevyzkoušel,takže hodnotit nebudu,ale...
vidím,že skoro nejlíp je hodnocená EXC 300 a já ji chtěl kupovat také.Jenže nedám na to,co kdo napíše,ale chci si vyzkoušet-tak jsem to udělal a byl jsem zklamán -ve všech testech se píše-brutální výkon,tah od spoda,pružný motor-ale já to nikde nenašel na sériovce a to jsem zkoušel 2-jedna nebyla nic moc ,ale ta druhá jako by vyjela z fabriky.Až ta třetí jela,jak bych si (po takových recenzích a po mých zkušenostech s dvoutakty)představoval,ale zase byla laděná a úpravy stály to,co samotná motorka. Takže se Tě ptám,máš-li motku laděnou,nebo sériovku,když ji tak velebíš.Zkoušel jsem i EXC530,se kterou to testmeni srovnávají a srovnat šla jen ta laděná-ty sériovky nejely ani zdaleka jako ČZ 380 cross z roku 74,kdy jsem ji jezdil... ,natož jako ta 530-ka.
Prostě můj pocit-spodek sice jede,nezaleje se,ale nic moc nedělá,a když se to zmátoří,tak to zase po chvilce přestane,protože to máš vytočený a je konec.Jó,ta laděná jela dřív od spoda,točila se až k mrtvici ,takže i velmi slušný rozsah použitelných otáček,ale ta cena za racing díly mě odradila Ovladatelnost samozřejmě luxusní,to srovnat nejde
Tak jak to je??? P-H.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
srovnat to můžu třeba se sériovou 525 EXC - pocitově jede tříkilo víc
jako pokud to hodláš tahat někde po loukách tak ti asi příjde slabý všechno, ale zkus si na 530 odjet třeba nějaký technický CC
1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
Pro hobíka do lesa je 4T hodné enduro rozhodně lepší,jak přetuněná ludra,at už pálí na 2 či na 4 doby.
Na závody nevím,protože ty nejezdím.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
Lubin9>bohužel je to tak, dnešni eekonomika je prostě spotřební vidíš to na všem, kde jsou ty časy kdy tv, pračky a ostatní značková spotřebiče vydržely navěky..všechno se prostě dělá bez výrazného nadimenzování...
jinak co se moto týká, mám EXC200 a chtěl jsem to vyměnit, nejlépe nějaký 4T, ale nějak mi ta motorka zatím vyhovuje, výkonu sice není přebytek, ale bohatě stačí a ta váha nemám chybu, prostě takový větší kolo, ještě by to faKT CHTĚLO TEN STARTER, NĚKDY KDYŽ SEŠ ZAPÍCHLEJ NA MEZI nebo kde se prostě nemůžeš pravou nohou uvolnit, je to docela náročný nastartovat, ikdž stačí opravdu jen lehce šlápnout a ve vetšině případů bere na poprvé..
jinak se mi líbí husar FE390 ale i husca TE310, nicméně 2T bych asi zatím neměnil, snad za 250/300 kvůli startéru.
Ekonomika je spotřební proto,že lidi chtějí čímdál více věcí za čímdál méně peněz. Vše šlo finančně dolů,motorky,i tebou zmiňované pračky.
Píšeš,že ty staré vydržely věčnost- uvědom si,že taková "věčná pračka" stála 5 platů a dnešní 1/3 až 1/2 platu. Takže srovnávat to prostě nejde. Nech si vyrobit motorku do lesa za 1/2 milionu,pračku za 100.000 a budou taky věčné,jak staré XRka XTčka či Philco.
prackarr>Ekonomika je spotřební proto,že lidi chtějí čímdál více věcí za čímdál méně peněz. Vše šlo finančně dolů,motorky,i tebou zmiňované pračky.
Píšeš,že ty staré vydržely věčnost- uvědom si,že taková "věčná pračka" stála 5 platů a dnešní 1/3 až 1/2 platu. Takže srovnávat to prostě nejde. Nech si vyrobit motorku do lesa za 1/2 milionu,pračku za 100.000 a budou taky věčné,jak staré XRka XTčka či Philco.
1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
prackarr>Nech si vyrobit motorku do lesa za 1/2 milionu...jak staré XRka XTčka
Výrobní cena trvanlivé motorky by byla stejná.. jen bys musel zaplatit při nákupu to, co normálně vysolíš na ND a každou chvíli se s tim sereš..
Ale něco na tom je, každej by rád zavedenou síť dealerů a značkových servisů, ale co by tam dělali, když by si člověk kupoval novou mašinu po 5 letech a ne každej rok a ND by žádný nepotřeboval..
1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
Když chci na motokrosových tratích stíhat velkým 4t, tak to chce víc řadit a držet jí pod krkem jako 125ccm..
mám ještě 550 HSB a to je jiný dělo, výkonově nesrovnatelný.. záleží co chceš, závody se daj vyhrávat i na 125ccm, všechno je hlavně o rukou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
Joraell>idealni enduro je nekde mezi 2t a 4t :) v nekterych pasazich si clovek rika jak ho na 4t sere to brzdenim motorem v jinych je zase rad ze to takto brzdi. To same je i o prubehu, jednou je fajn ze ma takovy kontinualni chod na kluzkem povrchu by to zase clovek kolikrat radeji hodil ze skaly. To same plati o vyhodach nevyhodach 2t.
Nevím,ale mě brzdný účinek 4t nesere. Bud to chci,nebo vymačknu spojku. S tímto nemám absolutně problém.
Naposledy editováno 17.08.2010 13:12:50
Troj11>Výrobní cena trvanlivé motorky by byla stejná.. jen bys musel zaplatit při nákupu to, co normálně vysolíš na ND a každou chvíli se s tim sereš..
Ale něco na tom je, každej by rád zavedenou síť dealerů a značkových servisů, ale co by tam dělali, když by si člověk kupoval novou mašinu po 5 letech a ne každej rok a ND by žádný nepotřeboval..
To nevím. Dražší by to asi bylo,ale jistě ne o tolik. Záleželo by na výrobní kapacitě,to určuje cenu nejvíce. Každopádně festovnější matroše by přidaly kvicht,snížily výkon a zdražily výrobu. Mě by ani jedno nevadilo,do určité míry.
prackarr>Nevím,ale mě brzdný účinek 4t nesere. Bud to chci,nebo vymačknu spojku. S tímto nemám absolutně problém.
Je prece hodne situaci kdy si pri vymacknute spojce na kluzkem rozbijes hubu a s nevymacknutou to taky není ono, samozrejme praci se spojkou se da vyresit mnohe ale uz je to na obtiz a my se tu bavime o idealni motorce ne ? :)
Naposledy editováno 17.08.2010 17:10:47
1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
novej>anketa mluví za vše
Anketa je téměř vždy nicnevypovídající. Nevíš,kdo do ní hlasoval. Klikat mohli pro WR všichni yamaháci a majitelé yamah ze solidarity,i když mají třeba R1 a WR viděli jen na obrázku.
Tím nechci snižovat WR,jen píšu,jak to v anketách chodí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
prackarr>Anketa je téměř vždy nicnevypovídající. Nevíš,kdo do ní hlasoval. Klikat mohli pro WR všichni yamaháci a majitelé yamah ze solidarity,i když mají třeba R1 a WR viděli jen na obrázku.
Tím nechci snižovat WR,jen píšu,jak to v anketách chodí.
Myslím že je to "vždy" tak že když mám R1 a ne enduro a mám dvacet na výběr tak kliknu na tu co bych sám chtěl (tudíž je pro mne ta nej) a ne jen pro to že mám v garáži "taky" yamahu.