globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadřenej motor na yzf r125
16.8.2010 v 11:43
Minulej tejden si takhle jedu ze Zlína domu a na dálnici kousek od Olomouce rána, vypliv motor, zablokovalo se zadni kolo a už to gumuju ke krajnici ( tak trochu jsem zapomněl vymáčknout spojku) pak sem tu svini tlačil asi 10 km po dálnici k Olomouci a ještě asi 5 km do servisu, fakt parada, v motorce byly všechny náplně uplně nový a prej je to výrobní vada, škoda že je motorka cca měsíc po záruce, pěkně se prohnu, začínal jsem šetřit na novou motku a místo toho vypláznu všechny prachy do opravy. Tímto se s Vámi chci jen podělit jak jsou 4T 125 motory "kvalitní a bezporuchový" p.s. o motorku jsem se dost staral a lil do ní jen nejkvalitnější materiály, pěkně se mi za to odvděčila. mějte se.

Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 18:18 | Nahoru | #31
ou tak pevný nervy a vyřeš to co nejrychlejc

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 19:23 | Nahoru | #32

c.j.>Proč ne? Stačí to hnát 20minut po dáílnici na full.. a zadřeš všechno..



Blbost

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 20:10 | Nahoru | #33

c.j.>Proč ne? Stačí to hnát 20minut po dáílnici na full.. a zadřeš všechno..



na to, že máš litrový čtyřhrnek, tak meleš trochu blbost

1 reakcí na tento příspěvek Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 23:08 | Nahoru | #34
Proč? Kdybych držel gsxr na jedničku v omezovači po dálnici tak taky nevydrží dlouho

Vše co dokážete dostat na limit, což 4T 125ku určitě ano, jde uhnat..

1 reakcí na tento příspěvek Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 23:12 | Nahoru | #35
I mezi čtyrtaktama se najdou vyjímky viď Výrobní vadu bych vyloučil hned nazačátku, ta by se asi projevila daleko dřív než po 12-15 tkm nebo kolik tam máš, ne?...Autorizovaným servisem se radši nevoháněj, z vlastní zkušenosti vim (a ty z mýho vyprávění víš taky) jaký tam vobčas dělaj vocasové...Já bych tipoval dvě příčiny...Bud fakt po tý havárce to bylo načatý jak psal Cooker nebo c.j. a nebo bych zkusil hledat příčinu v sobě...Nechal si ji pořádně zahřát než jsi ji tavil (jako že ses s tím moc ne*ral)? Nechals ji chvíli vychladnout potom cos přilít (možná je to prkotina ale já jedu trochu opatrnějc abych jí aspoň trochu ochladil než ji ustájim)....Je fakt že na stopětadvácách lítá spousta kluků stylem nastartovat, full gas, chcipnout a pořát dokola a držej jim, ale znáš to, náhoda je blbec a žádná motorka prostě není blbůmvzdorná (resp. nevydrží všecko)...Tak hodně štěstí, pevný nervy, dostatek financí z brigády a nezapomeň se pochlubit kolik si solil na stůl!

2 reakcí na tento příspěvek Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 23:12 | Nahoru | #36
Taky bych se přikláněl k tomu "zboření" kdy se moh motor načnout. Mě se to takle stalo s osobákem, na náledí asi ve 30km/h smyk a ťukanec do stromu, jen prasklej nárazník. Po 14ti dnech ježdění šel motor do kytek...
Záleží taky jak ses k tomu choval.. Když vidim po městě piškoty na 4T dvackách, jak tomu nakládaj a přetáčej to, klidně i na studenej motor, tk se pak divim, že jim to ještě jezdí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 23:14 | Nahoru | #37
Tom_Riddle> Když vidim po městě piškoty na 4T dvackách, jak tomu nakládaj a přetáčej to, klidně i na studenej motor, tk se pak divim, že jim to ještě jezdí.....
Nelze jinak, než souhlasit

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 23:19 | Nahoru | #38
Tom_Riddle> To je bohužel pravda Potom je radost kupovat ojetou 125ku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 23:38 | Nahoru | #39
c.j.> Dalsi blbost :), copak on jede v omezovači, když má fullgas na dalnici a jede na 5ku 120km/h? a vic ne? :D

Zadřenej motor na yzf r125

16.8.2010 v 23:44 | Nahoru | #40
a jak víš, že nejel třeba na jedničku? Motor uženeš zátěží, ne jen otáčkama.. Jawa se na čtyřku taky nedostane do omezovače a přesto ji na dálnici zadřeš raz dva..

Nebo že se mu nepovodlo to co známému na CBR 125, že z vytočené dvojky tam místo trojky (zvyklý z jawy) zařadil za jedna (a ventily to nerozdýchaly)

3 reakcí na tento příspěvek Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 08:45 | Nahoru | #41
kapříku a něco jako zahřatí motoru ti nic neřiká vid... lidi nedivte se mu on jezdí se studeným motorem jak píča .... pořád ho honí takže to stejně dřív nebo pozdějc se stát muselo...

Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 11:29 | Nahoru | #42
Jestli se můžu zapojit do debaty. Tyhle motory vydržej nesmysl. Nevidim jediný důvod, proč by jednoválcovej čtyřdobej motor týhle generace neměl vydržet točit 10 otáček dvacet minut v kuse, pokud je správně chlazenej a mazanej. Výpadek mazání by oznámilo tlakový čidlo. Tyhle motory buďto fungujou pořád a nebo se vysypou z nějaký výrobní příčiny, ale ne po dvou letech, jak už tu bylo zmíněno. Abych byl trochu konkrétnější k vašemu "načnutí" po havárii a nemluvili jsme tu v chytrejch hádankách. Záleží na tom, kam motorka dostala ránu. Rozhodně to, že ležela chvíli na boku, nezpůsobilo po dalších dvou tisících km zadření. Navíc všechny nové motorky mají otřesové čidlo, které samo vypne motor při zahození motorky. I tak je ale ona bouračka nejpravděpodobnější příčina závady. Stačí aby se nepatrně zkroutil rám a pohnul tak částí motoru v rámu (mluvíme tu o nepatrných odchylkách). Válec a hlava jsou uchyceny k horní části rámu, převodová skříň dole mezi rameny rámu. A tady může vznikat problém, který se při zkroucení projeví nadměrným opotřebováním vložky válce, nadměrným namáháním ojnice atd. Pak se může stát cokoliv. Úlomek kroužku zboří ventil, nebo propadne do převodovky. Těch variant je moc, proto určitě nech nejdřív zjistit, co a proč se kde pokazilo.

S pozdravem Hawk

btw - Mam na těhlech věcech naježděno už hodně a i čínská motorka vydrží bez problému opakovaně 130 km po dálnici v kuse na vytočenou pětku. Vemte si, že síly působící na materiál v motoru a nároky na mazání jsou diametrálně nižší, oproti těm vašim litrům a dalším strojům, které tu zmiňujete

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 12:33 | Nahoru | #43

m1lh4us>kapříku a něco jako zahřatí motoru ti nic neřiká vid... lidi nedivte se mu on jezdí se studeným motorem jak píča .... pořád ho honí takže to stejně dřív nebo pozdějc se stát muselo...


jest-li je to pravda, tak problém je vyřešen .

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 12:49 | Nahoru | #44

Skalda82>Tom_Riddle> Když vidim po městě piškoty na 4T dvackách, jak tomu nakládaj a přetáčej to, klidně i na studenej motor, tk se pak divim, že jim to ještě jezdí.....
Nelze jinak, než souhlasit



hustej avatar Ukázka demence českých silničářů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 14:45 | Nahoru | #45

c.j.>Proč ne? Stačí to hnát 20minut po dáílnici na full.. a zadřeš všechno..





Já jel v letnim horku z Rakovníka do Humpolce jen po dálnici. Z Rakovníka do Prahy po dálnici (60Km) přes ucpanou Prahu (docela se hřála) a po D1 do humpolce(100km). Jedna krátká zastávka v Praze na benzině a jinak v kuse 140-160 Km/h a motorka úplně v pohodě ( 10 let stará 125 2T, okolo 30 000 km bez GO v té době, 2x vybouraná, ježděná na kvalitní olej asi za 120Kč/l , větši tryskou a tim ovalnym filtrem)

To mi řekněte co s těma 2T motorama děláte, že všichni nadávají na to jaké jsou to sra*ky. Neuvěřitelné co ty motory vydrží.

Naposledy editováno 17.08.2010 15:05:58

1 reakcí na tento příspěvek Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 15:23 | Nahoru | #46
Jezdí k nám na garance několik YZF-R125 a ani jedna se nikdy nevrátila nebo nepřijela s tím ,že se to zadřelo .... viděl jsem YZF-R125 týrat na okruhu a nic, jezdili jsme na ní ve dvou pořád plnej knedlík a nic ! Navíc u YZF-R125 není filtr jen sítko takže nic co by se při garanci mohlo pokazit?? Stačí nalít olej a jede se vesele dál. Navcí který oficiální dealer Yamahy ti to řekl ,že to je výrobní vada ?!! Kdyby u thoo modelu byla výrobní vada dávno se o tom ví!

Hawk : dobře napsáno

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 19:30 | Nahoru | #47

kaprM>ps ja ji zboril na zacatku prazdnin a kdyz uz jsem to opravil (zakytoval nalakoval vyrobil a nalepil nalepky) a kdyz uz to bylo konecne spraveny tak zas tohle..fakt super

a kolik km máš najeto potý bouračce a kolik km celkově???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 20:15 | Nahoru | #48
Kamikadze-Ace> Pracuješ v Motocentru?

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

17.8.2010 v 22:30 | Nahoru | #49

Desmond>

Já jel v letnim horku z Rakovníka do Humpolce jen po dálnici. Z Rakovníka do Prahy po dálnici (60Km) přes ucpanou Prahu (docela se hřála) a po D1 do humpolce(100km). Jedna krátká zastávka v Praze na benzině a jinak v kuse 140-160 Km/h a motorka úplně v pohodě ( 10 let stará 125 2T, okolo 30 000 km bez GO v té době, 2x vybouraná, ježděná na kvalitní olej asi za 120Kč/l , větši tryskou a tim ovalnym filtrem)

To mi řekněte co s těma 2T motorama děláte, že všichni nadávají na to jaké jsou to sra*ky. Neuvěřitelné co ty motory vydrží.



tak tak kazdej nadava jak se 2T sere a bum u 4T a vsici z toho sou vykuleny a taky si nemyslim ikdyby to hnal furt plnej ze by to slo do haje... ja jezdil s nsrkem od chrudimi k zatci s jednou zastavkou v praglu na benzine vzdalenost asi tak 220km a po dalnici furt plnej nakejch 120-140km/h a uplne v klidku ale jestli je to pravda jak tu byl jeden prispevek ohledne toho zahrivani no spis nezahrivani tak se neni cemu divit spoluzakovi stacilo asi 5tis aby pridrel nsrko ikdyz tam lil castrol tts ale nechal to bezet chvily na volnobeh nez se oblekl atd a pak uz tomu daval plnej ceres...nebo taky jeden ma XRko 125 hrozna motorka vubec to nejede ve dvou vubec a poridil ladak a mel to nastartovany tak 3minuty a vrcelo si to jen na volnobeh vytlacil to pred skolu a uz to tocil aby si mohl "zastrilet" no...skoda mluvit Hodne stesti a dostatek penez

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 12:54 | Nahoru | #50
Danke> nn v HK ne ale kluky znám :)

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 13:00 | Nahoru | #51

c.j.>Taky bych to tak viděl.. Pokud motorka spadla na bok s běžícím motorem, tak je to velice pravděpodobné.. Stači chvilka, kdy to nasaje vzduch a nemaže, to se projeví až pak..

Myslíš, že to nějak moc vadí? Mně spadla s běžícím motorem na bok ze stojánku (zabořil se do hlíny, ale až po chvilce) a hned jsem ji vypnul, ale teď jsem se lekl, jak jsi to napsal

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 16:46 | Nahoru | #52
Cooker> tim to nebude, padlo to jen ve dvacitce a nechal jsem si to v servisu vsechno prohlidnout( ne v yamaze) a rikali ze je OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 16:51 | Nahoru | #53
Skalda82> chytraku vole:D:D: jo mas pravdu ale rikam, jel jsem za deste takze sem jel pomalu i po ty dalnici( asi 90) a motor byl zahratej uplne v pohode, motorka nevykazovala znamky toho ze by se to melo takhle vy*rat, ale stalo se, je v Olomouci, dam za to vic jak 13 000..fakt parada, diky vsem za tipy...

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 16:54 | Nahoru | #54
m1lh4us> rika ten pravej se podivej co ti stalo v garazi. ps zahraty to "nejspis" bylo kdys sem na tom jel uz asi 60 km...dalsi chytrej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 16:56 | Nahoru | #55
m1lh4us> a na motorce si me videl jet mozna tak jednou a to byla jeste zahrata, meles kraviny a vis hovno, fakt si vzpomen jak si jezdil na ty MZ ty a pak mi neco rikej...chytrej az hruza, takovy lidi miluju

Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 17:12 | Nahoru | #56
tak co tomu je? Padenej ventil nebo se kousl jen píst nebo co vůbec???

(reakce na) Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 17:20 | Nahoru | #57
kaprM> Toho chytraka si vyprosuju Jéé, 13 klacíků...No to je pěkný....Hned bych věděl kam ty peníze investovat (potřebuju gumy, bodnul by novej vzduchovej filtr, svíčky no a kdyby ti ještě něco zbylo, cálni mi za to tankvak a kufr ju?:-*) Ne-e tim sem nemyslel jako jestli byl motor zahřátej před toudle jízdou ale jestli ho třeba necháváš 5 minutek zahřát před každou jízdou než vyjedeš a pak ho šetříš víš?Já když vyjedu tak než se zahřeje tak řadim tak kolem těch 6ti, 6,5 tisíc tisíc max, víš co, aby nedostával na prdel....Dyť sem na tý tvý holce jel tak vim že kolem 5ti nebo 6ti tisíc už se dá normálně jet viď...Sice ne fofr ale jede to vpohodě, necuká, nekucká....Na to si dávej bacha, na zahřátí sou náchylný všechny motorky, tak do budoucna na to dávat bacha!Jinak mluvil si s tema z olomouce?Rekli ti příčinu?Jestli nebyl třeba od něčeho rejplej válec?

Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 18:07 | Nahoru | #58
Ten humbuk kolem zahřívání podle mě postrádá smysl. Vy snad když jedete autem tak ho před jízdou necháte 5 minut na volnoběhu?
Smysl to mělo a má u 2t, já sám svůj dvoutakt nechám bublat tak 2-3 minuty a pak zlehka vyjedu a chvilku jí šetřím. Ale nechápu lidi co mají 4t a nechají to bublat 5 minut a pak vyjedou (např. můj soused), až budu mít 4t, tak prostě nastartuju, nasadím helmu, rukavice a zlehka vyrazím.

Naposledy editováno 18.08.2010 18:09:10

Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 20:03 | Nahoru | #59
Tak u auta to neřešim, ale motorku necham vždy trochu ohřát( a to mam 4takt), je to i v manuálu tak asi výrobce ví proč to řiká ne? a než se obleču tak je to tak akorát myslim, že lehký zahřátí nikoho nezabije. A rozhodně to motoru neuškodí (ba naopak), takže proč se tomu bránit

Zadřenej motor na yzf r125

18.8.2010 v 20:34 | Nahoru | #60
to je debata
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 moonwell 5 Včera v 15:51 Weisner
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis
Tlak oleje Yamaha yzf r 125 Yamaha YZF-R125 vencavw 8 9.12.2023 v 16:24 Beranidlo


TOPlist