1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
GRASSEL>SHINE> tak to ti asi chyběj základy řeklo to už spousta majitelů Ducatek a 2v......
Tam kde jsem jel s RSV naplno v domnění jakou jedu palici jsem jel se čtyřválcem svižně. Tam kde jsem jel s RSV 200kmh jsem myslel jak jedu hrozně rychle, dneska tam jedu 260+ a vím že motorka chce pořád víc.
Jo vím co chceš říct..ale prostě nesouhlasím...
Určuju motorku podle toho jak funguje jako celek, ne podle počtu válců. Ta motorka mi musí dát nějaký emoce. Triumf Bonneauvile mě bere taky hrozně moc ale vím že není žádnej rychlík!!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
GRASSEL>Ďuričko> já s tím že to má tak malý pásmo nesouhlasím, to má Mt-01
ale říkám že člověku kterej na to není zvyklej tak mu to tak příjde a opravdu to tak oproti čtyřhrnku je
FIZZER> nesouhlasím a je to přesně naopak, právěže 2V tě daleko víc oblbne zvukem a chováním v tom že jedeš hroznou kládu. Když bych jel na 2V se zvukem 4V tak řeknu že je to jak simson
tak já to mám úplně přesně naopak prostě to mám nějak vžitý, jak to kvílí tak to jede, zatímco to unavený mrmlání pumpy na močku mě i v 10k RPM uspává, a přitom mám na budíkách pomalu dvakrát tolik a přitom FZR točilo cca to samý co rsv (dobře asi o tisíc víc)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
toall>Tady testík prasátek co nejedou:
...kdo nevládne ingliš tak na TL jede Shakey Byrne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Když jedeš 200kmh s dvouválcem tak už je to dost oproti 4válci. Prej unavený mrmlání prober se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
GRASSEL> Když bych jel na 2V se zvukem 4V tak řeknu že je to jak simson
Tak to já mám čoveče opačnou zkušenost , vloni když jsem měl ještě origoš laufy a čip, tak se mi zdálo že to jede jako kráva a přitom to nemá vůbec žádnej projev , prostě byl slyšet jenom vítr, žádný vibrace, klídek a na tacho běžně rychlosti přes 200! Zato teď tam mám laďáky Termignoni + celou novou ř. jednotku a příjde mi to že to jenom řve a nejede to , zdá se mi že to má teď úplně na hovno vrch a spodek víc neklidnej , na tacho třeba jen 180 a ten motor se už pocitově trápí , ale to budu ještě řešit... Každopádně když to porovnám, tak mi přišlo že s origoš laufama "bez zvuku" to jelo mnohem líp a ten vrch šel hladově až k omezovači, teď se mi zdá že to po osmi tisících už umírá a k devíti ho ani nemá smysl tlačit...
Ale jinak s těma otáčkama to je pravda, občas taky jedu zatáčky jen tak na bubláka, držím jí kolem 6ti tisíc, a na tacho najednou 170+ a přitom se pocitově ještě nic moc neděje... Každopádně je pravda že i dvouvál když je potřeba aby jel, tak se musí točit a je dobrý ho držet dost vysoko, pak se ještě docela drží...
BTW: Já si snad jednou budu muset koupit tu MV-Agustu ať poznám ten vrch!
To je to co se tu snažím naznačit. Stačí se mrknout na vide 4 a 2 válců a ten rozdíl je znatelnej a to ať si tu nalhává kdo chce co chce, já jezdil oboje, baví mě oboje a neurčuju motorku podle válců ale chápu člověka kterej je přes 4 řaďáky.
2V prostě znatelně ztrácí a nikdo si jí nekoupí kvůli rychlosti, proto taky na sprintech soutěží se 750 a i tam dostávaj na prdel.
Znám kluka kterej testoval motorky a testoval i spoustu dvouválců jako RC8r atd. nikdy ho žádnej dvouválec nechytnul a o každým řekl že to prostě ve vrchu nejede........A proč?! Protože byl zvyklej na řaďák čtyřvíko.
Když člověk sedne na litrovej čtyřhrnek tak některej táhne odspoda stejně jako 2V ale s nárůstem otáček je ta síla ohromná a to jakým způsobem rve za ruce dokud to neukončí omezovač je až nechutný. Pak když sedneš na 2V tak to prostě ve vrchu vůbec nejede, tak to prostě je a nemyslím to nijak špatně. Jak říkám, já mám rád motorky všechny, je mi jedno kolik maj válců ale musej mi dát nějaký emoce. Je spousta čtyřhrnků (hlavně hondy) který mě vůbec nechytly, a stejně tak je i spousta 2V který mě nebero.............
a zase naopak.
Proč MV agustu?! Si půjč nějakýho japonce ať to poznáš pro Mv agustu dělala motor Suza
3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Jinak MV-Agustě že dělá motory Suzuki? To snad ne? Ale je moc pěkná...
Naposledy editováno 16.08.2010 21:55:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
GRASSEL>FiZzeR> No myslím že ne RSV v 10tis. řve a vibruje jak kráva, a hlavně jsem věděl že už jsem v konci otáček......
Když jedeš 200kmh s dvouválcem tak už je to dost oproti 4válci. Prej unavený mrmlání prober se
vibruje? prober se z tý diskotéky RSVčko vibruje jen když se v něm hrabe nějakej mamlas, když je seštelovaný tak vibruje asi tak jako 99% čtyřválů, možná ještě míň. i mojí mladý hornet vibruje víc (ale tam to zase neni na škodu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DMC.motobiker>Jinak ty šestkový čtyřvály na tom se fakt ale jezdit nedá! To fakt jede jen nad 10 tisíc nebo jsem to nepochopil???
Sem jezdil na novy R6 predvadecce v Brne (09), porad 14-17tis, a reknu ti, to byl fakt narez.
Půjč si GSXR 1000 K1 nebo K6 tam zažiješ spodek dvouhrnku ale neustálej přísun síly až nahoru jak kráva...........to s R1 99 nemá nic společnýho a R1 150koní podle mě nemá
Nevím co si slyšel za chválu ale R1 98-01 byla chválená tak možná v tom roce ne?!
Jinak šestky mě taky moc neberou nejde z nich ten správnej respekt ale zas jsou super hračka
MV je krásná jako svině, to je stylovej bajk úplně nejvíc jojo, dělala je suza
Naposledy editováno 16.08.2010 22:23:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
FiZzeR>vibruje? prober se z tý diskotéky RSVčko vibruje jen když se v něm hrabe nějakej mamlas, když je seštelovaný tak vibruje asi tak jako 99% čtyřválů, možná ještě míň. i mojí mladý hornet vibruje víc (ale tam to zase neni na škodu )
Fizzere, jel jsem na 3RSV a to tvoje mi stačilo vzít za plyn na stojánku. Nechceš mi tady mlít tyhle kraviny že ne?! Jo a pokud to myslíš vážně, tak doporučuju obklady a mladá ať donese vyvážit ty hranatý kola. Větší blbost jsem neslyšel. RSV je víc než známý tím jak vibruje a to s tím že vibruje míň jak čtyřhrnek mě dostalo
Bubrak ZX10R>Sem jezdil na novy R6 predvadecce v Brne (09), porad 14-17tis, a reknu ti, to byl fakt narez.
hmmm, mě 07ka zase vůbec nechytla.........v provozu furt ve vrchu ale nic moc. Na okruh bych jí asi bral, to bude asi sranda. Jinak neeee
Naposledy editováno 16.08.2010 22:27:39
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
GRASSEL> Do který že to třídy chodíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
GRASSEL>Fizzere, jel jsem na 3RSV a to tvoje mi stačilo vzít za plyn na stojánku. Nechceš mi tady mlít tyhle kraviny že ne?! Jo a pokud to myslíš vážně, tak doporučuju obklady a mladá ať donese vyvážit ty hranatý kola. Větší blbost jsem neslyšel. RSV je víc než známý tím jak vibruje a to s tím že vibruje míň jak čtyřhrnek mě dostalo
to jsem měl rozhozený podtlaky
... a mám zas, je to na píču udržet to pohromadě. ale když jsem si ji na podzim bral ze "servisu", nestačil jsem se divit
a k tomu hornetu, je fakt že ten motor pod náloží mezi 6-8tis hrozně brní, je to vyloženě nepříjemný, ale co jsem tak slyšel tak to prej hornety dělávaj, holt honda ale co, kdo se šestkou jezdí pod 8 tis, že... takže mě to sere v podstatě akorát když se rozjíždim
Ne jako vážně, RSV byla přes zimu na kompletním servisu včetně podtlaků a ventilů a dělám to každej rok preventivně u každý motorky (neřídím se intervalama) a RSV vibruje, vibrovat bude a odjakživa to s tím bude spjato. To co říkáš je blbost
Ale shodnu se v tom že hornet šestka brní, to je fakt ale brní v určitých středních otáčkách než se dostaneš nahoru a vibrace u RSV jsou jak traktor, u horneta je to jak splašený mouchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Sefo>Ďuričko> Hmm tak koukám, že po zádech jim to dává docela pěkně pánům!!
To jo ale vubec mu to nezataci, viz 1:10
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
jeden tam pěkně v onboard rozhodí o strom zx9r a celkem štěstí že to přežil jinak jezděj tam i Bimotu, nevím teď jak se jmenuje ale je to ta drahá libovka s motorem z TL-R
GRASSEL>Těhle týpků mám celý DVDčko celkem dobrý........
jeden tam pěkně v onboard rozhodí o strom zx9r a celkem štěstí že to přežil jinak jezděj tam i Bimotu, nevím teď jak se jmenuje ale je to ta drahá libovka s motorem z TL-R
však todle je sestřih z toho DVD ten klípek s tou bimotou je na YT taky