globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 17:20 | Nahoru | #931
jo a pro případ rejpalů ohledně přeměřování tachometru jezdím 195/65 a tacho mi spíš podměřuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 17:27 | Nahoru | #932

GRASSEL>SHINE> tak to ti asi chyběj základy řeklo to už spousta majitelů Ducatek a 2v......
Tam kde jsem jel s RSV naplno v domnění jakou jedu palici jsem jel se čtyřválcem svižně. Tam kde jsem jel s RSV 200kmh jsem myslel jak jedu hrozně rychle, dneska tam jedu 260+ a vím že motorka chce pořád víc.



Jo vím co chceš říct..ale prostě nesouhlasím...

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 17:28 | Nahoru | #933
A nemusíte se tady tak rozčilovat mě baví oboje, stejně tak jako mě nebaví některej dvouválec mě nebaví některej čtyřválec.........
Určuju motorku podle toho jak funguje jako celek, ne podle počtu válců. Ta motorka mi musí dát nějaký emoce. Triumf Bonneauvile mě bere taky hrozně moc ale vím že není žádnej rychlík!!!!

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 17:28 | Nahoru | #934

SHINE>Jo vím co chceš říct..ale prostě nesouhlasím...



ale já nevím s čím nesouhlasíš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 19:46 | Nahoru | #935

GRASSEL>Ďuričko> já s tím že to má tak malý pásmo nesouhlasím, to má Mt-01

ale říkám že člověku kterej na to není zvyklej tak mu to tak příjde a opravdu to tak oproti čtyřhrnku je

FIZZER> nesouhlasím a je to přesně naopak, právěže 2V tě daleko víc oblbne zvukem a chováním v tom že jedeš hroznou kládu. Když bych jel na 2V se zvukem 4V tak řeknu že je to jak simson



tak já to mám úplně přesně naopak prostě to mám nějak vžitý, jak to kvílí tak to jede, zatímco to unavený mrmlání pumpy na močku mě i v 10k RPM uspává, a přitom mám na budíkách pomalu dvakrát tolik a přitom FZR točilo cca to samý co rsv (dobře asi o tisíc víc)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 19:53 | Nahoru | #936
FiZzeR> Tvl,no přesně ...a první dojmy byly úplně nepochopitelný.Skoro žádný otáčky a 180 na tachu

toall>Tady testík prasátek co nejedou:
...kdo nevládne ingliš tak na TL jede Shakey Byrne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 20:09 | Nahoru | #937
FiZzeR> No myslím že ne RSV v 10tis. řve a vibruje jak kráva, a hlavně jsem věděl že už jsem v konci otáček......
Když jedeš 200kmh s dvouválcem tak už je to dost oproti 4válci. Prej unavený mrmlání prober se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 20:38 | Nahoru | #938

GRASSEL> Když bych jel na 2V se zvukem 4V tak řeknu že je to jak simson


Tak to já mám čoveče opačnou zkušenost , vloni když jsem měl ještě origoš laufy a čip, tak se mi zdálo že to jede jako kráva a přitom to nemá vůbec žádnej projev , prostě byl slyšet jenom vítr, žádný vibrace, klídek a na tacho běžně rychlosti přes 200! Zato teď tam mám laďáky Termignoni + celou novou ř. jednotku a příjde mi to že to jenom řve a nejede to , zdá se mi že to má teď úplně na hovno vrch a spodek víc neklidnej , na tacho třeba jen 180 a ten motor se už pocitově trápí , ale to budu ještě řešit... Každopádně když to porovnám, tak mi přišlo že s origoš laufama "bez zvuku" to jelo mnohem líp a ten vrch šel hladově až k omezovači, teď se mi zdá že to po osmi tisících už umírá a k devíti ho ani nemá smysl tlačit...

Ale jinak s těma otáčkama to je pravda, občas taky jedu zatáčky jen tak na bubláka, držím jí kolem 6ti tisíc, a na tacho najednou 170+ a přitom se pocitově ještě nic moc neděje... Každopádně je pravda že i dvouvál když je potřeba aby jel, tak se musí točit a je dobrý ho držet dost vysoko, pak se ještě docela drží...

BTW: Já si snad jednou budu muset koupit tu MV-Agustu ať poznám ten vrch!

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 20:57 | Nahoru | #939
DMC.motobiker> ok, tak to seš jeden z mála jinak mi zatím každe potvrdil to co říkám. Tak jako tak tu mluvím o tom že prostě ten dvouválec oproti 4válci ve vrchu nejede a kdo je zvyklej na ten řaďák (jako třeba Bubrak) tak to pro něj nejede, jelikož než se vyšplhá na 200 tak to trvá, pak už to leze hrozně pomalu a ve vrchu to už nerve za hnáty.......
To je to co se tu snažím naznačit. Stačí se mrknout na vide 4 a 2 válců a ten rozdíl je znatelnej a to ať si tu nalhává kdo chce co chce, já jezdil oboje, baví mě oboje a neurčuju motorku podle válců ale chápu člověka kterej je přes 4 řaďáky.
2V prostě znatelně ztrácí a nikdo si jí nekoupí kvůli rychlosti, proto taky na sprintech soutěží se 750 a i tam dostávaj na prdel.
Znám kluka kterej testoval motorky a testoval i spoustu dvouválců jako RC8r atd. nikdy ho žádnej dvouválec nechytnul a o každým řekl že to prostě ve vrchu nejede........A proč?! Protože byl zvyklej na řaďák čtyřvíko.
Když člověk sedne na litrovej čtyřhrnek tak některej táhne odspoda stejně jako 2V ale s nárůstem otáček je ta síla ohromná a to jakým způsobem rve za ruce dokud to neukončí omezovač je až nechutný. Pak když sedneš na 2V tak to prostě ve vrchu vůbec nejede, tak to prostě je a nemyslím to nijak špatně. Jak říkám, já mám rád motorky všechny, je mi jedno kolik maj válců ale musej mi dát nějaký emoce. Je spousta čtyřhrnků (hlavně hondy) který mě vůbec nechytly, a stejně tak je i spousta 2V který mě nebero.............
a zase naopak.

Proč MV agustu?! Si půjč nějakýho japonce ať to poznáš pro Mv agustu dělala motor Suza

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 21:54 | Nahoru | #940
GRASSEL> Já s tebou souhlasím , vidím to dost podobně , ono s tím dvouválem to chce mít trochu v ruce a chápat ten motor, a né jen doufat že nahoře tě to ze všeho vytáhne! Mě osobně to teda fakt vyhovuje... Jako vrch to fakt nemá ale na druhou stranu když jedeš rovinku tak ti stejně nezbude nic jinýho než jí držet vysoko , i v zatáčkách jezdím kolem 7mi tisíc... Ale zase já nemám toho litra že... Jináč v litrech mám ozkoušenou zatím asi jen R1 99/00 a nic moc teda , 150 koní na klice jsem si vždycky představoval jinak... A to prej jsou ty karbce ještě docela brutus... Pro mě by to fakt nebylo, ale ten vrch to má, to jako zase jo... Na to co se o R1 povídá mě to fakt docela zklamalo... Ale možná za to může i celkovej dojem z toho stroje... Jinak ty šestkový čtyřvály na tom se fakt ale jezdit nedá! To fakt jede jen nad 10 tisíc nebo jsem to nepochopil??? Ale chápu že někdo potřebuje pro pravej sportovní požitek drtit otáčky...

Jinak MV-Agustě že dělá motory Suzuki? To snad ne? Ale je moc pěkná...

Naposledy editováno 16.08.2010 21:55:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #941

GRASSEL>FiZzeR> No myslím že ne RSV v 10tis. řve a vibruje jak kráva, a hlavně jsem věděl že už jsem v konci otáček......
Když jedeš 200kmh s dvouválcem tak už je to dost oproti 4válci. Prej unavený mrmlání prober se



vibruje? prober se z tý diskotéky RSVčko vibruje jen když se v něm hrabe nějakej mamlas, když je seštelovaný tak vibruje asi tak jako 99% čtyřválů, možná ještě míň. i mojí mladý hornet vibruje víc (ale tam to zase neni na škodu )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:12 | Nahoru | #942

DMC.motobiker>Jinak ty šestkový čtyřvály na tom se fakt ale jezdit nedá! To fakt jede jen nad 10 tisíc nebo jsem to nepochopil???



Sem jezdil na novy R6 predvadecce v Brne (09), porad 14-17tis, a reknu ti, to byl fakt narez.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:22 | Nahoru | #943
DMC.motobiker> no vidíš R1 99 mě taky zrovna nechytla, a brutální určitě není spodek malej a vršek taky zrovna žádnej rokenrol
Půjč si GSXR 1000 K1 nebo K6 tam zažiješ spodek dvouhrnku ale neustálej přísun síly až nahoru jak kráva...........to s R1 99 nemá nic společnýho a R1 150koní podle mě nemá
Nevím co si slyšel za chválu ale R1 98-01 byla chválená tak možná v tom roce ne?!
Jinak šestky mě taky moc neberou nejde z nich ten správnej respekt ale zas jsou super hračka

MV je krásná jako svině, to je stylovej bajk úplně nejvíc jojo, dělala je suza

Naposledy editováno 16.08.2010 22:23:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:26 | Nahoru | #944

FiZzeR>vibruje? prober se z tý diskotéky RSVčko vibruje jen když se v něm hrabe nějakej mamlas, když je seštelovaný tak vibruje asi tak jako 99% čtyřválů, možná ještě míň. i mojí mladý hornet vibruje víc (ale tam to zase neni na škodu )



Fizzere, jel jsem na 3RSV a to tvoje mi stačilo vzít za plyn na stojánku. Nechceš mi tady mlít tyhle kraviny že ne?! Jo a pokud to myslíš vážně, tak doporučuju obklady a mladá ať donese vyvážit ty hranatý kola. Větší blbost jsem neslyšel. RSV je víc než známý tím jak vibruje a to s tím že vibruje míň jak čtyřhrnek mě dostalo

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:26 | Nahoru | #945

Bubrak ZX10R>Sem jezdil na novy R6 predvadecce v Brne (09), porad 14-17tis, a reknu ti, to byl fakt narez.



hmmm, mě 07ka zase vůbec nechytla.........v provozu furt ve vrchu ale nic moc. Na okruh bych jí asi bral, to bude asi sranda. Jinak neeee

Naposledy editováno 16.08.2010 22:27:39

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:27 | Nahoru | #946
MV je krásná jako svině, to je stylovej bajk úplně nejvíc

GRASSEL> Do který že to třídy chodíš?

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:28 | Nahoru | #947
Ďuričko> nechápu.....

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:29 | Nahoru | #948
DMC.motobiker> Souhlasím, R1 98 není takový maso, jak o ní jdou legendy (tzn stejná situace jako RSV). i moje starý FZR jelo na motor líp (a to tak že o dost, a to i s rozdílem váhy cca 40kg), akorát mu scházel jeden kvalt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:32 | Nahoru | #949

GRASSEL>Fizzere, jel jsem na 3RSV a to tvoje mi stačilo vzít za plyn na stojánku. Nechceš mi tady mlít tyhle kraviny že ne?! Jo a pokud to myslíš vážně, tak doporučuju obklady a mladá ať donese vyvážit ty hranatý kola. Větší blbost jsem neslyšel. RSV je víc než známý tím jak vibruje a to s tím že vibruje míň jak čtyřhrnek mě dostalo



to jsem měl rozhozený podtlaky

... a mám zas, je to na píču udržet to pohromadě. ale když jsem si ji na podzim bral ze "servisu", nestačil jsem se divit

a k tomu hornetu, je fakt že ten motor pod náloží mezi 6-8tis hrozně brní, je to vyloženě nepříjemný, ale co jsem tak slyšel tak to prej hornety dělávaj, holt honda ale co, kdo se šestkou jezdí pod 8 tis, že... takže mě to sere v podstatě akorát když se rozjíždim

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

16.8.2010 v 22:38 | Nahoru | #950
FiZzeR> tak to jezděj všechny RSV asi s rozhozenýma podtlakama i v testech

Ne jako vážně, RSV byla přes zimu na kompletním servisu včetně podtlaků a ventilů a dělám to každej rok preventivně u každý motorky (neřídím se intervalama) a RSV vibruje, vibrovat bude a odjakživa to s tím bude spjato. To co říkáš je blbost

Ale shodnu se v tom že hornet šestka brní, to je fakt ale brní v určitých středních otáčkách než se dostaneš nahoru a vibrace u RSV jsou jak traktor, u horneta je to jak splašený mouchy

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

17.8.2010 v 12:31 | Nahoru | #951
Bubraku kde seš?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

17.8.2010 v 13:41 | Nahoru | #952
Ďuričko> Hmm tak koukám, že po zádech jim to dává docela pěkně pánům!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

17.8.2010 v 17:13 | Nahoru | #953

Sefo>Ďuričko> Hmm tak koukám, že po zádech jim to dává docela pěkně pánům!!



To jo ale vubec mu to nezataci, viz 1:10

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.8.2010 v 09:22 | Nahoru | #954

Bubrak ZX10R>To jo ale vubec mu to nezataci, viz 1:10



To bylo schválně, jako kvůli tomu videjku

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.8.2010 v 09:43 | Nahoru | #955

Ďuričko> Tady testík prasátek co nejedou:
...kdo nevládne ingliš tak na TL jede Shakey Byrne



jj, fakt moc nejedou ... a jsem myslel, že jsem prase - ale proti těmhle ve vesnicích jen takový prasátko...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.8.2010 v 09:44 | Nahoru | #956
0:16 - Bubrák

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.8.2010 v 09:59 | Nahoru | #957
btw, pokračování... VTR je pěknej chopper

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.8.2010 v 10:03 | Nahoru | #958
Těhle týpků mám celý DVDčko celkem dobrý........
jeden tam pěkně v onboard rozhodí o strom zx9r a celkem štěstí že to přežil jinak jezděj tam i Bimotu, nevím teď jak se jmenuje ale je to ta drahá libovka s motorem z TL-R

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.8.2010 v 10:12 | Nahoru | #959

GRASSEL>Těhle týpků mám celý DVDčko celkem dobrý........
jeden tam pěkně v onboard rozhodí o strom zx9r a celkem štěstí že to přežil jinak jezděj tam i Bimotu, nevím teď jak se jmenuje ale je to ta drahá libovka s motorem z TL-R



však todle je sestřih z toho DVD ten klípek s tou bimotou je na YT taky

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.8.2010 v 11:00 | Nahoru | #960

FiZzeR>0:16 - Bubrák



Jo taky sem si na sebe vzpomnel, ale nechtel sem tu machrovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist