globalmoto_kveten





Téma: Ideální enduro
 
12.8.2010 v 23:25
Kdyby jste nebyli limitování penězi, po jakym enduru (nebo klidně i cross) by jste šáhli a proč?? (myslim závodní enduro, nevešlo se všechno, tak to můžete dopsat do příspěvků )

PS: další téma o ničem, ale proč ne


Naposledy editováno 13.08.2010 11:37:25
Anketa: např....
KTM 250 exc
9%
12
KTM 250 exc-f
1%
1
KTM 200 exc
1%
2
KTM 300 exc
12%
16
Husaberg fe 450
7%
9
Husaberg fe 550/570
3%
4
Husqvarna TE 450
3%
4
Husqvarna TE 250 (new 4T)
1%
2
Husqvarna TE 300
1%
1
Yamaha WR 450
18%
24
Yamaha WR 250
3%
4
Honda CRF 450x
1%
2
Honda CRF 250x
1%
1
HM Honda CRE F250r
0%
0
HM Honda CRE F450r
1%
2
Sherco SE 3.0 i-F
1%
1
Gas Gas EC 300 Replica Nambotin
14%
19
TM EN 300
3%
4
KTM 450/ 530 exc
12%
16
...jiná
7%
10

Ideální enduro

13.8.2010 v 12:19 | Nahoru | #31
Taky by mohla být dobrá ta nová KTM 350 EXC-F, ta má už taky startér

3 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

13.8.2010 v 13:06 | Nahoru | #32
Co máte s tim startérem? šlápnu a jedu EC300, hned po DT125R

3 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

13.8.2010 v 13:06 | Nahoru | #33
Ideální enduro neexistuje..
v mém pojetí to je motorka s dojezdem 200km na jednu nádrž, s úložnym prostorem na lékárnu, svačinu, pití a základní nářadí, s charakteristikou motoru jako FE550, odspoda nechcípající jako GG300, startérem snadno starující, životností min.500mth, pohodlnějším sedlem, aby všechno bylo hezky schované proti ulámání (ne jak ty debilní kolena a chladiče u dvoutaktů), a pohotovostní hmotnost do 120kg a těžiště co nejvíc vzadu..
taková motorka se nevyrábí a přitom by nebylo nic složitého jí vyrobit.. jenže výrobci nechtějí.. chtějí prodávat camelbagy, ledvinky, chladiče, křehké plasty, výfuky, ložiska, rozvoďáky, rolničky destičky a všechno co je účelně děláno na omezenou životnost..
Kdyby byl čas tak bych si takovou motorku postavil.. konstrukční ani technologickej problém by to nebyl, jenom ten čas neni.. :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 13:13 | Nahoru | #34

frantas>Co máte s tim startérem? šlápnu a jedu EC300, hned po DT125R


Na to přijdeš,až zahniješ v pořádným terénu.

Ideální enduro

13.8.2010 v 13:19 | Nahoru | #35
Já bych chtěl někdy v budoucnu zkusit Yamahu WR 450 slyším na ní jen samou chválu tak volím tu !

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 13:21 | Nahoru | #36

frantas>Co máte s tim startérem? šlápnu a jedu EC300, hned po DT125R



(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 13:22 | Nahoru | #37
Troj11> Jaký je rozdíl mezi chladičem u 4T a2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 13:23 | Nahoru | #38
Petr 11> cca 16.30-17. dám vědět půl hodiny před

Ideální enduro

13.8.2010 v 13:24 | Nahoru | #39
starter setri sily v obtiznem terenu.

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 13:29 | Nahoru | #40

frantas>Co máte s tim startérem? šlápnu a jedu EC300, hned po DT125R



až zastavíš v kopci nebo tekoucím potoce, kde zvednutí čehokoli ze země - natož působení ve směru gravitace - znamená pád, odplavení nebo nekontrolované klouzání, vzpomeň si
další aspekt je tep přes 200, na konci sil, lehce ulito a teď to hňápni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 13:31 | Nahoru | #41

Troj11>Ideální enduro neexistuje..
v mém pojetí to je motorka s dojezdem 200km na jednu nádrž, s úložnym prostorem na lékárnu, svačinu, pití a základní nářadí, s charakteristikou motoru jako FE550, odspoda nechcípající jako GG300, startérem snadno starující, životností min.500mth, pohodlnějším sedlem, aby všechno bylo hezky schované proti ulámání (ne jak ty debilní kolena a chladiče u dvoutaktů), a pohotovostní hmotnost do 120kg a těžiště co nejvíc vzadu..
taková motorka se nevyrábí a přitom by nebylo nic složitého jí vyrobit.. jenže výrobci nechtějí.. chtějí prodávat camelbagy, ledvinky, chladiče, křehké plasty, výfuky, ložiska, rozvoďáky, rolničky destičky a všechno co je účelně děláno na omezenou životnost..
Kdyby byl čas tak bych si takovou motorku postavil.. konstrukční ani technologickej problém by to nebyl, jenom ten čas neni.. :-/



buď bys měl problém s hmotností nebo životností...tak jednoduché to není

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 14:03 | Nahoru | #42
Troj 11: obávám se, že to není záměr deset tahů dopředu myslících managerů motocyklových firem, ale prostej kompromis mezi kvalitou a nákladama.

Ideální enduro

13.8.2010 v 14:04 | Nahoru | #43
to máš jako s ideální ženskou, musel bys jí složit z několika jiných. Navíc u endura je to o trati, podmínkách, náladě, stavu sil... obvyklé řešení je několik přítulek, resp. velká garáž a několik biků, ale ne všichni to utáhnou (finančně, fyzicky i jinak )

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 14:39 | Nahoru | #44

Troj11>Ideální enduro neexistuje..
v mém pojetí to je motorka s dojezdem 200km na jednu nádrž, s úložnym prostorem na lékárnu, svačinu, pití a základní nářadí, s charakteristikou motoru jako FE550, odspoda nechcípající jako GG300, startérem snadno starující, životností min.500mth, pohodlnějším sedlem, aby všechno bylo hezky schované proti ulámání (ne jak ty debilní kolena a chladiče u dvoutaktů), a pohotovostní hmotnost do 120kg a těžiště co nejvíc vzadu..
taková motorka se nevyrábí a přitom by nebylo nic složitého jí vyrobit.. jenže výrobci nechtějí.. chtějí prodávat camelbagy, ledvinky, chladiče, křehké plasty, výfuky, ložiska, rozvoďáky, rolničky destičky a všechno co je účelně děláno na omezenou životnost..
Kdyby byl čas tak bych si takovou motorku postavil.. konstrukční ani technologickej problém by to nebyl, jenom ten čas neni.. :-/

pravda

Naposledy editováno 13.08.2010 14:40:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 15:01 | Nahoru | #45

mariano>Petr 11> cca 16.30-17. dám vědět půl hodiny před



OK,jedu dom a budu čekat...

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 15:25 | Nahoru | #46

Petr 11>OK,jedu dom a budu čekat...


Nechcete si tu z tématu o ostrejch endurech udělat rovnou chat?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 17:34 | Nahoru | #47

mikulas-JJ>MartasUS> jojo měl jsem tam dát BMW (něco je tam zbytečně navíc), jde dát max. 20 variant, tak napiš jakýho baworáka do příspěvku a proč a máš to



Jojo. To X450 od Baworaka neni marny. Jen cekam az s tim zacne nekdo poradne zavodit a japoncici a KaTeeMky jsou v riti

Samy chichi chacha chocho od KTMaku koukam Kdyz jedu na nejaky enduro Rally tak vzdycky to jsou KTMky co vezou z pouste na vozejkach a to pokazde minimalne dve. Jednou jsem jel kolem typka, "zavodnik jako kraava", dira v motoru jak prdel od slonice tak jsem jenom pribrzdil s kamosem /taky na bmw/ zeptali se jestli uz pro nej jedou. Rekl ze je ok tak jsem se jen pousmal, ukazal jsem mu znak baworaka na boku a s usmevem jel dal. Vecer jsme dobre pokecali v mistnim baru. Hezky kulatomodrobily vecer

[img]

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 17:41 | Nahoru | #48
MartasUS> Spolehlivost zmiňované 450 od bmw byla prokázaná v WEC

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

13.8.2010 v 19:24 | Nahoru | #49
maras: co se stalo na wec? vim ze na red bull romaniacs 08 v 3dnu gerard forester na tom bmw vojebal radicku a jak je debilne pridelana tak to hosi od bmw nemohli vymenit za ru kratkou dobu tak to musel dokrouxit celej den na 1 kvalt

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 20:30 | Nahoru | #50
[quote]MartasUS>Jojo. To X450 od Baworaka neni marny. Jen cekam az s tim zacne nekdo poradne zavodit a japoncici a KaTeeMky jsou v riti

Samy chichi chacha chocho od KTMaku koukam Kdyz jedu na nejaky enduro Rally tak vzdycky to jsou KTMky co vezou z pouste na vozejkach a to pokazde minimalne dve. Jednou jsem jel kolem typka, "zavodnik jako kraava", dira v motoru jak prdel od slonice tak jsem jenom pribrzdil s kamosem /taky na bmw/ zeptali se jestli uz pro nej jedou. Rekl ze je ok tak jsem se jen pousmal, ukazal jsem mu znak baworaka na boku a s usmevem jel dal. Vecer jsme dobre pokecali v mistnim baru. Hezky kulatomodrobily vecer

[img] si ještě počkáš,než udělá báwo něco na čem se dá závodit v lese,nebo na trati..
pak budou všichni v řiti nikdo nebude chtít nic jiného

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 20:48 | Nahoru | #51
MartasUS> Jestli chceš soutěžní BMW tak prej David knight jedno prodává.. akorát si je musíš vytlačit z křoví a umýt od chcanek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 20:52 | Nahoru | #52

prackarr>Na to přijdeš,až zahniješ v pořádným terénu.



Stejně nechápu. Tak šlápnu a jedu ne? i v nejvěčích mrazech věčinou šlápnu a jedu. Ikdyž motorku položim, tak víc jak na pět šlápnutí se přemahat nemusim. Samozdřejmě že u velkýho 4T to asi startér chce, ale u 2T mi to příde jako zbytečnost no.
A jak tu někdo psal o tom až zastavim v pořádnym kopci, nebo potoce. Tak sranda přeci musí bejt ne Člověk si vždycky musí umět poradit
Startér = váha a investice navíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 21:01 | Nahoru | #53

frantas>Stejně nechápu. Tak šlápnu a jedu ne? i v nejvěčích mrazech věčinou šlápnu a jedu. Ikdyž motorku položim, tak víc jak na pět šlápnutí se přemahat nemusim. Samozdřejmě že u velkýho 4T to asi startér chce, ale u 2T mi to příde jako zbytečnost no.
A jak tu někdo psal o tom až zastavim v pořádnym kopci, nebo potoce. Tak sranda přeci musí bejt ne Člověk si vždycky musí umět poradit
Startér = váha a investice navíc


Až se na závodech vykašíš po hodině a půl, motorku budeš ještě navíc nějak blbě sbírat, tak potom máš energie sotva tak nasednout a jet dál... Za prvý tě to nakopávání zdrží a za druhý tě ještě šíleně vysílí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 21:07 | Nahoru | #54

Carlos.>Až se na závodech vykašíš po hodině a půl, motorku budeš ještě navíc nějak blbě sbírat, tak potom máš energie sotva tak nasednout a jet dál... Za prvý tě to nakopávání zdrží a za druhý tě ještě šíleně vysílí...


jo jo, asi si frantas ještě nesáhl na dno sil to by mluvil jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 21:38 | Nahoru | #55

Snakekx>jo jo, asi si frantas ještě nesáhl na dno sil to by mluvil jinak



Asi to poznám časem no . Každopádně zatim jsem opravdu rád za to že startér nemám. Když vemu svojí baterku, která sotva přežívá. Mít startét, tak už sem do ní musel dávno investovat. A tu dvojtaktní dvacku našlápnout nedá žádnou námahu, navíc opravdu chytá na první šlápnutí.
Ale 4T cca od 250 nahoru bych bez startétu taky nechtěl

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 21:55 | Nahoru | #56
frantas> hele na závodech si třeba už nedokážu predtavit to jet na motce bez startéru, nebudu ti to tady popisovat, musiš si to zažít

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 21:57 | Nahoru | #57

Snakekx>jo jo, asi si frantas ještě nesáhl na dno sil to by mluvil jinak

týý vole ani mi nemluv na posledním Cross Country jak jsem jel Husara Fe 400 bez startéru (vypojenej) tak poslední kolo (90 min jednotlivci) jsem spadl do nejaké stráně a zastavil se o strom, sil jsem mel dost tak na nadechnití tot vse musel jsme zastavit jendoho tejpka na KTM at mi ji pomuze vytahnout a pomohl, uz nasedal a ja jeste musel poprosit o nastartovani, pac mi to proste síly neumožnily to našlapovat

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 21:59 | Nahoru | #58

frantas>Asi to poznám časem no . Každopádně zatim jsem opravdu rád za to že startér nemám. Když vemu svojí baterku, která sotva přežívá. Mít startét, tak už sem do ní musel dávno investovat. A tu dvojtaktní dvacku našlápnout nedá žádnou námahu, navíc opravdu chytá na první šlápnutí.
Ale 4T cca od 250 nahoru bych bez startétu taky nechtěl

nejde o obsah ani o výkon ani o hmotnost jsou situace kdy proste jseš rád že sedíš na motorce a jakekoliv odlepnutí nohy od země by znamenal pád do stráně, vody, rokle, hnoje třeba

1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro

13.8.2010 v 22:12 | Nahoru | #59
hihihi :D Mi neco rikejte :D Budisov velka tryska v karburatoru vhodna tak na MX a houser totalne uchlastanej baterka mrtva uz na startu zavodu v prnim kole 5x startovat a pri poslednim startovani jsem tam trcel dobrych 10 minut. Normalni cas na kolo byl cca 8 minut ja ho mel za 29.

(reakce na) Ideální enduro

13.8.2010 v 22:16 | Nahoru | #60

Joraell>hihihi :D Mi neco rikejte :D Budisov velka tryska v karburatoru vhodna tak na MX a houser totalne uchlastanej baterka mrtva uz na startu zavodu v prnim kole 5x startovat a pri poslednim startovani jsem tam trcel dobrych 10 minut. Normalni cas na kolo byl cca 8 minut ja ho mel za 29.

horší je když se mi motka v Orlové přehřála, normální čas na kolo 0:25:XX a v kole kdy jsme seděl vedle motky a čekal na schlazení 0:51:XX
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist