PS: další téma o ničem, ale proč ne
Naposledy editováno 13.08.2010 11:37:25
3 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
3 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
v mém pojetí to je motorka s dojezdem 200km na jednu nádrž, s úložnym prostorem na lékárnu, svačinu, pití a základní nářadí, s charakteristikou motoru jako FE550, odspoda nechcípající jako GG300, startérem snadno starující, životností min.500mth, pohodlnějším sedlem, aby všechno bylo hezky schované proti ulámání (ne jak ty debilní kolena a chladiče u dvoutaktů), a pohotovostní hmotnost do 120kg a těžiště co nejvíc vzadu..
taková motorka se nevyrábí a přitom by nebylo nic složitého jí vyrobit.. jenže výrobci nechtějí.. chtějí prodávat camelbagy, ledvinky, chladiče, křehké plasty, výfuky, ložiska, rozvoďáky, rolničky destičky a všechno co je účelně děláno na omezenou životnost..
Kdyby byl čas tak bych si takovou motorku postavil.. konstrukční ani technologickej problém by to nebyl, jenom ten čas neni.. :-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
frantas>Co máte s tim startérem? šlápnu a jedu EC300, hned po DT125R
Na to přijdeš,až zahniješ v pořádným terénu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
frantas>Co máte s tim startérem? šlápnu a jedu EC300, hned po DT125R
až zastavíš v kopci nebo tekoucím potoce, kde zvednutí čehokoli ze země - natož působení ve směru gravitace - znamená pád, odplavení nebo nekontrolované klouzání, vzpomeň si
další aspekt je tep přes 200, na konci sil, lehce ulito a teď to hňápni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
Troj11>Ideální enduro neexistuje..
v mém pojetí to je motorka s dojezdem 200km na jednu nádrž, s úložnym prostorem na lékárnu, svačinu, pití a základní nářadí, s charakteristikou motoru jako FE550, odspoda nechcípající jako GG300, startérem snadno starující, životností min.500mth, pohodlnějším sedlem, aby všechno bylo hezky schované proti ulámání (ne jak ty debilní kolena a chladiče u dvoutaktů), a pohotovostní hmotnost do 120kg a těžiště co nejvíc vzadu..
taková motorka se nevyrábí a přitom by nebylo nic složitého jí vyrobit.. jenže výrobci nechtějí.. chtějí prodávat camelbagy, ledvinky, chladiče, křehké plasty, výfuky, ložiska, rozvoďáky, rolničky destičky a všechno co je účelně děláno na omezenou životnost..
Kdyby byl čas tak bych si takovou motorku postavil.. konstrukční ani technologickej problém by to nebyl, jenom ten čas neni.. :-/
buď bys měl problém s hmotností nebo životností...tak jednoduché to není
Troj11>Ideální enduro neexistuje..
v mém pojetí to je motorka s dojezdem 200km na jednu nádrž, s úložnym prostorem na lékárnu, svačinu, pití a základní nářadí, s charakteristikou motoru jako FE550, odspoda nechcípající jako GG300, startérem snadno starující, životností min.500mth, pohodlnějším sedlem, aby všechno bylo hezky schované proti ulámání (ne jak ty debilní kolena a chladiče u dvoutaktů), a pohotovostní hmotnost do 120kg a těžiště co nejvíc vzadu..
taková motorka se nevyrábí a přitom by nebylo nic složitého jí vyrobit.. jenže výrobci nechtějí.. chtějí prodávat camelbagy, ledvinky, chladiče, křehké plasty, výfuky, ložiska, rozvoďáky, rolničky destičky a všechno co je účelně děláno na omezenou životnost..
Kdyby byl čas tak bych si takovou motorku postavil.. konstrukční ani technologickej problém by to nebyl, jenom ten čas neni.. :-/
Naposledy editováno 13.08.2010 14:40:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
mariano>Petr 11> cca 16.30-17. dám vědět půl hodiny před
OK,jedu dom a budu čekat...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
mikulas-JJ>MartasUS> jojo měl jsem tam dát BMW (něco je tam zbytečně navíc), jde dát max. 20 variant, tak napiš jakýho baworáka do příspěvku a proč a máš to
Jojo. To X450 od Baworaka neni marny. Jen cekam az s tim zacne nekdo poradne zavodit a japoncici a KaTeeMky jsou v riti
Samy chichi chacha chocho od KTMaku koukam Kdyz jedu na nejaky enduro Rally tak vzdycky to jsou KTMky co vezou z pouste na vozejkach a to pokazde minimalne dve. Jednou jsem jel kolem typka, "zavodnik jako kraava", dira v motoru jak prdel od slonice tak jsem jenom pribrzdil s kamosem /taky na bmw/ zeptali se jestli uz pro nej jedou. Rekl ze je ok tak jsem se jen pousmal, ukazal jsem mu znak baworaka na boku a s usmevem jel dal. Vecer jsme dobre pokecali v mistnim baru. Hezky kulatomodrobily vecer
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
Samy chichi chacha chocho od KTMaku koukam Kdyz jedu na nejaky enduro Rally tak vzdycky to jsou KTMky co vezou z pouste na vozejkach a to pokazde minimalne dve. Jednou jsem jel kolem typka, "zavodnik jako kraava", dira v motoru jak prdel od slonice tak jsem jenom pribrzdil s kamosem /taky na bmw/ zeptali se jestli uz pro nej jedou. Rekl ze je ok tak jsem se jen pousmal, ukazal jsem mu znak baworaka na boku a s usmevem jel dal. Vecer jsme dobre pokecali v mistnim baru. Hezky kulatomodrobily vecer
[img] si ještě počkáš,než udělá báwo něco na čem se dá závodit v lese,nebo na trati..
pak budou všichni v řiti nikdo nebude chtít nic jiného
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
prackarr>Na to přijdeš,až zahniješ v pořádným terénu.
Stejně nechápu. Tak šlápnu a jedu ne? i v nejvěčích mrazech věčinou šlápnu a jedu. Ikdyž motorku položim, tak víc jak na pět šlápnutí se přemahat nemusim. Samozdřejmě že u velkýho 4T to asi startér chce, ale u 2T mi to příde jako zbytečnost no.
A jak tu někdo psal o tom až zastavim v pořádnym kopci, nebo potoce. Tak sranda přeci musí bejt ne Člověk si vždycky musí umět poradit
Startér = váha a investice navíc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
frantas>Stejně nechápu. Tak šlápnu a jedu ne? i v nejvěčích mrazech věčinou šlápnu a jedu. Ikdyž motorku položim, tak víc jak na pět šlápnutí se přemahat nemusim. Samozdřejmě že u velkýho 4T to asi startér chce, ale u 2T mi to příde jako zbytečnost no.
A jak tu někdo psal o tom až zastavim v pořádnym kopci, nebo potoce. Tak sranda přeci musí bejt ne Člověk si vždycky musí umět poradit
Startér = váha a investice navíc
Až se na závodech vykašíš po hodině a půl, motorku budeš ještě navíc nějak blbě sbírat, tak potom máš energie sotva tak nasednout a jet dál... Za prvý tě to nakopávání zdrží a za druhý tě ještě šíleně vysílí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
Carlos.>Až se na závodech vykašíš po hodině a půl, motorku budeš ještě navíc nějak blbě sbírat, tak potom máš energie sotva tak nasednout a jet dál... Za prvý tě to nakopávání zdrží a za druhý tě ještě šíleně vysílí...
jo jo, asi si frantas ještě nesáhl na dno sil to by mluvil jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální enduro
Snakekx>jo jo, asi si frantas ještě nesáhl na dno sil to by mluvil jinak
Asi to poznám časem no . Každopádně zatim jsem opravdu rád za to že startér nemám. Když vemu svojí baterku, která sotva přežívá. Mít startét, tak už sem do ní musel dávno investovat. A tu dvojtaktní dvacku našlápnout nedá žádnou námahu, navíc opravdu chytá na první šlápnutí.
Ale 4T cca od 250 nahoru bych bez startétu taky nechtěl
Snakekx>jo jo, asi si frantas ještě nesáhl na dno sil to by mluvil jinak
týý vole ani mi nemluv na posledním Cross Country jak jsem jel Husara Fe 400 bez startéru (vypojenej) tak poslední kolo (90 min jednotlivci) jsem spadl do nejaké stráně a zastavil se o strom, sil jsem mel dost tak na nadechnití tot vse musel jsme zastavit jendoho tejpka na KTM at mi ji pomuze vytahnout a pomohl, uz nasedal a ja jeste musel poprosit o nastartovani, pac mi to proste síly neumožnily to našlapovatfrantas>Asi to poznám časem no . Každopádně zatim jsem opravdu rád za to že startér nemám. Když vemu svojí baterku, která sotva přežívá. Mít startét, tak už sem do ní musel dávno investovat. A tu dvojtaktní dvacku našlápnout nedá žádnou námahu, navíc opravdu chytá na první šlápnutí.
Ale 4T cca od 250 nahoru bych bez startétu taky nechtěl
1 reakcí na tento příspěvek Ideální enduro
Joraell>hihihi :D Mi neco rikejte :D Budisov velka tryska v karburatoru vhodna tak na MX a houser totalne uchlastanej baterka mrtva uz na startu zavodu v prnim kole 5x startovat a pri poslednim startovani jsem tam trcel dobrych 10 minut. Normalni cas na kolo byl cca 8 minut ja ho mel za 29.
horší je když se mi motka v Orlové přehřála, normální čas na kolo 0:25:XX a v kole kdy jsme seděl vedle motky a čekal na schlazení 0:51:XX