Uzavřeno 13.08.2010 v 15:16 uživatelem pulpo
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se
2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR dusi se
cechradovan>pulpo> Málo benzínu - chudá směs - ucpaná tryska, netěsnící gufera na klice - falešný vzduch , a nebo to může být přidřený . Na ladák by to mělo přetryskovat - větší tryska , na tu malou se to mohlo přidřít . Hodně štěstí a trpělivosti
1+
Taky se ti mohl vlivem chudé směsi propálit píst, ale to by už asi nejelo
Naposledy editováno 09.08.2010 12:18:35
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se
jestli je to v pořádku , tak se pístní kroužky musí pohybovat volně , v opačném případě
budou kroužky zamačkané v pístu . Doporučuji aby se na to podíval člověk
kterej tomu rozumí - většinou to vyjde levněji !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR dusi se
pulpo>točilo mi to jen do 8 tk sem sundal omezovač dal sem tam ladak a pak to točilo až do 13 a po nakych 100 kilometrech se to začlo dusit
Nějak nechápu co to znamená sundal omezovač?To tam byl jako někde přilepenej a tys ho odlepil?
Doufám že jsi střihal nějaký dráty podle návodu na netu...
2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se
tak se jen modli aby to nebyla řídící jednotka
...a jinak bych zkusil vyčistit karbec a dát tu větší trysku, jak už zde bylo psáno - to by byla ta ,,lepší varianta" problému
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR dusi se
BagoBorec>Hm, mohl sis taky o tom něco zjistit než jsi střihal dráty...
tak se jen modli aby to nebyla řídící jednotka
...a jinak bych zkusil vyčistit karbec a dát tu větší trysku, jak už zde bylo psáno - to by byla ta ,,lepší varianta" problému
budeš překvapenej, ale u NSR se cdi buď vymění za otevřené, nebo se to seškrcené kuchne a přecvakneš tam jeden drát, ale je to o hubu, abys necvakl jiný drát, je to konplet zalité v gumě
jinak tm sou klasické nesmysly, zavřené řídící jednotka přívěry, kroužky ve výfuku, v přírubách, v karbecu