Jestlipak někdo někdy dunutí ČOI , aby zveřejnila seznam podvodných benzinek, které nás nejen okrádají, ale ničí nám motory a přidělávají práci.
Kdyby tak pan Nečas nebo Bárta zaběhl okem na Motorkáře.cz, třeba by je něco napadlo.
Uzavřeno 09.08.2010 v 18:45 uživatelem pesastor
Naposledy editováno 06.08.2010 17:41:17
BlackSabbath>Ok, přečetl jsem si to, ale nepřineslo mi to vůbec nic, samé znamé informace.
Asi tak, obecně známé věci. Jo a jinak známku SGS za patřičný obnos získá i zamrdaná pumpa někde v JZD, je to jen otázka peněz, ne každý si může dovolit projít řízením o udělení téhle tzv. "pečetě kvality"...
Základní věc je jezdit tam, kde se o nádrže starají, protože nebývá problém s benzínem (stejná cisterna stočí ze stejných komor palivo na Shell, OMV, Agip i PAP oil a bůhví kam ještě,) ale pokud se majitel nebo nájemce čerpačky nestará o čistění tanků, tak můžete natankovat pěkné sračky kdekoli. A ono poslední dobou se na to jak vidím docela kašle, vyčištění jedné nádrže stojí totiž pěkný peníz, tady se nebavíme o pár tisícovkách...
V oboru jsem pěkných pár let pracoval.
BTW za ty roky jsem měl na čerpačce ČOI jednou, zato celníci jezdili pro vzorky a na kontrolu pomalu každej kvartál...
1 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality
1 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality
1 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality
dr.speeder>Někde na netu (možná to bylo i dokonce tu na foru) někdo psal že má známého ve zkušebním ůstavu paliv a maziv a od něj měl info že nejlepší paliva mají 1.BENZINA 2.CEPRO-EUROOIL 3.AGIP dál už nevím jak to bylo postupně ale slavná SHELLka byla až někde 7-8 místo a před ní několik méně známých a zvučných jmen s daleko lepší cenou a tudíž i kvalitou.
Tak ten slavnej druhej Eurooil zrovna u nás má v benzínu nasranej petrolej. To si myslím,že nějaká voda je slabej odvar,protože každej benzín obsahuje vodu i u tý nejlepší pumpy.Jezdím do práce plechovkou každý den no a když jsem měl natankováno na Shellce,jedil jsem na plnou celý měsíc.A po natankování na Eurooilu jsem jezdil o týden míň.Gagle>člověk by řekl, že když už připlatí tu korunu a tankuje u značkové benzinky, že bude vše v pořádku a ono ne. Mám podobné zkušenosti, viz. moje založené forum.
Taky bych čekal, když platím ty z**rvené 3 Kč navíc než třeba v Německu bo Rakousku na litru, tak to bude aspoň kvalitnější, ale tady to je dražší a ještě to stojí za ****
1 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality
1 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality
2 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality
P.S.: Tankuji pouze Natural 95. Žádná prémiová paliva, na která stejně není můj motor nastaven a navíc je jejich obrátkovost na čerpačkách podstatně nižší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality
Negativ>Proc netankujete u Benziny VERVU100? Klesne spotreba, moto lepe jede, neni tam zadna biosracka a jeste usetris!
Protože nemáme motory seřízené na agresivnější předstih, ani nemáme snížené hlavy.
Navíc netoužíme po tom snižovat si výkon a už vůbec ne prodlužovat dobu hoření ještě za dolní úvratí a zvyšovat si teploty týraných výfukových ventilů více než je nutné. Jen za cenu toho že se zklidní chod motoru z důvodu snížení tlaku při hoření z důvodu špatně načasovaného zapálení.
Naposledy editováno 09.08.2010 09:43:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality
dedek new>Mrva 100
D-fens mel zase asi kramyJe videt ze celou vec popisuje z pohodli sve kancelare a v praxi nezkusil nic. Ale nevadi, mam ho rad. Diky nemu a takovym nenavistnym clankum alespon nebude VERVU brat kazdy a Benzina ji tak pro velky zajem nebude zdrazovat.
Na rozdil od D-fense trochu faktu z praxe:
-lepsi vykon (alespon pocitove motor lepe tahne - nejedna se ale o efekt "placebo")
-vlozky vyfuku po 1000km temer ciste oproti N95
-pokles spotreby z 5ti na 4,2 litru/100km, tedy snizeni nakladu na 100km o cca 13 korun
-neobsahuje biosračky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality
Scooby24>Zkuste AGIP já jezdím jen tam,a nikdy žádnej problém,jezdím dva roky a když jsem rozdělal karbec abych skouknul síto tak bylo jak nový,žádný sračky
Nabral jsem na slavnym AGIPu predvcerejskem a vcera mi motorka tak cukala, ze sem myslel ze nedojedu, NASTESTI se to uklidnilo...zlatej UNICORN
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality
Negativ>D-fens mel zase asi kramy
Je videt ze celou vec popisuje z pohodli sve kancelare a v praxi nezkusil nic. Ale nevadi, mam ho rad. Diky nemu a takovym nenavistnym clankum alespon nebude VERVU brat kazdy a Benzina ji tak pro velky zajem nebude zdrazovat.
Na rozdil od D-fense trochu faktu z praxe:
-lepsi vykon (alespon pocitove motor lepe tahne - nejedna se ale o efekt "placebo" )
-vlozky vyfuku po 1000km temer ciste oproti N95
-pokles spotreby z 5ti na 4,2 litru/100km, tedy snizeni nakladu na 100km o cca 13 korun
-neobsahuje biosračky!
Kdyz to nemas podlozeny papirem z brzdy...tak je to porad placebo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality
lafor>Kdyz to nemas podlozeny papirem z brzdy...tak je to porad placebo
No snizeni spotreby a tedy levnejsi provoz a absence biosraček jsou ale fakta.Negativ>No snizeni spotreby a tedy levnejsi provoz a absence biosraček jsou ale fakta.
To není tak jisté. S autem sem schopen jezdit od 5,5 do 8 litrů. A vliv na ní má spousta faktorů (hustota provozu, styl jízdy, atd). Takže když budu jezdit normálně na N95, tak budu jezdit za cca 7 a pak natankuju prémiové palivo, tak to budu šetřit a spotřeba bude na těch 5,5 tak sem sice ušetřil náklady, ale ne díky benzínu, ale díky svojí jízdě.
Píší, že biosložky tam nejsou. Ale co když je to jen marketingový tah? Já to na palivu ve svém autě nepoznám.
1 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality
Jurawood>Protože nemáme motory seřízené na agresivnější předstih, ani nemáme snížené hlavy.
Navíc netoužíme po tom snižovat si výkon a už vůbec ne prodlužovat dobu hoření ještě za dolní úvratí a zvyšovat si teploty týraných výfukových ventilů více než je nutné. Jen za cenu toho že se zklidní chod motoru z důvodu snížení tlaku při hoření z důvodu špatně načasovaného zapálení.
Tak teda nechci se hadat, ale podle toho co vim tak OC NESOUVISI s rychlosti sireni plamene. Tzn. ze vyssi antidetonacni odolnost NEZNAMENA, ze by palivo horelo pomaleji.
1 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality
Jurawood>To mě teda zajímá, už jsem párkrát četl že prohoří později, nevím zda je to pravda..
Casto se tohle tvrdi kdyz je rec treba o motorech veteranu. Ze soucasna vysokooktanova paliva hori pomaleji nez paliva na ktera byl motor konstruovan a ze je nutno zvysovat predstih nebo dokonce posunout casovani. Jenze to je chybny zaver, ze je to zpusobeno OC. Automobilovy benzin neni proste nic jineho, nez smes chemikalii a jeho slozeni se meni. Lze teda rict, ze treba pred 50 lety byl benzin v podstate jine palivo nez dnes, a od toho se odviji take rychlost horeni, ne od OC. Navic zavodni vysokooktanova paliva treba hori naopak rychleji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bazar - staré Moto Guzzi Moto Guzzi V35, Moto Guzzi V 50 | MultiImhotep | 11 | 4.6.2014 v 09:10 FiZzeR |
cikus zije! Moto Guzzi V35 | pesastor | 16 | 26.1.2013 v 13:00 Pycka |
Zapeklitý výběr 25kW motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Kawasaki GPZ 500, Honda CB 450, Moto... | kozel.ka | 44 | 18.2.2012 v 15:49 kozel.ka |
Klasika ze 70. - 80. let Moto Guzzi V35, BMW R 45 | Johny. | 11 | 15.4.2010 v 19:45 JirkaGS |