1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift ??? nebo powerslide???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift ??? nebo powerslide???
Waldas28>Deagle> jo do driftu přední a zadní v téhle době to moto gp nedá
Bohužel. Snad se to se zavedením litrů změní. Tohle je závodění na dvě věci ...
BTW: Podřazovat o dva kvalty do zatáčky na plným plynu, jak tu někdo psal, mi přijde jako pěkná kravina- zadní kolo by šlo smykem a motorka by se ''rozskákala''.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift ??? nebo powerslide???
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift ??? nebo powerslide???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift ??? nebo powerslide???
Nicmene na sporte ide fakt o fajnsmekrovinu... aj u strelcov v motogp je skor vynimka nez pravidlo, ze powerslide bezpecne zvladaju. Tak vela stastia
Osobne sa stotoznujem s (citacia z odkazovaneho clanku): "... Nejde to, na motorce, která má 200+ kg, na které víc ležíš než sedíš, kde můžeš jen minimálně měnit svůj posaz a celé to máš ukočírovat řidítky s šířkou skládací koloběžky jsou instinkty silnější."
edit: odkaz
Naposledy editováno 06.08.2010 04:33:53
nef>Navod jak na to zde
Nicmene na sporte ide fakt o fajnsmekrovinu... aj u strelcov v motogp je skor vynimka nez pravidlo, ze powerslide bezpecne zvladaju. Tak vela stastia
Osobne sa stotoznujem s (citacia z odkazovaneho clanku): "... Nejde to, na motorce, která má 200+ kg, na které víc ležíš než sedíš, kde můžeš jen minimálně měnit svůj posaz a celé to máš ukočírovat řidítky s šířkou skládací koloběžky jsou instinkty silnější."
edit: odkaz
Velice dobře!!! Všeci mu tady říkali jednu hloupost. A to tu že je to uděláné zadní brzou Jak by mohl přidávat v zatáččce a zároveň brzdit. Zkus si sehnat kross nebo pitbike 4T.
Já mám pitbika a na tom jsem se naučil lítat bokem uplně suprově. Je to taky hodně o nastavení podvozku, ale to časem poznáš. Začni tak že budeš do zatáčky budeš najíždět pomalu a na výjezdu dávej plnej. Zádní kolo ti půjde hned do driftu. Pak se musíš naučit brzdit hodně pozdě. Začneš brzdit, oběmá brzdama. Přední brzou mnohem silněji tak ať zadní kolo je odlehčené jak to jen jde a váha je na předním kole (tady nesmí být přední tlumiče moc měkké, jinak se ti ta motorka ponoří až na doraz a to je naprd). Zadní přibrzdíš, tak ať se zadní kolo sotva točí.A v ten moment, když máš motorku takhle nachystanou by mělo následovat podřazení (s citem pouštíš spojku a brzdíš si motorem pomocí spojky). Pustíš zadní brzu, přední si můžeš pomocí. V tenhle moment jseeš těsně před zatáčkou a najíždíš už do ní. zadní kolo ti jde do boku. Jak jseš v zatáčce tak drift už jen řídíš plynem, ale tohle musíš mít už naučené z těch výjezdů kdy najíždíš do zatáčky moooc pomalu a ze zatáčky jdeš po plynu. Zjistíš že když takhle najedeš do zatáčky není potřeba zdaleka tak moc plynu, aby si motorku držel v driftu. jak tohle zvládneš. Tak potom zkoušej v tom nájedzu si tu motorku ještě trochu rozhodit, aby si do zatáčky najížděl se zadním kolem bokem. Chce to čas a trenink a určitě bych to nezkoušel na R6, takhle by si ji rozbil. Opravdu nejlepší je pitbike málá lehká nejezdíš tak rychle.Pochopiš jak to vše funguje, párkrát spadneš a pak to pomalu budeš aplikovat u R6. Jinak pokud nechceš pitbike, tak kros ale 4T u 2T se jezdí upně jinak a nenaučíš se to. Ideální povrch je nějaká polňačka šotolina... Moc vhodná není tráva (časem jo až se vyjezdí na hlínu ) Na trávě moc motorku necítíš co dělá. Je to jen o cviku a citu. tu motorku pod sebou musíš cítit co dělá. ..... :)
jinak fyzikálně jde o stav kdy se zadní kolo plně neodvaluje a podle toho jak moc velkej je skluz tak zadek vyplavává ven, nevím jak u mašin co nemaj koně, ale R6 by to měla zvládnout jen plynem
Naposledy editováno 06.08.2010 07:17:50
nef>Navod jak na to zde
Nicmene na sporte ide fakt o fajnsmekrovinu... aj u strelcov v motogp je skor vynimka nez pravidlo, ze powerslide bezpecne zvladaju. Tak vela stastia
Osobne sa stotoznujem s (citacia z odkazovaneho clanku): "... Nejde to, na motorce, která má 200+ kg, na které víc ležíš než sedíš, kde můžeš jen minimálně měnit svůj posaz a celé to máš ukočírovat řidítky s šířkou skládací koloběžky jsou instinkty silnější."
edit: odkaz
nevím proč myslíš, že hranice 200kg je nějaká mez. ZX7R má 220kg a jde to s ní kolikrát až nemile snadno. ostatně je to i o podmínkách, přiblížíš se hranici adheze, dáš víc plynu než je zadní kolo schopno přenést a máš tu powerslide jak vyšitej. a pak se ukaž jakej jsi pilot
pokud to chce někdo cíleně trénovat neměl by to asi dělat v provozu. čistě můj názor
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift ??? nebo powerslide???
assassin>kdyz se na to takhle ptas tak jeste ne motorce evidentne hovno umis, s tim jak clovek vic umi a snazi se posouvat limity prijdou tyhle veci sami.
kolikrát jeden ani nechce
když cejtím, že zadní kolo pomalu plave ven tak plyn nechám a užiju si to, ale když se mi zdá, že prudce ustřelí tak uberu plyn, mašina sice znervózní, ale myslím, že neudělat to tak ležím. nějaké názory zkušených?
Hele powerslide na výjezdu je jen o tom, že když máš motorku nakloněnou v zatáčce, tak vemeš na výjezdu pořádně za plyn a utrhneš to, pak lehce povolíš a pomocí plynu to držíš ve "smyku" (proto se tomu také říká powerslide). Nic méně, ať to umíš sebe líp, prokluz zadního kola = ztráta a určitě díky tomu nebudeš rychlejší.
Co se týče slide při nájezdu do zatáčky, tam je těch věcí kapku víc. Před zatáčkou musíš jít fest na přední brzdu, podřadit (o kolik kvaltů je fuk, ale většinou se podřazuje o víc kvaltů, protože se to používá jen u ostřejších zatáček), spojku dát lehce do záběru (ne moc, ne málo), lehce přišlápnout zadní brzdu (ne moc, ne málo) a hodně se naklonit tělem. Tím dosáhneš toho, že se ti zadek utrhne a líp se našteluješ do utáhlýho vinglu a tím pak akceleruješ s narovnanější motorkou a máš rychlejší výjezd. Ovšem aby ti slide přinesl nějakou tu setinku navíc, tak už to musíš mít hodně vychytaný a hlavně znát dobře trať, protože když si tam mrskneš slide moc brzo, motorka se ti před zatáčkou narovná a hodně ztratíš (to přesně dělám já ) a když za to vezmeš pozdě, vycestuješ mimo ideální stopu a buď někoho sundáš nebo si dáš výlet do kačírku.
Takže powerslide na výjezdu je jen frajeřinka, slide při nájezdu už nějaký smysl má, ale chce to mít víc než zmáklý a to jak motorku, tak brzdnej bod.
P.S. Takhle se to jezdí na motardu, ale věřím, že na velký mašině to nebude moc rozdílný.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift ??? nebo powerslide???
Ozzy_>PetroviS bych veril, toho jsem to videl delat Ja se zatim ucim jezdit s obouma kolama ve stope
ano, obě kola na zemi a obě kola se plynule odvalují, cokoliv co se vymyká tomuto popisu považuju za krizovku
nicméně i to se občas stává a možná není od věci to tady probrat
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift ??? nebo powerslide???
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift ??? nebo powerslide???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift ??? nebo powerslide???
assassin>Ejs: asi tak, uz sem zazil oboje a ustal, ale slo spis o krizovky a nebylo to cilene, cilene to nedam... holt zavodnik uz ze me nebude:)
ze mně taky ne, jedu si svý, stopky nemačkám, kdo chce jet rychleji, rád ho pustím.
jinak powerslide jak ho popisuju vejš taky nemám cílenej, ale když přijde, většinou je lehkej, celkem dobře zvladatelnej a už ve mně hrkne jen malinko a spíš převládá ta klukovská radost nad ustátou frajeřinou.
mnohem horší je to s nájezdem do zatáčky ve smyku, to zpravidla vykouzlím na vodě když přebrzdím zadní kolo, to už pak není krizovka, ale spíš prekérka a to ve mně hrkne jak ve starejch hodinách. Zatím jsem sice taky všechny ustál, ale tak mně napadá, brzdíte i na vodě oběma brzdama, nebo jak to kouzlíte?
Naposledy editováno 06.08.2010 10:54:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift ??? nebo powerslide???
Sefo>Drift až tak těžkej neni, kór na dvouválu se občas povede, powerslide jde mimo mě, to se bojim
vidím, že se neshodujeme v terminologii, podle mně je výjezd ze zatáčky v silovém skluzu (motorem) právě powerslide (už z logiky toho slova) a drift je nájezd smykem do zatáčky
nebo nemám pravdu? klidně mně opravte...