dnes jsem čistil nádrž a výfuk, myslel jsem ti že to pomůže, ale moc jsem se spletl.
Po vyčistení a vraceni zpet nastal problém motorka po nastartování běží a šíleně kouří ale opravdu silene mnohem víc jak fichtl. Použivam olej motorex 1:40.
Další problém je že motorka běží jen když držim sytič. Když sytič pustim tak po minute chcípne, vypadá to jako kdybych vypnul benzín.
děkuji za vaše konstruktivni odpovedi
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
a) se změnil poměr odporu sání výfuk (zkontroluj filtr)
b) jsi si naopak svinstvem z nádrže ucpal karb
c)ti ve fucku ještě hoří uvolněný karbon
no a samo že to může být jak píše SSSR
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
Taky jsi myslim že jsem ucpal karbec nějakym bordelem zřejmě volnoběžná jehla
Ale pořád mi nejde do hlavy proč to tak kouří. Možná to bude tou azbestovou vatov ve vyfuku, byla celá od oleje
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
správně nějak takto: sundal jse výfuk nalil tam litr benzínu a zapálil, pak jsem do toho foukal kompresorem vzduch dokud to nevyhořelo, zbytek již suchého bordelu jsem vyklepal ven..
ale myslím že tvůj postup byl odlišný a ted ti tam ten bordel hoří a čudí
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
Koncovku vyfuku jsem vytočil a jen vyklepal.
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
2.odmasti dosedaci plochy
3.nahrej dostatecne horkovzdusnou pistoli
4.pokud tam samo nezapadne,naklepej to pres silonovy pripravek (dulezita vec aby sila kterou budes lozisko natloukat nesla v zadnem pripade pres vnitrni krouzek,jedine vnejsi krouzek - ten pripravek muze byt i hlinikovy
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
Thebobo>1. stare loziska opatrne vytukej
2.odmasti dosedaci plochy
3.nahrej dostatecne horkovzdusnou pistoli
4.pokud tam samo nezapadne,naklepej to pres silonovy pripravek (dulezita vec aby sila kterou budes lozisko natloukat nesla v zadnem pripade pres vnitrni krouzek,jedine vnejsi krouzek - ten pripravek muze byt i hlinikovy
Tak já souhlasím i s tim O5ECHEM z goly taky to tak dělám.
dále pak ja jsem měl u CRF zajištěno gufero segrovkoou
a nakonec pokud do něčeho něco lisuji (pouzda nebo lágry)souklasím s nahříváním horkovzduchem, (samotné kartery a malé věci dávám do trouby) aLE HLAVNĚ TY PROTIKUSY dávám den před montáží v microtenu do mrazáku aby rozdíl ve velikosti byl co možná největší. (vytahuji samo sebou v momentě kdy mam vše nachystané a protukusy nahřáté) mam zkušenost že tam většinou samo zapadne...
nic neodmašˇtuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém KTM
Thebobo>Postup vypálení kolena, sundal jsem ho, nalil do něj benzín a zapálil, chvilku to hořelo a pak jsem to jen vyklepal mirnym tukanim na koleno.
Koncovku vyfuku jsem vytočil a jen vyklepal.
benzín čistý bez oleje? Jaké byly ty saze? suché nebo mastné?
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
já nakupuju na http://www.moto-online.cz/
1 reakcí na tento příspěvek Problém KTM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Záděr stopětadváca 2T KTM 125 SX | Anti | 16 | 26.5.2024 v 08:14 Anti |
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX | ferdoo | 5 | 12.3.2024 v 22:47 ja1 |
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX | Djandn | 27 | 21.2.2024 v 13:35 Djandn |
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX | Djandn | 2 | 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák |
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX | Djandn | 3 | 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel |