paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM
1.1.2010 v 10:38
Zdar všem,tak prvně všem přeji šťastný nový rok a taky spoustu najetých km bez problémů.
No a k věci,mám Suzuki DR-Z 400 SM uškrcenou na 25 kw,ale chci ji zase na původních 29,4(7),doslechl jsem se,že se to škrtí pouze víčkem na karbecu,náhodou mám doma jedno navíc,ale to je udělaný na 25 kw,tak chci zjistit,kde to mám zbrousit,abych ten výkon nahnal naharu.Jestli máte foto,tak by mi to dost pomohlo.Dikec

1 reakcí na tento příspěvek Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

1.1.2010 v 11:02 | Nahoru | #1
do toho se radši sám nepouštěj....a pochybuju,že 4 kilowaty nějak znatelně poznáš,asi to pojede trošku líp ale to bych si radši koupil powercommander nebo dynojet pokud je to karbec

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

1.1.2010 v 11:22 | Nahoru | #2
napdá mě jediný, není na tom víčku výstupek nebo prostě cokoli o co se opře šoupátko? Pak to skus ubrousit aby to šoupátko mohlo jít výš.
Pokud máš jak píšeš dvě víčka stejný tak můžeš klidně jedno případně zrasit

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

1.1.2010 v 14:42 | Nahoru | #3
dej si tam turbo a budeš mít aspoň 45 kw to pojede ku revsky lépe né kamoš mi říkla že to dělá podle té přiruby na karbecu že to treba nené celej kruh ale půl kruh a že u určitejch typů. se to přetriskovává

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

1.1.2010 v 17:38 | Nahoru | #4
Píčusek> powercommander u karburátoru? .....Dynojet ti nic taky nevyřeší, musíš si nejdřív buď koupit nový víčko karburátoru, nebo ubrousit tu zarážku co tam je která omezuje zdvih jehly se šoupátkem...ale pokud by to mělo stát víc než pět litrů, tak je na zvážení koupit jinej karburátor...

TomeKX2: 45 kW se nažene třeba bigbore kitem...dělaj se kubatury 440,450,470ccm a to už je pak hukot, 470ccm se naladí na nějakejch 60HP

(samozřejmě s FCR,výfukem, 3x3mod,vačky,stroker crankshaft, Ečkový CDI nebo nějaký aftermarket CDI)ale to už je oblast dosti vzdálená našemu problému, jinak to turbo už taky na DRZ namonotovali lidi(Garret), a má něco nad 100HP


Blábol_ml.: jinak tobě bude stačit kopit to nový víčko, a pokud v tom budeš, můžeš si to nechat přetryskovat Dynojetem ale s tim by mělo automaticky přijít i filr a výfuk...

Naposledy editováno 01.01.2010 17:40:36

(reakce na) Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

1.1.2010 v 18:17 | Nahoru | #5
PRETORIAN88> no ty vole pres 100 koni to me poseeer

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

1.1.2010 v 19:53 | Nahoru | #6
Tady ještě takovej extrém...485ccm, 60HP, jenom by mě zajímalo kolik takovej stroj najede než se rozpadne....

(reakce na) Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

1.1.2010 v 21:35 | Nahoru | #7
PRETORIAN88> jo dikec za rady,no to víčko jsem právě brousil,ale ne úplně,pak jsem byl na brzdě a naměřili mi 25.1 KW,takže žádný výsledek,tak to zbrousím víc a uvidíme,jinak laďák mám,takže s dynojetem tak trošku počítám

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

5.1.2010 v 16:19 | Nahoru | #8
no ale když zbrousíš to víčko tak teoreticky to může víc žřát a míň jet!!! jednotka je naladěná tak jak je motorka v kupě nestačí jen přidat vzduch musíš začít od vzduchu až k výfuku!! dobré je kit na karbec zmeřit průtok spalin a jejich obsach a rychlost a dopor to stejný sání vzduchu a jeho poměr s mísením paliva je toho moc pak taky záleží na přesnosti zápalu kámo je tma toho dost když tam dáš turbo tka ten motor pude do řitě okamžitě ojnica oko ojnice uložení atd atd nebudu se rozkecávat

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

29.7.2010 v 21:21 | Nahoru | #9
a v servisu by to neudelali ???

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

18.5.2011 v 01:01 | Nahoru | #10
Hoy...vím,že už je to celkem mrtvá diskuze,ale třeba se nikdo chytne.Chtěl bych časem ostrý vačky,ale co jsem tak mým amaterským zpusobem pohledal net,tak jsem nic nenašel.Tudíž jsem se chtěl zeptat,zda-li nemáte někdo šajn,kde je sehnat.Díííík..

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

18.5.2011 v 07:36 | Nahoru | #11
Dělá je Yoshimura a z venku vyjdou na cca 500 - 700 dolarů.



Koupit je můžeš nejjednodušeji na eBayi.

edit: koukám, že už máš naladěno na 40 koní, to ti nestačí?



Naposledy editováno 18.05.2011 07:40:03

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

19.5.2011 v 10:33 | Nahoru | #12
Nestačí.... ...ne..e...koukám,že docela palba za to.To jsem upřímě nečekal.No a taky jsem spíš doufal,že se to bude třeba dát sehnat normálně u nás v ČR.Jsem holt naivní .Tak uvidíme časem no...buď třeba ty vačky a nebo BIG bore kit

Úprava výkonu Suzuki DR-Z 400 SM

19.5.2011 v 22:39 | Nahoru | #13
Kdybys tuto diskuzi založil dříve tak jsem ti víčko mohla vyfotit měla jsem to také zaškrcené ale na 23kw a víčko bez zarážky jsem k tomu dostala a minulý výkend při výměně svíčky a sundané nádrži sem se pustila do demontáže víčka se zarážkou a dala sem tam bez zarážky, výsledek delší plyn lepší tah o něco málo větší maximálka :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist