Mám fireblade rv.98 a koupil jsem do něj svíčky ngk cr9eh9. Po 5OOkm mi motorka začala jet na 3 válce. Po kontrole svíček jedna neházela jiskru vůbec a ty ostatní dávali jiskru malou.
Při reklamaci mi prodejce řekl,že při startováni,když jsou svíčky studené a jde tam více bbenzínu,tak se mohou poškodit. Jaké máte zkušenosti s ngk? Jaké mohou být příčiny poškození svíček?
Dík
c.j.>Dej tam předepsané NGK
NGK fungují výborně a pokud se "uchcávají", tak není chyba ve svíčkách, ale ve vyběhaném motoru..
No ja ti psal v čem je problém. Ale ja je ratši preventivně vyměním, nic se neuchcavá nebo tak, ale tak pro prevenci. 19 let staré svíčky a jsou tam NGK od výroby A v manuálu NGK takže zase to samé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky ngk
Hummer>Jak jsem řekl, tak to platí. Jedny z nejhorších, ale mám je v motorkách taky. Jsou nejrozšířenější, a jsem pohodlnej shánět do 4taktu jiné. Tam to ještě jde. Mám zkušenosti nejen u motorek, ale i modely, pila, sekačka, malé moto. a pod a ve 2taktech NGK téměř nepoužitelný. Tam si tu práci se sehnáním pořádných svíček dám. Svíčka buď pálí, nebo nepálí a u NGK nejčastější problémy. Tak proto jsou pro mě jedny z nejhorších. Se Championkama jsem nikdy problém se svíčkou neřešil a ani s Briskem.
Tak to já sem měl u mašiny od cerky opačný problém, ale potom co sem tam hodil ngk tak startuje na šup, předtím ntak 3-4x. Sám ji používám taky a nedám na ně dopustit. A ohledně zahradní a lesní techniky a že jsou nepoužitelné, to je totální nesmysl. Už mi rukama prošlo tolik pil, sekaček a křovinořezů atd. V pile mě i tatovi vydrží svíčka 5 let a to děláme od pondělí do soboty v kuse, takže tak....
1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk
Stařík>Tak to já sem měl u mašiny od cerky opačný problém, ale potom co sem tam hodil ngk tak startuje na šup, předtím ntak 3-4x. Sám ji používám taky a nedám na ně dopustit. A ohledně zahradní a lesní techniky a že jsou nepoužitelné, to je totální nesmysl. Už mi rukama prošlo tolik pil, sekaček a křovinořezů atd. V pile mě i tatovi vydrží svíčka 5 let a to děláme od pondělí do soboty v kuse, takže tak....
Tak to já mám zkušenosti opačné. A pokud Ti vydrží 5 let tak To jsi jich moc neodzkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky ngk
RIKORR>jednou na brzdě mi bylo řečeno, že NGK snese vše jen ne ulití
A co má svíčka snést? Pád z 1 metru na zem? Svíčka se může přehřát, nebo ulít. A pokud to nesnese tak je k H-vnu. A pokud používáš správnou tepelnou hodnotu tak jí nepřehřeješ. A to ulití se může stát snadno. A pokud je směs trochu bohatší tak se udělá svod a přestane pálit. Championky jsou mnohem odolnější.
1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk
Hummer>A co má svíčka snést? Pád z 1 metru na zem? Svíčka se může přehřát, nebo ulít. A pokud to nesnese tak je k H-vnu. A pokud používáš správnou tepelnou hodnotu tak jí nepřehřeješ. A to ulití se může stát snadno. A pokud je směs trochu bohatší tak se udělá svod a přestane pálit. Championky jsou mnohem odolnější.
sice nevím proš si shrnul v několika větách co jsem řekl, ale ok, to ulití je zřejmě daň za to že vydrží velký výkon a tech vlatností je ví dost si to zobecnil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky ngk
1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk
dareckov>Tak mě napadá, nikdy nemusím zapínat sitič, ale musím si pomoct plynem a nastartuji vždy. Přes sitič, plyn nedávám že. No jak je lepší startovat?
Když je kosa (pod 15st) tak sytič na 1/2 - 3/4 a bez plynu.
Jinak bez sytiče s plynem tak na 1/4.. Je třeba odzkoušet, co se motorce líbí více, každá bude mít karbce rozhašené jinak
1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk
Ted k tomu uliti......svicku uleje snadno 80% borcu co maji motorku.....,kdyz je pozoruju sekal bych jim ruce.....proc...? Protoze kdyz dojedou ,vrknou plynem a nez spadnou otacky vypnou klicek,nebo spinac,ktery vypne civky a tim padem svicka nehazi jiskru...,ale do valce jeste strika benzin.....,takze staci aby se dostal na svicku a je luxusne ulito a v pripade NGK to ma svicka vetsinou za sebou,nebo uz nebude v "kondici"......
Takze pokud nechcete svicku ulejt,tak vypinejte motor z volnobehu...!!!!!
Tohle vrknuti plynem nejak moc nechapu proc se u 4T dela......asi jen proto,aby jste ty svicky mohli ulejt a pak tu nadavat jak NGK stojej za hovno.....
Já mám ještě trochu jiný problém u své motorky. Mám přímé karbce s ACpumpama a stačí nechat motorku někde zaparkovaná a vždycky se najde blbec co si musí zatahat za plyn..... docela prdel pak startovat
1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk
1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk
pedal>jezdim ngk furt, nikdy žadnej problem u žadne motorky, mam ngk podle manualu stoji kolem 80 kachli a motorka funguje a startuje bez jedineho problemu, mam starou mrdku s nezjištěným počtem km, přiklanim se k tomu že f NGK ten problem nebude
no oni dostávaj spíš na prdel při namáhání a vysokejch výkonech, tak že pokud je to jak říkáš mrdka tak je to lepší jak supersport, tady stačí chvilku točit a je po svíčce