globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: svíčky ngk
 
25.7.2010 v 09:50
Zdravím
Mám fireblade rv.98 a koupil jsem do něj svíčky ngk cr9eh9. Po 5OOkm mi motorka začala jet na 3 válce. Po kontrole svíček jedna neházela jiskru vůbec a ty ostatní dávali jiskru malou.
Při reklamaci mi prodejce řekl,že při startováni,když jsou svíčky studené a jde tam více bbenzínu,tak se mohou poškodit. Jaké máte zkušenosti s ngk? Jaké mohou být příčiny poškození svíček?
Dík

(reakce na) svíčky ngk

25.7.2010 v 14:32 | Nahoru | #31

c.j.>Dej tam předepsané NGK

NGK fungují výborně a pokud se "uchcávají", tak není chyba ve svíčkách, ale ve vyběhaném motoru..



No ja ti psal v čem je problém. Ale ja je ratši preventivně vyměním, nic se neuchcavá nebo tak, ale tak pro prevenci. 19 let staré svíčky a jsou tam NGK od výroby A v manuálu NGK takže zase to samé

svíčky ngk

25.7.2010 v 14:39 | Nahoru | #32
Pokud jsou Brisky levnější, tak je klidně dej Strach bych z toho určitě neměl..

svíčky ngk

25.7.2010 v 15:00 | Nahoru | #33
Já jsem vyhodil novou NGK po měsíci, neházela jiskru.

svíčky ngk

25.7.2010 v 15:09 | Nahoru | #34
Tak svíčka má plnit svou funkci. Tak to snad umí všechny značky ne? myslím ty kvalitní

svíčky ngk

25.7.2010 v 15:30 | Nahoru | #35
Kup si DENSO nebo BRISK,.. já jezdím BRISK s YS povrchem a Silver elektrodou a je to paráda . Ta BRISK byla dražší než NGK, ale je o třídu výš. Jinak japonec (DENSO) byl levnější a má aspoň tu jiskřící drážku, jede to na ní taky suprově.

svíčky ngk

25.7.2010 v 15:31 | Nahoru | #36
NGK jsou jedny z nejlepších

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky ngk

25.7.2010 v 16:03 | Nahoru | #37

Hummer>Jak jsem řekl, tak to platí. Jedny z nejhorších, ale mám je v motorkách taky. Jsou nejrozšířenější, a jsem pohodlnej shánět do 4taktu jiné. Tam to ještě jde. Mám zkušenosti nejen u motorek, ale i modely, pila, sekačka, malé moto. a pod a ve 2taktech NGK téměř nepoužitelný. Tam si tu práci se sehnáním pořádných svíček dám. Svíčka buď pálí, nebo nepálí a u NGK nejčastější problémy. Tak proto jsou pro mě jedny z nejhorších. Se Championkama jsem nikdy problém se svíčkou neřešil a ani s Briskem.



Tak to já sem měl u mašiny od cerky opačný problém, ale potom co sem tam hodil ngk tak startuje na šup, předtím ntak 3-4x. Sám ji používám taky a nedám na ně dopustit. A ohledně zahradní a lesní techniky a že jsou nepoužitelné, to je totální nesmysl. Už mi rukama prošlo tolik pil, sekaček a křovinořezů atd. V pile mě i tatovi vydrží svíčka 5 let a to děláme od pondělí do soboty v kuse, takže tak....

1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk

25.7.2010 v 17:14 | Nahoru | #38
jednou na brzdě mi bylo řečeno, že NGK snese vše jen ne ulití

(reakce na) svíčky ngk

25.7.2010 v 18:35 | Nahoru | #39

Stařík>Tak to já sem měl u mašiny od cerky opačný problém, ale potom co sem tam hodil ngk tak startuje na šup, předtím ntak 3-4x. Sám ji používám taky a nedám na ně dopustit. A ohledně zahradní a lesní techniky a že jsou nepoužitelné, to je totální nesmysl. Už mi rukama prošlo tolik pil, sekaček a křovinořezů atd. V pile mě i tatovi vydrží svíčka 5 let a to děláme od pondělí do soboty v kuse, takže tak....


Tak to já mám zkušenosti opačné. A pokud Ti vydrží 5 let tak To jsi jich moc neodzkoušel.

svíčky ngk

25.7.2010 v 18:41 | Nahoru | #40
joooooo to je jasen NGK so na piču, nejlepčí sou brisk a šecko co se dava do prvovýroby je schit, japonci sou kokoti a nejvěčí mudrc a koumak je čech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky ngk

25.7.2010 v 18:44 | Nahoru | #41

RIKORR>jednou na brzdě mi bylo řečeno, že NGK snese vše jen ne ulití


A co má svíčka snést? Pád z 1 metru na zem? Svíčka se může přehřát, nebo ulít. A pokud to nesnese tak je k H-vnu. A pokud používáš správnou tepelnou hodnotu tak jí nepřehřeješ. A to ulití se může stát snadno. A pokud je směs trochu bohatší tak se udělá svod a přestane pálit. Championky jsou mnohem odolnější.

svíčky ngk

25.7.2010 v 21:01 | Nahoru | #42
na mé bývalé er-5tce ani na nynější zr-7 jsem s ngk neměl problém ani s výdrží, ani s tím že bych je někdy ulil.. ale kamarád ma cbf 600, dával jsem mu tam nový ngk, a jak se jednou ulili, tak byli na vyhození i když se vypálili nad hořákem.. s jinýma ale zkušenost nemám

svíčky ngk

25.7.2010 v 21:21 | Nahoru | #43
Na staré GPZ600 jsem měnil NGK jendou týdně, prostě pokud nenaskočila do 3 sekund, tak se ulily a byly v háji.. Motor měl naběháno 85tis km a na dvou válcích měl kompres 6.5A, což už je na hranici výbušnosti směsi.. Takže jsem svíčky měnil nonstop.. Na VFR mi NGK vydržely 30tis km vždy a měnil jsem je jen proto, že se dělaly ventily..

svíčky ngk

26.7.2010 v 11:23 | Nahoru | #44
s NGK jsem se hodně natrápil. jedu už jedině Denso a chrochtám si. jinak mám za to, že přesunuli výrobu do Číny a od té doby stojí NGK za prd

1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk

26.7.2010 v 12:11 | Nahoru | #45
Prodejce má pravdu,nech si seřídit Moto,a při startu nedávej plyn,v NGK chyba určitě není.

(reakce na) svíčky ngk

26.7.2010 v 12:29 | Nahoru | #46

Hummer>A co má svíčka snést? Pád z 1 metru na zem? Svíčka se může přehřát, nebo ulít. A pokud to nesnese tak je k H-vnu. A pokud používáš správnou tepelnou hodnotu tak jí nepřehřeješ. A to ulití se může stát snadno. A pokud je směs trochu bohatší tak se udělá svod a přestane pálit. Championky jsou mnohem odolnější.



sice nevím proš si shrnul v několika větách co jsem řekl, ale ok, to ulití je zřejmě daň za to že vydrží velký výkon a tech vlatností je ví dost si to zobecnil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svíčky ngk

26.7.2010 v 17:49 | Nahoru | #47
Redbois> Mám najeto 5O OOOkm a motorku jsem nechal seřizovat,možná mně to seřídili špatně. Dal jsem tam ted denso,tak uvidíme jestli se chyba znovu objevý. Ale jak se ta svíčka může ulejt,snad musí něco vydržet. Startuji na sitič,takže otáčky stejně trochu vyletí i když nepřidávám plyn

(reakce na) svíčky ngk

26.7.2010 v 18:06 | Nahoru | #48
riderfery> Žádný spešl jsem nekoupil.Díval jsem se do manuálu a jsou tam napsaný ngk cr9eh9-nebo cr8eh9 pak denso u27fer9 u24fer9

1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk

26.7.2010 v 19:04 | Nahoru | #49
Tak mě napadá, nikdy nemusím zapínat sitič, ale musím si pomoct plynem a nastartuji vždy. Přes sitič, plyn nedávám že. No jak je lepší startovat?

(reakce na) svíčky ngk

26.7.2010 v 20:28 | Nahoru | #50
Martynez> Bi si se divil jak rychle jí pošleš do kytek při přidání plynu se zapnutým sytičem,nebo jarní dlouho trvající start,taky nic moc u stříkaček to je podstatně vychytanější zaplať pánbů páč iridia nejsou zrovna laciný 50000km nic není,jde spíš o to jak ti jí seřídily,je spousty anti odborníků a jestli NGK či Denso by jistě nemělo hrát žádnou roli.

(reakce na) svíčky ngk

26.7.2010 v 20:38 | Nahoru | #51

dareckov>Tak mě napadá, nikdy nemusím zapínat sitič, ale musím si pomoct plynem a nastartuji vždy. Přes sitič, plyn nedávám že. No jak je lepší startovat?



Když je kosa (pod 15st) tak sytič na 1/2 - 3/4 a bez plynu.
Jinak bez sytiče s plynem tak na 1/4.. Je třeba odzkoušet, co se motorce líbí více, každá bude mít karbce rozhašené jinak

1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk

26.7.2010 v 21:11 | Nahoru | #52
jezdim NGK Iridium a v pohode......a skutecne NGK jsou nachylne na uliti....a hlavne se uz nedelaji jen v Japonsku,ale v ruznych filialkach po svete,takze je dobry sehnat opravdu made in Japan......DENSO co ja vim jsou ok...a snad je delaji jen v Japonsku....,pokud se neco nezmenilo ,coz muze byt.....
Ted k tomu uliti......svicku uleje snadno 80% borcu co maji motorku.....,kdyz je pozoruju sekal bych jim ruce.....proc...? Protoze kdyz dojedou ,vrknou plynem a nez spadnou otacky vypnou klicek,nebo spinac,ktery vypne civky a tim padem svicka nehazi jiskru...,ale do valce jeste strika benzin.....,takze staci aby se dostal na svicku a je luxusne ulito a v pripade NGK to ma svicka vetsinou za sebou,nebo uz nebude v "kondici"......
Takze pokud nechcete svicku ulejt,tak vypinejte motor z volnobehu...!!!!!
Tohle vrknuti plynem nejak moc nechapu proc se u 4T dela......asi jen proto,aby jste ty svicky mohli ulejt a pak tu nadavat jak NGK stojej za hovno.....

(reakce na) svíčky ngk

26.7.2010 v 21:18 | Nahoru | #53
Bornys> velice rozumný názor A je to tak, že to dělá hodně lidí, dojede a po zastavení ještě vrkne plynem a vypíná. Má to ještě další negetivní jev, tím že se do válců dostává nepálená směs a ulívají se svíčky, tak se taky částečné smívá olejový film ve válcích. Je to dá se říct neznatelné, ale když takle zdecháváte motorku často, tak se to naskládá a časem projevý na dřívějším opotřebení válců.
Já mám ještě trochu jiný problém u své motorky. Mám přímé karbce s ACpumpama a stačí nechat motorku někde zaparkovaná a vždycky se najde blbec co si musí zatahat za plyn..... docela prdel pak startovat

1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk

26.7.2010 v 21:21 | Nahoru | #54
jj...u 2T to má smysl, ale u 4T je to naopak nesmysl.

(reakce na) svíčky ngk

26.7.2010 v 21:29 | Nahoru | #55
WARP> tak asi chtěj vždycky zamachrovat na čem dojeli tak to musí ještě vytočit Taky sem dnes dojel za kámošama a protočil to na místě do omezovače, ale nechal sem spadnout otáčky a vymnul motor a po chvilce. Bohužel se najdou fakt takový co to chcípaj pomalu v tom omezovači

1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk

26.7.2010 v 21:52 | Nahoru | #56
jezdim ngk furt, nikdy žadnej problem u žadne motorky, mam ngk podle manualu stoji kolem 80 kachli a motorka funguje a startuje bez jedineho problemu, mam starou mrdku s nezjištěným počtem km, přiklanim se k tomu že f NGK ten problem nebude

(reakce na) svíčky ngk

26.7.2010 v 21:56 | Nahoru | #57

pedal>jezdim ngk furt, nikdy žadnej problem u žadne motorky, mam ngk podle manualu stoji kolem 80 kachli a motorka funguje a startuje bez jedineho problemu, mam starou mrdku s nezjištěným počtem km, přiklanim se k tomu že f NGK ten problem nebude



no oni dostávaj spíš na prdel při namáhání a vysokejch výkonech, tak že pokud je to jak říkáš mrdka tak je to lepší jak supersport, tady stačí chvilku točit a je po svíčce

1 reakcí na tento příspěvek svíčky ngk

26.7.2010 v 22:01 | Nahoru | #58
nějak jsem nepochopil, když někdo uleje svíčku (třeba již zmíněné NGK), proč by svíčka měla být KO? Snad ji stačí vyndat a vysušit ne? Není z papíru aby se rozmočila. V opačném případě prosím o vysvětlení.

svíčky ngk

26.7.2010 v 22:45 | Nahoru | #59
Na XJ750F najeto ca. 100.000km - tam jsem svíce neulil ani jednou a byly tam pořád dokola obyčejný NGK, zažily všechný možný provozní možnosti. Iridiový NGK co dostala slečinka XJR se pohřbily celkem rychle (půl roku), na volno houpala a střílela při uklapnutí do vejfuku. Dostala obyčejný NGK, chvilku byl klid, ale občas se jí nelíbily v těch extrémních vedrech teplý starty, chytla hned, ale houpala a pak občas místo rozjezdu zdechla. Poslední, tři svezení ca. 1000-1200km ani ťuk byla vzorná a šla až nezvykle pravidelně, to už ale byly objednány nové Densa. Dneska jsem nasadil DENSO X24B 0,4mm iridium, tak uvidím, jak jim to půjde. Jen tak pro legraci, jsem vzal spárové měrky a trošku měřil. Ani vyndané svíce ani nové nebyly každá na chlup stejně, výstupní kontrola má tolerance do řádu 0,1mm.

svíčky ngk

27.7.2010 v 00:56 | Nahoru | #60
Došel jsem do nejbližšího moto krámu, řekl jsem že chci nějakou obyč svíčku na DRZ, dostal jsem NGK a no problemo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist