, ale problém stále přetrvává. Rozdělal jsem karburátor, jestli není
nějak poničená membrána, ale vše v pořádku. Ještě mě napadlo, zda nemůže být zaplý el. sytič, ale taky není...
Pokud se tady někdo najde, na co se mám ještě podívat nebo jakoukoliv radu, tak budu moc rád!
Děkuji
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
neznamyScooterD> No já se o to moc nezajímám, ale tenkrát to tak fakt bylo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"
na co si kupuješ skůtra na ježdění 1,5 km/den?
Psal jsem, že na skútru jezdí manželka do práce.
Dokud se neohřweje na provozní teplotu, dostává motor docela na prdel
Seznámil jsem ji, jak se chovat k motoru za studena,takže skútr je vždy před jízdou minimálně 7-10min. nastartován na stojanu.
že je motor ( a vejfuk)) tajkovejma hovno jízdama nehorázně zabordelenej karbonem a jinejma sračkama.
Já se na něm také někdy projedu ke známým a tak, takže "ho*no" jízdama taky ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"
Manželku kopni do zadku a ať se naučí chodit pěšky
Nikoho kopat do zadku nebudu! Polovina obyvatel v našem městečku jezdí do práce s motorovým vozidlem a to taky jen 1-2km. Takže jim vzkážu, co radíš ty! Třeba jim pomůžeš s nákupy, ať to nemusejí tahat v ruce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Valero>Hofner>
Třeba jim pomůžeš s nákupy, ať to nemusejí tahat v ruce
Sorry, ale pochopil jsem to tak, že na tom jezdí do práce...BTW- měkl si koupit manželce (a sobě) na nálupy něco pořádnýho, když má ženy papíry minimállně na 25 kw (soudě podle toho na čem jezdí).
1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
No viděl bych to na svíčku a nebo to ten vzducháč 10 minut na místě neudejchal.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"
PetrXX>To se jako vážně jmenuje YAMASAKI???
no to mě poser
chybí už jen Kawazuki a je to dokonalý
a co KAWAHA ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"
Tom_Riddle>pak nemaj mít ženský rozteklý prdele
ty vole nemluv .. co vypustíš z huby je p**vina nebo smrad..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Hiffson>7-10minut ohřívat před jízdou na 1,5km? Za tu dobu bych dojel na kole tam i zpět!
No viděl bych to na svíčku a nebo to ten vzducháč 10 minut na místě neudejchal.
U skútru je jedno, jesli necháš vzducháč vrčet na místě, má nucený chlazení.
1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"
aaa uz vidim - svica nee. Tak... a nesaje to nekde falesnej? Ruplej vejfuk?
Naposledy editováno 26.07.2010 12:49:47
2 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
ja névím že pak čumíte jak husa do flašky
Já nevím jestli tak čumíš ty, ale já se snažím problém vyřešit a je úplně jedno jestli to bylo za pár kaček nebo za velký peníz! Zřejmě budeš jen rejpal a motor jsi viděl jen na obrázkách
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Neronis>a co KAWAHA ?
Má výhodu,může si vybrat servis Yamaha,nebo Kawasaki.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Přikláním se k názoru :
Elektro-scooter by byl pro manželku vážně daleko lepší.
Naposledy editováno 26.07.2010 15:27:32
1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
E-scooter mě taky napadl jako ideální řešení, ale to by nebyl tak dobrej kauf
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
jak opravit motorku
Já se tady nikdy neptal, jak opravit motorku! Jen jsem chtěl radu, v čem by to mohlo být nebo na co se mám podívat. Třeba se s tím někdo setkal. To je jedno. Tady se jen rozebírá, že je to "číňan", tak jsem měl raději dát název příspěvku skútr Peugeot, protože ten také mám a s výše uvedeným problémem by to bylo na stejno. Jen by zmizely příspěvky o číňanovi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
DMC.motobiker>Sice trochu OT, ale s tou Čínou asi takhle, kámoš si před asi 7 léty vybíral motorku pro začátek, a protože měl řidičák jen na dvacku a není to žádnej hustoborec co chce v 17ti litra, tak zvažoval nějakýho čopříka - Yuki Vistu 125 a Yamahu Virago 125, obě to jsou papírově mašiny na stejné úrovni, takže proč ne... Yukina stála tenkrát asi 60 tisíc, což byla slušná cena, zatímco Virago 125 stálo v té době asi 160 tisíc!
Docela rozdíl, tak šel do Yuki a budete se divit, motorově mu to jezdí celkem slušně ještě dneska!
Je pravda že úplně bez problémů to nebylo, a sem tam na tom něco opravovat nebo vyměnit musel, ale pořád ušetřil víc jak sto litrů za stroj, který mu udělá úplně stejnou službu, takže tím chci říct že v některých kubatůrách a kategoriích je opravdu ta Čína lepší!
A zrovna u malých Scooterů bych to viděl taky spíš na Čínu, stojí pětinu Japonce a při běžné údržbě a troše šikovnosti se s tím dá najezdit skoro to samé
, a kdyby náhodou ne, pořád mi v kapse zbude ještě na pět takových...
A tvrdit že Japonec je NEJ a Čína šit je trochu pokrytecký!
Pekny, s porizovaci cenou u novejch mas recht. Ja na to koukam asi takhle: ja pred casem koupil 15 let stary japonsky enduro, menil jsem jenom spotrebak, najeto - asi nikdo nevi ( tacho ted 52 tis., ale muze byt i 152 tisic ), problemy jsou jen malicherny. Takze v porovnani k porizovaci cene, kdyz byla masina nova, jsem daval petinu. Privez mi 15 let stary enduro z ciny, treba s porizovackou 60 tycek a jsem zvedavej jakej bude stav a jestli ho za tu petinu ceny budes schopnej nekomu prodat.
Mimochodem, jak poznáš, že sytič neni zaplej? Měříš to multimetrem nebo je do toho sytiče vidět za provozu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamasaki YM 150T- "netáhne"
mikes123> a co jsi čekal za pár kaček, ja névím že pak čumíte jak husa do flašky když se to začne za 14 dni srát
Mám Kentoyu 50 4T za pár korun, najeto 10tis km bez jediné závady.. Jediny krát, kdy přestala jet, bylo po nabrání benzínu u Shellu, ve kterém byla z velké části voda.. Jinak nic.. Při ceně 16tis za nový to je fajn svezení.. A hlavně zatím vždy přijdu, brnknu do startéru a jedu.. Motory jsou většinou mechanicky OK, třeba nevydrží tolik co japonci, ale oproti zbytku motorky jsou motory to nejlepší.. aspoň to se jim podařilo okopírovat dobře
1 reakcí na tento příspěvek Yamasaki YM 150T- "netáhne"
neznamyScooterD>c.j.> po zimě přijdeš a na brnknutí jde jo?
po zimě... nejde to.. to musím natočit přes kabely z autobaterky.. Ale to jsem musel i VFR
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Každopádně i po zimě to stačí párkrát prokopnout nohou, párkrát z autobaterky a jede, nikdy se nemusím uchylovat k vynadávání svíce či stříkaní benzínu pod svíci.. Vždy chytla, máme ji už přes 6 let..