Díky moc.
1 reakcí na tento příspěvek Kroutící moment /větší rozeta
šmudla>takže v praxi to znamená že pokud tam má ted při 6800 ot/min moment 126Nm - tak ted tam bude 133 Nm ?
tenhle moment se udava prepoctenej na motor.. na kliku.. tzn na tom prevodem nic nezmeni... kdyz ma 6800ot, tak ma na klice 126Nm... na jednicku muze mit na kole treba 1000Nm, na dvojku 800Nm, na sestku treba 100Nm(rychlobeh) ... kdyz zmeni prevod tak by na kole na jednicku mel 1050Nm...na dvojku 840Nm atd....
(priklad, cisla sem si vycucal z prstu)
kdyz se to meri na brzde tak si brzda zjisti prevodovej pomer a to co nameri na kole prepocte prevod. pomerem na kliku... proto vyjde stejnej moment i kdyz to odbrzdi na 4ku, jako na sestku... a to pri jizde je na 4ku urcite vetsi zatah (moment na kole) nez na sestku...
Naposledy editováno 09.07.2010 10:28:48
2 reakcí na tento příspěvek Kroutící moment /větší rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroutící moment /větší rozeta
Cooker>Jojo .... tá GSX14ka to fakt potřebuje....je v základu taková mdlá a moc nejede
jj nedela k tomu nekdo bigbore kit? nevite jak je to tam hodne na tesno? treba na 1500-1600ccm jestli by to neslo vrtnout
kazdopadne to je asi kazdyho vec, ja sem zodpovedel dotaz technickeho razu...
na odpovedi "vyser se na to, 14ka ma sily dost" jsou tu zastupy jinych:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroutící moment /větší rozeta
assassin>jj nedela k tomu nekdo bigbore kit? nevite jak je to tam hodne na tesno? treba na 1500-1600ccm jestli by to neslo vrtnout
kazdopadne to je asi kazdyho vec, ja sem zodpovedel dotaz technickeho razu...
na odpovedi "vyser se na to, 14ka ma sily dost" jsou tu zastupy jinych:)
Však já vím že jsi šikovnej na technické rady ....já jsem ten zástup....bez toho to taky nejde
http://www.ulozto.cz/5288443/zxr-porovnani-rychlosti.xls