Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmiros>to mě to občas uletí i přes 10 tisíc
Jo, to jsem si přesně myslel Jezdím s ní na pohodu kolem těch pěti, kdy si buble a lebedí, do těch osmi je to také v pohodě ale pak se prudce rozežere. Do 11, 12 ji tahám leda když potřebuju předjet Už se to tu pár stránek řešilo, jestli ji honíš na okruhu a konstantně v otáčkách tak ji to nesvědčí. Jinak ten Castrol mi také nežrala, ale to jsem ji nad 6 tisíc nehonil vůbec tak se blbě srovnává.
JyrkaFM>Jo a ještě pro všechny, všiml jsem si, že dílenský manuál haynes tady na motorkářích, je nefunkční (zabalen v pokaženém archivu), našel jsem jinou verzi, podle mě velmi kvalitní, kdyby měl někdo zájem, můžu to někam upnout.
Má to 72,9 MB MD5sum 49e429030e2a4a8aacae5d5fabc730b7
Já bych určitě zájem měl - ještě se mi ho nepovedlo někde stáhnout,tak kdybys byl tak hodnej a někam to upnul,byl bych vděčnej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>Jo, to jsem si přesně myslel Jezdím s ní na pohodu kolem těch pěti, kdy si buble a lebedí, do těch osmi je to také v pohodě ale pak se prudce rozežere. Do 11, 12 ji tahám leda když potřebuju předjet Už se to tu pár stránek řešilo, jestli ji honíš na okruhu a konstantně v otáčkách tak ji to nesvědčí. Jinak ten Castrol mi také nežrala, ale to jsem ji nad 6 tisíc nehonil vůbec tak se blbě srovnává.
já když jedu kochačku a nebo s mladou tak neblázním a taky to jen tak šmudlám a to si nepápne vůbec
no nic, vidím, že je to asi normální a zkusím dát příště nějaký hustší oil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmiros>já když jedu kochačku a nebo s mladou tak neblázním a taky to jen tak šmudlám a to si nepápne vůbec
no nic, vidím, že je to asi normální a zkusím dát příště nějaký hustší oil
Ji zbytečně netrap, navíc je dvouvál, na honění pořiď nějakou silnější zmrzlinu. Co třeba Inazumu?
dj_hroch>Ji zbytečně netrap, navíc je dvouvál, na honění pořiď nějakou silnější zmrzlinu. Co třeba Inazumu?
tak já jezdím většinou rozumně ale přece jen TPC byl závod přes ČR tak jsme závodili a v Sosnový jsem si byl zkusit co ta motka umí
http://rapidshare.co...a_zermanice_2008.zip
heslo:heslo
odkaz bude dostupný pouze pro 10 stažení, jelikož na RS nemám premium účet, tak to kdyžtak upněte někdo kdo máte, nebo vymyslíme jinou alternativu.
Naposledy editováno 07.07.2010 15:16:41
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak jsem dneska přijel ze servisu bez vyměněné podložky u ventilu.. Chuj s tym, ale co se chcu optat. Jel jsem ze servisu dom, tam nechal moto do večera a že se pojedu projet, nějdřív jsem ale musel dotankovat, protože jsem věděl, že se každou chvílí může ozvat benzín. Vzal jsem za 110 kaček nějakých 3,5 litru a ujedu asi 4Km a motorka začla žbleptat, padaly otáčky, i když jsem přidíval plyn, no jako by docházel benzín, až nakonec chcípla. Párkrát jsem zkusil nastartovat, ale vždy to samé.. Sekundu dvě reagovala na plyn a pak zas začly padat otáčky a chcíp. Já jsem antitalent, takže jsem vůbec nevěděl kam a na co šáhnout.. Pohýbal jsem s hadičkama (což určitě nepomohlo..) a zkusil přepnout na rezervu, opravdu jsem nevěděl co a to mě jen tak napadlo. No kupodivu to chytlo, párkrát jsem protočil plynem, rozjel se a motorka následovnou hodinku bežela bez problémů. Bohužel jsem nezkusil vrátit kohout zase na on, co to udělá, to zkusím zítra.
Tak bych se chtěl zeptat, jestli se to někomu nestalo a neví příčinu? Nebo mi u pumpy nenatekl do nádrže benzín, ale prachy si to vzalo, je pravda, že jsem se divil, že jsem nemusel ani oklepávat hadicu, ale to je určitě blbost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jak se chová za jízdy a kolik ji taháš? Zkoušel jsi ji víc točit? Jet s ní pár km třeba na 8 tisíc? Pokud bys měl nekde něco ucpané tak to musí přestat stíhat i v otáčkách. Zavři kohout u nádrže, oddělej hadice, vylej si benzín a vyčisti filtr v nádrži, všechny hadice, všechno to vyčisti a profoukej, podívej se až ji budeš dávat jestli vše sedí a nic není skříplé, musí pak jet zase jako nová
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Edit: Je možné, že jak jsem pohýbal s těma hadicema, že se to uvolnilo.. Uvidím, jak se to bude chovat zítra na on
Naposledy editováno 07.07.2010 22:38:24
Tož slovensko si klidně dát můžeš, s plnou nádrží a na PRI to pojede nejlíp, stejně ji budeš držet tak na šestku 5 tisíc cestovní kilečko a pokud náhodou zakucká tak chvilku počkáš u krajnice a pojedeš dál. Pokud je to jenom tohle. Ale kvůli ventilům bych jel raději pěšky
EDIT: Nádrž je sundat madlo, boční plasty, povolit dva šrouby. Nadzvedneš, pod nádrží jak jdou hadice je kohout na plochý šroubovák, s tím otočíš a benzín zavřeš. Pak odpustíš z karburátorů, odděláš hadice a nádrž můžeš sundat.
Naposledy editováno 07.07.2010 23:02:31
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
No ventily jsou v pořádku, jen je větší vůle u podložky, takže klape, ale technika jsem se ptal dvakrát, jestli se tomu nemůže nic stát a dvakrát mě ujišťoval, že ne, tak teď babo raď.. Může se s tím něco stát, nebo ne.. Do prkýnka, 3 dny před odjezdem takové hlupoty..
Edit: Zajedu asi ke známému, co by to uměl sundat, tu nádrž, a podívám se, jak to dělá. přeci jen to raději na poprvé nebudu dělat sám, protože už bych se pak nemusel po následném složení rozjet
Edit 2: Tady ještě reupnut manuál.. Pokud byste měli nějaké zvláštní přání, kam ho upnout, napište.
czshare.com/1359561/0ipg/fotky_dovolena_zermanice_2008.zip
Naposledy editováno 07.07.2010 23:34:42
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
libca>To mě nenapadlo jet tak nějakou dobu, za prvé nebylo kde a za druhé jsem si myslel, že už by benzín nedotékal hnedle, jak jsem v těch určitých otáčkách a rychlosti. No jak je vidět, člověk se neustále učí. Takže se zítra někam hodně svižně projedu a uvidím.
No ventily jsou v pořádku, jen je větší vůle u podložky, takže klape, ale technika jsem se ptal dvakrát, jestli se tomu nemůže nic stát a dvakrát mě ujišťoval, že ne, tak teď babo raď.. Může se s tím něco stát, nebo ne.. Do prkýnka, 3 dny před odjezdem takové hlupoty..
Edit: Zajedu asi ke známému, co by to uměl sundat, tu nádrž, a podívám se, jak to dělá. přeci jen to raději na poprvé nebudu dělat sám, protože už bych se pak nemusel po následném složení rozjet
Edit 2: Tady ještě reupnut manuál.. Pokud byste měli nějaké zvláštní přání, kam ho upnout, napište.
czshare.com/1359561/0ipg/fotky_dovolena_zermanice_2008.zip
větší vůle (rozumná)ti nic nepoškodí,jen je slyšet,horší by byla menší,neslyšel bys nic,ale mohlo by dojít k podpálení ventilu.pokud se sundavá nádrž,lze přehodit hadičky a pak se řeší, jak má fungovat kohout.neříkám,že je to zrovna tvůj případ
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
PS: U videí ztlumte zvuk, ať se neleknete..
Tady příkládám videa z garáže, ať vidíte co to dělá. Teď už to nejde do otáček ani se sytičem a na pravé straně se ozývají čudné zvuky.. Jde to od desíti k pěti..
Naposledy editováno 08.07.2010 21:45:47
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ten zvuk nevím, snad poradí jiní, jsem zvyklý na dost zkreslený laďákem, můžu případně natočit. Trochu se tam něco ozývá, to je asi jako ozvěna z garáže. Každopádně to jak to chcípne je divné, hned poklesnou otáčky a nic, mi když vadla tak postupně a zcela zřetelně "prděla".
edit: Jo ještě jsme zapomněli, ta poloha kohoutu na to už nemá žádný vliv nebo jsi nezkoušel?
Naposledy editováno 08.07.2010 22:46:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Určitě by pomohl, jen nevím, jestli to bude mít co dělat s tímto problémem. Benzín mě napadl, ale je divné, že to vždy ze startu jelo úplně normálně a až po několika kilometrech začal být problém. Motor byl v pořádku, vše šlapalo jako hodinky. Taky jsem ještě zapomněl dodat, že včera, při pokusech o nastartování, občas pěkně střelila do výfuku. Ale když jsem s ní čekal v to odpoledne, tak na ten plný sytič to normálně drželo klasicky ty 4-5t ot. až teď, když jsem to točil v garáži už držela jen 2t.
Polohu kohoutu jsem změnil na ON před tím, než jsem vyjel, takže bych řekl, že na to žádný vliv neměla, jelikož jsem těch +-12Km ujel bez problémů.
Zkoušel jsi jestli někde nepřisává vzduch? Ještě můžeš zkusit takovou pitomost - přicpi si hadrou nebo něčím vzduchový filtr jestli bude líp chytat a půjde do otáček nebo přesně naopak.
Naposledy editováno 09.07.2010 14:22:06
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Edit: Písmenka
Naposledy editováno 09.07.2010 15:55:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jo a ještě perličku - najdeš pár stránek zpět, za boha jsem nemohl nastartovat a mohlo zato prasklé sytičové lanko Což se dá ověřit jednoduše, ten sytič je vyveden doprava pod nádrž a to táhlo nahmatáš prstem.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Moto ma uz novy lak uz je cukrikova a budem jazdit jako posero aspon nebude tolko zrat
sshark>posmiros: ja sa tiez chystam prezut dozadu to conti GO. Co ju maju chalani na fore si ju chvalili a je az za vcelku dobry peniaz narozidel od michelin co mam teraz.....-
Moto ma uz novy lak uz je cukrikova a budem jazdit jako posero aspon nebude tolko zrat
a nevíš kolik tak vydrží km?
Naposledy editováno 09.07.2010 18:02:07
Každopádně moc díky za tvůj čas
Naposledy editováno 09.07.2010 20:55:27
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 10.07.2010 05:46:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |