globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 13:42 | Nahoru | #4561

JyrkaFM>A kolik máš najeto? Nechceš to stočit na 30 tisíc? Třeba ti to přestane žrát taky


49500, skoro si myslím že by to mohlo být i reálný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 13:46 | Nahoru | #4562

posmiros>to mě to občas uletí i přes 10 tisíc



Jo, to jsem si přesně myslel Jezdím s ní na pohodu kolem těch pěti, kdy si buble a lebedí, do těch osmi je to také v pohodě ale pak se prudce rozežere. Do 11, 12 ji tahám leda když potřebuju předjet Už se to tu pár stránek řešilo, jestli ji honíš na okruhu a konstantně v otáčkách tak ji to nesvědčí. Jinak ten Castrol mi také nežrala, ale to jsem ji nad 6 tisíc nehonil vůbec tak se blbě srovnává.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 13:46 | Nahoru | #4563

JyrkaFM>Jo a ještě pro všechny, všiml jsem si, že dílenský manuál haynes tady na motorkářích, je nefunkční (zabalen v pokaženém archivu), našel jsem jinou verzi, podle mě velmi kvalitní, kdyby měl někdo zájem, můžu to někam upnout.

Má to 72,9 MB MD5sum 49e429030e2a4a8aacae5d5fabc730b7



Já bych určitě zájem měl - ještě se mi ho nepovedlo někde stáhnout,tak kdybys byl tak hodnej a někam to upnul,byl bych vděčnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 13:50 | Nahoru | #4564

dj_hroch>Jo, to jsem si přesně myslel Jezdím s ní na pohodu kolem těch pěti, kdy si buble a lebedí, do těch osmi je to také v pohodě ale pak se prudce rozežere. Do 11, 12 ji tahám leda když potřebuju předjet Už se to tu pár stránek řešilo, jestli ji honíš na okruhu a konstantně v otáčkách tak ji to nesvědčí. Jinak ten Castrol mi také nežrala, ale to jsem ji nad 6 tisíc nehonil vůbec tak se blbě srovnává.


já když jedu kochačku a nebo s mladou tak neblázním a taky to jen tak šmudlám a to si nepápne vůbec
no nic, vidím, že je to asi normální a zkusím dát příště nějaký hustší oil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 13:58 | Nahoru | #4565

posmiros>já když jedu kochačku a nebo s mladou tak neblázním a taky to jen tak šmudlám a to si nepápne vůbec
no nic, vidím, že je to asi normální a zkusím dát příště nějaký hustší oil



Ji zbytečně netrap, navíc je dvouvál, na honění pořiď nějakou silnější zmrzlinu. Co třeba Inazumu?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 14:06 | Nahoru | #4566

dj_hroch>Ji zbytečně netrap, navíc je dvouvál, na honění pořiď nějakou silnější zmrzlinu. Co třeba Inazumu?


tak já jezdím většinou rozumně ale přece jen TPC byl závod přes ČR tak jsme závodili a v Sosnový jsem si byl zkusit co ta motka umí

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 15:14 | Nahoru | #4567
tak manuál je ke stažení tady:

http://rapidshare.co...a_zermanice_2008.zip

heslo:heslo

odkaz bude dostupný pouze pro 10 stažení, jelikož na RS nemám premium účet, tak to kdyžtak upněte někdo kdo máte, nebo vymyslíme jinou alternativu.

Naposledy editováno 07.07.2010 15:16:41

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 22:15 | Nahoru | #4568
Zdravím chalani.
Tak jsem dneska přijel ze servisu bez vyměněné podložky u ventilu.. Chuj s tym, ale co se chcu optat. Jel jsem ze servisu dom, tam nechal moto do večera a že se pojedu projet, nějdřív jsem ale musel dotankovat, protože jsem věděl, že se každou chvílí může ozvat benzín. Vzal jsem za 110 kaček nějakých 3,5 litru a ujedu asi 4Km a motorka začla žbleptat, padaly otáčky, i když jsem přidíval plyn, no jako by docházel benzín, až nakonec chcípla. Párkrát jsem zkusil nastartovat, ale vždy to samé.. Sekundu dvě reagovala na plyn a pak zas začly padat otáčky a chcíp. Já jsem antitalent, takže jsem vůbec nevěděl kam a na co šáhnout.. Pohýbal jsem s hadičkama (což určitě nepomohlo..) a zkusil přepnout na rezervu, opravdu jsem nevěděl co a to mě jen tak napadlo. No kupodivu to chytlo, párkrát jsem protočil plynem, rozjel se a motorka následovnou hodinku bežela bez problémů. Bohužel jsem nezkusil vrátit kohout zase na on, co to udělá, to zkusím zítra.
Tak bych se chtěl zeptat, jestli se to někomu nestalo a neví příčinu? Nebo mi u pumpy nenatekl do nádrže benzín, ale prachy si to vzalo, je pravda, že jsem se divil, že jsem nemusel ani oklepávat hadicu, ale to je určitě blbost..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 22:28 | Nahoru | #4569
libca> Sítko nebo nějaký bordel a nestíhá dotékat, na rezervu se bere ze spodu tak to asi nějak funguje. Kdybys tam neměl benzín tak na ON nenastartuješ, chování co popisuješ (chytne a chvíli reaguje na plyn!) se mi nezdá že by nebyl benzín. Pokud se mi totiž povedlo vyjet benzín (vyjet nebo rezerva) a nestihl jsem přepnout za jízdy tak to je vždy dosucha. Tzn. až chcípne tak rozhodně nenastartuješ. Dokonce ani na rezervu nenastartuješ. Musím dát vždy na pri, slyším jak natéká a pak teprv přepnout a stejně chytne až po chvilce.

Jak se chová za jízdy a kolik ji taháš? Zkoušel jsi ji víc točit? Jet s ní pár km třeba na 8 tisíc? Pokud bys měl nekde něco ucpané tak to musí přestat stíhat i v otáčkách. Zavři kohout u nádrže, oddělej hadice, vylej si benzín a vyčisti filtr v nádrži, všechny hadice, všechno to vyčisti a profoukej, podívej se až ji budeš dávat jestli vše sedí a nic není skříplé, musí pak jet zase jako nová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 22:37 | Nahoru | #4570
dj_hroch> Taky už jsem hned po koupi dojel benzín a nešlo nastartovat, ale mělo to stejné příznaky, takže jsem moc nevěděl, kde hledat chybu. Po tom co se mi to stalo, tak jsem jezdil hodinku, ale jen na rezervu, zapomněl jsem to přepnout na ON, ale schválně jsem to jel projet mimo město, kde jsem to hnal na takovém krátkém úseku do 130Km/h, hodně do otáček, sice to pár kilometrů nebylo, ale dobrých 400-500metrů a vše bylo v pořádku, šla do otáček úplně bez problémů, jakoby se nic nestalo.. Takže to zkusím dát na ON a zítra projet a uvidím.. Na vyčištění si netroufám, jelikož jsem ještě nikdy nesundával nádrž. takže vůbec nevím, jak na to zavření benzínu. Musím to někomu svěřit, ale jedná se mi o to, že mám jet v neděli na Slovensko na týden, tak teď zvažuju, jestli autem, nebo na moto..

Edit: Je možné, že jak jsem pohýbal s těma hadicema, že se to uvolnilo.. Uvidím, jak se to bude chovat zítra na on

Naposledy editováno 07.07.2010 22:38:24

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 22:57 | Nahoru | #4571
libca> Do otáček půjde, dokonce i ochotně, ale jestli se v nich také udrží. Pokud někde něco nedotéká, nepoznáš to a vesele si jezdíš do té doby, než po nějaké době začne bafat a scípne. Řešil jsem to samé, do čtyř tisíc jela, ale jak jsem jel víc tak třeba po dvou kilometrech zaprděla a scýpla. Jasně, když jsem ji poslal na pětku do červeného na 170 tak jsem zůstal po pár set metrech v kopci u krajnice hned

Tož slovensko si klidně dát můžeš, s plnou nádrží a na PRI to pojede nejlíp, stejně ji budeš držet tak na šestku 5 tisíc cestovní kilečko a pokud náhodou zakucká tak chvilku počkáš u krajnice a pojedeš dál. Pokud je to jenom tohle. Ale kvůli ventilům bych jel raději pěšky

EDIT: Nádrž je sundat madlo, boční plasty, povolit dva šrouby. Nadzvedneš, pod nádrží jak jdou hadice je kohout na plochý šroubovák, s tím otočíš a benzín zavřeš. Pak odpustíš z karburátorů, odděláš hadice a nádrž můžeš sundat.

Naposledy editováno 07.07.2010 23:02:31

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2010 v 23:02 | Nahoru | #4572
To mě nenapadlo jet tak nějakou dobu, za prvé nebylo kde a za druhé jsem si myslel, že už by benzín nedotékal hnedle, jak jsem v těch určitých otáčkách a rychlosti. No jak je vidět, člověk se neustále učí. Takže se zítra někam hodně svižně projedu a uvidím.
No ventily jsou v pořádku, jen je větší vůle u podložky, takže klape, ale technika jsem se ptal dvakrát, jestli se tomu nemůže nic stát a dvakrát mě ujišťoval, že ne, tak teď babo raď.. Může se s tím něco stát, nebo ne.. Do prkýnka, 3 dny před odjezdem takové hlupoty..

Edit: Zajedu asi ke známému, co by to uměl sundat, tu nádrž, a podívám se, jak to dělá. přeci jen to raději na poprvé nebudu dělat sám, protože už bych se pak nemusel po následném složení rozjet

Edit 2: Tady ještě reupnut manuál.. Pokud byste měli nějaké zvláštní přání, kam ho upnout, napište.
czshare.com/1359561/0ipg/fotky_dovolena_zermanice_2008.zip

Naposledy editováno 07.07.2010 23:34:42

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 21:08 | Nahoru | #4573
Čau lidi, potřebovala bych helfnout... teče mi ze suzy gs500f olej.. kámoš mi tam dotahoval co se dalo... když jsem to poutírala, abych viděla kde přesně to teče, tak to vypadá že to teče tam, jak je olejový filtr... nějaká vaše rada? ale prosím ne servis, ted na to nemám love

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 21:31 | Nahoru | #4574
Pokud to tece kolem olejovyho filtru tak je v haji ten gumovy krouzek pod tim vikem. Kdyz koupis novej filtr od tusim "Hiflo" krouzek je tam pribalen.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 21:34 | Nahoru | #4575
Janicna> pokud se měnil filtr,tak špatně sedlo těsnění,a hlavně při dotahování opatrně,podle dotahovacího momentu,jinak mohou nastat horší problémy.pokud se nic neměnilo ,tak zjistit přesné místo a řešit,ne jenom dotahováním,opět možnost horších problémů

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 21:41 | Nahoru | #4576

libca>To mě nenapadlo jet tak nějakou dobu, za prvé nebylo kde a za druhé jsem si myslel, že už by benzín nedotékal hnedle, jak jsem v těch určitých otáčkách a rychlosti. No jak je vidět, člověk se neustále učí. Takže se zítra někam hodně svižně projedu a uvidím.
No ventily jsou v pořádku, jen je větší vůle u podložky, takže klape, ale technika jsem se ptal dvakrát, jestli se tomu nemůže nic stát a dvakrát mě ujišťoval, že ne, tak teď babo raď.. Může se s tím něco stát, nebo ne.. Do prkýnka, 3 dny před odjezdem takové hlupoty..

Edit: Zajedu asi ke známému, co by to uměl sundat, tu nádrž, a podívám se, jak to dělá. přeci jen to raději na poprvé nebudu dělat sám, protože už bych se pak nemusel po následném složení rozjet

Edit 2: Tady ještě reupnut manuál.. Pokud byste měli nějaké zvláštní přání, kam ho upnout, napište.
czshare.com/1359561/0ipg/fotky_dovolena_zermanice_2008.zip


větší vůle (rozumná)ti nic nepoškodí,jen je slyšet,horší by byla menší,neslyšel bys nic,ale mohlo by dojít k podpálení ventilu.pokud se sundavá nádrž,lze přehodit hadičky a pak se řeší, jak má fungovat kohout.neříkám,že je to zrovna tvůj případ

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 21:44 | Nahoru | #4577
No a dneska jsem se jel teda projet, jak mi hroch radil. Jel jsem dál za město, abych to mohl protáhnout.. Po městě jsem chvilu pojezdil, takových 6Km a pak jsem valil za město. Jsem asi 12km za městem když tu náhle, mě už známé padání otáček, moto skoro nereaguje na přidání plynu a po vymáčknutí spojky okamžitě chcípla.. Tak jsem zastavil, zkusil počkat až vychladne a stejně nic. Pokaždé ten samý scénář. Pokud jsem měl plný sytič, tak se držela na 4tisících, ale jakmile jsem ho rychle vypl a snažil se držet otáčky vysoko pomocí plynu, tak opět, ať točím rukojetí jak točím, stejně po chvíli chcípla.. Už vůbec nevím co s tím.. Někam dál do servisu nemůžu, protože tam nezajedu a nemám k dispozici vozík.. Je to v hajzlu.. Tak jsem to domů dotlačil.. 10Km za 3 a půl hodiny.. Spousta motorkářů kolem mě profrčela, ještě zdravili tatři, ale že by někdo zastavil a optal se, popřípadě projevil zájem, to ne..
PS: U videí ztlumte zvuk, ať se neleknete..
Tady příkládám videa z garáže, ať vidíte co to dělá. Teď už to nejde do otáček ani se sytičem a na pravé straně se ozývají čudné zvuky.. Jde to od desíti k pěti..




Naposledy editováno 08.07.2010 21:45:47

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 22:00 | Nahoru | #4578
Ok díky, zítra letím pro nový olej a nový filtr a snad mi to kámoš pomůže vyměnit a snad zase budu v klidu courat

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 22:01 | Nahoru | #4579
Janicna> To se máš

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 22:42 | Nahoru | #4580
libca> Koukám s tím také dost bojuješ. BTW baterka už je v rámci možností v cajku? Co ten kamarád, nepomohl by s rozděláním a vyčištěním? Ještě můžeš zkusit jiný benzín od jiné benzínky z kanystru když to začlo dělat tak náhle. Motor byl OK, jen jsi tam řešil ty ventily a nic jiného?

Ten zvuk nevím, snad poradí jiní, jsem zvyklý na dost zkreslený laďákem, můžu případně natočit. Trochu se tam něco ozývá, to je asi jako ozvěna z garáže. Každopádně to jak to chcípne je divné, hned poklesnou otáčky a nic, mi když vadla tak postupně a zcela zřetelně "prděla".

edit: Jo ještě jsme zapomněli, ta poloha kohoutu na to už nemá žádný vliv nebo jsi nezkoušel?

Naposledy editováno 08.07.2010 22:46:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.7.2010 v 22:49 | Nahoru | #4581
Janicna> Jestli nepotřebuješ měnit olej a filtr tak vyměň jen těsnění. A na dotahování opatrně, všechny tyto věci by měly jít s citem a v ruce to ucítíš. Pokud cítíš že si sedlo těsnění je to OK, pokud je to jako když utahuješ šroubek že kov na kov potřebuje těsnění vyměnit. Tekla mi kolem plnícího víčka - nový O kroužek to vyřešil. Potom kolem náhonu otáčkoměru, ale to už byla delší story...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.7.2010 v 12:00 | Nahoru | #4582
dj_hroch> Baterka už je v pořádku. Včera jsem jí dal sice dost zabrat, ale zatím pořád startuje bez problémů, ale vše jen do času..
Určitě by pomohl, jen nevím, jestli to bude mít co dělat s tímto problémem. Benzín mě napadl, ale je divné, že to vždy ze startu jelo úplně normálně a až po několika kilometrech začal být problém. Motor byl v pořádku, vše šlapalo jako hodinky. Taky jsem ještě zapomněl dodat, že včera, při pokusech o nastartování, občas pěkně střelila do výfuku. Ale když jsem s ní čekal v to odpoledne, tak na ten plný sytič to normálně drželo klasicky ty 4-5t ot. až teď, když jsem to točil v garáži už držela jen 2t.

Polohu kohoutu jsem změnil na ON před tím, než jsem vyjel, takže bych řekl, že na to žádný vliv neměla, jelikož jsem těch +-12Km ujel bez problémů.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.7.2010 v 14:21 | Nahoru | #4583
libca> Hm Fakt se zkus podívat na ty hadice, karburátory, vyčistit všechno a podívej se v jakém stavu jsou svíčky (jestli třeba nejezdíš chudou nebo moc bohatou směs), tovární nastavení jsem sem už též někdy posílal, jak na karburátory psal Deadman - něco tam nedotéká nebo blbá směs, i to střílení v klidu není normální. Kdyby střelila při hodně prudkém zavření plynu nebo tak budiž, ale v klidu nemá proč střílet.

Zkoušel jsi jestli někde nepřisává vzduch? Ještě můžeš zkusit takovou pitomost - přicpi si hadrou nebo něčím vzduchový filtr jestli bude líp chytat a půjde do otáček nebo přesně naopak.

Naposledy editováno 09.07.2010 14:22:06

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.7.2010 v 15:55 | Nahoru | #4584
Do dupy, už mě ta motorka fakt štve.. Si ze mě dělá akorát srandu. Teď tam přijdu, na tvou radu strčím hadr do filtra ať ho ucpu a jela normálně, tak jsem ho vytáhnul, nechal 2 minutky běžet a pak zkusil točit do otáček a vše v naprostém pořádku.. Úplně, jako by se nic nestalo. Takže teď se přikláním k těm ucpaným hadicím a ještě jsem našel, že by mohly být ucpané palivové jehly? Ale pokud je tomu tak, že je to ucpané, jak je možné, že na sytič to točilo, alespoň v to odpoledne, normálně? A po vypnutí sytiče a zkoušení přidat plyn nic, jen tak vlažně si přidávala.. A když jsem zkoušel na jedničku jet, tak škytala jak já po litru vody .

Edit: Písmenka

Naposledy editováno 09.07.2010 15:55:54

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.7.2010 v 15:56 | Nahoru | #4585
jezdíte někdo Continental Conti Go 130/70-17 62H?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.7.2010 v 16:32 | Nahoru | #4586
libca> Hadrem jsi zacpal vzduch a relativně tak obohatil směs, to co má dělat sytič. Čili jsi měl moc chudou směs a nechytala, to by bylo i to střílení. Ale bys snad musel vidět i na barvě svíčky. Můžou být zasrane trysky, cokoliv, fakt bych to rozdělal, vyčistil, seřídil, jestli chytne s hadrem a pak pojede a troufneš si nebo potlačíš, nebo jestli si troufneš sám, ale určitě spravit, budeš je mít hodně v háji podle toho co popisuješ. Takto s tím snad ani nemá cenu jezdit. Hlavně by ses s tím drbal věky, někdo kdo tomu rozumí to má rychle, ke karburátorům je krásný přístup a je to docela skládačka, hned jsou venku.

Jo a ještě perličku - najdeš pár stránek zpět, za boha jsem nemohl nastartovat a mohlo zato prasklé sytičové lanko Což se dá ověřit jednoduše, ten sytič je vyveden doprava pod nádrž a to táhlo nahmatáš prstem.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.7.2010 v 17:52 | Nahoru | #4587
posmiros: ja sa tiez chystam prezut dozadu to conti GO. Co ju maju chalani na fore si ju chvalili a je az za vcelku dobry peniaz narozidel od michelin co mam teraz.....-

Moto ma uz novy lak uz je cukrikova a budem jazdit jako posero aspon nebude tolko zrat

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.7.2010 v 18:02 | Nahoru | #4588

sshark>posmiros: ja sa tiez chystam prezut dozadu to conti GO. Co ju maju chalani na fore si ju chvalili a je az za vcelku dobry peniaz narozidel od michelin co mam teraz.....-

Moto ma uz novy lak uz je cukrikova a budem jazdit jako posero aspon nebude tolko zrat


a nevíš kolik tak vydrží km?

Naposledy editováno 09.07.2010 18:02:07

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.7.2010 v 20:55 | Nahoru | #4589
dj_hroch> No zkusím sehnat nějakého známého, nebo počkám ty dva týdny a hodím to tady do toho servisu. Ale zase se bojím, žačlo to dělat zrovna po odjetí od něj, tak jestli tam něco neudělal on a když mu to tam dám, tak to ještě zhorší.. Kurňa na pytel to je.. Pokusím se aspoň profouknou ty hadice a pročistit ten benzínový filtr v nádrži..

Každopádně moc díky za tvůj čas

Naposledy editováno 09.07.2010 20:55:27

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.7.2010 v 05:46 | Nahoru | #4590
libca> A nemůžeš mít přehozené podtlaky? Když jsme rozebíral karbce, tak mi to taky dělalo, když sem zapojil blbě podtlaky. Prostě jestli tam blbě neteče benzín, mě to jelo vždycky 5min a 5min sem musel čekat než to chytlo zase :-/ jako hadičky myslím

Naposledy editováno 10.07.2010 05:46:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist