1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Jirka.M>Tak to mi připomíná moje setkání s kondičním trenérem atletů. Měl jsem mu napsat co a kdy jím + režim dne. Jak se na to tak díval, tak pohlásil: "Je to divné, ale podle mých výpočtů jsi už 10 let mrtvej." To potěší
Co když si tady všichni píšeme ze záhrobí ... Nebo v Matrixu prožíváme naprogramované životy. Mě by to moc nevadilo, ale programátor by mi mohl protáhnout skoky po zadním kole tak 2-3x...
DavidH> Co když si tady všichni píšeme ze záhrobí ... Nebo v Matrixu prožíváme naprogramované životy. Mě by to moc nevadilo, ale programátor by mi mohl protáhnout skoky po zadním kole tak 2-3x...
Na sobotu 22.05.2010 jsem Tě objednal a programátor Tě očekává .
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Zil>kucííí...máte někdo nějakej fígl nebo cokoliv na natrénování jízdy po méně než dvou kolech? Je to asi o mrtvým bodu...na zadním je to celkem jasný,ale když zkouším jít na předek,tak jsem kolikrát rád,že se mi zadní kolo vůbec odlepí od povrchu....Když jsem viděl třeba v Mořině Dana,jak si dal sjezd z kopce po předním,tak jsem se šel přebalit....já jsem tady někde psat tu svojí story se stoppie na kole,kde se vlastně technicky jedná o to samý,jenže je to hardtail a váhově je to někde úplně jinde...
Zkus poměrně prudkou stráň a pomalu ji sjížděj. Citlivě přibrzdi p.brzdu a váha motky se ti sama navalí na p.kolo. Zadek sám bez tvého přičinění vystoupá nahoru. Výšku z.kola nad zemí koriguj tlakem na brzdovou páčku p.brzdy (prostě abys nepřepadl přes kormidlo ).
DavidH>Zkus poměrně prudkou stráň a pomalu ji sjížděj. Citlivě přibrzdi p.brzdu a váha motky se ti sama navalí na p.kolo. Zadek sám bez tvého přičinění vystoupá nahoru. Výšku z.kola nad zemí koriguj tlakem na brzdovou páčku p.brzdy (prostě abys nepřepadl přes kormidlo ).
Pokud mohu tak ještě dodám, ať přední brzda brzdí, čím více tím lepe - je potom přesnější to korigování výšky zadního kola .
2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Zil>no ale jak na to na rovině?? Dan to postavil ještě nahoře a pak to sjel dolů po předním....
Rovina je opravdu trochu jinej level, tam je potřeba dostat určitou rychlost, nasledně to dostat co nejrychleji do "rovnovážné" polohy a v té poloze už téměř nebrzdím a šetřím dopřednou rychlost (energii) s cílem dojet co nejdále. Toliko teorie a praxi už na našem příštím setkání... Mám radost, že se někdo zajímá i o tento prvek .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Jirka.M>mototrial69> On je to docela praktický, ale náročný prvek. Na sekci č. 2 jsem se o to pokoušel, abych dostal zadní kolo víc od svahu bez odhazování, ale mlíko bylo proti
Ale jenom první den vzdorovalo a druhý den už si dalo říct .
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Snakekx>zdar chlapi, na gasikoj mám sjetou hranu na zadním kole, tak jsem si řekl že ji otočím a ejhle on to je bezdušák se kterým nemám zkušenost a tak pneu jsem otočil, ale nedaří se mi ji nafouknout(nedokážu ji utěsnit u ráfku takže tam nedostanu žádný tlak), tak vás prosím o radu jak na to, děkuji. Jediné co mě napadá tam prostě nacpat normální duši.
Mototrial69 ti to nafecá ruční pumpou. Bez srandy. Taky se mi to kdysi podařilo.
Jinak je lepší výkonný kompresor s velkým zásobníkem vzduchu. Rozhodně duši nekupuj. Trhal bys ventilek, bo v ráfku není díra na haltr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
DavidH>Mototrial69 ti to nafecá ruční pumpou. Bez srandy. Taky se mi to kdysi podařilo.
Jinak je lepší výkonný kompresor s velkým zásobníkem vzduchu. Rozhodně duši nekupuj. Trhal bys ventilek, bo v ráfku není díra na haltr.
Já jsem pro zakoupení duše, ale jenom pro následující funkci. Do pneu bez ráfku vlož duši, tu nafoukej pumpičkou tak aby duše roztáhla pneumatiku. Tak na cca 15cm šířky (větší šířka roztažené pneu než šířka ráfku) a tak to nechej cca den dva. Potom vem pneu i s duší + ráfek a zajeď do prvního pneuservisu a tam vydělej duši z pneu, obuj pneu na ráfek a ať ti to nafoukají. Opravdu nejde o tlak kompresoru, ale o množství vzduchu které do pneumatiky )bez ventilku) dostaneš. Pneumatika musí na obě strany ráfku doslova naskočit, potom je tam potřeba dát ventilek. Znám ještě dvě další možnosti, ale to až někdy příště . Doporučuji jezdit tlak max 0,35bar = 0,5psi, toto je na trialu ta zásadní věc a málo kdo to dodržuje! Potom je jízda na .
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Ale problém vyřešila jarová voda a velký silný kompresor a skočilo to tam
S tím hořlavým sprejem jsem to taky viděl na videu, ale radči jsem to nezkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Snakekx>no haltr by to určitě udržel, protože na motocrossu udrží i prázdné kolo a tam je výkon ještě větší.
Ale problém vyřešila jarová voda a velký silný kompresor a skočilo to tam
S tím hořlavým sprejem jsem to taky viděl na videu, ale radči jsem to nezkoušel.
To Vespa:
Tou další možností je zřejmě speciální gumová obruč kruhového průřezu a správného průměru. Pneu se nazula a obruč se nasadila mezi vnější stranu pláště a vnitřní stranu ráfku. Prostě to utěsnila. Při nafouknutí byla pak vytlačena pneumatikou ven přes ráfek.
DavidH>
To Vespa:
Tou další možností je zřejmě speciální gumová obruč kruhového průřezu a správného průměru. Pneu se nazula a obruč se nasadila mezi vnější stranu pláště a vnitřní stranu ráfku. Prostě to utěsnila. Při nafouknutí byla pak vytlačena pneumatikou ven přes ráfek.
Dneska se používá duše z dětského kola, tu nafoukneš, tak akorát, namažeš to jarovou vodou a jak se ta pneu začne při nafukování "chytat", tak tu duši začneš rychle rvát ven... Už jsem to jednou dělal na závodišti a začatek byl ve dvou V.F. a D.H.. Končilo nás cca 15 závodníku(v ten moment čumilů a kecalistů ), nakonec se to povedlo .
Zil>když já kucíí budu asi spíš na ten freestyle,než na nějaký závody...proto se zajímám o tyhle věci,který jsou v závodní praxi použitelný jen jako parádička,kterou si může dovolit jen někdo,kdo to na 110% ovládá...
Občas to vypadá, že tvé věty zapadnou (např.: copak píšu neviditelným inkoustem...) ale já to vidím a řechtám se.
.
Nemohu proto přejít tvůj přechod na freestyle. Oceňuji tvůj smysl pro humor