Potrebuju poradit. Vazim 106 kg, mam 190 cm, ruce jako barbar Conan a prdel jak .... jak na vystavu.
Vybiram svou prvni krosku a nechci se prehmatnout. Nevim, zda poridit dvou nebo ctyrtakt, a nevim jaky objem. Kdysi me nekdo tvrdil, ze pro zacatek mi dvoutaktni 125ccm utrhne zadek a pak nekdo, ze mi to nepojede a ze budu muset pri rozjezdu vedle ni bezet.
Mam to na blbosti na chalupe, pole / krosova trat, nechci do toho dat vic jak 40-45k, klidne vezmu starsi rocniky. Takze ted radte, znacku, objem, dvou nebo ctyrtakt. Na dvoutaktech jsem jezdil na minibikach a rozborku a sborku muzu delat po pameti v noci. Takze zase se udrzby dvoutaktu nebojim, ale prece jen pohodlnost uz me dostihla.
Diky za rady nebo klidne mi nabidnete Vas stroj, jestli neco prodavate.
Zdarec, Fary
2 reakcí na tento příspěvek Kroska - výběr
Dave81>Nekonečný téma. Pokud se chceš jen povozit kolem chalupy + občas hobby na trať, tak podle popisu postavy 2t 250 ccm. Bude ti rvát pazoury, ale otlučeš se a pak budete kamarádi :)
Jo, viděl bych to stejně. A pokud si měl dvoutakt tak ti půjde údržba v klidu ( a pokud se něco po**re tak je to o dost levnější než 4T).
1 reakcí na tento příspěvek Kroska - výběr
Vlastnil jsem YZ 125 a je to dost problém, úplně nahoře sice jede hezky, ale využitelné spektrum otáček je strašně malé a například ve výjezdu jsi to musel přesně odřadit, jinak prostě zdechla, jízda na ní byla opravdu náročná (a to vážim 70kg). 250 je mnohem příjemnější, dá se tam jezdit i trochu odspoda, přeci jen je spektrum otáček, které můžeš využít výrazně větší a ten vršek lépe dávkovatelný, z mého pohledu, přestože je tam více výkonu, tak je motorka příjemnější na jízdu i poslušnější. Teď mám Husku 360 - také 2-takt a nemohu si ji vynachválit.Krouťák téměř jako 4-takt - opravdu se dá jezdit krásně odspoda a vršek je pak nekonečný. Občas mi přijde, že to není tak namáhavé jako nižší obsah.Při tvé váze se opravdu výkonu neboj - vše je to jen o plynu.
Pokud zvládáš opravu, tak není co řešit - výběr je nekonečný. Jak jsem již zmínil KTM 300, Husku 360 a nebo teda RM 250, YZ 250, CR 250 - do 5é-ti seženeš slušnou. Teď jsem dělal na své řetězovku, píst, ložiska, rolny a zadní lóža a oprava cca 8 000Kč - to je paráda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Ale MartinFARY psal :Mam to na blbosti na chalupe, pole / krosova trat, na to mu bude 250 - dle mého názoru více vyhovovat + je to jeho první cross, takže nepředpokádám, že bude jezdit hned plnej a jen nahoře.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Spotřeba - o tom by se dalo polemizovat - mám Husku 360 ve 2-taktu enduro a žere to jako tank, kdo to ale řeší-já ne. V převodovce, jelikož mám 0,75l a litr stojí 250kč, tak ho měním cca 10MtH. Převodovka - určitě souhlasím - mám 6-ti kvalt a dá se na tom jet chvíli i svižněji - nějaký ten přejezd přes polňačku...Podvozek nevím, jak moc je rozdílný.