globalmoto_kveten





Téma: Rozkmitání řidítek
 
25.6.2010 v 16:53
Zdravím, mám takový problém s tím, že se mi na dírách na trati občas celkem dost rozkmitají řidítka, že jsem rád, že to ještě srovnám. Nevíte čím to může být? Špatné nastavení nebo co? Je to na CR a tlumič řízení nemám.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 17:15 | Nahoru | #1
Možná hodně tvrdý nastavení předních tlumičů. Ale na rozbitý trati tohle nikdy neodstraníš....musíš jí držet kolenama i rukama, a stejně to někdy zapantovat může...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 17:37 | Nahoru | #2
pospa5> gas gas gas Ne teť vážně ! Možná vytlučenej, nebo tvrdej předek a když vytvrdne předloktí, tak to v dírách pantuje všem

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 17:41 | Nahoru | #3
Buď jsou špatně nastavené přední tlumiče nebo je chyba v jezdci.
Na rozbité trati je to normální věc a proto je lepší takový rozbitý úsek jezdit ve stupačkách a mít ruce napnuté a řidítka pevněji držet.

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 17:59 | Nahoru | #4
Tlumič řízení to zcela odstraní..

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 18:48 | Nahoru | #5
pořádně svírat motorku nohama, dost se zklidní

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 21:17 | Nahoru | #6
Ještě někdy pomáhá spustit přední tlumiče co nejníš v brýlích, mě to celkem pomohlo.

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:02 | Nahoru | #7
tlumiče už sem o kousek spustil a že by byly moc tvrdý bych neřekl, jsou takový krásně měkoučký oproti některejm motorkám. Dělá mi to většinou v jednej hrbolatej a celkem rychlej zatáčce. No asi bude chyba spíš ve mě , zkusim pevnějc držet, ale ještě to těma kolenama moc neumim... musim na to pořát myslet a často na to zapomínám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:04 | Nahoru | #8
mirasMX> tím vytlučenym myslíš jako že trošku hrkaj vidle? Ty mi totiž trošku hrkaj, ale zatim netečou, tak je nechám

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:05 | Nahoru | #9
snaž se v tom úseku dát max váhy na zadní kolo. Řidítka pevně chyť, dej dost plynu a modli se ať to vyjde :)

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:13 | Nahoru | #10
já sem se snažil spíš na předek aby mi neulítl...fakt bych to tam nechtěl položit

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:20 | Nahoru | #11
taky sem měl ten problémna rozbitých rovinkách tak sem dostal radu že jsem moc na řidítkách tak opravdu stát ve stupačkách a co nejvíc na zadním kole zadkem a ruce natažené a jen dávat dosti plynu at se nadnese přední kolo

1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:25 | Nahoru | #12
no a co při brždění? to se mi občas stává taky (je teda pravda, že ta trať je většinou hooodně rozbitá - Dalečín)

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:28 | Nahoru | #13
a posilovat ruce při brždění co nejdíl ve stupačkách

1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:28 | Nahoru | #14
hrklavy predni tlumice je prvni vec co odstranit,druha vec je ze nechapu ucel tlumice rizeni na krosce,je to hovadina,treti vec jak uz tu nekdo psal ...vahu na prdel a co nejvic plynu zvladnes,cim vic tim lip.v motorkosu je vzdy velkej zahul na ruce a motorku je treba ovladat vic nohama a telem,ruce sice pevne ale uvolnene,ne krecovite a hlavne cvicit at mas na to fyzicku.jizda ve stupackach jak tu nekdo psal je jednou ze zakladnich veci co musis zvladnout pokud chces trosku tahat.seda se jen pri akceleraci nebo v zatackach kdy potrebujes nohu na zemi nebo kvuli rovnovaze,jinak porad nohy,nohy a nohy

Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:31 | Nahoru | #15
nebo si můžeš ještě trochu víc utáchnout krk řízení někdo to dělá

(reakce na) Rozkmitání řidítek

25.6.2010 v 22:44 | Nahoru | #16
pospa5> yop myslim Budou drhnout ve futrech a nebudou chodit jak maj... a čim dýl to necháš bejt, tim to bude horší

(reakce na) Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 00:03 | Nahoru | #17
pospa5> To je rukama!!!

(reakce na) Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 00:18 | Nahoru | #18
pospa5> A teď vážně! Bohužel máš starou motorku, s tím moc nevymyslíš! Je to opravdu i stylem jízdy. Čím jedeš rychleji, a pokud možno "po zadním kole" kdy přední kolo jen kopíruje terén, tím se míň nadřeš!!

A druhá věc je, že si myslím, že máš na moto velký útlum. To znamená, že se ti pomalu vrací přední tlumiče...

2 reakcí na tento příspěvek Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 01:08 | Nahoru | #19
Jestli si někdo myslí,že tlumič řízení na krosce je hovadina, tak asi nikdy pořádně motokros nejezdil, protože přesně pro tenhle fenomén kmitajících řídítek byl vyvinut.. V podstatě to byl pro mě nejvíc omezující faktor při závodění.. To o čem tady disktujeme dokonale tlumič eliminuje.. A rozhodně to není věc stářím motocyklu, protože mi to dělá každá nová motorka co mám, každopádně optimálním nastavením podvozku to jde značně omezit, ale na to potřebuješ profesionální podporu..

(reakce na) Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 07:47 | Nahoru | #20

Balouch>Jestli si někdo myslí,že tlumič řízení na krosce je hovadina, tak asi nikdy pořádně motokros nejezdil, protože přesně pro tenhle fenomén kmitajících řídítek byl vyvinut.. V podstatě to byl pro mě nejvíc omezující faktor při závodění.. To o čem tady disktujeme dokonale tlumič eliminuje.. A rozhodně to není věc stářím motocyklu, protože mi to dělá každá nová motorka co mám, každopádně optimálním nastavením podvozku to jde značně omezit, ale na to potřebuješ profesionální podporu..


Musíš jezdit pomalej draku,jedeš moc rychle a pak to nestíhá řízení. (bez ironie,viděl jsem tě v akci )

Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 09:02 | Nahoru | #21
ty tlumiče nechám až začnou týct nebo na zimu, je zbytečný, abych to teď rozdělával. I zkušení jezdci mi řekli, že dokud netečou tak by to nechali. Asi zkusim ubrat ten útlum a uvidíme. Mimochodem kterej je to šroubek ? Asi ten, co je na tlumičích zespodu že? Jinak teď mám tlumiče daný do základního nastavení podle manuálu.

(reakce na) Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 09:13 | Nahoru | #22
Balouch> ...přesně tak,montáží tlumiče řízení jsou tyhle jevy odstraněny,mám rotačního Ohlinse a od té doby nevím co jsou to rozkmitaná řidítka.

Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 10:15 | Nahoru | #23
Rotacni tlumic

Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 10:38 | Nahoru | #24
tak na to moje ježdění fakt nemá cenu kupovat tlumič, nejezdim závody, jen tak hobby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 11:04 | Nahoru | #25

lumberjack1>hrklavy predni tlumice je prvni vec co odstranit,druha vec je ze nechapu ucel tlumice rizeni na krosce,je to hovadina,treti vec jak uz tu nekdo psal ...vahu na prdel a co nejvic plynu zvladnes,cim vic tim lip.v motorkosu je vzdy velkej zahul na ruce a motorku je treba ovladat vic nohama a telem,ruce sice pevne ale uvolnene,ne krecovite a hlavne cvicit at mas na to fyzicku.jizda ve stupackach jak tu nekdo psal je jednou ze zakladnich veci co musis zvladnout pokud chces trosku tahat.seda se jen pri akceleraci nebo v zatackach kdy potrebujes nohu na zemi nebo kvuli rovnovaze,jinak porad nohy,nohy a nohy



Kdyby to byla hovadina, tak by takový výrobce jako pan Honda necpal tlumič řízení do krosky už v sérii. Podle mně tam má rozhodně své opodstatnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 16:30 | Nahoru | #26

pavlos55>Kdyby to byla hovadina, tak by takový výrobce jako pan Honda necpal tlumič řízení do krosky už v sérii. Podle mně tam má rozhodně své opodstatnění.


Honda neni nejlepsi priklad, tam je hlavne z duvodu aby se ta motorka dala ridit prave kvuli velkemu skoseni tlumicu, bez tlumice by ta motorka byla spatne ovladatelna s nim se chova vpodstate jako kazda jina, ale je diky tomu sklonu kratsi a ovladatelnejsi.

(reakce na) Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 19:43 | Nahoru | #27
Joraell>
Víme o tom, čím kratší rozvor , tím je motka živější a točivější. To byl ten první příklad co mně napadl.

Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 21:07 | Nahoru | #28
Má na to dost vliv jestli máš puštěnou motorku níž na vidlicích, zvedni předek co to jde. Jestli máš přidřená pouzdra ve vidlicích tak ti to bude lítat pořád a bude se to jen zhoršovat. Na to nic jiného než repase nepomůže.
Další věc je styl jízdy dá se to ovlivnit když budeš víc nad zadním kolem a dávat víc plynu. Jestli máš největší problémy v dalečíně v zatáčce před cílovým skokem, tak tam to lítá skoro všem.

Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 22:06 | Nahoru | #29
Podle čeho nebo jak mám poznat, kdy je čas na výměnu pouzder v tlumičích?

Rozkmitání řidítek

26.6.2010 v 22:12 | Nahoru | #30
Kmitání řidítek znám. Mi to dělá když jezdím přes výmoly.

Co tlak v pneu, ložiska, kotouče?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist