1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitání řidítek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitání řidítek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitání řidítek
1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitání řidítek
1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitání řidítek
A druhá věc je, že si myslím, že máš na moto velký útlum. To znamená, že se ti pomalu vrací přední tlumiče...
2 reakcí na tento příspěvek Rozkmitání řidítek
Balouch>Jestli si někdo myslí,že tlumič řízení na krosce je hovadina, tak asi nikdy pořádně motokros nejezdil, protože přesně pro tenhle fenomén kmitajících řídítek byl vyvinut.. V podstatě to byl pro mě nejvíc omezující faktor při závodění.. To o čem tady disktujeme dokonale tlumič eliminuje.. A rozhodně to není věc stářím motocyklu, protože mi to dělá každá nová motorka co mám, každopádně optimálním nastavením podvozku to jde značně omezit, ale na to potřebuješ profesionální podporu..
Musíš jezdit pomalej draku,jedeš moc rychle a pak to nestíhá řízení. (bez ironie,viděl jsem tě v akci )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitání řidítek
lumberjack1>hrklavy predni tlumice je prvni vec co odstranit,druha vec je ze nechapu ucel tlumice rizeni na krosce,je to hovadina,treti vec jak uz tu nekdo psal ...vahu na prdel a co nejvic plynu zvladnes,cim vic tim lip.v motorkosu je vzdy velkej zahul na ruce a motorku je treba ovladat vic nohama a telem,ruce sice pevne ale uvolnene,ne krecovite a hlavne cvicit at mas na to fyzicku.jizda ve stupackach jak tu nekdo psal je jednou ze zakladnich veci co musis zvladnout pokud chces trosku tahat.seda se jen pri akceleraci nebo v zatackach kdy potrebujes nohu na zemi nebo kvuli rovnovaze,jinak porad nohy,nohy a nohy
Kdyby to byla hovadina, tak by takový výrobce jako pan Honda necpal tlumič řízení do krosky už v sérii. Podle mně tam má rozhodně své opodstatnění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitání řidítek
pavlos55>Kdyby to byla hovadina, tak by takový výrobce jako pan Honda necpal tlumič řízení do krosky už v sérii. Podle mně tam má rozhodně své opodstatnění.
Honda neni nejlepsi priklad, tam je hlavne z duvodu aby se ta motorka dala ridit prave kvuli velkemu skoseni tlumicu, bez tlumice by ta motorka byla spatne ovladatelna s nim se chova vpodstate jako kazda jina, ale je diky tomu sklonu kratsi a ovladatelnejsi.
Další věc je styl jízdy dá se to ovlivnit když budeš víc nad zadním kolem a dávat víc plynu. Jestli máš největší problémy v dalečíně v zatáčce před cílovým skokem, tak tam to lítá skoro všem.