paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Otacky pri sytici
24.6.2010 v 11:27
Cau lidi,

netusite nekdo nahodou, jaky by mela mit Yamaha YZF 750R otacky pri zapnutym sytici? Volnobezny jsem nasel, ze by mely byt mezi 1150-1250, ale o sitici nikde ani zminka. Kdyz zapnu sitic a nastartuju, tak otacky vyleti na 3000-4000 a to se mi moc nezda. Hlavne vzhledem k tomu, ze je ten motor uplne studenej...

Diky za kazde info a preju krasny pocasi...

1 reakcí na tento příspěvek Otacky pri sytici

24.6.2010 v 11:36 | Nahoru | #1
je to normální, nešťourej do toho.

koneckonců ten sytič není jen dvoupolohovej, když ti to přijde moc tak ho kousek stáhni.

Otacky pri sytici

24.6.2010 v 11:41 | Nahoru | #2
Co je to ten sitic? To má něco společného se šitím? K čemu to na motorce je?

Otacky pri sytici

24.6.2010 v 11:43 | Nahoru | #3
mě to na supertenerce dělá takhle taky ale taky sem si myslel že na studeno je lepší motor nechat jen brblat a kamoš v manuálu od motorky měl napsáno že po nastartování na studeno má v klidu jet tím se motor zahřeje dřív na provozní teplotu a netrpí tak dlouho na studeno něco na tom bude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otacky pri sytici

24.6.2010 v 11:54 | Nahoru | #4
FiZzeR> Sice mas pravdu,ze neni dvoupolohovej, ale skoro se tak chova...

A docela me to zarazilo. Kamos ma 9 Horneta, ten ma volnobezny nekde kolem 1000 a pri sitici se zvednou tak cca na 1700. Tak jsem si rikal, jestli neni neco blbe...

(reakce na) Otacky pri sytici

24.6.2010 v 12:21 | Nahoru | #5
DJCenda> Chova se mi to podobne, plnej sytic mi da 4tis ot... ale neni nic jednoduzsiho nez ho stahnout na pulku, at si bubla kolem tech 2tisic, nez se nastrojim (pripadne po chvili jeste trochu stahnout, kdyz se zahreje a jdou otacky nahoru)

1 reakcí na tento příspěvek Otacky pri sytici

24.6.2010 v 12:43 | Nahoru | #6
Citem Halik, citem

Je snad jasny, ze sytic je stavenej na to aby ti masinu naskrabnul i v -20°C no takze kdyz mas +20°C tak dej pulku sytice nebo 2/3 a pak startuj.

Ja si teda dam vzdycky tak pul sytice nastartuju si to s plynem a sytic si srovnam na cca 2100rpm a pak stahuju kdyz vyjedu z vrat no a jak se rozjedu a uz se pohla rucicka teploty tak ho stahnu uplne

(reakce na) Otacky pri sytici

24.6.2010 v 13:02 | Nahoru | #7
Skalik> Jasne, ze se to snazim nejak "kompenzovat". Ale je mu uplne sumak, jestli je -5 nebo +30. Vzdycky, kdyz je zatazenej naplno tak to vyleti hned po startu skoro na 4000...

Presto diky za rady. Nejak se s tim poperu...

btw: rucicka teploty se mi nezvedne skoro nikdy, jedine kdyz je fakt hic a stojim nekde dlouho v kolone...

1 reakcí na tento příspěvek Otacky pri sytici

24.6.2010 v 13:47 | Nahoru | #8
jj presne tak.. normalne jej otevri chvilicku pockej a pak stahmi ma ty 2-3t ot.. a chvilku nech.. jinak rucicka by ty mela urcite se hejbnout, tj nad 60°C určitě.... musi vylezt.. jinak je neco spatne..

1 reakcí na tento příspěvek Otacky pri sytici

24.6.2010 v 13:52 | Nahoru | #9
uuuuf to jsou pecky tady. Mě to na sytič točí tak 1200 a když povolím, tak...... sotva 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otacky pri sytici

24.6.2010 v 15:31 | Nahoru | #10
pijanst> dělá mi to na té samé motorce úplně to samý, neřeším to, nastartuju na sytič, motor si podržím plynem, sytič vypnu a hned jedu

(reakce na) Otacky pri sytici

24.6.2010 v 15:37 | Nahoru | #11
mikro> S rucickou nic spatne neni, je to proste dobre chladi. Pri jizde jsem ji mel jednou na 60, jinak neustale pod. Jinak kdyz stojim dlouho v kolone, tak klidne vyleze i na 100, ale pak uz teda sepnou vetraky a zase je klid...

(reakce na) Otacky pri sytici

24.6.2010 v 15:38 | Nahoru | #12
MerlinYZF> Super, konecne nekdo se stejnou motorkou... Tak to jsem rad, ze je to tak i u tebe. Taky to jako moc neresim, ale vzdycky hned po startu, motor "vyleti" na 4000 tak se mi to proste nelibi...

Otacky pri sytici

24.6.2010 v 15:48 | Nahoru | #13
No mně ještě navíc nedrží volnoběh, ale už mám takový horší membrány, tak to zatím taky neřeším, až po výměně membrán uvidím jestli se to srovná nebo ne.

Otacky pri sytici

24.6.2010 v 17:00 | Nahoru | #14
3000-4000 v pohodě ;)

Otacky pri sytici

24.6.2010 v 19:20 | Nahoru | #15
Mně na 4000 ot/min taky, během deseti sekund ten sytič plynule stáhnu a pak si to jede na těch asi 1100 ot/min, podle mě to je normální. Jinak teplota motoru pod 60°C je podle mě chyba, třeba já mám ideální teplotu 78°C a to je docela velký rozdíl. Není třeba špatný termostat nebo něco?

Otacky pri sytici

23.8.2010 v 13:01 | Nahoru | #16
Já tu teplotu mám taky tak...vyleze jen při popojíždění ve městě. Ale ve skutečnosti je termostat i čidlo vpořádku,motor ohřátý na provozní teplotu. Je to dáno tím, že snímač teploty pro budík je umístěný u VÝSTUPU z chladiče, tzn. měří až ochlazenou kapalinu! Většina moto mívá snímač na straně vstupu vody do chladiče a v tom případě měří snímač aktuální teplotu vody potažmo motoru. Prostě u yamahy měříme až ochlazenou vodu.

Otacky pri sytici

7.9.2010 v 21:45 | Nahoru | #17
Mam tu samou a mam to uplne stejne, myslim ze to neni nic s cim by ses mel stresovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto díly Yamaha YZF 750, Kawasaki VN 1500, Yamaha XT 600Z Trumen28 2 30.8.2021 v 21:35 zdenysrx6
Podtlak Yamaha YZF 750 Paťo88 7 23.8.2021 v 09:44 Paťo88
Zaseknutá osa kyvky Yamaha YZF 750 Gonzo 11 28.3.2021 v 22:50 Branas_23
Rozdíl mezi typem 4HD a 4HN Yamaha YZF 750 Kamosmartin 2 15.3.2021 v 19:08 Kamosmartin
Yamaha YZF 750 Yamaha YZF 750 Paťo88 15 8.3.2021 v 22:17 xxxMIKExxx


TOPlist