paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
20.6.2010 v 02:17
...vsem, jez ucarovaly S-portovní motorrady z Říše!


sem tam nejake fotecky z projizdeni ci popijeni ;o)


Naposledy editováno 16.08.2016 22:54:42
Anketa: eSko je muj první boxer?
ano
81%
13
ne
19%
3

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 00:37 | Nahoru | #31
btw. zítra (středa) ve 12hod máme spicha s Richardem v Příbrami na OMV směr od Prahy, kdo by se chtěl přidat s R1200S, přijeďte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 00:56 | Nahoru | #32
Midloch2> na cilovce v Moste v pohode 240, a asi bych dal i konec, jen ten respekt k ceduli, co oznacuje 200m k zatacce mi nedovolil dle tachace a neni problem to rozjet na konec, kde me vypne omezovac...omrkni filtr a svicky........ona sice ta nase laska nejni na takovyhle raketovani, ale je divne, ze Ti to tam neleze, kdyz to umi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:00 | Nahoru | #33
Jack82> kuwa, zitra fotim na Hluboke ale zas budou chechtaky na pristi vylet

2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:02 | Nahoru | #34
johnyboy, J!Rka: ještě k MG Sport. Měla perfektně naladěnej podvozek, měkčí než BMW, ale festovní a dalo se jet hodně rychle i na horším povrchu. perfektní řízení, na sebemenší impulz reagovala okamžitě, díky širokým řidítkům a váze na předku, pokládala se do zatáček rychleji než BMW. Ne tak velká volnost náklonu, první šla špička boty, pak vejfuk (měl jsem tam ty mezikusy na boční kufry), M3 se dala sjet na hranu bez problému. Super stabilní v rychlejch táhlejch zatáčkách, díky vyšší hmotnosti a dlouhému rozvoru, nic jí nerozhodilo. malej rejd, blbě se otáčelo na silnici, slabší brzdy než BMW (to jsou skoro všechny), muselo se trochu přitlačit na páčku, aby byl požadovaný účinek, 1 prst ani náhodou, buď 2 nebo celá ruka. Neměla tendenci k postavení, dalo se brzdit hluboko v náklonu /to mě na BMW trochu štve, že se rovná, už mě to stálo několikrát skoro výlet do pole, musim se naučit nebrzdit v zatáčce / O lepším zvuku už jsem mluvil, i když ke konci /po roce/ se asi už trochu vypálila vata v tlumiči a byl hlučnější, na cestování až moc. Spotřeba ca o litr vyšší než BMW, běžně 6-6,5. cena servisu ca na stejno, interval 10tkm jako BMW. Jelo to i na N95, ale tankoval jsem 98/100, menší vibrace a líp šla za plynem. Motor byl tahoun, od 2,5 se dalo jet, mezi 3-4 byl dost velkej propad, něco jako na BMW mezi 5-6, motorka se klepala a moc nejela, od 4 do ca 7 silnej hutnej zátah, víc to točit nemělo smysl, nejlíp se cítila kolem 5ti. V zatáčkách v Alpách jsem s ní vyklepl i s kuframa kde co vč. litrovejch zmrzlin. Ale pokud se naučím vodit BMW, budu určitě rychlejší. Co mi trochu vadí na BMW je ta díra 5-6tis., pokud jedu palbu v zatáčkách, je těžký se do toho pásma nedostat, tah v 5-6 byl na Guzzi lepší /pocitově, na grafu asi ne/, ale je fakt že v BMW se dá jet rychle i do 5tis. S Guzzi se i pěkně cestovalo po dálnicích, trvalá cestovní rychlost se dala udržet 160-180 bez větší újmy na zdraví.
Byla fakt supr a každýmu doporučuju se na nějaký moderní Guzzi svézt třeba v Kořenově

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:04 | Nahoru | #35
Jack82> ja uz taky jen solo.....zas je vice cassu na motorrad

jinak diky za info, osobne bych zkombinoval tyhle dve krasavice asi takhle: vse z R1200S a zvuk ze sportky....

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:07 | Nahoru | #36
kavisek> je to vec osobniho vkusu, ale je pravda, ze jsem ho nikda nevidel nazivo....osobne prave zvuk je jeden z duvodu, proc bych Akra taky nechtel. Clovek za to da ranec a ono to stejne njni slyset a pak to zacne divne svistet. A hlavne, miluju 2koncovky pod sedlem, takze u me jasne vede Laser a nebo ten manik, co dela ty lesteny roury, co jsem tu daval fotku

uz to mas namontovany?

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:07 | Nahoru | #37

johnyboy>Jack82> kuwa, zitra fotim na Hluboke ale zas budou chechtaky na pristi vylet



Ok, upečeme něco většího s delším předstihem, pěkně to naplánujem, aby se nás sešlo co nejvíc. Naposled sem na báwu seděl v sobotu 12., takže mám už pěknej absťák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:13 | Nahoru | #38

johnyboy>Jack82> ja uz taky jen solo.....zas je vice cassu na motorrad

jinak diky za info, osobne bych zkombinoval tyhle dve krasavice asi takhle: vse z R1200S a zvuk ze sportky....



Akr nad 6tis. zní hooodně zajímavě a fakt se mi líbí. prostě ta motorka neburácí ale štěká, mně se to tak líbí, páč burácení už sem si užil dost Vlastně to nezní ani jako pravej 2-vál Pode mě dost zvuku pomůžou svody a open filtry. Ty "trubičky" do Akrů jsou k ničemu, i bez nich je do 5tis. pěkně tichý, ale při podřazování s meziplynem krásně práská do laufu Design Akrapa a jeho zpracování je nejvíc, to je bez diskuze. A ten karbon je fakt REAL, žádná samolepka ani plast a titan je TITAN. Cena odpovídá kvalitě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:13 | Nahoru | #39
Jack82> to je divne to rovnani se v zatacce.....to je prave to, proc je tam televerer/paralever - nikdy nevim, ktery je ten vpredu a ten vzadu , aby se to nerovnalo, nepotapelo....v zatacce nebrzdim, ale obcas, kdyz jsem dlouhej, tak nic jineho nezbyva, nez si trosku tuknout a opacny rejtem, to polozit jeste vice a samozrejme, ze se to trosku rovna, ale oproti standartnim vidlim to je prd...fakt zvlastni? Ta dira tam je hlavne, kdyz tam nalijes na hovno benzin, mam vyzkouseno, ze s vervou 100+ od benziny temer zmizi.....

to mi pripomina Jirko: jak si rikal, ze 95 je uz ok, tak je to naprd....jeste snad 95plus, ale jinak ani hovno. Klepe se to, nejede to a je to hlucnejsi...nehlede, ze oni vedi, proc pisou tankovat 98 a lepsi

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:16 | Nahoru | #40

Jack82>Akr nad 6tis. zní hooodně zajímavě a fakt se mi líbí. prostě ta motorka neburácí ale štěká, mně se to tak líbí, páč burácení už sem si užil dost Vlastně to nezní ani jako pravej 2-vál Pode mě dost zvuku pomůžou svody a open filtry. Ty "trubičky" do Akrů jsou k ničemu, i bez nich je do 5tis. pěkně tichý, ale při podřazování s meziplynem krásně práská do laufu Design Akrapa a jeho zpracování je nejvíc, to je bez diskuze. A ten karbon je fakt REAL, žádná samolepka ani plast a titan je TITAN. Cena odpovídá kvalitě



vis co, my, co sedlame tuhle potvoru dele, tak naopak potrebujem zvuk dvouvalu, protoze z rise to hulaka, jak sici stroj a kdyby soudruzi mohli, tak by to nevydavalo zvuk zadny .....v tomhle / zvuku je MG proste neprekonatelna

Akr je, co se zpracovani tyce skvost, ale ja jsem holt na ty dve trubky

Naposledy editováno 23.06.2010 01:17:22

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:19 | Nahoru | #41
johnyboy: ty jezdíš Metz M5ky? jaký jsou? máš 190/50 nebo 55? chystám se na ně po sezoně. ty gumy jsou alchymie. hodně se doporučuje Michelin Pilot Power 2ct a Pirelli Diablo Rosso. chtěl bych trochu kilometrovej výkon, aspoň 7000km plus a jezdím občas i dálnice. mám tam ted M1 a mizí před očima snad ještě rychlejc než M3 na Sportce. A M1 v dnešní době už žádná hitparáda, zvlášť DOT07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:25 | Nahoru | #42

johnyboy>Jack82> to je divne to rovnani se v zatacce.....to je prave to, proc je tam televerer/paralever - nikdy nevim, ktery je ten vpredu a ten vzadu , aby se to nerovnalo, nepotapelo....v zatacce nebrzdim, ale obcas, kdyz jsem dlouhej, tak nic jineho nezbyva, nez si trosku tuknout a opacny rejtem, to polozit jeste vice a samozrejme, ze se to trosku rovna, ale oproti standartnim vidlim to je prd...fakt zvlastni? Ta dira tam je hlavne, kdyz tam nalijes na hovno benzin, mam vyzkouseno, ze s vervou 100+ od benziny temer zmizi.....

to mi pripomina Jirko: jak si rikal, ze 95 je uz ok, tak je to naprd....jeste snad 95plus, ale jinak ani hovno. Klepe se to, nejede to a je to hlucnejsi...nehlede, ze oni vedi, proc pisou tankovat 98 a lepsi



Akr mi bohužel tu díru prohlubuje, až do 5500 je slabší než série a to o dost, nahoře naopak dává o dost víc. A při brždění se eSko rovná, sice to není tragedie jako SV1000S, ale proti Guzzi je to dost, tam se dalo pomalu flekovat i na kolenu
Až se potkáme a uvidíš Akra live, nedá ti spát, to ti garantuju

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:28 | Nahoru | #43
Akr graf

[img]

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:38 | Nahoru | #44
Jack82> M1 jsem mel a nebyl jsem z nich nadsenej...lepsi, nez BT14 nebo, co jsem mel pred tim...to byl hroznej kram a jeste jsem se s tim necitil na vode. Takze M1 lepsi ale nic moc. Ted jsem jezdil M3 a naprosta spokojenost, dokonala odezva, na vode super a presne vis, co se pod Tebou deje. Najel jsem na nich 7tis a uz lezlo platno s draty (to jsou ty prejezdy do nemec za lepsima silnicema - kdyby tech nebylo, tak mylsim, ze se dostanu tak na 8tis) M5 jsem obul dneska, takze jeste nevim. Najel jsem jen neco pres 50km, tak akorat na ojeti toho mastneho filmu, ale zatim se zdaji byti dobrou volbou Pokud nebude problem, tak u nich zustanu a budu doufat, ze M6 bude uz dvousmes! Jinak Corsa jsou stejna zvejka jako od metzeleru racetek3 a vydrz max 6tis a to uz neni moc o jezdeni, ale spise o preziti. Je vsak pravdou, ze je rozehrejes asi o 70%casu drive, nez sportecy a taky o dost vice...ale jsou zas horsi na vode. Bydlet u grossglockner, tak si je tam dam a budu jeszdit jen kdyz bude hezky po luxusnim asfaltu nahoru a dolu, ale jinak v nich nevidim na normalni jezdeni zadny prinos...s ohledem na to, ze kazdy jezdime stejne tak na 60-70% moznosti, ktere ty pneu umi

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:40 | Nahoru | #45
Až se potkáme a uvidíš Akra live, nedá ti spát, to ti garantuju [/quote]

...toho se prave bojim... pak zas budu mit bezesny noci a do banky budu chodit vybirat v kukle

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:44 | Nahoru | #46


Naposledy editováno 23.06.2010 01:51:12

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:51 | Nahoru | #47
sakra, tak jeste jednou

laser

[img]

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:52 | Nahoru | #48


[img]

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 01:52 | Nahoru | #49


[img]

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 08:36 | Nahoru | #50
to rovnání motorky mi přijde divné ... zcela běžně si přibrzďuji hluboko do náklonu a vůbec nemám pocit nějakého vytahování ze stopy. Možná na to má vliv, že jsem si prodloužil zadní tlumič na maximum (štelovátko na Öhlinsech) a motorka teď padá do zatáček úplně sama

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 08:36 | Nahoru | #51
Gumy jsem měl Michelin PP2CT a celkem dobrý. Jenom problém s tím, že na začátku jsou hodně špičatý a motorka jako by neuměla jet rovně, po čase to zmizí. Hodně rychle se ohřejí, mají rády vodu. Ale na okruhu jsou nepoužitelný, protože se přehřejí během 3 kol a potom kloužou bez varování.

Potom jsem měl Bridgestony BT003RS ... jezdil jsem je většinou na okruhu a když bylo teplé počasí, tak super! Dokonalá odezva, neutrální řízení, držely hodně moc Bohužel studený asfalt, nedej bože vlhký asfalt byl problém. Gumy jsem po sundání z nahříváků dokázal během dvou kol v Brně vychladit tak, že začaly klouzat a nedalo se na tom rozumně jet. Do běžného provozu je moc nechápu.

Teď mám M5 a rozdíl v chování motorky proti BT003 skoro žádný, takže pohoda. Navíc se směs hodně rychle ohřeje a na běžné silnici a člověk může jezdit po slonech Samozřejmě nic není úplně dokonalé, takže proti BT chabá odezva.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 08:47 | Nahoru | #52
johnyboy> ty laser svody jsou hnusný
A mé kombinaci HPE+Zard+RB Murárik naměřil 117BHP

mimochodem, jaké máte zkušenosti s benzínem 95 vs 98 oktanů? U S1000RR není na brzdě žádný rozdíl mezi 95 a 98 oktanovým benzínem a také má předepsanou 98.

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 15:28 | Nahoru | #53
J!Rka> komplet laser ma taky 116,5 takze naprosto v poho. A nerikej je to hnusny apod. , rikej "me to prijde hnusny"/"me se to nelibi" .....znas me, me tohle vadi

co se benzinu tyce, je mi fuk, co se s jakym nameri, jde mi o to, jak s kterym masina jede a s obyc 95 proste nejde, klepe a proste celkove na p kacu

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 15:30 | Nahoru | #54
jinak mam vzadu 190/50 a ted jsem se bavil v servisu, ze na ten muj zpusob jezdeni je lepsi 190/55 , vic podrzi, je tam toho proste vice..... tak zkusime priste....

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 15:32 | Nahoru | #55
co delate v nedeli? nedame rychle seznamovaci kafe v Davli na zakladne (rozumejte ta benzinka, co tam je) a pak nejakou malou projizdku? Vecer jdu na Billyho rockera, ale pres den mam volno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 15:35 | Nahoru | #56
kavisek> nebyl ty jsi náhodou v Hořicích na Havlovejch zatáčkách ?

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 15:41 | Nahoru | #57

johnyboy>Midloch2> na cilovce v Moste v pohode 240, a asi bych dal i konec, jen ten respekt k ceduli, co oznacuje 200m k zatacce mi nedovolil dle tachace a neni problem to rozjet na konec, kde me vypne omezovac...omrkni filtr a svicky........ona sice ta nase laska nejni na takovyhle raketovani, ale je divne, ze Ti to tam neleze, kdyz to umi...



sákryš, já to hnal co to šlo až k ceduli 150 a podle transmiteru max myslím 217, svíčky jsem dával teď nový a filtr má najeto 7 tisíc, budu muset podumat

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 15:52 | Nahoru | #58
Jack82> rovnání v zatáčce ? to je mi podivné, v náklonu brzdím běžně a o rovnání nemůže být řeč, s Guzi jsem nejel tak to neporovnám, za cílovkou v Mostě jsem brzdil do retardéru až do poloviny zatáčky, naháněl jsem manko z maximálky

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 16:04 | Nahoru | #59

J!Rka>johnyboy> ty laser svody jsou hnusný
A mé kombinaci HPE+Zard+RB Murárik naměřil 117BHP

mimochodem, jaké máte zkušenosti s benzínem 95 vs 98 oktanů? U S1000RR není na brzdě žádný rozdíl mezi 95 a 98 oktanovým benzínem a také má předepsanou 98.



s 95 mi jde pomaleji do otáček a drobet se prohlubujou díry ve výkonu, nicméně mi to nebrání ji tankovat když zrovna není po ruce vyšší oktan

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.6.2010 v 20:22 | Nahoru | #60
J!RKA: moje eSko 95ku nezná, zatim za 2300km ani jednou. Radši budu tlačit než N95 /jako že s tim tlačením mám bohaté zkušenosti/ Už jsem jel i 5km s dojezdem "0" . Pokud má motor kompresi 12,5:1 tak je logický že mu N95 nechutná a jede to s nim na piču. U komprese kolem 10:1 už bych to neřešil, hraniční je tak 11:1. Nejlepší benzin je Carrera 100, dobrej je pak ještě Agip 98 a Verva 100, českej Shell stojí za hovno, nedoporučuju to tam lejt, V-power Racing je drahej jak prase a motorka má podstatně menší krouťák dole, nevim jak je to možný ale je to tak.
To péro zkusim poštelovat, ale zatím mi jízdní vlastnosti vyhovujou. Každá motorka s dělenýma řidítkama a váhou na předku se v zatáčce při brždění "rovná", to je fyzika. Jde o to že některá míň, některá víc a hodně to ovlivňujou gumy, geometrie, těžiště.
Těch 117 HP je na zadním kole? Při ztrátách v převodech ca 10% by to dělalo na motoru 129 HP, což je velmi slušnej výsledek. Motor R1200S je kus od kusu, některej má v sérii na kole 108 HP, jinej 116 HP. Zajímala by mě spíš tvoje křivka v sérii a pak komplet, pokud máš grafy, vlož je sem pls, bylo by to přínosné

johnyboy: 190/55 neni zapsaná v TP, tak bacha na to, mimo okruh bych na ní nejezdil, tohle je první věc po který pojišťovna jde při škodní události kterou způsobil motorkář a pokud rozměry nesedí s TP, tak neplní a nebo plní a pak vymáhaj po tobě, bacha na to!!!
Sorry ale ty svody jsou fakt eckelhaft /můj pocit/. Radim ti ser na Lasery a došetři na Akrapa, Zarda nebo HPE. Mně osobně přijdou i ty Laser koncovky neskonale hnusný, jak back to 90´s, připomínaj mi 916. Na eSko se žádná klasika oválná nebo roury nehoděj, je to techno mašina tak to nezprzni hnusnejma laufama! Ale proti gustu žádný dišputát, o tom žádná. Když už jsem u Laserů, samotná koncovka je tam jen pro parádu, výkonově ani v průběhu nic nepřidá, takže pro zvuk, 2 kila dolů a oko /to oko s otazníkem.../
Ke gumám-pokud jsem četl správně, zadní M5 je multicompound, tedy vícesměs /ale možná sem se překouk nebo nepochopil/, J!RKA objasní
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... StB 19 18.8.2023 v 21:53 StB
Otáčky nad volnoběh BMW R 1200 R, BMW R 1200 S PlusOne 20 15.7.2023 v 16:45 MedWed
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... Rudolf 5 17.3.2023 v 17:59 Rudolf
BMW R1200S - voda v oleji [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 S PlusOne 104 2.6.2022 v 05:15 Ivos


TOPlist