pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci
Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?
ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu
2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
assassin>ja svyho casu dost najezdil na 97 Zx9r, na svou dobu fakt super stroj .. a to bubrak rika ze 98 byla vyrazne lepsi.. tahle mela vyfuk/filtr/natryskovano.. do 8tis mrtvola, ale od 8mi jela lip nez kupa vyrazne novejsich litru... navic 260 pohodlna cestovni rychlost, nefoukalo. jestli 98+ byly lepsi v tech mistech kde mela 97 slabiny tak to musi bejt fajn stroj. ale srovnavat to s dnesnimi litry nebo i ve sve dobe "revolucni" gsxr K1 je blbost (ikdyz dlouhodobe velkou rychlosti pujde jet lip porad na te kawe)
Dobře, ovšem v tom případě budou nejlepším místem na projížďky různé solné pláně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
DaliboRR>To rozhodně ne nadarmo je přirovnávána k autobusu
edit: Zdá se mi to nebo majitelé ZX9R (Pucek,GREGOR79) mají mindrák?!
Naposledy editováno 21.06.2010 12:32:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
GREGOR79>A z čeho bych joko mel mít mindrák??
No to mi řekni ty Věřím,že se na ní citíš dobře,ale nedělejte z devítky od Kawy poslední bajk co se na něm dá sedět
Naposledy editováno 21.06.2010 12:35:11
Camča_v>Dobře, ovšem v tom případě budou nejlepším místem na projížďky různé solné pláně
no my jsme v te dobe jezdili praha-plzen po stare.. tzn zebrak, cerhovice a zx9 byla ve svem zivlu, na TLS to bylo trapeni... klikaty okresky naopak... bubrakovo stylu evidentne sedi vic to prvni... kazdej jak chce... motorek je jako sracek a dnes uz skoro zadarm, kazdej si muze vybrat co mu sedi:)
Camča_v>Dobře, ovšem v tom případě budou nejlepším místem na projížďky různé solné pláně
To ne, kdyz jedu nekam daleko po dalnici 220+ tak vidim ze je ZX10 proti ZX9 jak jizdni kolo bez tak pohodlny ochrany. Na ZX9 sem ve 260 usinal, to se mi na ZX10 (a jinych soucasnych sport.) rozhodne nestane.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
assassin>ja svyho casu dost najezdil na 97 Zx9r, na svou dobu fakt super stroj .. a to bubrak rika ze 98 byla vyrazne lepsi.. tahle mela vyfuk/filtr/natryskovano.. do 8tis mrtvola, ale od 8mi jela lip nez kupa vyrazne novejsich litru... navic 260 pohodlna cestovni rychlost, nefoukalo. jestli 98+ byly lepsi v tech mistech kde mela 97 slabiny tak to musi bejt fajn stroj. ale srovnavat to s dnesnimi litry nebo i ve sve dobe "revolucni" gsxr K1 je blbost (ikdyz dlouhodobe velkou rychlosti pujde jet lip porad na te kawe)
98 proti 97 ma o 15 koni vic a o 30kg min, je to dost jina motorka, rikaval sem ze neco mezi R1 a ThunderAce. Je proste takova vsestranejsi nez ryzi sportaky a sportovnejsi nez sportovni cestaky. Dost dobry kompromis.
DaliboRR>No to mi řekni ty Věřím,že se na ní citíš dobře,ale nedělejte z devítky od Kawy poslední bajk co se na něm dá sedět
\To já ale nedělám ,mě se sedelo dobře na spoustu jinech motorek jedna z nich je třeba 954.Já nepatřim mezi lidi kteří když neco vlastní tak to musí bejt zakonite to nej!!Bubrak ZX10R>98 proti 97 ma o 15 koni vic a o 30kg min, je to dost jina motorka, rikaval sem ze neco mezi R1 a ThunderAce. Je proste takova vsestranejsi nez ryzi sportaky a sportovnejsi nez sportovni cestaky. Dost dobry kompromis.
ale hlavně je to krásná motorka a zvuk taky super, ona teda i ta první ZX10. Kdybych chtěl 4V tak mám jasno
Bubrak ZX10R>98 proti 97 ma o 15 koni vic a o 30kg min, je to dost jina motorka, rikaval sem ze neco mezi R1 a ThunderAce. Je proste takova vsestranejsi nez ryzi sportaky a sportovnejsi nez sportovni cestaky. Dost dobry kompromis.
ja prave myslim ze tenhle konkretni kousek mohl byt vykonem blizko te 98 .. tachomterovejch 300to dokazalo ikdyz je jasny ze to hodne kecalo. hmotnost byla znat, TL proti tomu bylo jako kolo (stejnej rozdil jako TL vs GSXR1000:) ) a brzdy taky bida (jeste ty 4pistky)
jo ale zvuk (vyfuk devil) byl fenomenalni..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
DaliboRR>No to mi řekni ty Věřím,že se na ní citíš dobře,ale nedělejte z devítky od Kawy poslední bajk co se na něm dá sedět
To ani nemusí,protože to tak prostě je.Je velká,rychlá,pohodlná a holka na tandemu má dokonce na čem sedět a čeho se držet aniž by každou chvilku sklouzávala.Kdybych si měl vybrat mezi 929 a ZX9R,tak by nebylo co řešit a jasně by vyhrála ZX9R.Ale já vybíral mezi 954 a ZX9R.Hondě pomohlo a to dost,že už na mašině necestuju a těch pár km s mladou po ČR musíme zvládnout.
Jinak nevim jakej byl rozdíl mezi 97-98 ZX9R,ale spíš bych doporučil poslední modely(2002-2003) vyztužená kyvka,lepší brzdy a pár dalších drobností
Koukám je to samej Hondafil
Naposledy editováno 21.06.2010 13:01:12
kozich>To ani nemusí,protože to tak prostě je.Je velká,rychlá,pohodlná a holka na tandemu má dokonce na čem sedět a čeho se držet aniž by každou chvilku sklouzávala.Kdybych si měl vybrat mezi 929 a ZX9R,tak by nebylo co řešit a jasně by vyhrála ZX9R.Ale já vybíral mezi 954 a ZX9R.Hondě pomohlo a to dost,že už na mašině necestuju a těch pár km s mladou po ČR musíme zvládnout.
Jinak nevim jakej byl rozdíl mezi 97-98 ZX9R,ale spíš bych doporučil poslední modely(2002-2003) vyztužená kyvka,lepší brzdy a pár dalších drobností
Koukám je to samej Hondafil
Jinak, každému se líbí něco jiného, a má jiné nároky. Nejlépe se projet, zkusit zda vyhovuje a pak není co řešit. Mě sedla ZX9R a jsem max spokojenej. Každej ať si vybere co chce.
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
assassin>BTW ten elektronickej tlumic nebude takova slava jak rikate.. kouknete kolik jich je na ebay na prodej... vsichni kdo ho prodavaji tak misto nej dali neelektronickou klasiku... sam sem predelal nekolik CBR1000 na klasickej, i CBR 08
Tže,dobrej tak na to "domácí žvýkání"?
Ďuričko>Tže,dobrej tak na to "domácí žvýkání"?
no on sam o sobe je ten tlumic dobrej, problem je ta elektronicka regulace... je zavisla na rychlosti.. do cca 80kmh jede tlumic na nejmensi utlum.. skoro neni znat, od 80 zacne elektronika "pritahovat" ale na max utlum (kterej i tak neni nejak extremni) se dostane az asi na 160kmh... pritom clovek ale tlumic potrebuje nejvic pri prudke akceleraci.. vyjezd ze zatacky, prdjizdeni... coz nejprudceji to akceleruje na 1,2 a v rychlostech do 100-150kmh ... ve vetsich rychlostech se hodi z hlediska stability taky, ale neni to tak kriticky a pochybuju ze honda by postavila podvozek co by mel v rychlostech 160+ problem se stabilitou...
treba HRC elektronika umoznuje nastavit krivku toho tlumice, muzes si ho pritahnout na max uz v 60kmh... jenze stoji balik, je levnejsi misto HRC koupit power commander a tlumic mechanickej..
BTW ja mam v tom origo hondim tlumici dodelanou mechanickou regulaci a chci si ho dat na enduro.. ale kovarova kobyla... jeste sem se k tomu nedostal....
Naposledy editováno 21.06.2010 14:27:55
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
oprava: to uz ma od 06 vlastne...
Naposledy editováno 21.06.2010 14:38:38
Bubrak ZX10R>assassin: a co ten Ohlins co ma 08 ZX10R ?
oprava: to uz ma od 06 vlastne...
nic moc... je znatelne horsi nez produkcni ohlins. neni teda elektronickej. Fugo rika ze s hustejsim olejem funguje OK... tzn asi bude jeho hlavni problem v tom ze je min precizne udelanej - min tlumi s ridkym olejem... s hustym zase bude dost menit utlum s teplotou...
kdyz vychytas olej bude OK, jen s tim ze na zimu ho povolis a na leto utahnes...
ale kdyz si ho chteji lidi koupit jako "levnej ohlins" z ebay tak je spis odrazuju...
S litrem jsem toho bohužel moc nenajezdil.Chvíli jsem nad ním uvažoval,ale chyběly prachy,takže 954.
Ale něco jsem najezdil a už jsem psal,co mi trochu nesedlo.Svítí jedno světlo,hnusná kaplička budíků,el. tlumič.
Naopak dobře je,že posez je o dost sportovnější než u 954.
S tim motorem je to fakt jenom pocitový(Lineární průběh motoru).Stačí si změřit časy na okruhu.Samozřejmě jako ZX10R 08 to nejede
Dost nechápu přemrštěné ceny tlumičů řízení.
proto bych doporučil www.tribleperformance.com
Naposledy editováno 21.06.2010 15:35:03
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
ale znam typka, co mel porad hondy,furt,na konec mel fungl 04 1000RR a v roce 2005 si sednul na predvadecku K5 a po zkusebni jizde jim tam okamzite nechal 1000RR na protiucet
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
Bubrak ZX10R>no byli tady taci, co meli 954, pak koupili 1000rr a pak se zase vratili k 954
ale znam typka, co mel porad hondy,furt,na konec mel fungl 04 1000RR a v roce 2005 si sednul na predvadecku K5 a po zkusebni jizde jim tam okamzite nechal 1000RR na protiucet
...asi taky rovinkář...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
prackarr>...asi taky rovinkář...
jasny, do zatacek staci jawa 350
pepoš>Ten tlumič u toho litra není špatný,jen to ovládání na základě rychlosti a zrychlení je takové nic moc,mohlo by to být tužší. Já mám udělaný el obvod co tam pouští obdélníky 12V v různých frekvencích(6 poloh) a funguje parádně,a hlavně je to za pár korun a využije se stávající tlumič. Tak asi tak.
taky reseni... uz mam ten obvod taky,jen jsem nemel cas to vyzkouset:)
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |