paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:27 | Nahoru | #421
ja svyho casu dost najezdil na 97 Zx9r, na svou dobu fakt super stroj .. a to bubrak rika ze 98 byla vyrazne lepsi.. tahle mela vyfuk/filtr/natryskovano.. do 8tis mrtvola, ale od 8mi jela lip nez kupa vyrazne novejsich litru... navic 260 pohodlna cestovni rychlost, nefoukalo. jestli 98+ byly lepsi v tech mistech kde mela 97 slabiny tak to musi bejt fajn stroj. ale srovnavat to s dnesnimi litry nebo i ve sve dobe "revolucni" gsxr K1 je blbost (ikdyz dlouhodobe velkou rychlosti pujde jet lip porad na te kawe)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:30 | Nahoru | #422

assassin>ja svyho casu dost najezdil na 97 Zx9r, na svou dobu fakt super stroj .. a to bubrak rika ze 98 byla vyrazne lepsi.. tahle mela vyfuk/filtr/natryskovano.. do 8tis mrtvola, ale od 8mi jela lip nez kupa vyrazne novejsich litru... navic 260 pohodlna cestovni rychlost, nefoukalo. jestli 98+ byly lepsi v tech mistech kde mela 97 slabiny tak to musi bejt fajn stroj. ale srovnavat to s dnesnimi litry nebo i ve sve dobe "revolucni" gsxr K1 je blbost (ikdyz dlouhodobe velkou rychlosti pujde jet lip porad na te kawe)



Dobře, ovšem v tom případě budou nejlepším místem na projížďky různé solné pláně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:30 | Nahoru | #423

DaliboRR>To rozhodně ne nadarmo je přirovnávána k autobusu

edit: Zdá se mi to nebo majitelé ZX9R (Pucek,GREGOR79) mají mindrák?!

A z čeho bych jako mel mít mindrák? Že mám motorku na které se cejtim vzhledem k výšce a hlavně váze dobře ,tě nechápu.

Naposledy editováno 21.06.2010 12:32:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:33 | Nahoru | #424

GREGOR79>A z čeho bych joko mel mít mindrák??


No to mi řekni ty Věřím,že se na ní citíš dobře,ale nedělejte z devítky od Kawy poslední bajk co se na něm dá sedět

Naposledy editováno 21.06.2010 12:35:11

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:36 | Nahoru | #425

Camča_v>Dobře, ovšem v tom případě budou nejlepším místem na projížďky různé solné pláně



no my jsme v te dobe jezdili praha-plzen po stare.. tzn zebrak, cerhovice a zx9 byla ve svem zivlu, na TLS to bylo trapeni... klikaty okresky naopak... bubrakovo stylu evidentne sedi vic to prvni... kazdej jak chce... motorek je jako sracek a dnes uz skoro zadarm, kazdej si muze vybrat co mu sedi:)

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:36 | Nahoru | #426

Camča_v>Dobře, ovšem v tom případě budou nejlepším místem na projížďky různé solné pláně



To ne, kdyz jedu nekam daleko po dalnici 220+ tak vidim ze je ZX10 proti ZX9 jak jizdni kolo bez tak pohodlny ochrany. Na ZX9 sem ve 260 usinal, to se mi na ZX10 (a jinych soucasnych sport.) rozhodne nestane.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:39 | Nahoru | #427

assassin>ja svyho casu dost najezdil na 97 Zx9r, na svou dobu fakt super stroj .. a to bubrak rika ze 98 byla vyrazne lepsi.. tahle mela vyfuk/filtr/natryskovano.. do 8tis mrtvola, ale od 8mi jela lip nez kupa vyrazne novejsich litru... navic 260 pohodlna cestovni rychlost, nefoukalo. jestli 98+ byly lepsi v tech mistech kde mela 97 slabiny tak to musi bejt fajn stroj. ale srovnavat to s dnesnimi litry nebo i ve sve dobe "revolucni" gsxr K1 je blbost (ikdyz dlouhodobe velkou rychlosti pujde jet lip porad na te kawe)



98 proti 97 ma o 15 koni vic a o 30kg min, je to dost jina motorka, rikaval sem ze neco mezi R1 a ThunderAce. Je proste takova vsestranejsi nez ryzi sportaky a sportovnejsi nez sportovni cestaky. Dost dobry kompromis.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:44 | Nahoru | #428

DaliboRR>No to mi řekni ty Věřím,že se na ní citíš dobře,ale nedělejte z devítky od Kawy poslední bajk co se na něm dá sedět

\To já ale nedělám ,mě se sedelo dobře na spoustu jinech motorek jedna z nich je třeba 954.Já nepatřim mezi lidi kteří když neco vlastní tak to musí bejt zakonite to nej!!

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:44 | Nahoru | #429

Bubrak ZX10R>98 proti 97 ma o 15 koni vic a o 30kg min, je to dost jina motorka, rikaval sem ze neco mezi R1 a ThunderAce. Je proste takova vsestranejsi nez ryzi sportaky a sportovnejsi nez sportovni cestaky. Dost dobry kompromis.



ale hlavně je to krásná motorka a zvuk taky super, ona teda i ta první ZX10. Kdybych chtěl 4V tak mám jasno

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:54 | Nahoru | #430

Bubrak ZX10R>98 proti 97 ma o 15 koni vic a o 30kg min, je to dost jina motorka, rikaval sem ze neco mezi R1 a ThunderAce. Je proste takova vsestranejsi nez ryzi sportaky a sportovnejsi nez sportovni cestaky. Dost dobry kompromis.



ja prave myslim ze tenhle konkretni kousek mohl byt vykonem blizko te 98 .. tachomterovejch 300to dokazalo ikdyz je jasny ze to hodne kecalo. hmotnost byla znat, TL proti tomu bylo jako kolo (stejnej rozdil jako TL vs GSXR1000:) ) a brzdy taky bida (jeste ty 4pistky)

jo ale zvuk (vyfuk devil) byl fenomenalni..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:54 | Nahoru | #431

DaliboRR>No to mi řekni ty Věřím,že se na ní citíš dobře,ale nedělejte z devítky od Kawy poslední bajk co se na něm dá sedět



To ani nemusí,protože to tak prostě je.Je velká,rychlá,pohodlná a holka na tandemu má dokonce na čem sedět a čeho se držet aniž by každou chvilku sklouzávala.Kdybych si měl vybrat mezi 929 a ZX9R,tak by nebylo co řešit a jasně by vyhrála ZX9R.Ale já vybíral mezi 954 a ZX9R.Hondě pomohlo a to dost,že už na mašině necestuju a těch pár km s mladou po ČR musíme zvládnout.
Jinak nevim jakej byl rozdíl mezi 97-98 ZX9R,ale spíš bych doporučil poslední modely(2002-2003) vyztužená kyvka,lepší brzdy a pár dalších drobností
Koukám je to samej Hondafil

Naposledy editováno 21.06.2010 13:01:12

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 13:08 | Nahoru | #432

kozich>To ani nemusí,protože to tak prostě je.Je velká,rychlá,pohodlná a holka na tandemu má dokonce na čem sedět a čeho se držet aniž by každou chvilku sklouzávala.Kdybych si měl vybrat mezi 929 a ZX9R,tak by nebylo co řešit a jasně by vyhrála ZX9R.Ale já vybíral mezi 954 a ZX9R.Hondě pomohlo a to dost,že už na mašině necestuju a těch pár km s mladou po ČR musíme zvládnout.
Jinak nevim jakej byl rozdíl mezi 97-98 ZX9R,ale spíš bych doporučil poslední modely(2002-2003) vyztužená kyvka,lepší brzdy a pár dalších drobností
Koukám je to samej Hondafil





Jinak, každému se líbí něco jiného, a má jiné nároky. Nejlépe se projet, zkusit zda vyhovuje a pak není co řešit. Mě sedla ZX9R a jsem max spokojenej. Každej ať si vybere co chce.

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 13:13 | Nahoru | #433
Ja jsem jezdil CBR 600Fi 01, CBR 954 02 a ted mam 1000rr, na kazdy z tech motorek jsem najezdil pres 10tis km. Myslim si ze paradoxne bezpecnejsi pro prechod ze sestky je 1000rr diky o dost lepsimu podvozku nez ma 954 a samo tlumic rizeni taky dela svoje. Na druhou stranu ta 1000rr je sportovnejsi a docela po cca 300 - 400km me boli zada a za krkem, to se u sestky ani 954 nestavalo. Co se tyka motoru tak ta 954 mi prisla dole skoro silnejsi nez 1000rr, vrsek ma samo 1000rr lepsi. Dalsi vec co mi na 954 vadila byla ze mi prisla pri uplne nizkejch otackach hlavne pri popojizdeni takova ukuckana nedoladena, pry to bylo ridici jednotkou. Ja osobne byt ale ve Tvoji fin. situlaci asi sel do 954 je to kompromis mezi 929 a 1000rr moc hezky vypada, uz vychytala nejaky mouchy 929 a i dnes je to jeste hodne dobra motorka..a vlastne nic zasadniho mi na ni nevadilo

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 13:18 | Nahoru | #434
KrikriCBR: V cem je podvozek o dost lepsi u 1000rr proti 954?

929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 13:19 | Nahoru | #435
kozich: jo asi tak, nicmene 03 ZX9 uz nema vzadu madla

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 13:29 | Nahoru | #436
Bubrak ZX10R> Prijde mi takovej presnejsi, lip vede stopu, lip jde do zatacek, celkove klidnejsi. Asi to bude i tim tlumicem rizeni, ale shodlo se na tom dost lidi co jezdilo obe motorky a meli i tlumic rizeni na 954ce

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 13:30 | Nahoru | #437
BTW ten elektronickej tlumic nebude takova slava jak rikate.. kouknete kolik jich je na ebay na prodej... vsichni kdo ho prodavaji tak misto nej dali neelektronickou klasiku... sam sem predelal nekolik CBR1000 na klasickej, i CBR 08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 14:12 | Nahoru | #438

assassin>BTW ten elektronickej tlumic nebude takova slava jak rikate.. kouknete kolik jich je na ebay na prodej... vsichni kdo ho prodavaji tak misto nej dali neelektronickou klasiku... sam sem predelal nekolik CBR1000 na klasickej, i CBR 08



Tže,dobrej tak na to "domácí žvýkání"?

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 14:27 | Nahoru | #439

Ďuričko>Tže,dobrej tak na to "domácí žvýkání"?



no on sam o sobe je ten tlumic dobrej, problem je ta elektronicka regulace... je zavisla na rychlosti.. do cca 80kmh jede tlumic na nejmensi utlum.. skoro neni znat, od 80 zacne elektronika "pritahovat" ale na max utlum (kterej i tak neni nejak extremni) se dostane az asi na 160kmh... pritom clovek ale tlumic potrebuje nejvic pri prudke akceleraci.. vyjezd ze zatacky, prdjizdeni... coz nejprudceji to akceleruje na 1,2 a v rychlostech do 100-150kmh ... ve vetsich rychlostech se hodi z hlediska stability taky, ale neni to tak kriticky a pochybuju ze honda by postavila podvozek co by mel v rychlostech 160+ problem se stabilitou...

treba HRC elektronika umoznuje nastavit krivku toho tlumice, muzes si ho pritahnout na max uz v 60kmh... jenze stoji balik, je levnejsi misto HRC koupit power commander a tlumic mechanickej..

BTW ja mam v tom origo hondim tlumici dodelanou mechanickou regulaci a chci si ho dat na enduro.. ale kovarova kobyla... jeste sem se k tomu nedostal....

Naposledy editováno 21.06.2010 14:27:55

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 14:34 | Nahoru | #440
assassin: a co ten Ohlins co ma 08 ZX10R ?

oprava: to uz ma od 06 vlastne...

Naposledy editováno 21.06.2010 14:38:38

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 14:44 | Nahoru | #441

Bubrak ZX10R>assassin: a co ten Ohlins co ma 08 ZX10R ?

oprava: to uz ma od 06 vlastne...



nic moc... je znatelne horsi nez produkcni ohlins. neni teda elektronickej. Fugo rika ze s hustejsim olejem funguje OK... tzn asi bude jeho hlavni problem v tom ze je min precizne udelanej - min tlumi s ridkym olejem... s hustym zase bude dost menit utlum s teplotou...

kdyz vychytas olej bude OK, jen s tim ze na zimu ho povolis a na leto utahnes...
ale kdyz si ho chteji lidi koupit jako "levnej ohlins" z ebay tak je spis odrazuju...

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 15:05 | Nahoru | #442
KrikriCBR>
S litrem jsem toho bohužel moc nenajezdil.Chvíli jsem nad ním uvažoval,ale chyběly prachy,takže 954.
Ale něco jsem najezdil a už jsem psal,co mi trochu nesedlo.Svítí jedno světlo,hnusná kaplička budíků,el. tlumič.
Naopak dobře je,že posez je o dost sportovnější než u 954.
S tim motorem je to fakt jenom pocitový(Lineární průběh motoru).Stačí si změřit časy na okruhu.Samozřejmě jako ZX10R 08 to nejede

Dost nechápu přemrštěné ceny tlumičů řízení.
proto bych doporučil www.tribleperformance.com

Naposledy editováno 21.06.2010 15:35:03

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 16:22 | Nahoru | #443
Aaronek> No to sem chtěl slyšet ale ne každy se chova k motorce jako ty a muže na to byt citlivějši asi zaleži kus od kusu a jak se o ni majitele starali.. A neviš jaky je rozdil u těch 929 oproti 954? jestli tam ej taky nicasil? a kdžy by me to nahodou potkalo jestli je to opravitelny a nekdo to tady uděla a nebo by se musel koupit jiny motor

929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 18:45 | Nahoru | #444
1000 RR nevím co řešíš.

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 19:01 | Nahoru | #445
no byli tady taci, co meli 954, pak koupili 1000rr a pak se zase vratili k 954

ale znam typka, co mel porad hondy,furt,na konec mel fungl 04 1000RR a v roce 2005 si sednul na predvadecku K5 a po zkusebni jizde jim tam okamzite nechal 1000RR na protiucet

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

22.6.2010 v 07:29 | Nahoru | #446
Ten tlumič u toho litra není špatný,jen to ovládání na základě rychlosti a zrychlení je takové nic moc,mohlo by to být tužší. Já mám udělaný el obvod co tam pouští obdélníky 12V v různých frekvencích(6 poloh) a funguje parádně,a hlavně je to za pár korun a využije se stávající tlumič. Tak asi tak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

22.6.2010 v 07:31 | Nahoru | #447

Bubrak ZX10R>no byli tady taci, co meli 954, pak koupili 1000rr a pak se zase vratili k 954

ale znam typka, co mel porad hondy,furt,na konec mel fungl 04 1000RR a v roce 2005 si sednul na predvadecku K5 a po zkusebni jizde jim tam okamzite nechal 1000RR na protiucet


...asi taky rovinkář...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

22.6.2010 v 09:48 | Nahoru | #448

prackarr>...asi taky rovinkář...



jasny, do zatacek staci jawa 350

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

22.6.2010 v 10:04 | Nahoru | #449

pepoš>Ten tlumič u toho litra není špatný,jen to ovládání na základě rychlosti a zrychlení je takové nic moc,mohlo by to být tužší. Já mám udělaný el obvod co tam pouští obdélníky 12V v různých frekvencích(6 poloh) a funguje parádně,a hlavně je to za pár korun a využije se stávající tlumič. Tak asi tak.



taky reseni... uz mam ten obvod taky,jen jsem nemel cas to vyzkouset:)

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

22.6.2010 v 10:05 | Nahoru | #450
Proboha to se tu ještě furt řeší tá kokotina typu "kůže nebo textil?" ......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist