globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dilema 2T...
 
20.6.2010 v 16:41
Koukal sem po různých vláken, ale v žádném nebylo přímé srovnání těchto motorek.... Mám odježděno přes rok na 4T 125ccm. Dnes jsem jí prodal a koukám po 2T. Nejde mi tak o spotřebu jako o výdrž. U 2T je to všechno se spotřebou podobný. Vybírám mezi yamahou DT X, aprilii RS, hondou NSR. Osobně bych radši Japonce, nic proti italům, ale slyšel sem, že třeba mito míň vydrží. Motorky by měli být kolem roku 2000, výš. BTW nepotřebuju motorku co jezdí 200km/h... 150 km/h bohatě stačí...
Anketa: jaký 2T ?
Honda NSR
36%
43
Aprilia RS
30%
36
Yamaha DT X
25%
30
jiná, (TDR)
9%
11
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Dilema 2T...

20.6.2010 v 16:45 | Nahoru | #1
Tady záleží hodně o štěstí, na jakej kus narazíš. Můžeš pořídt mašinu, se kterou odlítáš třeba dvě sezóny bez problémů, nebo taky můžeš pořidit stroj, na kterým se něco už po cestě dom vysere...

Dva spolužáci měli NSR a něco se jim tam sralo imrvére... Třeba já jezdím skoro každej den, proto jsem neváhal a šel do čtyřtaktu.

Hodně štěstí při výběru.

Dilema 2T...

20.6.2010 v 16:46 | Nahoru | #2
pokud vim,tak ta Yamaha DTčko je spíš enduro,to by ti nevadilo? Kdyby ne,tak bych zvolil asi to DT

Dilema 2T...

20.6.2010 v 16:57 | Nahoru | #3
Měl jsem Cagivu Frecii Hodnu NSR obě měli svý pro a proti problémy skoro stejné musí se točit pak jeli slušně,ale s tím přichází potíže jako u každého 2t opotřebení nikasilu atd.
kámoš měl TDR a byl spokojený žádné potíže výkonu docela i dost.Kdybych si ted měl vybrat 2t zvolil bych asi zminovanou TDR nebo DT

Dilema 2T...

20.6.2010 v 16:57 | Nahoru | #4
A aprilka ital není!?
Jinak já osobně bych šel asi do mita nebo RSa, jsou to už pořádný a propracovaný motorky
S větší údržbou musíš počítat u každýho 2T, ale nejvíc závisí na tom, v jakym ji koupíš stavu!

Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:06 | Nahoru | #5
Cbr si koupil minulej tejden kámoš a jak sem nad tím ofrňoval, tak jak jsem se svez, tak mě to přešlo, ale stejně radši bych něco silnějšího, abych udržel krok s kámošem na TDR. Mě děsí, že když mu dává, tak jezdí za 9L, ale to je tím, že nemá seřízenej karbec a má propadlej píst! Aprilka je sice ital, ale pokud se nepletu, je tam rakouskej rotax, který prý neoplívá sou spolehlivostí, co jsem četl. Když DT tak verze X (motard) a nezáleží mi na tom, jestli to bude silnice nebo tedy motard. Spíš nechci koupit motorku která mě bude stát 10 000kč za sezónu na opravách, na to nejsem zvyklí z mého bývalého 4T

Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:15 | Nahoru | #6

150 km/h bohatě stačí...


to potěš pánbůh

Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:16 | Nahoru | #7
Dtčko v motardu se dělalo až od roku 2004, předtím je dělaly endura, v roce 2004 to trochu poupravili a přidali verzi X (motard) jinak já na DT jezdím 3tí sezonu a jsem spokojen, tím netvrdím,že by to už nechtělo nic silnějšího,ale vzhledem k jiným zájmům a nedostatku času si zatím DT nechávám. Jinak pokud koupíš dobře,tak žádné opravy až tak nehrozí, já do svojí motorky nemusel ani šáhnout, když pominu spotřebák jako pneu a desky... Jen dávám olej a benzín.
Kdybych měl znova vybírat 125, tak beru zase DTčko.

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:18 | Nahoru | #8
Mám vyhlídlé z roku 2005, 9500 najeto, serviska... ideální podle mě.

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:32 | Nahoru | #9
jde o to že s těmadle motorkama není moc dobře zacházeno. Většinou si je kupujou mladý kluci a aby se předvedli před holkama tak těm motorkám dávaj solidní čoud. A pokud si koupíš nějákou takovoudle dvacku a budeš z ní tahat maximum (těch tvejch 150 ) tak počítej s tím že se brzo něco vys**e. To je můj názor

(reakce na) Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:38 | Nahoru | #10

Štemby>jde o to že s těmadle motorkama není moc dobře zacházeno. Většinou si je kupujou mladý kluci a aby se předvedli před holkama tak těm motorkám dávaj solidní čoud. A pokud si koupíš nějákou takovoudle dvacku a budeš z ní tahat maximum (těch tvejch 150 ) tak počítej s tím že se brzo něco vys**e. To je můj názor



Existují i tací, kteří se chtějí především svézt Za mě Aprilie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:40 | Nahoru | #11
Serpis> 9 500 za 5 let bych najel, leda že bych si s tím jezdil akorát pro svačinu ...

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:44 | Nahoru | #12
ale jen tak mezi náma kámo, tak DT nejezdí v žádném případě 150

Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:45 | Nahoru | #13
Právě toho se bojím. Koupím nějakou vylítanou a pak prd, prd a zblázním se z toho. I kdyby měla najeto 15 000km, tak mi to bude jedno, protože je v hodně dobrým stavu a má servisku... ikdyž dneska se i tohle falšuje nedá se věřit ničemu :(

Dilema 2T...

20.6.2010 v 17:49 | Nahoru | #14
150kmh byl příklad... nezáleží mi na maximální rychlosti... vím, že DT jezdí 130-140 (viděl sem i 160 ;) ručička tachometru se zasekla skoro u nuly... Chci se svézt, DT asi nebude tak držet stopu a nebude se dát tak klopit jako silnice, ale zase motard, podle mě s ní bude víc srandy...

Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:01 | Nahoru | #15
zalezi co chces, musis pochopit jedno a to, ze 125 je na nauceni,ne zadny praseni a honeni rychlosti, na to jsou jine stroje ... za mne bych vzal DT, mam slabost pro motardy, ale zalezi tobe co ti vyhovuje. Je jen na tobe, jestli se chces "kochat" ale bez nejakych extra velkych rychlosti, nebo chces jet "haste haste" a lezet na motorce. Kazdopadne reknu to takhle, driv jsem mel XT125X, ted jsme sestre koupili CBR 125 a jel jsem s kamaradem co ma Mito, v nizkych otackach jsem mu jakztakz stacil, ale jak mu padly velke, hotovo, nechapal jsem, jak ta motorka mohla takhle vystrelit.

(reakce na) Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:13 | Nahoru | #16

Lubos92>Serpis> 9 500 za 5 let bych najel, leda že bych si s tím jezdil akorát pro svačinu ...



treba nechapu co se ti na tom nezda...?! ne kazdej si v 16ti kupuje masinu na to aby s ni jezdil denodenne do skoly za kazdyho pocasi atd... ja s NSRem rv 00 ted ma najeto 19750km +- treba letos jestli mam najezdino 65 km s nsrem 20(kvuli prodeji sem nejezdil ) a s cebrem 45
k tematu> zalezi co se ti vic libi jestli silnice/enduro/motard,... zalezi k cemu te to tahne vic, treba ja kdyz me tahnou silnice tak bych rozhodoval RS bo NSR ani jedna z tehle motorek neni spatna, RSo byla prvni poradna mašina na ktery jsem jel ale i presto jsem si koupil NSR ptz kdyz by se mi na nem neco posralo tak s tema Nahr. Dilama to nebude tak hrozny jak u RSka...

Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:25 | Nahoru | #17
jezdim skoro každej den do školy a pro to jsem neváhal a koupil TDR, a kdybych se měl rozhodovat znovu tak bude zas TDR mám ho přes rok a žádný problém nenastal vše OK bez problémů

Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:33 | Nahoru | #18
Cením si vašich názorů. Opravdu mi je jedno jestli silnice/motard, každopádně musí to mít hladký kola. Motorku budu mít na jednu sezónu a kdybych si kupoval silnici, tak to jsou boty, kombinéze, atd. Jak by to vypadalo jezdit na tom v kalhotech. Přeci jenom když sednu na motarda, není to takovej hřích. Zdraví je to moje a měl bych se co nejvíc chránit, ale nechce se mi na tom z rok prodělat 15 000kč, v jednu chvíli sem byl rozhodnut pro TDR, ještě když sem se na něm svezl, jenže pak sem oběvil mz sm a to mě drželo asi měsíc. Když sem ho viděl na živo tak mě to přešlo. na TDR jsou viděl docela roky ( záleží na vkusu, někomu se líbí někomu ne. Rozhodně není ošklivý)

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:33 | Nahoru | #19
co tak zařadit do výberu ještě Yamahu TZR 125, motor jako má DTčko a TDRko, jen je myslím jinak krmenej, a když by to byla belgarda verze tak ta má podvozek stejnej jako Mito a jinej karbec a tadle verze je už celkem ostrá tady je ta normální verze a tadle je fakt hodně vymazlená a tady ta belgarda

(reakce na) Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:36 | Nahoru | #20
Holmis> No, na tohle jsem úplně zapomněl. Nepotřeboval bych zas až tak ostrou svácu. Stačila by pohoda 17kw, přidat se dá vždycky :) Hledám cenově kolem 40 000kč....

Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:42 | Nahoru | #21
já bych hned bral tu Red Bullku, ten prodejce má účet i tady na motorkářích, už jsem v nějakým vláknu četl když psal co tam všechno je udělaný a pokad je to pravda taky bych se toho vůbec nebál, tendle motor minarelli má těch 17 kW ale možná tendle v TZR může mít víc tam je myslím jinej karbec jak u DT a TDR, rozhodně je spolehlivější jaky ty Rotaxy v Aprilkách

Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:43 | Nahoru | #22

Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:50 | Nahoru | #23
Já nechu nic říkat, ale myslím že na motoinzercu už je nějákej pátek..

Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:53 | Nahoru | #24
jj pravda válí se tam dlouho, když jsou ti lidi blbý a takovej ojedinělej kousek nekoupí, jejich blbost, cena začínala myslím na 40 000kč

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T...

20.6.2010 v 18:55 | Nahoru | #25
Já nevím, nemám z toho dobrej pocit, radši serii, tohle vypadá hrozně agrasivně... ale hezký, stejně bych se bál, Radši ověřenou klasiku Díky. Nahoře sem psal, že na silnici je třeba už pořádní výstroj, která bude stát min. 10 000kč který do toho nedám. Na motarda to není tak třeba, bych řek.

Dilema 2T...

20.6.2010 v 19:00 | Nahoru | #26
však tam je jen jinaj lak s polepama a laďák, jinak serie, no a když motárda tak DT 125X nebo Husqvarnu SM 125, neo Aprilie MX 125, kámoš má Husku ale je tam špatný dobijení, prej u vše těhlech Husqvaren je hrozně slabý ale jinak super stroj, za mě DTčko nebo nejlíp TDRko

Naposledy editováno 20.06.2010 19:00:37

Dilema 2T...

20.6.2010 v 19:06 | Nahoru | #27
DT X mám vyhlídli, nevětší kandidát. 2 místo bude buď TDR nebo NSR... Itala sem měl doteď, ale musím uznat, že japonci dělaj spolehlivější stroje. Sice né tak pohledný, ALE... nic není dokonalý

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T...

20.6.2010 v 19:09 | Nahoru | #28
za mš RS

(reakce na) Dilema 2T...

20.6.2010 v 19:12 | Nahoru | #29
smoke> Nejdůležitější nevím, CENA!

už sem viděl. Ideální je. a není to daleko. No du ukecávat

Naposledy editováno 20.06.2010 19:14:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T...

20.6.2010 v 19:18 | Nahoru | #30

Serpis>Já nevím, nemám z toho dobrej pocit, radši serii, tohle vypadá hrozně agrasivně... ale hezký, stejně bych se bál, Radši ověřenou klasiku Díky. Nahoře sem psal, že na silnici je třeba už pořádní výstroj, která bude stát min. 10 000kč který do toho nedám. Na motarda to není tak třeba, bych řek.


chlape je to tvůj život, ale motorka jako motorka..
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist