Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Zjistil jsem že mi odcházejí brzdový desky tak budu muset koupit nový, tak náhodou nevíte o nějakých dobrých za dobrou cenu??? Koukal jsem bikerscrownu maj za 500kč ale kámoš je má na ninje a brzděj příšerně a navíc kurvěj kotouče a o to nestojím. tak kdyby jste někdo o něřčem věděl tak sem s tím.
Naposledy editováno 10.06.2010 13:01:06
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ovladatelne je GSo vyborne, je dos lehke takze ani manipulace na miste neni velky problem.
Zadne typicke zavady me nenapadaj. Hlidej olej, vcas menit a dolivat, pak je ten motor nesmrtelny.
GS500 je jednodussi a tedy asi i o neco spolehlivejsi nez Kawa. Kawa zas pusobi dospelejsim dojmem, je o trosku vetsi.
Naposledy editováno 10.06.2010 17:15:24
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
ještě dotaz, je lepší vzduchem chlazené a nebo vodou?
Naposledy editováno 10.06.2010 18:04:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Starších ročníků se nenusíš bát, GSo je držák, akorát už trošku žerou olej ale nijak moc.
Taky jsem na GSo přesedal z jawy 350 a oproti jawě je to super svezení, akorát 180cm je na GSo už docela dost ale jesště se to dá.
Za 40 tisíc koupíš pěknou
ze starších ročníků třeba tuhle , ta už je vybavená, má kufr, padáky a plexo, vypadá pěkně a jestli může doložit i to co píše že je měněný tak bych neváhal.
z novějších tahle nevypadá špatně, ale já osobně bych radši vzal tu první.
nebo třeba tuhle kawu ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ta druha v tom Posmenove prispevku je nejaka divna. Vypada to na celolak, vpredu je trmen ze starsiho modelu - byl bych hodne opatrny...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Včera jsem ji byl kousek zahřát, měl jsem asi 40minut čas, tak jsem to projel po okolí a začala mi holka klapat u levého válce, přikládám video jako názornou ukázku, na jedné straně klape a na druhé ne, sice se zdá, že ano, ale je to slyšet z té druhé. Jen takové menší vysvětlení k videu. Co myslíte, budou to jen ventily? Nic jiného ani nemůže takto klapat ne?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Vodníky maj výšší výkon než vzducháče, ale vzducháč je levnější a jednodušší na údržbu.
Otas1: Já mám starší model tak nevím jak vypadá třmen u novějšího modelu, ale jinak mi nepřjde špatná, ale určitě se mi víc líbí ta první.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Otas1: Já mám starší model tak nevím jak vypadá třmen u novějšího modelu, ale jinak mi nepřjde špatná, ale určitě se mi víc líbí ta první.
Ja mel za to ze u "novejsich" modelu maji oba pistky v trmenu stejny prumer, ma to treba moje v profilu nebo i ta na prvnim odkazu.
Pokud kouknes na tu z druhyho odkazu ma v tremneu jeden pistek mensi a druhy vetsi. Myslim ze tohle meli jen nejake rocniky +-91, proste ty prvni kusy.
Abych byl uprimny za 40 000 bych nesel ani do jedny. 96 uz je stary, navic jeste s cernym motorem, bez padaku a ten nosic nekdo musel myslet jako vtip....
Bud bych lehce priplatil tu nebo kdyz uz tady
Koukam po ty inzerci a opravdu tech peknejch GS moc neni. Porad uvazuji o prodeji ty my, tak jsem hned o neco klidnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
libca>...
Klape to fakt fest...
No nic, další peníze za seřízení ventilů v kádi, aspoň doufám, že to budou jen ventily..
Na předchozího majitele bych to nesváděl, dokud bych si tím nebyl jistej, klidně mohl dělat vůle ventilů a tobě se to mohlo podělat až ve tvých rukách.
jarule>Nemáte někdo zkušenosti s poladěním motoru? Aby to jelo líp :D znáte to... odpověď koupit něco silnějšího neberu :D
Je to všechno o penězích...
Co se má relativně smysl je laděnej výfuk, sám o sobě nic v podstatě nepřidá, ale jízda je mnohem zajímavější, otevřený sání (pak i nutností dynojet), tohle všechno ti něco málo přidá, ale většinou se fakt víc vyplatí vyměnit celej stroj, smysl to má, když ti ta motorka fakt vyhovuje a nekoukáš po ničem lepším
otas1> No nesouhlasil bych s tím, že je GSo lehký, ta mokrá váha ke 200 kg je cítit při té manipulaci dost, při přechodu z 350 to až takovej horor není, ale oproti 125 je to tank . Týká se to ale v podstatě všech 500. Za jízdy se ale takový GSo do zatáček vodí jak ta 125, oproti 350 jsou to nebe a dudy.
Rozvody by to eventuelne mohly byt, to me ani nenapadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 3 | Včera v 17:21 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |