globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
6.6.2010 v 02:57
Zdravím chlapi,

vzhledem že jsem rekonstrukci svýho VTR vzal z gruntu a budu sahat do motoru od základu, přemýšlím nad jednou věcí. V podstatě jen o chlup dráž než originály mohu mít pístní sadu od JE pistons na své VTR používanou pro sportovní účely - písty jsou kované a především kompresní.

Nárust komprese je tam z původních tuším 8,5-9:1 na 11.5:1. Kdopak má zkušenosti s podobnými úpravami ? Zatím je jisté, že motor dostane laděný výfukový trakt, přetryskování, průchozí filtry a drobné úpravy jako např. leštěné kanály apod.

Ptám se, protože na stavbu motoru nespěchám, peníze neřeším a klidně si nechám projít hlavou i jiné úpravy. Jde mi především o zkušenosti, připomínky, ale nebráním se novým nápadům. Tankování lepšího paliva jako zabránění detonacím je mi jasné, o životnost bych se taky až tak nebál.

E: Vrtání zůstává stávající, žádný bigbore kit to není.

Díky diskutujícím, Radus



Naposledy editováno 06.06.2010 03:21:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 08:24 | Nahoru | #31
assassin> .. jo a s brzdama mas pravdu - na tomhle by neco brousil, prevrtaval, odrezaval a nastavoval leda sebevrah. Tam je potreba dat neco, co tam sedne rovnou nebo to vymenit vcetne vidli.

Naposledy editováno 08.06.2010 08:25:21

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 08:28 | Nahoru | #32

Bubak z Nemecka>assassin> .. jo a s brzdama mas pravdu - na tomhle by neco brousil, prevrtaval, odrezaval a nastavoval leda sebevrah. Tam je potreba dat neco, co tam sedne rovnou nebo to vymenit vcetne vidli.



ty brzdy tam pasuji rozteci.. jen jeden ten uchyt vychazi cca 2mm do trmenu.. tzn je to ubrat 1mm z odlitku uchytu a 1mm z trmenu.. nebo jina kombinace.. nic brutalniho... a nejspis to budu delat ja, takze zadnej sebevrah

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 08:56 | Nahoru | #33

assassin>brzdy rozhodne nejaky hondacky nissiny, tokica ze suzuki jsou bidny.. nejlepsi jsou z busy a davaj se jako upgrade na TL diky tomu ze sednou bez uprav, na tvoje vidle uz bys musel delat redukce a to uz je pak lepsi je udelat na naky lepsi trmeny.



6pístky Tokico snad pasujou bez úprav, narozdíl od těch nissinů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 08:58 | Nahoru | #34

Stev>6pístky Tokico snad pasujou bez úprav, narozdíl od těch nissinů



to ma storm stejnou roztec jako TL/GSXR/Busa/B12? jinak jstli jo tak myslim ze tyhle by tam taky pasli:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 08:59 | Nahoru | #35
assassin> nejspíš maj, můžeš zkusit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 09:02 | Nahoru | #36

Stev>assassin> nejspíš maj, můžeš zkusit



no myslim ze nebudou mit stejne, to by totiz lidi davali na TL radeji ty hondacky 4pisty, brzdej lip nez ty 6ti pisty tokico....

(mozna spis pujde o tokica z GSXR 1000k1 .. na pohled podobny, ale maji jinou roztec nez ty z busy/TLR)

Naposledy editováno 08.06.2010 09:03:44

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 09:10 | Nahoru | #37
assassin> pasujou bez úprav, nissiny na Suzu by možná potřebovaly taky nějaký zbroušení, možná víc než je možný, nevím.

e: a máš pravdu, busa nepasuje, netušil jsem že TL má stejný

e2: konečně se to zobrazuje



Naposledy editováno 08.06.2010 09:15:50

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 11:16 | Nahoru | #38
Zrovna ted jsem meril 750R K2 4P Tokico, maji stejnou roztec (62mm) jako 1000R K2 6P Tokico a H9 4P Nissin ...

mrknu jeste na prumery pistku na tech H9 Nissin ...

Naposledy editováno 08.06.2010 11:17:28

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 11:24 | Nahoru | #39
stev: jo stary suzi maji vsechny stejnou roztec, bandity, gsxr, TL, busa... nejak kolem 90mm
ty novejsi u litru od K1 maji tech 62mm coz nejspis pasuje na storma...

2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 12:12 | Nahoru | #40
Přesně ty Tokica co dával Stev jsem chtěl. Kontrukčně na tom ale asi budou stejně jako Busa co ?

Zatím bych to u sebe viděl na SPčkový brzdiče - SP1 nebo SP2 - podle toho co seženu + tu 19ku radiálku Nissin (GSX-R K6 a výš). Otázka je jako moc si o něco většíma pístkama v brzdičích polepším..

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 12:28 | Nahoru | #41

Raisidlo77>Přesně ty Tokica co dával Stev jsem chtěl. Kontrukčně na tom ale asi budou stejně jako Busa co ?

Zatím bych to u sebe viděl na SPčkový brzdiče - SP1 nebo SP2 - podle toho co seženu + tu 19ku radiálku Nissin (GSX-R K6 a výš). Otázka je jako moc si o něco většíma pístkama v brzdičích polepším..



ty tokica jsou na prd, ber radsi hondacky nissiny, 4pisty.. klidne to co stev, obrusuje se to jen malo... tu radialni pumpu bych nekupoval, je bidna proto ji majitele K5/K6/K7 prodavaj a kupuji bremba... ono teoreticky je to blbej hydraulickej prevod kde se hraje jen na prumery pistku a neni na tom co zkazit... ale v praxi nektere brzdice a pumpy funguji lip nez jine... tezko hledat duvody proc....

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 12:45 | Nahoru | #42

Raisidlo77>Přesně ty Tokica co dával Stev jsem chtěl. Kontrukčně na tom ale asi budou stejně jako Busa co ?

Zatím bych to u sebe viděl na SPčkový brzdiče - SP1 nebo SP2 - podle toho co seženu + tu 19ku radiálku Nissin (GSX-R K6 a výš). Otázka je jako moc si o něco většíma pístkama v brzdičích polepším..



těžko říct jak si polepšíš, já si myslím že větší problém je ve 14 pumpě než brzdičích a s nějakou 16 (dávaj se z CBR600F4) to bude brzdit líp, ale koupil jsem komplet CBR954 za 4200 tak to neřeším.

Je to fakt otázka co jak zkombinovat jak píše assassin

e: ale každopádně jestli je ta radiálka ze suzy 19 pístek, asi bych se bál jak to bude fungovat s původníma brzdičema.

e2: nemusej to bejt jenom nissiny z SP, v příspěvku 18 to máš vypsaný

Naposledy editováno 08.06.2010 12:48:34

3 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 12:48 | Nahoru | #43
No, mám doma jetou a páčky mám PP, tak to chci prodat a koupit funglo novou pumpu (tu Nissinku).. nebo bude lepší investovat do PT/Bremba ?

Chci trošku aby to vypadalo, když budu mít každou páčku jinou, moje EGO to nesnese

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 12:56 | Nahoru | #44
Raisidlo77> jestli novou tak je zajímavá varianta CBR1000RR 2005, stojí dost málo (190 USD bikebandit.com) a je to 11/16 což je snad kolem 17, to nevím jistě, ale na brzdiče 32/30 by měla pasovat. Jinak se dávaj i radiálky z kawy, ty maj podle roku výroby snad 19 a 17. Radši si to ale zjisti sám, už sem si to pak neověřoval Otázka taky je jestli to někde nebude překážet nebo řídítko je stejný, ale to Ty budeš schopnej vyřešit

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 12:57 | Nahoru | #45
Raisidlo77> jinak kdybych stavěl tak ultimátně jako ty, koupím nějaký brzdiče a k tomu Accossato spojku i brzdu, ego by pak neutrpělo

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:05 | Nahoru | #46
Raisidlo77> jo a většina mýho chytračení pochází odsud , je tam dost zajímavejch věcí.

2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:13 | Nahoru | #47
Stev> Ten litrovej Farýk - to je už radiálka ? Jel jsem na tom před pár lety, takže si nevybavím. Jinak o příspěvku 18 vím - a právě SP třmeny jsem ted tak nějak sehnal, tak uvidím podle jednání.

Samozřejmě bych tam mohl rovnou nacpat Beringery a nějaký USD vidle , ale v tomhle už zase nevidím takovej smysl, protože zbytek podvozku by asi šeredně zaostával...

Accossato dobrá volba . Chci jejich rychlopal, uvidíme jak dobře ho dostanu na lanka ale to se snad poddá. Musím holt šetřit a snažit se - jako študák je to trošku těžší.

Jinak SuperHawkForum.com je i moje povinná četba

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:14 | Nahoru | #48
Kua to bude raketa! Drzim palce a tesim se na grafy

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:20 | Nahoru | #49
Raisidlo77> je to radiálka

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:25 | Nahoru | #50

Raisidlo77>Stev> Accossato dobrá volba . Chci jejich rychlopal, uvidíme jak dobře ho dostanu na lanka ale to se snad poddá. Musím holt šetřit a snažit se - jako študák je to trošku těžší.



hele ještě teda když už tady tak mudruju, na co chceš ten rychlopal? Mně připadá že plyn je tak akorát a jestli budeš mít větší kompresi tak se přesnější dávkování bude hodit.

e: ale je fakt že jsem to nezkusil

Naposledy editováno 08.06.2010 13:26:17

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:28 | Nahoru | #51
Stev> Tak jsem si to obvolal a vyšla by mne na 5tis... ta 19ka by mě vyšla na 4tis.. jestli ve výsledku není lepší si přidat na to Brembo.

Jinak jsem přemýšlel že prodám nový zabalený Vince a nadělím jí Akrapa od motoru až po koncovky, ale čekal jsem pálku. Dvacet bych dal, strop 25... ale 52tis už fakt ne . Vince zůstávaj. Zatím teda...

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:32 | Nahoru | #52
bacha u tech prumeru pistku u pump... zalezi jak na prumeru tak na mechanickym prevodu.. origo pumpy a radialy muzou mit ten"prevod" jinak... takze 16mm origo pumpe muze klidne odpovidat 19mm radialni brembo... u bremba je v tom dvojcisli 19/20 prvni cislo prumer pistku, druhy "paka" pro ten mechanickej prevod...

stev: u toho plynu jde o to abys dal plnej kdyz normalne sedis.. tzn bez toho abys vykloubil ruku nebo prehmatl... pak se ti podari dat plnej i na nizsi kvalty.. s dlouhou seriovkou se ti na 1,2 (nekdy i 3) nepodari dat plnej a "okradas" se o kone ktery tam jsou... das plnej az na ctyrku kdy slabsi akcelerace dovoli prehmatnout.... (je to schvalne, aby lamy tolik negazovali na 1,2 :) )

Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:39 | Nahoru | #53
assassin> Myslíš "pivot point" nebo jak tomu nadávaj na americkým foru ?

Accossato má myslím 3 nákružky na rukojet, a poslední má snad 35° do plného otevření.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:44 | Nahoru | #54
Raisidlo77> je fakt že tam už je rozdíl v ceně malej, to se asi nevyplatí, kor třeba u toho accossata

Assassin> právě že můžu dávat plnej úplně normálně, proto se ptám. Je pravda že pivot u brzd je různej, zkombinovat to asi není jen tak. Ale to co jsem psal by snad mělo pasovat. Jinak novou radiálku bych asi taky kupoval na třmeny SP1/SP2 nějakou 19 a různej pivot, konkrétně asi 19x18/19x20. To už je ale čirý teoretizování, třeba by to nefungovalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 13:57 | Nahoru | #55

Stev>Raisidlo77> je fakt že tam už je rozdíl v ceně malej, to se asi nevyplatí, kor třeba u toho accossata

Assassin> právě že můžu dávat plnej úplně normálně, proto se ptám. Je pravda že pivot u brzd je různej, zkombinovat to asi není jen tak. Ale to co jsem psal by snad mělo pasovat. Jinak novou radiálku bych asi taky kupoval na třmeny SP1/SP2 nějakou 19 a různej pivot, konkrétně asi 19x18/19x20. To už je ale čirý teoretizování, třeba by to nefungovalo



nebo tu s promenym pivot pointem:) ISR nebo brembo 19RCS 18-20 :)
ja prave pri jizde na jedna/dva plnej nedam, jak krotis predni kolo tak tu ruku nevykloubis tolik... protoze se drzis...

ja to mam na TL vyresene vlozkou.. jako ma acossato ty vymenne... ale ne do kazdeho serioveho heftu se vejde(tohle je cca 70°, max tam jde asi 60°):


Naposledy editováno 08.06.2010 13:59:14

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 14:07 | Nahoru | #56
Jeden konstrukční - 929 a SP1 má stejný brzdiče ? Rozteč šroubů sedí nebo budu upravovat ? Něco jsem splašil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 14:10 | Nahoru | #57

assassin> ...jak krotis predni kolo tak tu ruku nevykloubis tolik... protoze se drzis...



tady bude ten rozdíl

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 14:12 | Nahoru | #58
Raisidlo77> je to stejný, jenom budeš brousit, tady je to pěkně vidět

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 14:16 | Nahoru | #59
Stev> Díky ... nadšenej z toho nejsem, ale snad to bude stát za to. Za 2500,- oba pěkný přední třmeny 929. Stejně je ale asi kuchnu a udělám gumičky.

E: U těch fotek z broušení píše něco o podložkách... to si pořád nemůžu přeložit tak, abych to pochopil na co naráží.

Naposledy editováno 08.06.2010 14:21:32

1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

8.6.2010 v 14:39 | Nahoru | #60
Kdo mi udělá mezikus ? Tady má SPčkový kolo + kotouče + třmeny..

...a nabastlenej SP předek.

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist