Mám malinkej problém a potřebuju poradit. Mám zx6r z roku 2002. Pokud najedu v krátkem čase kolem 100km je to v pohodě. Kolem 150km se už začíná objevovat bolest sedacího svalu a vyjížďka nad 300km je peklo. Trasa Rožnov - Praha je spíš utrpení jak požitek. Mám v plánu úpravu obou sedel (trpí i baťůžek) pravďepodobně ZDE Jaké jsou vaše zkušenosti s touto firmou, případně jaká úprava sedel nejvíce eliminuje můj problém (změkčit či přitvrdit výplň, či použít tu gelovou) a případně odkazy na jinou firmu. Dikec za rady (mimo rad ať si pořídím jinej stroj, stávajicí měnit nehodlám)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bolest prde, pardon zadele
Bubrak ZX10R>A kdyz knoura, protoze ma upravenou sedacku do tvrda, tak je to prece normalni, aby si to nechal spravit.
Mám za to, že ty víš o čem je řeč. Ja SS miluju stejně jak ty a veřim, že se na tom (po úpravě) dá i cestovat1 reakcí na tento příspěvek Bolest prde, pardon zadele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bolest prde, pardon zadele
gozer>maš jezdit na fichtlu
já můžu, ale ty musíšNaposledy editováno 05.06.2010 09:49:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bolest prde, pardon zadele
no nemusim ma už jiny moto sem si koupil yukinu sice to vyde skoro nastejno ale ty hp tam sou zatim ji nemam v profilu
1 reakcí na tento příspěvek Bolest prde, pardon zadele
patrig>Fakt je, že na cestování jsi si nevybral nejvhodnější motorku a nejsem si jistý, jestli Ti přešití sedla zcela pomůže, ale k Tvému dotazu: ta firma co se ptáš na přešití sedla je supr.Můžu doporučit, mám od nich přešité sedlo na TDM-ku a naprostá spokojenost.
s tim cestování to chápu, ale já mám problém s bolestí po vyjížďce do 150km1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bolest prde, pardon zadele
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bolest prde, pardon zadele
lacik>Rebel83> Ja mám kawu zx6r 2002 a dobrý posezeni všechno měkke
Já mám kawu zx6r 2002 a špatný posezení všechno tvrdé Jelikož předchozí majitel snížil výplň sedla1 reakcí na tento příspěvek Bolest prde, pardon zadele
Vrátím se k původní otázce. Mám CBF600S a obtíže podobné. Pokud je počasí, tak na ní jezdím do práce a zpátky, jedna cesta cca. 90km. Tak do 100km se to dá. Potom mě začínají bolet nejdříve záda mezi lopatkami a tak po 200km v kuse bolí zadel. Na zadel pomáhá zastavit a chvíli se projít, na ta záda nic ;( Nejdál jsem jel ÚL-Klatovy-ÚL během jednoho dne, nebo ÚL-Kyjov-ÚL a byl to očistec zkoušel jsem posunout sedlo nahoru, dolů, ale výsledek +/- stejný. S tím přešitím sedla je to dobrý nápad, zkusím to.
Jak se cestuje lidem >185cm na CBF? Máte taky podobné problémy?
1 reakcí na tento příspěvek Bolest prde, pardon zadele
green>To jsou rady pánové > kup si univerzála .. apod.. Taky mám SS a přitom nejezdím rychle, a sedlo by mi například XJéčko. Jenže při výběru motorky raději použiju srdce než hlavu, a je nás více. Mám sice motorku u který osobně výkon nikdy nevyužiju, na kochačku to taky není, a pod. Ale mám splněný sen, a v garáži motorku ze který jsem nadšenej a má pro mně charisma. Byť krátká projížďka je paráda. Mám si pořídit snad raděj něco na kochání, pohodlnýho, za cenu že z toho nebudu tak nadšenej, a furt budu mít v hlavě myšlenku - proč já vůl raději nekoupil to po čem jsem toužil, jaký by to asi bylo.. ?? Byl bych debil, tečka.
Na 100% souhlas mám rád to co mám, tak proč si to nevylepšit (viz Bubrak)1 reakcí na tento příspěvek Bolest prde, pardon zadele
já jsem ti chtěl jen naspat že s tou formou DDT custom seats mám špatné zkušenosti.
Napřed jsem psal asi dva maily kde jsem měl připravený kompletní návrh jak látek tak podoby sedla na fazer 600. Bylo to podle fotek co měli na webu, takže jsem nepředpokládal problémy s realizací. To byl ale omyl - na maily nikdo nereagoval, zkoušel jsem volat - taky několikrát a nic.
Později se ozvali na mail s tim že mají frmol atd atd ani se neomluvili, a že mi dají vědět kdy mi budou moci sedlo udělat. Tak nějak, velmi přerývavě jsme se dokomunikovali.
Začalo nějaký jednání - upřesnění materiálů atd,...
Nakonec zas bylo najednou ticho a nikdo se mi neozýval, přitom už jsem psal ať pošlou adresu a termín dají mi termín do kdy budu sedlo mít.
Takže z mojí zkušenosti, zákazníky nepotřebují zřejmně jich mají dost, komunikace strašná, nechtěl bych vidět jak bych třeba řešil nějaký problém a domáhal s svého sedla, jsem rád že jsem jim nakonec nic neposlal, i přesto že výsledky práce na webu vypadají fakt dobře... :(
Ideální je sednout si do písku, pak to vylejt sádrou a na tu sádru si udělat sedlo. Pak ti stačí opravdu jen lehce potáhnout a máš krásný, pohodlný a zároveň snížený sedlo
Naposledy editováno 25.06.2010 13:41:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |