1 reakcí na tento příspěvek nastavení podvozku CBR 929 RR
Tady je origo nastavení a níž okruh:
Origo
Komprese vpředu 1,5 otáčky z maxima komprese vzadu 1 otáčka z maxima
osdskok vpředu 1 otáčka z maxima odskok vzadu 1 a 1/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 4 čárky viditelné předpětí vzadu poloha 4 z 9
Nastavení na okruh
komprese vpředu 3/4 otáčky z maxima komprese vzadu úplně utažená
osdskok vpředu 1/2 otáčky z maxima odskok vzadu 3/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 2 čárky viditelné předpětí vzadu poloha 7 z 9
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení podvozku CBR 929 RR
Dony929RR>Zdar hochu je na tom hovno,přez zimu sem si to taky nastavoval,mel jsem to lechce rozhozený.
Tady je origo nastavení a níž okruh:
Origo
Komprese vpředu 1,5 otáčky z maxima komprese vzadu 1 otáčka z maxima
osdskok vpředu 1 otáčka z maxima odskok vzadu 1 a 1/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 4 čárky viditelné předpětí vzadu poloha 4 z 9
Nastavení na okruh
komprese vpředu 3/4 otáčky z maxima komprese vzadu úplně utažená
osdskok vpředu 1/2 otáčky z maxima odskok vzadu 3/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 2 čárky viditelné předpětí vzadu poloha 7 z 9
komprese je asi ten šroubek co je dole na vidlích (myslim skoro až u osy) a vzzadu na centrále je taky úplně dole, né? nebo se pletu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení podvozku CBR 929 RR
Dony929RR>mára929r> Ve předu ano tam je komprese dole a odskok nahoře,ale v zádu je to obráceně!Komprese nahoře odskok dole
jsem si ani nevšiml že je vzadu u centrály šroubek i nahoře, asi jsem slepej. jinak super, dík
ještě dneska to vyzkoušim
jedu na motodovču, sice sólo, ale naložen, a asi bych umřel, protože to mám tak rozjebaný, že požitek z jízdy je fakt na bodu mrazu. nikdy bych nevěřil že to takhle jde rozštelovat a hlavně že se na tom pomalu nebude dát ani jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení podvozku CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení podvozku CBR 929 RR
je pravda že mám 100 kg, v období zimy 110 kg (ale to zase moc nejezdim )
a 1 otáčka z maxima je asi to, že celej šroubek zašroubuju a pak 1 otáčku povyšroubuju, viď?
jsem z toho jelen, ale zase né snad takový dřevo abych to nezvládl
Přední vidlice:
pružina 3/4 otáčky z maxima
odskok 1,25 otáčky z maxima
komprese 0,5 otáčky z maxima
celé vidle jsem měl ještě spuštěné o 2mm v brejlích
zadní centrál:
pružina max (mám 90kg)
odskok (dole) 2 otáčky z maxima
komprese (nahoře) 0,5 otáčky z maxima
ale ten origo setup co napsal dony by ti měl fungovat
Naposledy editováno 05.06.2010 14:07:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |