Akorát se setkávám se názory, že nejsme dost motorkář
edit: při ježdění taky záleží, jak chceš těžkou motorku a od toho se odvíjí kubatura. Třeba pro mojí postavu jsou vyhovující motorky kolem 170kg (Ninja 250-400). V autoškole jsem jezdil na XJ900 a je s tim dost práce, která zdržuje od "kochačky". Jen mě mrzí, že výrobci dělaj u malejch kubatur "dětskej" design, hrozně se mi líbí ZZR 1400 a nechápu, proč se ta krásná velká kapotáž nedělá i pro půllitr nebo šestikuli.
Naposledy editováno 03.06.2010 10:13:31
1 reakcí na tento příspěvek Jsem divnej?
Přikláním se ještě třeba k tomuto názoru :
istonbike>Jen namachrovaní frajírci co jim papínek koupil hned po autoškole litra jsou schopní tvrdit že nejsi motorkář.....nicméně znám plno opravdových motorkářů, kteří šli nahoru postupně a díky těmhle frajírkům se dneska skoro bojí aby je některý z těch "borců" nesestřelil a stydí se za ně! Myslím si,že motorkáření není o tom předhánět se jaký mám obsah,kolik koní a jaký max top speed jsem vytáhnul, ale o tom co mi jízda na motorce dává a jaký mám pocit....je to prostě o radosti. No a tobě vyhovuje dváca, cítíš se na ní dobře tak proč bys měl být divný.....jseš pravej motorkář srdcem a to je důležitý Se....na všechny kdo se ti smějí nebo jinak haní tvoje dobré pocity z máše kterou miluješ.....není co řešit
Maximálně můžu souhlasit s tímhle Jsi divnej protoze se ptas ostatnich jestli jsi divnej kdyz ti vyhovuje nejaka motorka...
Tak se neptej a užívej si té své dvácy pokud ti jízda na ní zaplavuje srdce dobrým pocitem
Naposledy editováno 02.06.2010 23:56:05
1 reakcí na tento příspěvek Jsem divnej?
kefi>nejsi divnej, pokud ti to stačí, tak není problém. Já jezdím hodně ve dvou a chci cestovat, tak si chci koupit SV 650 a nechat ho zavřít a ostatní mi říkaj, že jsem divnéj, že to chci zavírat
Bacha, SV 650 (i N-ko) je taková hodně univerzální motorka, cestovat se na ní sice dá (s manželkou na tandemu Brno-GG v zátahu, 3,6 l/100 km) ale vyloženě cesťák to není.1 reakcí na tento příspěvek Jsem divnej?
1 reakcí na tento příspěvek Jsem divnej?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem divnej?
Hiffson>Kdyby sis pučil nějakýho pořádnýho čopra tak bys možná měnit chtěl, ale ne kvuli rychlosti, oni jezděj tak 60-80 i na těžce nadlitrovejch motorkách.
Třeba na VTX 1800 jezdí někteří jak hofada
ale takovou dovolenou ve dvou si na tom moc představit nedokážu - asi už mám priority jinde, chci trochu toho krouťáku na pohodovou jízdu a to mi malorážka není schopná nabídnout :)
ale do práce a kolem komína ideální vozítko - na co se tahat s 200kg těžkou mrchou, kde výkon stejně pořádně nevyužiješ
edit - jinak mám teda 360kg těžkou motorku co jede max. 100 a sem taky spokojenej a neřeším , že to některým (většině) jde i rychleji - akorát člověk na tom nesmí moc honit čas a dálnice + hlavní tahy spíš nuda a nutný zlo
Naposledy editováno 03.06.2010 13:03:58
2 reakcí na tento příspěvek Jsem divnej?
2 reakcí na tento příspěvek Jsem divnej?
fery251>Hele já si taky připadám divnej. Leštím starou emzetu, za jízdy s ní mluvím a když mě doveze domů, tak jí poděkuju. Teda jemu, protože mu říkám Žlutej Albert. Ani vlastně nevím, jestli chci jinou mašinu. Ono když se v tom hrabeš v garáži apak tě to sveze, když se ti něco povede, co nikdo jinej nemá a když se to i líbí, je to snad ten nejlepší energeťák co znám. Není to o kubatůře, ale co ti to dává uvnitř. Fery251
...tohle přesně mě splňuje moje Hndička SLR 650,...která když tu někdo založil vlákno "nejnudnější motorka" byla na žebříčku snad jako první.Mě to vůbec přišlo jako stupidní vlákno,...pro mě není nuda jízda na čemkoli dvoukolovém. Je pravda, že EseLéro je vizuálně v originále ne až tak lákavé "městské" endurko, ale já už si ho tak předělal k obrazu svému (plexi, přídavná světla, přešité sedlo, vysoká řidítka, přední šavle z Dominátora-delší a tvrdší pružiny, upravené boční plasty, padací rám), že každej, kdo tu motorku zná v originále jen čučí s otevřenou pusou. Budu ho muset teď nově nafotit, jelikož těch změn od posledních fotek je už zase více.A hlavně,...mě ta motorka stále a furt strašně baví,...jak na ní něco tunit, tak na ní jezdit.Oprvovat se na ní nic nemusí, páč jezdí naprosto bez poruchy,...snad někdy "škoda", já strašně rád něco opravuju. Ještě že mám Kawu KLX 650 na které jezdím s kamarádama ostrý off-roady a s motorkou v terénu běžně mydlím o zem, tak je na ní co dělat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Startování bez benzínu Suzuki GZ 125 | Staroslav | 4 | 6.9.2022 v 13:28 mito7 |
Kde se dá sehnat karburátor Suzuki GZ 125 | Xjerv200 | 5 | 23.12.2021 v 11:33 Xjerv200 |
Výběr motrky od 16 let Cagiva Planet 125, Honda XL 125V Varadero, Honda CBR... | moto_man | 14 | 25.4.2021 v 20:53 Honza_DT |
Suzuki Marauder 125-výkon Suzuki GZ 125 | JirrkaS | 25 | 28.5.2020 v 01:33 VlaMi |
hlava válce suzuki GZ125 /GN125 Suzuki GZ 125 | říhyč | 0 | 29.1.2020 v 15:45 říhyč |