1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
rancher>Pokud máš podobnou cenu jako mrzout, přeji hodně trpělivosti!
Co se ti nelibi na cene 12 000 ? Je k ni nahradni motor, ma doklady a minimum neoriginalnich dilu ( co vim ja jako laik, tak tachometr a jiny vyfuky) a origo lak. Natazena nova elektrika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
BlackPrincess>Mrzout> no když sežena blázna co to koupí, tak proč ne..já prodala svojí jawu po výbrusu s kufrem- ten stál 1500 + nějaký ND, rok 94 za 15tis.a cena to je myslim přiměřená a slušná..nevim sice co je to přesně za motorku, v jakym stavu..ale pochybuju..
To neni moje motorka, takze ja si cenu nediktuju. Jen jsem se ptal, jestli by ji nekdo nechtel na renovaci jako veterana. Tohle je nejaky rok 55 / 60. Ani ja nevim presne co to je za typ. Ale asi bezna panelka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
rancher>Pokud máš podobnou cenu jako mrzout, přeji hodně trpělivosti!
nene, mě stačí 6 kolíků.
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
Co lidičky, plánujete nějakou projížďku na víkend?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Já jenom doufam, že na tu chatu vyjde počasí!!!A taky že nás tam bude dost, nějak se lidi nehrnou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
Gorky> Ty seš pivař se vším všudy koukám, jen ten pivní mozol ti nějak zatím chybí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
tak s tím výletem 25-27.6 se to má zatím tak, že jsou někteří pro pension, protože nemají kam dát stan a spacák a jiní pro kemp,když mají na mašině místa dost a tak to můžeme vyřešit,že se ráno sjedeme až se vyspíme a pojedeme pak společně.
Zatím je osazení takové:
-P.G.
-had954 + další dva kusy z Mýta
-CeBrušák
-Tom z Plzence
-BlackPrincess + Tom
Camping Zell am See se tváří neomezenou kapacitou a tak jsou další výletníci vítáni.
Naposledy editováno 28.05.2010 16:44:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
Super, zatím je času dost a nic se v cempu nemusí rezervovat předem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
Penziony bych já osobně vynechal, ale tak jak kdo chce.. Si myslím, že privázat stan za sebe síťkou snad může každej, ne? A přijde mi to takový víc zážitkový a motorkářský.
Ale jestli to Sůzi nedá, tak mě máte na svědomí a někdo za zády..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
ta tvoje mašina tě přežije
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
budeš jedině vítán.
Jinak zkus udělat nějakej rozpočet, cca projetej benál, nějaký ty poplatky za dálnice, penziony bo kempy a přibližně něco na jídlo.. Ať máme tak zhruba představu, kolik si máme připravit.
Naposledy editováno 28.05.2010 21:35:16
2 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Co se týče 2. závodu seriálu DA Racing v Brně 27. 5.
Kvalifikace a trénink do závodu probíhala postupně za mokra, polomokra, polosucha. Kvalifikaci polomokra se mi podařila vyhrát (hodně záleželo na přesném vedení v 0.5 metru široké suché ideální stopě = na suchých slickách). Při polosuché - trať postupně osychala, ideální suchá stopa se rozšiřovala - mi odsunuli na třetí flek Milan Murgaš R6, a DAvR1 R6.
Do první řady na první místo se s námi postavil Lukáš Pešek . Po startu DAvR1 ulil start a pak počkal. Do první zatáčky po startu jdeme v pořadí Pešek, Murgaš, já, ale ve výjezdu už je pořadí Pešek, já, Murgaš. Žel v nájezdu do druhého kola přestřelil Rici-kluk z Freemoto (stejný team jako DAvR1) - nájezd na cílovku a v náklonu vyletěl z trati. Motorka se po přemetech vrátila pod kola většiny startovního pole za mými zády a závod byl zastaven. Vypadalo to, že také s Ricim je to zlé, nakládali jej do sanitky jako pytel brambor, ale naštěstí pouze těžší otřes mozku !
Po restartu závodu jdeme do první zatáčky natěsno Pešek, DavR1, Murgaš a já. Klukům jedou R6-tky jako z praku a tak jsem čekal jejich únik do kopce, ale nestalo se a tak jsem si Murgaše podal hned ve Schwantzovce, což jsem ihned inkasoval zpět, ale Milan měl špatný výjezd do kopce a tak jsem mu to hned vrátil a po levé najížděl pravou na cílovku před ním. Na cílovce mi už nedojel(nutno podotknout, že Pešek na konci cílovky nebrzdil a řadil 3x dolů, já to odkoukal, také nebrzdil, ale řadil jen 2x dolů). Po takovém průjezdu zatáčkou za cílem ustal bzukot Milana za mnou a já se jal dotahovat DAvaR1. Ten hned v následujícím ES-íčku špatně nasadil stopu a hned jsem šel před něho. Už mi zbýval jen Pešek !
Dotáhl jsem jej (tedy = dlužno podotknout, že se chvilku před tím ohlédl a nechal se dotáhnout ). Dali jsme si dvě kola spolu - utrhli se zbytku pole a....mě začala klouzat spojka. Na druhém startu nás nechali dlouho na světla . Já s tím brebtákem pokračoval = zbývala ještě cca polovina závodu . Dřel jsem chuděrku CBR bez nože, hrál si s plynem a sliboval, že budu hodnější, když mne doveze do cíle. Přestal jsem používat spojku při řazení a přemýšlel, jestli úplně zničím i plechy a pružiny (lamely mám sebou!). Kotlil jsem co to šlo - Pešek mi mezi tím začal poodjíždět a já nemohl pořádně kotlit. Čekal jsem, kdy mne dotáhnou soupeři Murgaš a DAvR1, ale v zádech ticho.
Na ukazateli na cílovce se mezitím objevuje signalizace 2 kola do cíle, spojka se zhoršuje, ale motorka stále jede=musím ještě více zplynulit jízdu. Jakékoli výraznější přidání plynu = prokluz. Jedu nižší kvalty a snažím se mít stále roztočeno(plný otáčkomě na nižší kvalt).
Nakonec to klaplo a v cíli jsem první po Peškovi !!! Tímto se stávám vedoucím jezdcem seriálu DA Racing do 675ccm s plným počtem bodového zisku = parádááá!!!
S vezení s Lukym také nemělo chybu = jede hodně náročně na podvozek a pneumatiky = tvrdě silou tlačí motocykl do náklonu a při tom masívně plynuje. Abych stíhal lítal jsem výjezdy po obrubnících, ale on klidně ve středu trati. Jeho stylem bych dal na svojí motorce --- před smrtí smrťoucí --- tak dvě zatáčky a pak by mi předvedla jaká odvede salta mortále! Jinak výborná zkušenost!
Další akce DA R. je koncem 30. 6. - 1. 7. v Mostě!!! A Mototravel už nyní 2. června nabízí svezení v Mostě=vyloženě pro začátečníky!!! a dále 15.-16. ČERVNA BRNO a dále 28.-29. června opět MOST.
Kdo má zájem, ať se nebojí = v Brně byla holka z Žatce na Monsteru (Windy), přemohla strach a nyní by se na okruh odstěhovala!!! Tak né že tam budeme příště opět sami ?!!
[img]