mam v plánu cestu autovlakem na Slovensko a chtěl bych se zeptat ohledně uchycení.
Moje motorka má pouze policajta, nikoliv hlavní stojan. Je možné nějak bezpečně uchytit motorku na autovlaku na bočním stojánku?
Díky za odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek Autovlak VS. stojánek
to Fidži: zcela s tebou souhlasim. Akorát v mém případě nikdy nenavštívím to co jsem chtěl. Naposled když jsem chtěl projet Slovinsko a Chorvatsko, tak jsem projel Italii. Jinak jezdím nejradši podle mapy, navigaci moc neveřím, ale rád ji používám na vyhledávání POI bodů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak VS. stojánek
Marek_xxx>Nepamatuješ tady človíčka co chtěl jet do Chorvatska na 150-tce Hyosungu?
Já jsem projel kdysi sám na Javě 250 celé Bavorsko a pak po několika letech na 125ccm celé Alpy. A jsou to jedny z nejlepších zážitků co mám
V tomhle ohledu na velikosti nezáleží
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak VS. stojánek
Fidži.V-Strom>Mě příjde zbytečné, aby jsi sem psal takové blbosti. Ono třeba časem zjistíš, že mít dostatek výkonu je svým způsobem až nuda. Valíš si to furt kolem 100km/h, když otočíš plynem, tak to prostě jede. Já si chci letos koupit Pionýra a jet s ním na Grossglockner. Když jedeš na podkoňované motorce, tak každý kopec je svým způsobem nové dobrodružství, šineš si to krajinou a zjišťuješ, kolik věcí a drobností ti při té stovce uniká. Já rozhodně víc ocením to, když někdo dojede na padině na Slovensko, než na litru na Elbu Ono se mi zdá, že cestování se stává čím dál víc konzumní nuda. Nahltat kilometry, vyválet se u moře, vychrápat se v hotelu, nacvakat fotky a jet domů. Ta podstatná část - dobrodužství, se vytrácí. Kolik lidí dnes spí na divoko ve stanu? Kolik lidí dnes vyjede jen s mapou v a stanem v ruce, bez cíle, vstříc zážitkům a dobrodružství? Je to možná způsobený dobou... Každý hledá jistotu. Jistotu trasy, jistotu počasí, jisotu bezchybnosti dovolené. Pak zjistí, že dnes ujel místo 190km jen 150, ale v GPSce má naprogramované jednotlivé dny, s mapou pracovat neumí a je v prdeli... Možná se někomu zdá, že kecám kraviny... jen jsem chtěl říct, že podstata motorkářsví jde stranou. Už to není Live to ride, ride to live, osvobození a dobrodružsví. To nikdy není a nebude o věku a ani kubatuře. I když pro někoho, kdo bere motorku jen jako dopravní prostředek tohle může být důležité. Škoda, že není více dobrodruhů jako třeba Igor Brezovar. Sorry, za brainstormingový průjem
Má pravdu ten chlapec.!
Fidži.V-Strom>.............. Live to ride, ride to live, osvobození a dobrodružsví. To nikdy není a nebude o věku a ani kubatuře. I když pro někoho, kdo bere motorku jen jako dopravní prostředek tohle může být důležité. Škoda, že není více dobrodruhů jako třeba Igor Brezovar. Sorry, za brainstormingový průjem
Jo Igor
[URL= mu závidím................
Sweep>V posledním čísle MOTOROUTE nějaký dva borci z Moravy jeli na pinckách tuším do Itálie nebo tam někam. Nenech se prostě zvyklat.
jj, četl jsem to, nejsou to ti stejní, co jeli předtim do Chorvatska? Jen nechápu, proč si před takovou jízdou neudělaj generálku motoru. Mě by fakt nebavilo se srát s těma poruchama, co měli. To už neni dobrodružství, ale kokotina.
Fidži.V-Strom>Mě příjde zbytečné, aby jsi sem psal takové blbosti. Ono třeba časem zjistíš, že mít dostatek výkonu je svým způsobem až nuda. Valíš si to furt kolem 100km/h, když otočíš plynem, tak to prostě jede. Já si chci letos koupit Pionýra a jet s ním na Grossglockner. Když jedeš na podkoňované motorce, tak každý kopec je svým způsobem nové dobrodružství, šineš si to krajinou a zjišťuješ, kolik věcí a drobností ti při té stovce uniká. Já rozhodně víc ocením to, když někdo dojede na padině na Slovensko, než na litru na Elbu Ono se mi zdá, že cestování se stává čím dál víc konzumní nuda. Nahltat kilometry, vyválet se u moře, vychrápat se v hotelu, nacvakat fotky a jet domů. Ta podstatná část - dobrodužství, se vytrácí. Kolik lidí dnes spí na divoko ve stanu? Kolik lidí dnes vyjede jen s mapou v a stanem v ruce, bez cíle, vstříc zážitkům a dobrodružství? Je to možná způsobený dobou... Každý hledá jistotu. Jistotu trasy, jistotu počasí, jisotu bezchybnosti dovolené. Pak zjistí, že dnes ujel místo 190km jen 150, ale v GPSce má naprogramované jednotlivé dny, s mapou pracovat neumí a je v prdeli... Možná se někomu zdá, že kecám kraviny... jen jsem chtěl říct, že podstata motorkářsví jde stranou. Už to není Live to ride, ride to live, osvobození a dobrodružsví. To nikdy není a nebude o věku a ani kubatuře. I když pro někoho, kdo bere motorku jen jako dopravní prostředek tohle může být důležité. Škoda, že není více dobrodruhů jako třeba Igor Brezovar. Sorry, za brainstormingový průjem
Přikláním se k tomuhle názoru. Mě se osobně taky líbí, jen tak někam vyrazit. A když se něco změní tak se z toho nesložit ale přizpůsobit se. A dobrodružství a zážitky jsou hlavní důvod toho proč na motorce vyrážim. Spaní v hotelu a jízda po dálnici mě nebaví.
Hagrid>Já tam mam rodinu takže jedu za rodinou a budu dělat výlety po okolí Jinak mi to příjde v pohodě - já jsem zvyklej, předtím jsem měl 50cc 4T Jawu Robby 2.5kW a jezdil jsem trasy Praha - Litoměřice, Praha - Sedlčany atd... Není to o výkonu, ale o vychutnávání jízdy. Jinak tahle motorka má skoro 7kW, což je téměř srovnatelný s tvou YUKI .Díky všem za odpovědi
Máš mou velkou podporu!!!!
Tak je to správný, je to o vychutnání si jízdy!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
padina na AM Derbi Senda 50, Rieju RR 50, Rieju RS1 Evolution, Ri... | scaryrider | 7 | 24.7.2016 v 20:24 motograf |
přestavba z 50cm na 75cm Rieju RS1 Evolution | Lojza123 | 10 | 11.7.2012 v 15:53 dvořákjakub |
Vyměnit olej ? Rieju RS1 Evolution | kanoista | 8 | 11.3.2012 v 10:21 VlastíkPlamínek |
Laděný výfuk 2T Rieju RS1 Evolution | jetofuk | 27 | 5.1.2011 v 20:51 seča |
Tak sem Přidřel musim Zajíždět ? Rieju RS1 Evolution | Lojza123 | 26 | 18.9.2010 v 23:57 _Shane_ |