paolo_novy Přidat reklamu

Téma: VFR 800i 4,5,6 převod šelesti
16.7.2007 v 09:44
lidičky nevíte čim by to mohlo byt když dam 4,5,6 vydava převod šelestivy zvuk setkali jste se stím??

VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 09:46 | Nahoru | #1
nevím jak moc ti to šelestí ale mě to taky chrastí... a i výrazně mění zvuk na volnoběh když vymáčknu spojku.. tak asi normál..

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 10:30 | Nahoru | #2
no je to takovy lehký šelest ššššššššššššššššššššš :D

(reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 19:50 | Nahoru | #3
Jaryn82>taky mám taký problém,ale jen u 6 v nízkých otačkách.Je to způsobené vůlí na převodovce,ale v tvém případě to bude spíš na ložisku.Jestli ti to dělá i ve vysokých tak je na čese s tým něco udělat.

VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 20:39 | Nahoru | #4
Kolik mas najeto? Ja necelych 50tis.km a neslysim na zadny stupen z prevodovky nic.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 20:41 | Nahoru | #5
je to opravdu takovy lehky šelest ........mam najeto 23tisic

(reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 20:41 | Nahoru | #6
jo děla to jenom v nizkych otačkach do 5tisic

VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 20:43 | Nahoru | #7
jinak rychlosti tam padaji samy uplně perfektne

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 20:51 | Nahoru | #8
ještě se zeptam ...jestli to jde udělat ta oprava bez pulení motoru ? popř jestli nekdo nevíte kolik by to vyšlo nekde v servisu dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

16.7.2007 v 21:01 | Nahoru | #9
Jaryn82>pokud tam není kazetová,tak to bez půlení nejde udělat.U opravy hodně spapá peněz jen práce a musiš připočíst ještě matroš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

19.7.2007 v 07:29 | Nahoru | #10
ja myslim, ze to nebude zadny problem. Divej se na to prakticky.
Kdyz na VFR radis 4,5,6 tak uz jedes vetsinou pres 100km/hod a to uz proste ten vitr selesti kolem helmy, takze bych rekl, ze to nejde z prevodovky. :thmubup: :D ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

19.7.2007 v 08:16 | Nahoru | #11
Navic neni dobry jezdit na 4,5,6 v otackach pod 5tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

19.7.2007 v 15:25 | Nahoru | #12
jarous350>...a to jako proč??? :rolleyes:

VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

19.7.2007 v 16:08 | Nahoru | #13
mě na rc 36 lehounce šustila šestka,ale porád stejně,za 16tis km se nic nezměnilo.... *yes*

(reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

19.7.2007 v 19:09 | Nahoru | #14
Protoze pri vyssi rychlosti, coz na 4.,5. a 6. prevodovy stupen je, musi motor na prekonani odporu podavat vyssi vykon, nez na ty same otacky pri nizsim kvaltu. I pri cestovni jizde mi prijde motor nad 5tis.ot spokojenejsi nez ho dusit nekde na 3-4tis. Sportovnejsi vykon lze pak ocekavat v cca 7 a vice tisicich.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

22.7.2007 v 10:09 | Nahoru | #15
Zdravim panove.Chci si koupit VFR,tak by me zajimalo,jak velky je rozdil mezi VFR s V-tec a bez.Jestli ma nejake mousky na ktere si dat bacha pri koupi.Dik za radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

22.7.2007 v 18:01 | Nahoru | #16
typeo>mušky asi žádné,já měl 05,skoro novou,designově krásná,hlavně prdelka,podvozek super,abs taky fungovalo na 1.,ale motor nemá se starym vfr nic společnýho.vtec spíná tušim 6700ot/min,a pod těma otáčkama to má dost vibrací,a neni to moc vychovaný!Nad těma ot,to jede už v poho,je to klidnější,ale když se pohybuješ při jízdě mezi 6000-7000ot /min,tak to škube,jak se to porád přěpíná 8/16 ventilů.....Pro mn e to nemělo smysl,protože když jedeš kochačku,tak jseš z těch vibrací docela rozlámanej,pře d tím jsem měl rc 36,z roku 96,a to byla lahoda,lepší bajk snad neni!!Poslední vfr co bych si koupil,by bylo 00-01,čili vfr800 fi *yes* Snad si to pobral :D

(reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

22.7.2007 v 22:07 | Nahoru | #17
los fazeros>Diky moc za uzitecne rady.Motorka je to krasna,kamarad mel starsi kousek(tusim 94) a pjel na ni jen chvalu. *yes* To co pises o chovani motoru,me jen utvrdilo v mych domnenkach. *no* Asi pujdu radeji do starsi(taky tam neni toho tolik,coby se mohlo podelat).Chci cestovat a vim,ze je to dost usporna motorka na kterou se toho da dost nalozit.Zrejme ne vzdy inovace prinasi jen sama pozitiva,ikdyz ty nove modely jsou vazne krasky.Jeste jednou dik.Type o -

(reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

23.7.2007 v 12:58 | Nahoru | #18
Cau, 1,2,3 v pohodě a 4,5,6 mě to taky změní zvuk,takový jiný (asi šelest ja kpíšeš). Ale s řazením není problém, jen 6 tam pod 3 tisíce moc nechce,skočí to mezi rychlosti,nevm jestli je to tak vychozené. :rolleyes:

VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

23.7.2007 v 13:48 | Nahoru | #19
*yes* no určite tam nedavej 6tku pod 3 tisice to je zbytecne ja ted davam tak kolem peti kdyz jedu pohodovku a šelest da se říct nad 5 tisic zmizí

2 reakcí na tento příspěvek VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

23.7.2007 v 14:34 | Nahoru | #20
Co to je za motorku? Bych cekal ze V4 pojede spokojene v nizkych otackach. Na ZX9 dam 6ku v 50kmh pri 2000 ot a muzu jet temer bez plynu i do mirneho kopce a motor si jen prede. Jo a kamosovi 800i zralo ted na dovoleny 10 litru a me 5 (stejny rezim), takze o uspornosti bych taky polemizoval.

VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

23.7.2007 v 18:57 | Nahoru | #21
:thmubup: hele ja pisu co je optimum inak VFRko jede od1500set da se rict vklidu a spotrebu mam kolem 5,5

(reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

27.7.2007 v 07:35 | Nahoru | #22
Bubrak ZX9R>jestli mu to zralo 10, tak to musi mit rozhasene. Ur i kdyby mi VTR zralo 10, tak uz se po tom zacnu ptat, cim to je.

(reakce na) VFR 800i 4,5,6 převod šelesti

28.7.2007 v 11:25 | Nahoru | #23
Bubrak ZX9R> no, mne zralo stary vfr750 ve dvou s kuframa na dovolene 5 - 5.5l/100km a letos vfr800 uplne stejne, tzn. taky 5-5.5l. spotreba 10l je imho blbost, teda pokud misto vzduchovyho filtru nemel roztazeny cmn co se tyce otacek, tak je fakt, ze pod 3tis uz se motoru vubec nelibi..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist