globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je GSF 400 vhodná do začátku?
 
29.4.2010 v 10:55
Zdravím, chystám se opustit skútr a přesedlat na něco co je trochu silnější. Pročetl jsem si tady dost diskuzí a uvažoval jsem o Hondě CB 500 nebo Suzuki GS 500 nebo 650. Dvácy jsem zavrhl rovnou jelikož bych ji stejně za rok prodal a myslm že by mi ani nestčila jelikož najezdím tak 60% ve dvou ne zrovna po rovinkách. A teď k samotnému dotazu je podle vás GSF 400 bandit vhodná pro začátečníka který ma zkušenost jen na fichtlu/simsonu a nějakém tom scootu? A popř. jak je to u téhle motorky s cenou dílů+dostupnost a spolehlivostí? Díky za názory
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:53 | Nahoru | #31

Mrzout>FZ6, XJ600, 9/6 Horneta, B6, CBR6F /RR, VFR800Fi/Vtec, TL1000S, ZX7R, ZX6R, R6, NSR...
Par jich bylo...
To uz bych radsi tu 400 ale VFR


Naparovat se tady nemusíš .Beru to s rezervou,jako všechny příspěvky tady.Až na pár vyjímek.
VFR 400 byhc si taky nechal líbit,ale to je trochu jiná kategorie...To se potom nedivím,když srovnáváš nesrovnatelné.

Naposledy editováno 29.04.2010 14:54:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:56 | Nahoru | #32

Venca00>Naparovat se tady nemusíš .Beru to s rezervou,jako všechny příspěvky tady.Až na pár vyjímek.
VFR 400 byhc si taky nechal líbit,ale to je trochu jiná kategorie...To se potom nedivím,když srovnáváš nesrovnatelné.


Proste at si koupi GS500 / CB500 a bude spokojenej jak blecha :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 15:10 | Nahoru | #33

Mrzout>Proste at si koupi GS500 / CB500 a bude spokojenej jak blecha :)


4-válec by byl dle mého na začátek příjemnější,ale asi máš pravdu i když GS je maličký.CB bude lepší volba.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 15:14 | Nahoru | #34
Já doporučuju CBF500, vypadá líp než CB, pohodlná a dost velká i pro dva, ideální na začátek

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 15:15 | Nahoru | #35

Venca00>4-válec by byl dle mého na začátek příjemnější,ale asi máš pravdu i když GS je maličký.CB bude lepší volba.


V tom pripade CBR600F tak 1998 / sezene ji za par akcek, na spotebe ho nesezere atd... A je to Honda

1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 15:32 | Nahoru | #36
Měl jsem bandita 400 jako prvního japonce - zkušenosti:
- jede prakticky (pravda, trochu lépe) stejně jako třída dvouválců 500ccm
- je jich málo na výběr a dnes už jsou "staré" a hodně "ojeté"
- proti zde doporučované xj600 jede jako pila a má mnohem lepší podvozek
- s náhradními díly není problém, ale ceny jsou klasicky "japonské"
- se spolehlivostí nebyl problém, prodával jesm jej s 50 tisíci na tacho a přitom nulová spotřeba oleje
Osobně bych volil jako řešení GSF 600, případně škrcenou na 25 kw. Je to dobromyslný stroj a přitom dostatečně zábavný, aby ti nějaký rok vydržel.

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 17:10 | Nahoru | #37
vtr78> Přesně jak píšeš. Měl jsem japonskou verzi s proměnným časováním ventilů r.v. 94 a proti CB a GS byla ve všem trochu lepší a hlavně zábavnější, za celou dobu bez závady. Spotřební náhradní díly nebyl problém sehnat. Otázka je v jakým stavu jsou dnes.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 21:12 | Nahoru | #38
měl jsem bandoura 4kilko... 14 dní. Kdyz jsem ho nechal okukovat holkam na zastavce, sestrelil mi ho autobus. NIC NEVYDRZI!!! :)

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 21:27 | Nahoru | #39
4kovej bandit mi byl taky doporučenej, když sem se zajímal, co po 125. Ale zvolil sem radši GSo, protože se mi víc líbilo (kapoty) ale hlavně sem měl obavy, že kdybych s tím někde praštil, tak třeba takovou nádrž na to budu shánět půl roku. I když zase je paradox, že to kapotovaný GSo není v tomhle ohledu zas o tolik lepší .

Doporučuju něco z 5ti kul podle velikosti a co se ti bude líbit no.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 22:56 | Nahoru | #40
Měla jsem 4kilo 94 tři roky musela jsem do něj ze začátku něco zainvestvat protože byl jeden válec připečený.Díly jsem měla z Ameriky vyjdou o polovinu méně než tady.Pak to ovšem byla super mašina která jela jak drak.Sice se musí točit ,ale jede.A docela dost vydrží :) (proběhl nějaký ten pád) a rozhodně vypadá lépe a jede lépe než GS500 oproti tom je to velká motorka :)

Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 09:18 | Nahoru | #41
Jak už tu padlo, doporučil bych nějakou 600 ptž pětikilo co vim z vlastní zkušenosti je pro dva malý, nejde ani tak moc o sílu ale o velikost samotného stroje. záleží na tom jaký styl jízdy... neboli. stejně bys pětikilo měnil, vzal bych GSF600 jestli si moc nevěříš tak uškrcenou a tradá brambory. nebo FZS600 to je možná ještě lepší... respektive to co se ti bude líbit. Drandil jsem nejdřív 350 pak sem přestupil na FJ1200 což sem si připadal jak kdybych řídil raketoplán ale zvládl sem to, pak YZF 1000R Thunderace a teď sedlám 929rr. Zatim sem se vymázl jen jednou a to na farikovi vloni vlastní blbostí
Sečteno podtrženo (ne)seškrcenou šestku a máš vystaráno.

1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 09:43 | Nahoru | #42
Fakt me bavi prispevky jako nejhorsi motorka, bandit nejede, atd. Masina co ma stovku za 4 sekundy a udela dve kila nejede. ja nevim co si porad kdo dokazuje, vychvaluje svoji vranu a jak koupi silnejsi tak to zacne pomlouvat.. Jsem smirenej s tim ze existuji i slabsi i silnejsi motorky nez mam a ze vsechny maji svuj ucel. A bandita sem mel. slabej neni. Na zacatek byl moc silnej pro me. Ber naky 500kilco, me si libi vsechny tri proklamovany.. sou to krans motorky.

2 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 14:56 | Nahoru | #43
k debate o tom jestli bandit 600 nejede apod. se nebudu vyjadrovat ..... je na kazdem co s tou motorku chce delat a podle toho si musi vybrat co koupit.Za mne > jezdim na nem 3 sezonu a teprve mi zacina byt slaby, koukam po silnejsi motorce (12ctka bandit, Z 750)

Jinak ta 400 bandit > jede , je to dobra motorka. Ale jak uz tu psali. Je to japonska verze ktera se do evropy ofiko nedovazela.Tzn. sehnat na to dily je umeni= jejich cena je vysoka kdyz uz nejake sou.

edit. temi dily nemyslim spotrebni veci,ty se daji sehnat dycky a vsude.

Naposledy editováno 30.04.2010 15:03:10

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 17:04 | Nahoru | #44


Naposledy editováno 30.04.2010 17:06:12

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 17:05 | Nahoru | #45

Jinak ta 400 bandit > jede , je to dobra motorka. Ale jak uz tu psali. Je to japonska verze ktera se do evropy ofiko nedovazela.Tzn. sehnat na to dily je umeni= jejich cena je vysoka kdyz uz nejake sou.

edit. temi dily nemyslim spotrebni veci,ty se daji sehnat dycky a vsude.



Bandit 400 není "japonská verze" - do Evropy i Ameriky se normálně dovážela. To že se neprodávala v ČR neznamená, že se nedala koupit v Evropě. Lze koupit verzi japonskou, evropskou a americkou. Díly se dají normálně objednat u dealera suzuki - do týdne jsou na prodejně a jejich cena je stejná jako na GSF 600.

1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 17:08 | Nahoru | #46
vtr78 >>> jo original dily, ktere jsou nehorazne drahe(ty nekupuju ani na svou 6ku). Tema dilama sem myslel starsi z bouracek apod. U nas tech 400vek moc nejezdilo , proto pisu spatne shaneji.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 17:10 | Nahoru | #47
Bandit GSF 400 - pěknej klasickej vzhled (oproti třeba GS), sportovnější motor (oproti dvouválcům). Řešit dostupnost dílů v době internetu resp.Ebay je dle mě hloupost. Možná se jich tu prodalo málo, ale v Německu zase třeba dost.

GS500 - dle mě to je ideální motorka pro začátečníka ale bohužel tak i vypadá. Dvouválec je příjemnej a s laďákem i dobrej zvuk. Je to hodně malá motorka, takže podkud máš normální výšku 180cm a víc, tak na tom budeš vypadat jak vosa na bombónu.

CB500 - z těhle tří asi nejdospělejší motorka a to jak velikostí, tak vzhledem. Oproti GSF není vzhled tolik "klasický naháč", ale jinak hodně univerzální motorka.

Osobně bych (stejně jako segře) doporučil Ducati Monster (600, 620), bo ta tě tak brzo neomrzí a není jich tu tolik jako japonců. Trochu dýl ovšem trvá si zvyknout na projev vidlicového dvouválce a taky na to, že tahle motorka nejede sama - musí se řídít (a to je na ní právě to super:).
Otázkou je, na tom jsou starší italové co se týče spolehlivosti...
Co se týče jízdy, tak na Monstra si občas odskočím z ACE.....bo projíždět s ním zatáčky je prostě prdel a rokenrol:))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 18:42 | Nahoru | #48

TombaRider>Fakt me bavi prispevky jako nejhorsi motorka, bandit nejede, atd. Masina co ma stovku za 4 sekundy a udela dve kila nejede. ja nevim co si porad kdo dokazuje, vychvaluje svoji vranu a jak koupi silnejsi tak to zacne pomlouvat.. Jsem smirenej s tim ze existuji i slabsi i silnejsi motorky nez mam a ze vsechny maji svuj ucel. A bandita sem mel. slabej neni. Na zacatek byl moc silnej pro me. Ber naky 500kilco, me si libi vsechny tri proklamovany.. sou to krans motorky.


Ja jsem Bandita nikdy nevlastnil (bohudik). Jo stovku udela za 4 vteriny a dvoustovka za pul hodiny.
A po primym srovnani na letisti Bandit vs Fazer vs Hornet je bandit nejhorsi mozna motorka. Uz jen kvuli motoru.
Na Bandasce sem suma sumarum najezdil asi 250 / 300 km a vetsinu na znamy trase, kde se necha motorce dat pekne za usi. A Bandit proste nepresvedcil
A srovnavat ho s VFR by byla ode mne zhovadilost protoze to nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 20:02 | Nahoru | #49

master.qwerty>>>> jo original dily, ktere jsou nehorazne drahe(ty nekupuju ani na svou 6ku). Tema dilama sem myslel starsi z bouracek apod. U nas tech 400vek moc nejezdilo , proto pisu spatne shaneji.



Kdo chce jezdit - musí na to mít. To je dnes dle mého největší "motorkářský" problém - ceny motorek jsou tak nízko, že si je mohou koupit lidé, kteří potom nemají na provoz a údržbu. Motorka není v drtivé většině "užitková" věc, ale koníček a ten kdo si ji pořizuje by se měl zamyslet, zda na to opravdu má. Nákup jetých dílů chápu pouze u laďáků a případně kapotáží, nic jiného bych použitého nekoupil.

Naposledy editováno 30.04.2010 20:04:44

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 20:25 | Nahoru | #50

Mrzout>..
A po primym srovnani na letisti Bandit vs Fazer vs Hornet je bandit nejhorsi mozna motorka. Uz jen kvuli motoru.
...



No on je Bandit úplně jiná kategorie.. Výkon je poplatný době vzniku a jednoduchému SACS motoru. Podvozek bandita byl kritizován už v době vzniku před 15-ti lety.

Bandit 400 se dělal už o 6let dříve než 600ccm (souběžně s verzí 250ccm). Byl narozdíl od něj chlazen vodou.

Bandit 400ccm a VFR 400ccm jsou asi jediné motorky, které se ve verzi 400ccm neprodávaly jen v Japonsku, ale vyvážely se i do Evropy a USA. Bandit myslím jen do francie a UK.

Verzi 400ccm bych ale rozhodně nevolil, jsou starčí než 6ky, lidé je moc nechtějí ze spousty zde jmenovaných důvodů a když už ho "levně" koupíš (jen o chlup levněji než 6ku), tak ho budeš mít obrovský problém později prodat. 4kový bandit bude žrát kvůli točivému motoru více než 6kový..

Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 20:41 | Nahoru | #51

4kový bandit bude žrát kvůli točivému motoru více než 6kový..

tak to bych netvrdila není t pravda

Je GSF 400 vhodná do začátku?

30.4.2010 v 21:21 | Nahoru | #52
Tak spotřeba je vždy o jezdci, ale mám zkušenost, že s Banditem 600ccm jde jezdit celkem bez snahy za 5,5l, s GSF 400 když se nás chtěl držet, tak měl spotřebu o litr vyšší, při ostré jízdě se dostával běžně nad 7l, což mi přišlo na 400ccm hodně. Sám jsem měl americkou verzi ZX 400 a vždy jsem se pohyboval se spotřebou těsně kolem 5l.

Ve zdejší databázi uváději majitelé spotřebu 8l, 7l, 6,5l a jeden 4l Tak nevím.
A vůbec, koho zajímá spotřeba?

Je GSF 400 vhodná do začátku?

1.5.2010 v 04:15 | Nahoru | #53

Ja jsem Bandita nikdy nevlastnil (bohudik). Jo stovku udela za 4 vteriny a dvoustovka za pul hodiny.
A po primym srovnani na letisti Bandit vs Fazer vs Hornet je bandit nejhorsi mozna motorka. Uz jen kvuli motoru.
Na Bandasce sem suma sumarum najezdil asi 250 / 300 km a vetsinu na znamy trase, kde se necha motorce dat pekne za usi. A Bandit proste nepresvedcil
A srovnavat ho s VFR by byla ode mne zhovadilost protoze to nejde.



Jenze jde o to ze se s VFR vubec srvnavat nema..proste neni to sportak, je to nahac, a masna delana jako prestup kl vetsim.. ja se teda v provozu za 200 nehonim, protoze sem rad na zivu, a na to jestli pak hornet, kterej se mi teda taky libi, udela dve kila driv nebo ne.. vo to tomuhle klukovi vubec nejde..narikam ze jiny masiny nejedou vic jen rikam ze tvuj prispevek na zacatku je proste nesmysl. bandit neni nejhorsi motorka, a vykonove je pro zacatecnika na hranici hodny a zly motorky. tot fakt. pa

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

1.5.2010 v 10:16 | Nahoru | #54

vtr78>Kdo chce jezdit - musí na to mít. To je dnes dle mého největší "motorkářský" problém - ceny motorek jsou tak nízko, že si je mohou koupit lidé, kteří potom nemají na provoz a údržbu. Motorka není v drtivé většině "užitková" věc, ale koníček a ten kdo si ji pořizuje by se měl zamyslet, zda na to opravdu má. Nákup jetých dílů chápu pouze u laďáků a případně kapotáží, nic jiného bych použitého nekoupil.



moje motorka ma co vyzaduje , za posledni dva roky sem do ni vrazil pres 20 000.- .... mne se proste libi , vyhovuje mi a budu ji mit nafurt asi, jen mozna prikoupim dalsi.Je to pro mne proste srdcovka, na muj styl jezdeni staci a jsem s ni mega spokojeny

pro mne to je konicek, na motorku kupuju hafo udelatek co se mi libi a to nejelpsi co mohu. Do auta vrazim 4x mene a jen to nezbytne aby jelo a mohl sem jezdit do prace

Naposledy editováno 01.05.2010 10:17:54

Je GSF 400 vhodná do začátku?

2.5.2010 v 09:23 | Nahoru | #55
Loni jsem se take rozhodovala co koupim pro zacatek (zadne predesle zkusenosti jsem nemela). Takovej muj sen je Bandit, ale do 6koveho jsme pro zacatek jit nechtela, uvazovala jsme taky o Banditoj 400, ale z duvodu, že jich opravdu moc na thru neni, jsme se nakonec na nauceni rozhohla pro GS 500. Vzhledove samozrejme neni tak pekna, ale na nauceni, kdy jsem musela pocitat s tim, že mě to možná někdy spadne, jsme ji koupila. Taky jsem to resila z financniho hlediska.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

2.5.2010 v 12:03 | Nahoru | #56
Bandita 6 jsem jezdil několik ročníků. Skutečně nadčasové moto (estetika Horneta je obludná), motoricky pohodově dostačující. Když ale porovnám jízdu na B12 (a teď mě nesežerte), tak se dá jezdit stejně klidně jako na B6 a z hlediska budoucnosti po vyježdění má perspektivu. Jen ta spotřeba!

Je GSF 400 vhodná do začátku?

6.5.2010 v 13:55 | Nahoru | #57
Díky všem za názory, určitě chápu vyvrácení mi že Bandit 400 nebude to pravé ořechové, a že z logického hlediska mám jít do CB 500 nebo bandita 600 atd. ale rozhodl jsem se do toho jít srdcem. Líbí se mi desainem, líbí se mi vysokootáčkové motorky, líbí se mi menší posez (z mojí výškou 173 cm si myslím že ideální) ale hlavně charisma má ze všech jmenovaných opravdu největší v mých očích. Takže jestli tady na ni budu za rok nadávat a říkat že jsem měl koupit něco jiného sním svoje boty

Je GSF 400 vhodná do začátku?

7.5.2010 v 21:59 | Nahoru | #58
kup VFR400, to je teprve srdeční záležitost

Je GSF 400 vhodná do začátku?

7.5.2010 v 23:20 | Nahoru | #59
Já bych koupil Kawuši GPZ Jede krásně, jak na cestování, tak na sport a hlavně na ní nefouká... jenom nepadat kapoty nejsou zadáčo ale z těch vraků co se jich válí po Čechách a Moravě se stejně vždycky nějaký ten náhradní díl najde... za slušnou cenu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist