1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
Mrzout>FZ6, XJ600, 9/6 Horneta, B6, CBR6F /RR, VFR800Fi/Vtec, TL1000S, ZX7R, ZX6R, R6, NSR...
Par jich bylo...
To uz bych radsi tu 400 ale VFR
Naparovat se tady nemusíš .Beru to s rezervou,jako všechny příspěvky tady.Až na pár vyjímek.
VFR 400 byhc si taky nechal líbit,ale to je trochu jiná kategorie...To se potom nedivím,když srovnáváš nesrovnatelné.
Naposledy editováno 29.04.2010 14:54:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
Venca00>Naparovat se tady nemusíš .Beru to s rezervou,jako všechny příspěvky tady.Až na pár vyjímek.
VFR 400 byhc si taky nechal líbit,ale to je trochu jiná kategorie...To se potom nedivím,když srovnáváš nesrovnatelné.
Proste at si koupi GS500 / CB500 a bude spokojenej jak blecha :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
Mrzout>Proste at si koupi GS500 / CB500 a bude spokojenej jak blecha :)
4-válec by byl dle mého na začátek příjemnější,ale asi máš pravdu i když GS je maličký.CB bude lepší volba.
1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?
- jede prakticky (pravda, trochu lépe) stejně jako třída dvouválců 500ccm
- je jich málo na výběr a dnes už jsou "staré" a hodně "ojeté"
- proti zde doporučované xj600 jede jako pila a má mnohem lepší podvozek
- s náhradními díly není problém, ale ceny jsou klasicky "japonské"
- se spolehlivostí nebyl problém, prodával jesm jej s 50 tisíci na tacho a přitom nulová spotřeba oleje
Osobně bych volil jako řešení GSF 600, případně škrcenou na 25 kw. Je to dobromyslný stroj a přitom dostatečně zábavný, aby ti nějaký rok vydržel.
Doporučuju něco z 5ti kul podle velikosti a co se ti bude líbit no.
Sečteno podtrženo (ne)seškrcenou šestku a máš vystaráno.
1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?
2 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?
Jinak ta 400 bandit > jede , je to dobra motorka. Ale jak uz tu psali. Je to japonska verze ktera se do evropy ofiko nedovazela.Tzn. sehnat na to dily je umeni= jejich cena je vysoka kdyz uz nejake sou.
edit. temi dily nemyslim spotrebni veci,ty se daji sehnat dycky a vsude.
Naposledy editováno 30.04.2010 15:03:10
Jinak ta 400 bandit > jede , je to dobra motorka. Ale jak uz tu psali. Je to japonska verze ktera se do evropy ofiko nedovazela.Tzn. sehnat na to dily je umeni= jejich cena je vysoka kdyz uz nejake sou.
edit. temi dily nemyslim spotrebni veci,ty se daji sehnat dycky a vsude.
Bandit 400 není "japonská verze" - do Evropy i Ameriky se normálně dovážela. To že se neprodávala v ČR neznamená, že se nedala koupit v Evropě. Lze koupit verzi japonskou, evropskou a americkou. Díly se dají normálně objednat u dealera suzuki - do týdne jsou na prodejně a jejich cena je stejná jako na GSF 600.
1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?
GS500 - dle mě to je ideální motorka pro začátečníka ale bohužel tak i vypadá. Dvouválec je příjemnej a s laďákem i dobrej zvuk. Je to hodně malá motorka, takže podkud máš normální výšku 180cm a víc, tak na tom budeš vypadat jak vosa na bombónu.
CB500 - z těhle tří asi nejdospělejší motorka a to jak velikostí, tak vzhledem. Oproti GSF není vzhled tolik "klasický naháč", ale jinak hodně univerzální motorka.
Osobně bych (stejně jako segře) doporučil Ducati Monster (600, 620), bo ta tě tak brzo neomrzí a není jich tu tolik jako japonců. Trochu dýl ovšem trvá si zvyknout na projev vidlicového dvouválce a taky na to, že tahle motorka nejede sama - musí se řídít (a to je na ní právě to super:).
Otázkou je, na tom jsou starší italové co se týče spolehlivosti...
Co se týče jízdy, tak na Monstra si občas odskočím z ACE.....bo projíždět s ním zatáčky je prostě prdel a rokenrol:))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
TombaRider>Fakt me bavi prispevky jako nejhorsi motorka, bandit nejede, atd. Masina co ma stovku za 4 sekundy a udela dve kila nejede. ja nevim co si porad kdo dokazuje, vychvaluje svoji vranu a jak koupi silnejsi tak to zacne pomlouvat.. Jsem smirenej s tim ze existuji i slabsi i silnejsi motorky nez mam a ze vsechny maji svuj ucel. A bandita sem mel. slabej neni. Na zacatek byl moc silnej pro me. Ber naky 500kilco, me si libi vsechny tri proklamovany.. sou to krans motorky.
Ja jsem Bandita nikdy nevlastnil (bohudik). Jo stovku udela za 4 vteriny a dvoustovka za pul hodiny.
A po primym srovnani na letisti Bandit vs Fazer vs Hornet je bandit nejhorsi mozna motorka. Uz jen kvuli motoru.
Na Bandasce sem suma sumarum najezdil asi 250 / 300 km a vetsinu na znamy trase, kde se necha motorce dat pekne za usi. A Bandit proste nepresvedcil
A srovnavat ho s VFR by byla ode mne zhovadilost protoze to nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
master.qwerty>>>> jo original dily, ktere jsou nehorazne drahe(ty nekupuju ani na svou 6ku). Tema dilama sem myslel starsi z bouracek apod. U nas tech 400vek moc nejezdilo , proto pisu spatne shaneji.
Kdo chce jezdit - musí na to mít. To je dnes dle mého největší "motorkářský" problém - ceny motorek jsou tak nízko, že si je mohou koupit lidé, kteří potom nemají na provoz a údržbu. Motorka není v drtivé většině "užitková" věc, ale koníček a ten kdo si ji pořizuje by se měl zamyslet, zda na to opravdu má. Nákup jetých dílů chápu pouze u laďáků a případně kapotáží, nic jiného bych použitého nekoupil.
Naposledy editováno 30.04.2010 20:04:44
Mrzout>..
A po primym srovnani na letisti Bandit vs Fazer vs Hornet je bandit nejhorsi mozna motorka. Uz jen kvuli motoru.
...
No on je Bandit úplně jiná kategorie.. Výkon je poplatný době vzniku a jednoduchému SACS motoru. Podvozek bandita byl kritizován už v době vzniku před 15-ti lety.
Bandit 400 se dělal už o 6let dříve než 600ccm (souběžně s verzí 250ccm). Byl narozdíl od něj chlazen vodou.
Bandit 400ccm a VFR 400ccm jsou asi jediné motorky, které se ve verzi 400ccm neprodávaly jen v Japonsku, ale vyvážely se i do Evropy a USA. Bandit myslím jen do francie a UK.
Verzi 400ccm bych ale rozhodně nevolil, jsou starčí než 6ky, lidé je moc nechtějí ze spousty zde jmenovaných důvodů a když už ho "levně" koupíš (jen o chlup levněji než 6ku), tak ho budeš mít obrovský problém později prodat. 4kový bandit bude žrát kvůli točivému motoru více než 6kový..
Ve zdejší databázi uváději majitelé spotřebu 8l, 7l, 6,5l a jeden 4l Tak nevím.
A vůbec, koho zajímá spotřeba?
Ja jsem Bandita nikdy nevlastnil (bohudik). Jo stovku udela za 4 vteriny a dvoustovka za pul hodiny.
A po primym srovnani na letisti Bandit vs Fazer vs Hornet je bandit nejhorsi mozna motorka. Uz jen kvuli motoru.
Na Bandasce sem suma sumarum najezdil asi 250 / 300 km a vetsinu na znamy trase, kde se necha motorce dat pekne za usi. A Bandit proste nepresvedcil
A srovnavat ho s VFR by byla ode mne zhovadilost protoze to nejde.
Jenze jde o to ze se s VFR vubec srvnavat nema..proste neni to sportak, je to nahac, a masna delana jako prestup kl vetsim.. ja se teda v provozu za 200 nehonim, protoze sem rad na zivu, a na to jestli pak hornet, kterej se mi teda taky libi, udela dve kila driv nebo ne.. vo to tomuhle klukovi vubec nejde..narikam ze jiny masiny nejedou vic jen rikam ze tvuj prispevek na zacatku je proste nesmysl. bandit neni nejhorsi motorka, a vykonove je pro zacatecnika na hranici hodny a zly motorky. tot fakt. pa
vtr78>Kdo chce jezdit - musí na to mít. To je dnes dle mého největší "motorkářský" problém - ceny motorek jsou tak nízko, že si je mohou koupit lidé, kteří potom nemají na provoz a údržbu. Motorka není v drtivé většině "užitková" věc, ale koníček a ten kdo si ji pořizuje by se měl zamyslet, zda na to opravdu má. Nákup jetých dílů chápu pouze u laďáků a případně kapotáží, nic jiného bych použitého nekoupil.
moje motorka ma co vyzaduje , za posledni dva roky sem do ni vrazil pres 20 000.- .... mne se proste libi , vyhovuje mi a budu ji mit nafurt asi, jen mozna prikoupim dalsi.Je to pro mne proste srdcovka, na muj styl jezdeni staci a jsem s ni mega spokojeny
pro mne to je konicek, na motorku kupuju hafo udelatek co se mi libi a to nejelpsi co mohu. Do auta vrazim 4x mene a jen to nezbytne aby jelo a mohl sem jezdit do prace
Naposledy editováno 01.05.2010 10:17:54