jo, a taky jsem v nejakym testu cetl vyraz "nervozni vstrikovani"... co tim mel autor asi na mysli?
Naposledy editováno 06.05.2010 12:07:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
Poggy>assassin>
A jak se zjišťuje množství vzduchu? Protože bez toho to fungovat nebude. Otáčky a poloha klapky sice dají průtočné množství, ale neříkají nic o hustotě vzduchu. 4 snímače tlaku je blbost (pro každé sací hrdlo).
no mnozstvi vzduchu je dany tima otackama a otevrenim klapky... hustota vzduchu se resi tima korekcema, teplota motoru, teplota nasavaneho vzduchu, barometrickej tlak... je to priblizny, taky se u vstrikovani u moto na zadnou extra hospodarnost nehraje, mapy se postavi tak aby to davalo co nejvetsi vykon. tyhle systemy se delaji i na sportovni auta, vyhodi se vaha vzduchu a krmi se to podobnym systemem jako u moto alpha-n rizeni tomu rikaji... jeste vetsi vykon, brutalni spotreba.. videl sem to na e36 m3
na male otevreni klapky je zase mnozstvi dane podtlakem + vyse zminene korekce na tu hustotu.
snimac podtlaku je obvykle jen v jednom sacim hrdle a synchronizuje se to prave aby sli vsechny valce stejne... stejnej podtlak= +- stejne otevrena klapka (za predpokladu ze neni neco v motoru KO)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
Jo takhle. Takže jeden válec je referenční a k němu seřizuješ ty zbylý.
Poggy>assassin>
Jo takhle. Takže jeden válec je referenční a k němu seřizuješ ty zbylý.
da se to tak rict, ja mam treba u V2 kde nejsou klapky na spolecne hrideli snimac polohy klapky jen na jednom sacim hrdle, snimac podtlaku taky jen na jednom... bere se jako ze je to synchronizovany a strikacka se ridi jen podle toho jednoho valce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
Ja bych sel do mikuni WM. Verim, ze na SUDCO.com koupis na to tvoje delo i natryskovane,nasoupatkovane, najehlove karbece. Navic si myslim, ze budou za pulku jak HSR.
Ja osobnne pouzivam WM. Da se na vse koupit coz o Dellortu nevim... nevim..
Jinak na obrazku je Dellorto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
spalovac>illMedvědGuzzin> Myslis, ze tu akceleracni pumpu uzivis? Vzdyt jezdis porad na plnej plyn
Ja bych sel do mikuni WM. Verim, ze na SUDCO.com koupis na to tvoje delo i natryskovane,nasoupatkovane, najehlove karbece. Navic si myslim, ze budou za pulku jak HSR.
Ja osobnne pouzivam WM. Da se na vse koupit coz o Dellortu nevim... nevim..
Jinak na obrazku je Dellorto
díky pane!
kouknu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
ta akceleracni pumpa je fajn na jednovalci...myslim,ze na dvouvalci to neni az zas takova nutnost
pukud si nebudes jistej, muzes je koupit i v DKracing(zastoupeni Mikuni). Sice budou tak o 1/3-1/2 drazsi, ale pri takove investici bych zvazil kamenej obchod.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
spalovac>illMedvědGuzzin> neni zac
ta akceleracni pumpa je fajn na jednovalci...myslim,ze na dvouvalci to neni az zas takova nutnost
pukud si nebudes jistej, muzes je koupit i v DKracing(zastoupeni Mikuni). Sice budou tak o 1/3-1/2 drazsi, ale pri takove investici bych zvazil kamenej obchod.
tak to nevím jestli právě DK racing, ty zvěsti co kolují jsou nic moc. Na ebayi se pohybují ty HSR kolem cca 200-250USD za novej kus. Oni se hodně používají na HD takže je jich všade dost :)
musim obehnout pult a vybrat si z krabicky co potrebuju
Ale tak je zkus. Je to vyborny karburator. Na HD je prodavaji rovnou natryskovane.
Mozna by pasli z BMW. Vzdyt to je taky dvovalec jen ma ty valce nejak divne postavene.
Mikuni WM by byl tak za 130 USD
Některé motorky se vstřikovaním mají dost pomalou reakci na plyn, některé ji mají zase krásně ostrou. Na karbce budeš nadávat, když nebude zavírat jehlový ventil a bude se ti přeplavovat motor, na stříkačku budeš nadávat, když ti odejde čerpadlo, protože bývá mnohem dražší, než podávací u karbcových motorů (pokud nemají samospád). Takže každé má něco. Karbecový motor po delší odstávce blbě chytá, stříkačka si natlačí benál na požadovanáý tlak a chytne nadrc.
Na stříkačce mě velice příjemně překvapilo to, že ačkoliv mám ještě K1 se sytičem, tak sytič vůbec nepotřebuju. I když je těsně nad nulou, tak motor chytne hned a sám si krásně drží otáčky. Takže už žádné šachovaní se sytičem jako u starých Kaw, kde sytič fungoval buď 5tis ot/min nebo to zdechalo a prvních minutu člověk laboroval se sytičem dopředu/dozadu, než to nějak vychytal.. Tohle se mi na stříkačce moc líbí
Ale taková K1 se Slingshoty z prvních GSX-R, to by byl mazec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
Murkin>illMedvědGuzzin> Myslíš na blbosti,rozhodně zachovej stříkačku,u karbeců budeš muset vždy dělat nějakej kompromis a budeš mít problémy s přechodama.
hm... je to nouzovka když tu elektriku neoživím...
reakce přímo z V11 s karbcema mám teda jen kladný...
pokud koupi nejaky "standart" a bude je muset predelat, tak bych s tim i trosku souhlasil. natryskovat,nakominkovat , najehlovat, nasoupatkovat neumi jen tak nekdo.
illMedvědGuzzin>hm... je to nouzovka když tu elektriku neoživím...
reakce přímo z V11 s karbcema mám teda jen kladný...
jestli chceš dát tu špricku do kupy dej vědět , akorát jsem z Brna. Kdyby se mě podařilo sehnat to co bude potřeba budeš moct odjet ještě ten den.
1 reakcí na tento příspěvek Strikacka x karburatory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
David_900SS>reakce špricky je pomalejší pouze u lambdasondovejch systémů, bez lanbdy to tam pere hlava nehlava podle pevnejch map , chová se prakticky jako přímej karboš
koukam,ze si tady zase nekdo mysli,ze to jede cely podle lambdy,kdyz ji tam mas,myslim,ze se na tohle tema uz tady na tom foru napsalo dost.
1 reakcí na tento příspěvek Strikacka x karburatory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
Murkin>koukam,ze si tady zase nekdo mysli,ze to jede cely podle lambdy,kdyz ji tam mas,myslim,ze se na tohle tema uz tady na tom foru napsalo dost.
a podle čeho tedy?
Např. moje GSXR je krásným příkladem- stříkačka a bez lambdy.. (od výroby) Takže skutečně stříkačka lambdu nepotřebuje..
adamosr1>Karbece jsou karbece. Hodněkrát to zabere jinak a je to dravost a nevychovanost.Zvlášt u me R1. Když je po dešti atd. Zda se mě že to má větší charisma.Jj miluju 4 karbece ikdyž se musí seřizovat. Na to kašlu.
Moje slova nemám sice raketu, ale XJR taky dokáže nakopat prdel...
Naposledy editováno 09.05.2010 18:09:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strikacka x karburatory
assassin>tyhle jevy se casto daji minimalizovat peclivym serizenim vstrikovani...
nevim jeste, jestli bude treba to nejak resit, nebo ne, ale zeptam se : co se vlastne na strikacce serizuje a pak nejaky tipy na servisy kde to umej.Dik.
David_900SS>a podle čeho tedy?
uz sem to psal vyse v jednom rezimu podle podtlaku, v druhem rezimu podle otacek,uhlu klapky a pevnych map.... lambda je jen v tom prvnim rezimu kdy je dodavka paliva rizena podtlakem, pouzita jako korekce, stejne jako cidla teplot, barometrickeho tlaku apod. ta lambda co je u moto pouzita je pouze skokova- pozna kdy je smes chuda ale ne jak hodne chuda, reaguje pomalu na to aby se podle ni dala ridit dodavka paliva. taky se pri ladeni vstrikovani pomoci ruznych fuel commanderu casto nahrazuje pevnym odporem - kdyby to byl stezejni vstup podle ktereho se urcuje dodavka paliva, prestalo by to timto zasahem fungovat. proste jsou nejake povinne vstupy na zaklade kterych ridici jednotka vymysli kolik ma dat paliva a pak jsou korekce kdy tuhle vypoctenou hodnotu nejak zmeni.. na strane korekci do toho muzu hrabat jak chci (delaji to ruzne powerboxy, nebo tak fungoval powercommander 2)