paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výkon litrových sportů.
Zdarec.. Minimálně vždycky jednou dvakrát do měsíce se tu oběví téma R1 vs RR vsK5 a podobně,kdo koho natáhne,že něco vůbec nejede a podobný keci..... Sice mi to přijde mi to už trochu trapný...Nicméně schválně při nudné minulé neděli sme skusily mojí starou 929 proti R1 2006.. A opět sem utvrdil v tom,že řešení těhlech píčovin je akorát zbytečná stráta času.. Asi tak do 120 km/h(oba dva zrychlení cca v 60 km/h) byl rozdíl znát..Nicméně od této rychlosti až po max co jsem na té rovině dostal tzn 280 mi hustokrutá nabušená R1 ujela asi tak o 3 metry ...Sice je možné že dost velkou roli má náš váhový rozdíl já 71 on 85 kg,ale i tak si myslím,že je úplně jedno jesli má někdo 145 koní nebo 170 když už se ty motorky pohybujou v takové rychlosti.Čekal bych,že mě taková motorka musí ujet daloko víc..Takže asi jen o výkonu to nebude..


Naposledy editováno 02.05.2010 23:21:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:21 | Nahoru | #661

GRASSEL>FandaTrumpeta> to mě nezajímá ale mašinu máš krásnou myslím to bávko



V pořádku.

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:24 | Nahoru | #662
FandaTrumpeta> a co jinak, spokojenost?! Si to jel zaject na jih?!
Jsme vás potkali když jste jeli zpátky

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:36 | Nahoru | #663

pylot>Chces rict ze na tech cestovnich gumach urcenejch na celkem poklidny jezdeni se jezdily zavody? Tak to vlastne ani nemusim premejslet nad sportovnejsima gumama ne? Kazdopadne uplne jistej si na nich nejsem ale nerikam ze to nemuze bejt spatnym tlakem nebo podvozkem. Ono SVcko nema zadnej uzasnej podvozek i kdyz v brne kdosi na SVcku jel 2:30 tusim a slysel jsem o klukoj v mostu kterej to dal za nejakejch 1:56 coz zas nevypovida o tom ze by to byla extremne pomala motorka.

Jakou teplotu ma vlastne guma pri zavode? A meni se jeji objem napriklad deformacema nebo teplotni roztaznosti? Jsem si rikal ze bych si to tak spocital a kdyz nad tim premejslim tak ono by to vlastne bylo docela slozity protoze bych mohl vedet vsechno o teplote a tlaku ale ten objem bude asi problem.



priznam se, ze tohle uz je trochu gp style - takze pneumatiku po treninku nemerime - merime vesmes jen ten tlak..
s objemem taky az tak presne nevim...co je spise sranda, ze se guma na rafku za jizdy sem tam pootoci:))to me treba kdysi docela prekvapilo...
kamos tady z fora krajinkar na tom jel 2:30 na tom sv, ale jakmlile presedl na r6, o moc lepe se mu nevedlo:( on totiz byl zvyklej na velky naklon a vzhledem k tomu motoru sv neni potrba az tak moc brzdit - je dokonce par tocek, kde jedes bez brzd...
jj na stradach se jezdilo - byla to povinnost, jeste kdyz to jela marky janakova - rikala :prvnich pet kol to nedrzi, pak 25 jo a pak zase ne...ale je fakt, ze jakmile tam na zavod sportu dala jinou gumu, jela o 3,5s rychleji bez zmeny motorky...
ono je to asi tak - ja si myslim, zebych si na horsich(rozumej tvrdsich, coz je hlavni rozdil - profil je +- stejny) dal na tlamu - ale svojiblbosti - protoze na to nejsem zvykly a jsem zvykly na urcitou prilnavost a podle toho taham..kdezto s tema stradama si museli zvykat na neco jineho...

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:38 | Nahoru | #664

GREGOR79>Ted jezdim poprvé strady a musim říct že jsou super,jinak dik za tvé rady a názory je to pro mě jako stále začátečnika dost poučné,jen ješte malou radu ,mam 9-tku ninju což je velká motorka a má 208kg plná a ja 120 ,kolik mám při té váze a těchto pneu foukat.Myslim do normalního provozu ,rad se svezu rychle a zatáčky mám taky hodne rád.Dík


jak jsem psal ja jsem na banditu 1200s jezdil tlak 2,3 a 2,1 klidne i za tepla ... v letnim dni poklidnou jizdou jen sem tam nejake to zatahnuti za plyn...je fakt, ze guma vydrzela asi 3500km, ale byla predtim jeta z okruhu takze to nebylo nic divneho...

zase krasne malovala po silnici na vyjezdech:)

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:39 | Nahoru | #665

pylot>Cestovni strady jsou lepsi nez sportovni sport attacky? Pani tak tomu nejak nemuzu uverit. Dyt jsou to uz mrte let stary cestovni spalky. Ja netvrdim ze jsou spatny. Jsou to nejlepsi cestovne sportovni gumy ktery jsem mohl koupit a jsou za hubicku ale srovnavat je se sportovnima gumama tak to uz chce odvahu.



znam spoustu lidi co tem sport atackum nemuzou prijit na jmeno...vim, ze na okruhu jsou narozdil od pirelli nepouzitelne - klouzou jako prase a trhaji se...zkusenost kamosu na sestkach

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:01 | Nahoru | #666

pylot>Cestovni strady jsou lepsi nez sportovni sport attacky? Pani tak tomu nejak nemuzu uverit. Dyt jsou to uz mrte let stary cestovni spalky. Ja netvrdim ze jsou spatny. Jsou to nejlepsi cestovne sportovni gumy ktery jsem mohl koupit a jsou za hubicku ale srovnavat je se sportovnima gumama tak to uz chce odvahu.

No jezdim je teprve chvíly ,ale proste se na nich cejtim jak jsem se necejtil na jinejch, dal jsem stradu a ten pocit jako že ti při rychlejši jizde v zatáčce pomalu ujíždí prdel je proste pryč! Vim že jsou stary asi 3roky ,taky jsem se bál jak starý mi příjdou no a dot 0810 takže super.

Naposledy editováno 05.05.2010 12:06:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:23 | Nahoru | #667
[quote]GRASSEL>michal_fojtik>

tak si asi nikdy nejel palbu na silnici

je hezke ze je ta silnice zavrena a jak tam zaviraji ty zviratka o kterych jsi psal pozdeji?

slibuju, ze tohle je posledni moje reakce co se tyce toho slova blb:)

zaprve - rad prijedu, mas i me pozvani na okruh, rad se sTeboui s kymkoli svezu - dva roky bez moto me staly nervy (a musel jsem si koupit hloupe supersportovni auto:)

1)nejde o vykon - nemam nic proti extra vykonnym motorkam na silnici - ba naopak, je prijemne, ze na tom clovek nemusi radit a je relativne v pohodli a rychly at uz je to fz1, k1200s, xx atd...
jsou to motorky stavene na cestu a tomu uzpusobene a pouzitelne a pritom v rukou cloveka co to umi zatracene rychle
treba takova r6 neni v provozu pouzitelna - nez se dostanes do rozsahu otacek kde to jede, je to uplne mrtve - a co jsem se bavil, rikaji to i sami majitele - proste dole 0!
pro me je clovek se supersportem na silnici proste mimo, protoze ta masina je stavena na hladky asfalt, minimum nerovnosti a dokonale podminky (to je dano uz gumama co tam davaji - novou yamahu r1 dostanes na diablo corsach - se kteryma proste za mokra nedojedes ani domu, ikdyz jsou homologovane) - proste je stavena na okruh.
ja chapu ten duvod, ten psychicky pocit - ale je spousta veci, co jedou stejne nebo jeste lepe a je s nima daleko vice zabavy...jen je jezdi mene lidi - protoze nemaji prestiz jako sbk - bohuzel jak jsem psal je ta prestiz dana motorkou a ne pilotem:)

popisu to jeste jinak - kdyz jsem předloni se zlomenou rukou uvazoval jake auto si koupim, bylo moznosti spousta - jako posledni 2 zbyly porsche 911 a bmw m3 - svezl jsem se v obou a zacal premyslet...porsche bylo vetsi adrenalin, ale bylo hodne tvrde nemelo zadny kufr a melo stejne koni, bmw bylo vevnitr rodinne auto s lepsima sedackama a z venku krasne kupe, ale ne zase zadna divocina stylu 911, tvrde bylo o kousek mene, kufr melo jako blazen a sly i sklopit sedadla.
ikdyz jsem sportak telem i dusi, sel jsem do bmw protoze je to sport, ale na silnice, da se do 345bhp auta nalozit snb a lyze a vyrazit na hory a pritom standartni 911 rozseka na zrychleni a v tockach se drzi.....
proste jako srovnani cbr1000rr a cb1000r :)
shrnul bych to - jasne, at si kazdy jezdi na cem chce a jak chce - ale at si o tom taky kazdy mysli co chce, jo???:)
jen je proste skoda, ze vetsina lidi umira na sportech z nasich rad...ono to proste svadi a nerikejte ze ne... protoze jet na r1 50 je neprijemny - protoze na to ten bike nevymysleli:)
btw v jednom anglickem casaku (tusim v bike) delali test : 3 piloti cesta z bodu a do bodu b na cas a na pocit - nikdo je nikam nehnal, nehlidal kolik jeli a cas ani nezverejnili tusim:) tri masiny - speed triple, varadero a r1...dali to 3x kazdy pokazde zmenili motorky...a vysledek - vzdycky byla nejrychlejsi r1...a psali tam jasne - kdo je na sportu - prirozene taha vice, proste je to tak psychologicky dany...

a posledni vec - znova rikam dulezitou vec - na nase silnice - rikejte si kdo chcete co chcete, ale treba kolem brna neni usek delsi nez 5km kde by nebylo zaludne misto, dira, sterk atd atd atd...

posledni k tomuto:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:25 | Nahoru | #668

ludanek>No o to mi prave slo,ze takovi drasticky snizeni tlaku do provozu oproti doporuceni vyrobce je dany hlavne z presvedceni,ze je to tak lepsi (ktery nikomu neberu) a ne tim,ze tohle je zavodni guma a ta se fouka uplne jinak,protoze je zavodni...



jj je to tak - nejde o gumu, ale o presvedceni - uz se mi jezdi hodne spatne na motorce ktera je foukla 2,5 a vyse -nic necitim od podvozku, ale citim kazdy kaminek na ceste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:27 | Nahoru | #669
michal_fojtik> Michale už se na to tady vyser, vidíš že je to stejně k ničemu, protože každej je tu chytrej jak rádio a ví vše nejlíp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:32 | Nahoru | #670

mfence>Ale chapu a to dobre na motorce mam nejaeto uz par nehezkejch krizovek od prokluzu zadniho kola kde to tancovalo jak cikanka po lekntuti se kamionu v nejvetsim naklonu a sup na brzdy coz bylo jeste horsi az na prasarnu ze me pri predjizdeni k zatacce frajer pridal s autem a ja nakonec naletl do ostre zatacky v takove rychlosti ze jsem se cejtil uz na pasece ale zachoval jsem klid a motorku jeste vic polamal odjel ostrej uhel a vytahl se plynem a trada atd atd nerikam ze nezvladam v ramci moznosti svuj stroj dokazu deobre pracovat s brzdama vyzkouseno pri agresivnim brzdeni frajer tahl auto na lane a rozjel se natahl me tim na cestu to lano od zadniho auta a ja mel razem o zabavu postarano tak jsem brzdil ala domaci ABS a krasne jsem to ustal atd jeste me toho k nauceni hodne schazi ale odmitam to ze jsem nejakej motac prava-leva strana pruhu



tancovani neni krizovka a o tom to je:) dej si par treninku na dromu a uz to ani nebudes vnimat. leknuti je na smrt aspon na tom se vsichni shodnem . chladna hlava je proste na biku zaklad.
jasne, ale treba pri tom agresivnim brzdeni - byl sis jisty?mel jsi v hlave - saaakraaaaa snad to to predni kolo udrzi - nebo jsi mel v hlave - jejda blb proc mi tam vjel zase musim vice brzdit...???
proste si myslim, ze by clovek mel s sbk motorkou zacinat jinde nez na ceste.

vedle se resi zmena ridicaku - ja bych to klidne nechal od 18 s podminkou - tady napis testy a udelej jizdy a pak tady mas kupon a bez aspon na 5 dni na okruh a uc se chlapecku nebo holcicko, uc se pokore k vykonu, uc se ovladani vykonu uc se jezdit! sakra prece nikdo me nenecha delat elektrikare, kdyz jsem to nevystudoval a autoskola rozhodne neni neco co by melo opravnovat k rizeni takovych strel jako je treba gsxr atd..pak se vsichni divi - proc Ti lidi jezdi jak dobytci?protoze je to nikdo nenaucil jak to delat spravne! thats all:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:34 | Nahoru | #671
michal_fojtik> tak s tou R6kou naprosto souhlasím, starý karbecovky byly i použitelnější než R6R a líp se mi na nich jezdilo. Měli i lepší spodek (samozřejmě na 600) a ta R6R je fakt úplně mrtvá dole, vím že u šestky nebudu čekat spodek ale tohle bylo už moc..........
Ale věřím že na okruhu super, jinak mě ale nesedla vůbec ničím. Ani vzhledem, posezem, projevem motoru prostě ničím takže s tím souhlas........

To co si řekl o těch sportech je ale tvůj osobní názor, ostatní to vidí jinak. To se ti snažím říct protože to co sedí jednomu tak nesedí jinýmu a co se týče podvozku tak napříklůad tebou zmiňovaný CB 1000 R má podvozek jak sport a většina naháčů dnes taky.........

Si upad ne?! Až pojedu na okruh (jezdit) tak nikomu dávat vědět nebudu a vemu si kuklu protože to bude věc pro mě neznámá ale hlavně pojedu na biku pro mě neznámým se kterým se budu vysloveně prát a mám z něj respekt takže bys mě tam povodil jako psa a pak bys to určitě vykecal tady na netu

Jinak samozřejmě kdybys třeba zavítal do Milevska tak moje pozvání trvá můžem pokecat a project se. Ono totiž na netu něco řešit je dost zajímavý

A poslední příspěvek to být nemusí ale bude stačit když se tu přestanem dohadovat kdo má na čem jezdit a kde ať si jezdí každej na čem chce a kde chce. Tím bych to uzavřel

2 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:34 | Nahoru | #672
ale kdyz me to asi bavi:) ajsou tady fajn lidi:) treba se pak prijedou aspon podivat na zavody:)

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:35 | Nahoru | #673
michal_fojtik> Jo to jo, na příští víkend v Brně na AA se těším, koukej mávat na Céčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:36 | Nahoru | #674
Bludevil> ale prosím tě nedělej tu Zagorku, v jinejch vláknech debatíš do podrobna a tady děláš cíťu myslím že ta debata je úplně v pohodě kde jen každej říká svůj názor bez urážek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:38 | Nahoru | #675
michal_fojtik> no na závody některý se podívat půjdu ale nevím co jezdíš. Pojedu tam asi s kámošem (hanz96) co teď začal jezdit přebor ale ještě nevím kam pojedu
Mluvil o tom Brně a o tý Panonii nebo jak se tomu nadává tak uvidím kdy a kam zavítám

Naposledy editováno 05.05.2010 12:39:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 12:39 | Nahoru | #676

GRASSEL>Bludevil> ale prosím tě nedělej tu Zagorku, v jinejch vláknech debatíš do podrobna a tady děláš cíťu myslím že ta debata je úplně v pohodě kde jen každej říká svůj názor bez urážek


Máš recht, chce to tu okořenit, takže... píčo?

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 13:11 | Nahoru | #677
To All: Nevím, nevím asi je někde něco špatně...nemyslím si, že by japončíci vyráběli ty R6ky, R1, Nindže a GSXeRa s dokladem při koupi motky, že jsou stavěný jenom na okruh, ale pokud jim pošleme odkaz na tohle vlákno, možná změní filozofii...

to michal fojtík: ...možná jsem to špatně pochopil, nebo Ty špatně napsal M3 vs. 911...tvrdíš to tak jednoznačně, jako bys s každým z nich najel tis.km??? ...myslím to "rozsekání" 911-ky tou M3?!

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 13:31 | Nahoru | #678
Bludevil> HULVÁTE

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 13:45 | Nahoru | #679
[quote]michal_fojtik>tancovani neni krizovka a o tom to je:) dej si par treninku na dromu a uz to ani nebudes vnimat. leknuti je na smrt aspon na tom se vsichni shodnem . chladna hlava je proste na biku zaklad.
jasne, ale treba pri tom agresivnim brzdeni - byl sis jisty?mel jsi v hlave - saaakraaaaa snad to to predni kolo udrzi - nebo jsi mel v hlave - jejda blb proc mi tam vjel zase musim vice brzdit...???
proste si myslim, ze by clovek mel s sbk motorkou zacinat jinde nez na ceste.

O TOMHLE JESTLI TO KOLO UDRZI JEM NEPREMEJSLEL celkem chladne jsem brzdil a neresil jestli to uleti ale vice se snazil brzdit hlavou nez panikarit ,uz se taky nelekam kamionu a vice predvidam a vim ze tam muze bejt a tak jsem v klidu ale nikdy se neprastanes lekat to nejde kazdej se leka ale zalezi jak moc a jak to zvladnes k tomu brzdeni krom pocitu ze musim dobre zabdrzdit tam byl hlavne pocit ze ho asi az to zabrzdim zmlatim ale nakonec jsem mu jen nadaval at jede a nejake dalsi projevovani

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 14:27 | Nahoru | #680
Vau jak to tak posloucham tak ty strady nebudou az tak zly. Zebych je obul priste znova?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 16:30 | Nahoru | #681

GRASSEL>michal_fojtik> tak s tou R6kou naprosto souhlasím, starý karbecovky byly i použitelnější než R6R a líp se mi na nich jezdilo. Měli i lepší spodek (samozřejmě na 600) a ta R6R je fakt úplně mrtvá dole, vím že u šestky nebudu čekat spodek ale tohle bylo už moc..........
Ale věřím že na okruhu super, jinak mě ale nesedla vůbec ničím. Ani vzhledem, posezem, projevem motoru prostě ničím takže s tím souhlas........

To co si řekl o těch sportech je ale tvůj osobní názor, ostatní to vidí jinak. To se ti snažím říct protože to co sedí jednomu tak nesedí jinýmu a co se týče podvozku tak napříklůad tebou zmiňovaný CB 1000 R má podvozek jak sport a většina naháčů dnes taky.........

Si upad ne?! Až pojedu na okruh (jezdit) tak nikomu dávat vědět nebudu a vemu si kuklu protože to bude věc pro mě neznámá ale hlavně pojedu na biku pro mě neznámým se kterým se budu vysloveně prát a mám z něj respekt takže bys mě tam povodil jako psa a pak bys to určitě vykecal tady na netu

Jinak samozřejmě kdybys třeba zavítal do Milevska tak moje pozvání trvá můžem pokecat a project se. Ono totiž na netu něco řešit je dost zajímavý

A poslední příspěvek to být nemusí ale bude stačit když se tu přestanem dohadovat kdo má na čem jezdit a kde ať si jezdí každej na čem chce a kde chce. Tím bych to uzavřel



nejde o to nekoho povozit jako psa, ja po tech dvou letech jedu tak pomalu, ze mam pocit, ze couvam:( ale ted bude hodne trenovani na brne, tak se snad povede
v tech treninkach je sranda

jj anonymita netu je k hovnu takhle by to byl rychly rozhovor a jednom petipivu:)

posledni jsem myslel jako posledni s dohadovanim:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 16:52 | Nahoru | #682

supra-r6>To All: Nevím, nevím asi je někde něco špatně...nemyslím si, že by japončíci vyráběli ty R6ky, R1, Nindže a GSXeRa s dokladem při koupi motky, že jsou stavěný jenom na okruh, ale pokud jim pošleme odkaz na tohle vlákno, možná změní filozofii...

to michal fojtík: ...možná jsem to špatně pochopil, nebo Ty špatně napsal M3 vs. 911...tvrdíš to tak jednoznačně, jako bys s každým z nich najel tis.km??? ...myslím to "rozsekání" 911-ky tou M3?!



no s 911 to bylo o najezdeni spise max 200km, s m3 jsem tenkrat najel trochu vice...a k dnesnimu datu s ni mam najeto 42000km...ve vsech rezimech provozu.
no rozsekani myslim jednoduse - jak zrychleni tak okruhovy cas tak sviznejsi jizda na silnici
pro kompletnost mluvim o bmw m3 e46 smg rv 2002 343bhp a o porsche 911 996 rv 2002 320bhp
tak logicky - je to slabsi (o 23bhp) tezsi (o 130kg)

takže asi tak..

a k tomu co jsi napsal nahore - na bmw m3 gtr taky neni napsano, ze je racing use only ani na csl ani na lancii hf integrale turbo atd atd atd a vsichni vi, ze jsou to jen homologovane zavodni nacini...stejne jako vsechny dnesni litrove sbk motorky (ktere by ani neexistovaly nebyt povoleni pravidel wsbk) - do te doby byl max 750 a to konkretne u suzuki a kawasaki, ktere jako jedine konkurovaly hegemonii ducati:)

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 16:53 | Nahoru | #683

GRASSEL>michal_fojtik> no na závody některý se podívat půjdu ale nevím co jezdíš. Pojedu tam asi s kámošem (hanz96) co teď začal jezdit přebor ale ještě nevím kam pojedu
Mluvil o tom Brně a o tý Panonii nebo jak se tomu nadává tak uvidím kdy a kam zavítám



letos jedu volnou, na nic vyssiho se zatim po ty nehode necitim, uvidime v prubehu sezony...
prijed, dame pivo a parek:)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 16:55 | Nahoru | #684

pylot>Vau jak to tak posloucham tak ty strady nebudou az tak zly. Zebych je obul priste znova?


vsem doporucuju jezdit jete okruhove gumy - jednak tim pomuzete nam okruharum s prodejem toho, co pro nas uz nefunguje a jednak budete mit za parkorun pod zadkem to nejlepsi a nejlepivejsi...a vydrz - predek do 4000 zadek podle stylu jizdy 1000-3000km...

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 17:02 | Nahoru | #685

michal_fojtik>vsem doporucuju jezdit jete okruhove gumy - jednak tim pomuzete nam okruharum s prodejem toho, co pro nas uz nefunguje a jednak budete mit za parkorun pod zadkem to nejlepsi a nejlepivejsi...a vydrz - predek do 4000 zadek podle stylu jizdy 1000-3000km...

Okruhovy gumy v mym rozmeru jsou problem takze priste zase nejspis nova sada. Ja mam vzadu 160

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 17:41 | Nahoru | #686
zeptej se krajinkare co tam daval:)

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 19:45 | Nahoru | #687

michal_fojtik>vsem doporucuju jezdit jete okruhove gumy - jednak tim pomuzete nam okruharum s prodejem toho, co pro nas uz nefunguje a jednak budete mit za parkorun pod zadkem to nejlepsi a nejlepivejsi...a vydrz - predek do 4000 zadek podle stylu jizdy 1000-3000km...



podepisuju je to tak a ne jinak. Jezdím už jen jetý (lehce od kluků co znám) a už nikdy nic jinýho Jezdím výhradně KR 106/108 195/65 a super. Mám je za směšnou cenu a vím jak a kým byli jetý!

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 19:49 | Nahoru | #688

michal_fojtik>nejde o to nekoho povozit jako psa, ja po tech dvou letech jedu tak pomalu, ze mam pocit, ze couvam:( ale ted bude hodne trenovani na brne, tak se snad povede
v tech treninkach je sranda

jj anonymita netu je k hovnu takhle by to byl rychly rozhovor a jednom petipivu:)

posledni jsem myslel jako posledni s dohadovanim:)



nejde o to ale přiznejme si někoho povodit je krásnej pocit ale je mi to jasný, dělám si řiť.....

to si teda piš, slovama by člověk vyjadřil za půl hoďky to co tady za dva dny ale nevím co je petipivo

tak jo, když budu na nějakým dromu a poznám tě tak dáme piváka a ty kdybys náhodou zavítal sem do krás jižních čech tak platí to samý

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 20:15 | Nahoru | #689
Chlapy cus.Koupil jsem yamahu r1 2005 a nevim cim to je ale pri peti tisich mi otacky pafaji mnohem pomalejc nez by meli a zbytecne to rve dele nez by melo.Nejhorsi je ze uz me to zradilo v zatacce kdy mi masina nechtela motorem vubec pribrzdit a to i pote co jsem skoro sundal ruku z plynu.Je mozne ze by chteli sestelovat vstriky.Vubec netusim.poradte. Jinak je to ukrutna pila.Furt se mi ta svine zveda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 20:46 | Nahoru | #690
michal_fojtik> Napsal jsem mu a cekam na odpoved. Nicmene co jsem koukal na fotku tak nejspis supercorsa ktera se v tomhle rozmeru sice dela ale z dromu ji nesezenu protoze tam jezdej motorky vetsinou gumy 180 a vejs. Nebo aspon jsem nikde zadnou 160 z dromu nevidel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 31.5.2024 v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist