1 reakcí na tento příspěvek Loziska klikovky - KTM 250 SXS
Mám doma staré YZ 250, mám ho v pořádku,nesere se, jsem s nim spokojenej, jezdim s nim enduro, jenže mě trápil malej dojezd na nádrž..takže jsem nahradil hlavní trysku z 350 na označení 300.
Spotřeba nádhenrá,akorát mi to vyhovuje, jenže mě kámoši straší,že bych si mohl zadřít motor nebo propálit píst.. svíčka je černá,spíš moc bohatá,z výfuku to prská nespálenej benzín (míň než předtím) takže co si o tom myslíte,jezdím to na plnou sintetiku 1:40.. na enduru to zas tak netočim,ale jednou za týden vjedu na trať, takže nevím,zda si to tam můžu nechat.
Díky moc za odpovědi,mějte se a zatim.
1 reakcí na tento příspěvek Loziska klikovky - KTM 250 SXS
ale ještě další zajímavost, jeden kamarád mi ted říkal že na klikovku jsou nějaké speciální ložiska které disponují nějakou vůlí kvůli házení kliky ... co je natom pravdy????
a dovedl by mi někdo vysvětlit toto??
http://www.brumla.co...e-ktm250sx-exc-97-10
http://www.brumla.co...e-ktm250sx-exc-97-03
Proč u uváděného pravého ložiska je vyfocené válečkové když je ve skutečnosti vlevo a u levého ložiska je vyfocené kuličkové které je ve skutečnosti vpravo ... neni to prohozený nebo se používá názvosloví při pohledu na motor zepředu? :D:D
30-62-20mm kuličkové
35-72-17mm válečkové
a nebo opačně
30-62-20mm válečkové
35-72-17mm kuličkové
bohužel motorku mám rozebranou na chalupě v jižních čechách, takže rozebrat a přeměřit nemůžu a na víkend bych ložiska už potřeboval, protože přespříští víkend závody a jinak to nestihnu složit ... :( nevíte kde bych to mohl zjistit?
1 reakcí na tento příspěvek Loziska klikovky - KTM 250 SXS
Naposledy editováno 04.05.2010 21:47:39