..jde o to,že jsem skutečně slyšel moto v blízkosti a z toho důvodu uvažuji o laděném výfuku,protože skutečně FZ6 není slyšet,pokud není v otáčkách min. nad 8 tisíc.
Ale teď dotaz...bude mně slyšet i s koncovkou IXIL,nebo Leo Vince??? Nebo bych musel mít o dva válce méně a vykuchanej výfuk??
Jsem teď 2-véčkám přihřál polívčičku..co???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Vím,že řeším tolik omýlané téma,ale nedá mi to se před výměnou výfuku nezeptat.
P.S. Když už to tak dopadne,zvládnu výměnu koncovek sám v garáži,nebo je třeba jet do servisu???
1 reakcí na tento příspěvek Být i slyšet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
1 reakcí na tento příspěvek Být i slyšet
a budeš sedlat Devila nebo Akrapa - tak pochopíš
Sedlat nebudu, takze asi nepochopim.
s tím pořekadlem o prázdým sudu souhlasím, svatá pravda, ale srovnávat ho s laďákem? Jestli ty náhodou nemáš nějakou špatnou zkušenost.
Jo, spatnou zkusenost mam, treba kdyz jsem u nasich, v obytne ctvrti musim poslouchat turujici "jedince" s ladaky rozjizdejici se na prechodech.
I tak si nejsem jisty, jestli jsi muj primer s prazdnymi sudy pochopil spravne.
1 reakcí na tento příspěvek Být i slyšet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Je lepší, když je tě slyšet. Občas to bodne i pomůže. Není to vše-spásné, řve to dozadu víc než dopředu a je to slyšet míň, než si řidič motorky myslí.
BEGY>saly myslíš že by jste konečně mohli dát k vám na server mapku nebo GPS souřadnice? Jste nedohledatelní...
nedávno jsem se tamtudy byl projet a dostal nápad se jentak podívat a nenašel
Super nápad, to uděláme, díky za info
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
not.available>No určitě je fajn byt slyšet, tuplem v te naši česke džungli. Stejně by mě zajimalo jak dobře je slyšet laďák oproti seriovce z pohledu auta ve větší rychlosti a zavřenyma okynkama.
Ze svych zkušenosti totiž mužu řict jen že to, že pokud je za mnou nalepená nějaká R1pyčo tak si ji všimnu s jakymkoliv laufem, ale když jenom bleskem prosviští, neni slyšet dokud neni za mnou velmi těsně a pak až předemnou.
Sylšet to je a to velmi dobře. Když jsem měl ještě GSX-R 1000 K4 s Ixil Extreme Short, tak mě tchýně s partnerkou v autě na dálnicí slyšely "prý" už tak kilometr za mnou.
A to je slabý odvär GP koncovky, kterou jezdím teď a to mě auta doslova uskakují. Slyšet to je a je to potřeba. Pamatuji si, když jsem kdysi jel tak 200 Km/h. na CBR 600F, myslel jsem si jak jedu rychle a když jsem chtěl odbočit, a že jsem měl blinkr puštěný dlouho před odbočkou, tak mě málem sestřelil borec na R1 se sériovým laufem a vůbec jsem o něm nevěděl...a to jsem koukal do zrcátka....jel o hodně víc než já...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
1 reakcí na tento příspěvek Být i slyšet
xx-jimmy>Dota-Bude v Rakousku problem,když mě stopnou a budu mít namontované homologační vložky?
Může být a nemusí. Jde o to, zda jshou homologované. Pokud ne a zvuk bude s dB killerem v hlukové normě, neměli by dělat ¨problémy. Ale ne vždy to bude platit.
Je mi jasné,jak se šíří zvuk v různé rychlosti a jak to může být slyšet v autě.Beru to podle sebe,o čem píši na začátku.Nepočítám s tím,že mně uslyší nový Passat,kterého zrovna dojedu ve 130km/h...ale toho jsem si plně vědom a o tyto situace mi ani tak nejde..
Jen tak pro doplnění,mám pocit že zrovna FZ6 je jedna z nejtižších motorek.Je to dáno tím,že japonci chtěli univerzální motocykl jak na ježdění do práce,tak na sportovní poježdění.
Naposledy editováno 03.05.2010 12:39:56
3 reakcí na tento příspěvek Být i slyšet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Prostě při jízdě vyndejte hlavu z prdele a jezděte PŘIMĚŘENĚ
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
btw: jezdí někdo z vás vůbec autem? minimum skla, odhlučnění, rádio...motorka ze zadu s laufem nasměrovaným dozadu fakt nebude víc slyšet. bude slyšet až budete vedle auta a to je pozdě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
karf>Přijde mi, že ty argumenty jsou stejně trapný jako při debatě "tlumený vs dálkový". Jestli si myslíte, že s laďákem můžete jen jak hovada kolem kolony aut a nikdo vám to tam nepošle tak jste na omylu...zatím. Pak budete na krchově
Prostě při jízdě vyndejte hlavu z prdele a jezděte PŘIMĚŘENĚ
btw: jezdí někdo z vás vůbec autem? minimum skla, odhlučnění, rádio...motorka ze zadu s laufem nasměrovaným dozadu fakt nebude víc slyšet. bude slyšet až budete vedle auta a to je pozdě
Počkej, kdo tady mluvil o bezohledné jízdě? Nikdo! To ani není cílem debaty dát otevřenou konckvu a jezdit jako hovado a cítit se bezpečně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Být i slyšet
- Konečně slyším motor
- Když jedu ve vesnici, tak můžu otevřít helmu a mluvit se spolujezdcem (dříve šlo mluvit, ale to bylo asi tak všechno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
- Když jedu dýl než hodinu, tak mě nebolí hlava jako svině
- Konečně jsem zjistil co je to ten aerodynamickej hluk, kterej má dělat helma
- A hlavně, zdá se mi, že neseru všechny ostatní, kteří zrovna nesdílí moji vášeň pro motorky
Prostě super
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 03.05.2010 13:12:28
Když jezdím,tak mám pocit,že mám tu hlavu až moc zapojenou,když koukám řidičům do očí přes zrcátka.Nebo když vidím se blížit auto do křižovatky z vedlejší,tak podvědomě zpomaluji,nebo když vidím odbočku do leva tak auto přede mnou nikdy nepředjížídím,byť je to jen sjezd k zahrádkám.. atd. atd.
Naposledy editováno 03.05.2010 18:17:38
1 reakcí na tento příspěvek Být i slyšet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Bozo>Před dvěma týdny jsem konečně namontoval originál koncovky na SV. Nemůžu si to vynachválit.
- Konečně slyším motor
- Když jedu ve vesnici, tak můžu otevřít helmu a mluvit se spolujezdcem (dříve šlo mluvit, ale to bylo asi tak všechno )
- Když jedu dýl než hodinu, tak mě nebolí hlava jako svině
- Konečně jsem zjistil co je to ten aerodynamickej hluk, kterej má dělat helma
- A hlavně, zdá se mi, že neseru všechny ostatní, kteří zrovna nesdílí moji vášeň pro motorky
Prostě super
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Být i slyšet
saly.pce>Vždy budou dva tábory příznivců a odpůrců otevřených koncovek a tak to má být
vůbec neříkám laďáky ne. ale říkám, že dát laďák a slepě věřit, že mi každý uhne je stejná blbost jako rozsvítit dálkový a věřit, že mě každý uvidí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 14 | 11.6.2024 v 17:13 makiyn5 |
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 8 | 26.5.2024 v 17:13 kuzmič |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |