paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Po přeřazení na dvojku občas chcípne
2.5.2010 v 18:44
Ahoj, mám takovej problémek, u SV 650 K6 se mi občas stane, že když je motorka studená a přeřadim z jedničky na dvojku tak chcípne. Dneska se mi to stalo zase a ještě ke všemu pak nechtěla znova naskočit, asi až napočtvrtý. Mám najeto 11500 a zrovna chci měnit svíčky co jsem těďka koupil, ale stejně si myslim, že by to neměla dělat. Co si o tom myslíte?

Uzavřeno 27.07.2010 v 14:09 uživatelem Sperkys

Naposledy editováno 02.05.2010 18:46:59

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 18:55 | Nahoru | #1
Cidlo , kablik, ....Chcipne jak tamje jakoby na chvilinku neutral?
svrider.com
suzikisv.cz

Naposledy editováno 02.05.2010 19:01:14

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:00 | Nahoru | #2
Neni tam neutrál, prostě tam zůstane dvojka a hotovo

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:04 | Nahoru | #3
takže když jí necháš před jízdou ohřát třeba nad 50°C, tak už to potom nedělá?

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:07 | Nahoru | #4
Stačí správně nastavit volnoběh – na 1300 až 1400 otáček pak ti to dělat nebude .
Vždy mi to dělá po výměně vzduchového fitru (je potřeba volnoběh pořešit), jinak pokud to nepomůže, tak udělej kalibraci TPS.

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:07 | Nahoru | #5

takže když jí necháš před jízdou ohřát třeba nad 50°C, tak už to potom nedělá?

tak to jsem nezkoušel jí nechat na místě takhle dlouho ohřát, vždycky jí nechám jen chvíli než si vemu přilbu, prostě má tak 25..

Naposledy editováno 02.05.2010 19:08:51

1 reakcí na tento příspěvek Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:10 | Nahoru | #6

Stačí správně nastavit volnoběh – na 1300 až 1400 otáček pak ti to dělat nebude .
Vždy mi to dělá po výměně vzduchového fitru (je potřeba volnoběh pořešit), jinak pokud to nepomůže, tak udělej kalibraci TPS.


ten volnoběh zkusim, moc jsem to zatim nezkoumal kolik má otáček

Naposledy editováno 02.05.2010 19:11:09

(reakce na) Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:12 | Nahoru | #7

Sperkys>ten volnoběh zkusim, moc jsem to zatim nezkoumal kolik má otáček

Hlavně to nastavuj obojí (volnoběh i TPS) na teplém motoru (85–90 °C).

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:14 | Nahoru | #8

Hlavně to nastavuj obojí (volnoběh i TPS) na teplém motoru (85–90 °C).


No našel jsem si to na SVfóru, tak to zkusim udělat jak je to tam popsaný. Jinak myslíš že těma svíčkama bejt tohle nemůže?

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:27 | Nahoru | #9
svickama ne.

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:43 | Nahoru | #10
Mas tam ladak, tak se nediv, ze se to motoru nelibi.

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 19:51 | Nahoru | #11
no nevim, ale dělalo to už minulej rok několikrát když byla studená a to byla bez laďáku, leda že by znala moje úmysly a už se na ten laďák připravovala :)

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 20:12 | Nahoru | #12
Je to na 90 % volnoběh, za léta co s SV jezdím se mi to stalo už asi 3×. Vždy se jen zvedl volnoběh a bylo. Jinak mi chcípala při né uplně ohřátém motoru – při 30–60 °C.

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 21:01 | Nahoru | #13

Je to na 90 % volnoběh, za léta co s SV jezdím se mi to stalo už asi 3×. Vždy se jen zvedl volnoběh a bylo. Jinak mi chcípala při né uplně ohřátém motoru – při 30–60 °C.


OK já to zkusim pořešit.... díky

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

2.5.2010 v 21:03 | Nahoru | #14
Zdarec, dělá mě to taky, tak jednou dvakrát za sezonu. Dával jsem to za vinu tomu že jsem kopyto ale asi to bude tím volnoběhem, popravdě ho mám asi na 1100 otáček a připadne mě to tak akorát. Papírových 1300 až 1400 se mě zdá zbytečně moc.

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

3.5.2010 v 20:17 | Nahoru | #15

Zdarec, dělá mě to taky

Koukám že nejsem sám, no já to o víkendu dávám známýmu, ten se v tom vyzná, tak ho nechám vyměnit svíčky a kouknout na to, kdyby něco našel tak to dám do Suzuki kdyby bylo nejhůř....

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

3.5.2010 v 20:27 | Nahoru | #16
Proboha nastav ten volnoběh a bude to v cajku, práce max na 30 sekund . Netřeba řešit servis...

Tak vysoký volnoběh je kvůli tomu aby když vypne automatický sytič zpravidla nad 30–40 °C motor nechcípal.

Po přeřazení na dvojku občas chcípne

4.5.2010 v 19:18 | Nahoru | #17
Ten volnoběh jo to je jasný, každopádně děkuju za vysvětlení, já už to nějak pořešim...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist