Naposledy editováno 02.05.2010 23:21:05
1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
na jedničku nevim, na dvojku to jde do devíti pětek ale pak už nejde řadit trojka jde do neceléch stotřiceti, na čtverku po rovině 145, rekord jsem měl ve čtyřech lidech z kopca 155 na pětku jsem dal z kopca nejvíc 170 na plyn ale už to bylo jaksi nestabilní
nevim jestli je to posunutím předstihu nebo podtlakem v karbecu ale zajimavý je jak na trojku při devadesáti a na čtverku ve stodvaceti zatáhne
jinak 50 se dá jet tak maximálně na čtverku a to při v podstatě nulové zátěži motoru a stejně tam mám radši trojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
Jinak ještě k tomu podtáčení litru - když jsem se po dlouhé době svezl loni na litru, tak jsem byl hodně zklamaný, sedl jsem na to z VFR a ten litr oproti VFR pocitově nejel.. Až nad 5tis ot, to už zase jel.. Ale prostě to mi nesedělo, je to LITR, tak to kua drát přece musí jet odspod?! Když kupuju litra, tak proto, abych při předjíždění nemusel podřazovat o 3 kvalty a jako na 125cce.. To co VFR zvládla na 5ku zvládnou některé litry jen na trojku.. a to se mi na něch nelíbí.. Je mi jedno jestli má litr 100 nebo 200 koní, chci, aby těc h100 koní bylo použitelných v provozu Ne na okruhu, tam nepáchnu, tak jako 99,99% motorek registrovaných k provozu po pozemních komunikacích.. Kdybych vybíral motorku na okruh, tak mě skutečně nebude zajímat, jestli jde jet na šestku 50km/h
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
memphis.unv>c.j.> myslim že na šestku bude jakákoliv jízda pod 100 zbytečná
na 6ku jezdim bezne pod 100, kdyz jedu po silnici, v terenu vetsinou drzim 5 a 6 zrychluje k tem 140 kde koncim, takze na ni radim pri nakejch max 100 - 110
Naposledy editováno 01.05.2010 15:56:47
neznamyScooterD>upřímně řečeno že v tom není rozdíl říkaj akorát majitelé hond , který jsou na tom výkonem nejhůře, vrkni ve 170ti za trojku na K1 a 929(měl jsem obě, K1 ve svíci, hondě se nezvedne přední kolo)- a vo tom to je. A že to nevyužiješ, kolona - pár aut, sem tam kamion, sklepeš to na dvojáka, začneš předjíždět, vrkneš trošku víc uuuuááááááááááá a vo tom je to taky SUZUKI forever
Presne tak!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
na šestku ne že by padesátku nezvládal ale spiš aby dal rázně najevo že tohle se mu nelíbí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
neznamyScooterD>upřímně řečeno že v tom není rozdíl říkaj akorát majitelé hond , který jsou na tom výkonem nejhůře, vrkni ve 170ti za trojku na K1 a 929(měl jsem obě, K1 ve svíci, hondě se nezvedne přední kolo)- a vo tom to je. A že to nevyužiješ, kolona - pár aut, sem tam kamion, sklepeš to na dvojáka, začneš předjíždět, vrkneš trošku víc uuuuááááááááááá a vo tom je to taky SUZUKI forever
asi tak
954ce sem ujel ze 180 na 4ku uz se starou vyrachtanou ZX9R 98
jinak i 180 koni je malo, vyuzijes na nasich krasnych silnicich mnohem vic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
jinak i 180 koni je malo, vyuzijes na nasich krasnych silnicich mnohem vic
Tak třeba Nicky Hayden psal, že mu tyto výkony přijdou na silnici dost zbytečné a že i s velmi slabší motorkou zajede stejný čas, na okruhu výkonu není nikdy dost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
NickSlaughter>Tak třeba Nicky Hayden psal, že mu tyto výkony přijdou na silnici dost zbytečné a že i s velmi slabší motorkou zajede stejný čas, na okruhu výkonu není nikdy dost.
At si rika co chce i Hayden. Ja jen vim, ze kdyz to roztahnu na prazdny rovince, tak me fascinuje zrychleni, ktery klidne snesu vetsi jeste. A to je o vykonu. Nemluve jak se to chova po zadnim, kdy s vykonem se da zvedat motorka v mnohem vetsim spektru situaci. A opet muzes rict, ze se da jet po zadnim i na fichtlu. To je proste jen nepochopeni vyznamu vyuziti vykonu. Muzu vyuzivat vykon 180 koni ale muzu byt kdekoliv pomalejsi, protoze napriklad pred zatackou brzdim s vetsi rezervou a jedu ji pomalejc. Ale je to moje vec a moje vec je, ze vyuziju tech 180 koni kde je to mozny. Neni tudiz vubec pravda, ze to nikdo vyuzit nemuze nebo ze to vyuzit nejde, to je proste nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
memphis.unv>c.j.> myslim že na šestku bude jakákoliv jízda pod 100 zbytečná
Běžně po magistrále jedu 65km/h na 6ku. Jezděj tam policajti, takže víc jet je zbytečný a jedu tímhle tempem asi 8 minut.
P.S.: občas při tom přemejšlím že si koupím čopra
Naposledy editováno 01.05.2010 18:16:34
Bubrak ZX10R>At si rika co chce i Hayden. Ja jen vim, ze kdyz to roztahnu na prazdny rovince, tak me fascinuje zrychleni, ktery klidne snesu vetsi jeste.
Chápu, Hayden jezdí i zatáčky
On si totiž člověk zvykne na jakýkoli výkon a ten se mu pak stává nedostatečným
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.
A když je motorka v dobrých rukou, tak je jedno jestli má koní 180, nebo 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
memphis.unv>vonZahn> to jedeš na volnoběh?
točí mi to asi 3tis. (omezovač mám někde cca 11 500)
šetřím benzin, nemá cenu jet 65 v kuse bez zastávky 8 minut na nižší stupeň. Holt používám motorku i jako dopravní prostředek.
Naposledy editováno 01.05.2010 18:46:36
Dony929RR>speed> Samozřejmě že to nehraje roli i kdyby to bylo víc,okruh nejezdím jen občas...Jen mám prdel z těch zdejších některých témat kde se neustále rozebírá jak něco vůbec nejede oproti něčemu co má o 5 koní víc a podobně
Netřeba nic dodávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
Naposledy editováno 01.05.2010 19:06:53
1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.
Poprvé jsem se pokusil využít plný výkon, no není to nic pro mě, nad 230km/h jsem měl pocit, že mi to zatlačí oči do mozku Na zpáteční cestě Šumperk Opava mě dojelo červené SV 1000, ač jsem tahal jak jsem mohl, tak během chvíle bylo přede mnou. Snažil jsem ho držet, ale na takové klopení zatáček prostě nemám žaludek (neumím to, no ) Klobouk dolů, jestli to čteš, tak všechna úcta, máš to v ruce. Na rovině jsem se vždy dotáhl, ale na na jedné fest dlouhé mě překvapil, čekal jsem, že na top speed ho strčím hravě do kapsy, ale ani náhodou, jel jsem v závěsu 280 a nevypadalo to, že bych se přibližoval
Naposledy editováno 01.05.2010 19:34:25
1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.
c.j.>Dneska jsem vytáhl ze skříně kombinézu a když jsme v ní jel na Jawě, tak se na mě lidi dívali jak na blázna Nechápu proč..
Poprvé jsem se pokusil využít plný výkon, no není to nic pro mě, nad 230km/h jsem měl pocit, že mi to zatlačí oči do mozku Na zpáteční cestě Šumperk Opava mě dojelo červené SV 1000, ač jsem tahal jak jsem mohl, tak během chvíle bylo přede mnou. Snažil jsem ho držet, ale na takové klopení zatáček prostě nemám žaludek (neumám to, no ) Klobouk dolů, jestli to čteš, tak všechna úcta, máš to v ruce. Na rovině jsem se vždy dotáhl, ale na na jedné fest dlouhé mě překvapil, čekal jsem, že na top speed ho strčím hravě do kapsy, ale ani náhodou, jel jsem v závěsu 280 a nevypadalo to, že bych se přibližoval
jag sy njemoch dať ESVEČKO na GEESYKSERU ??? asyk začatečnjyg , še ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.
929fire>Uvalak> to má tachometr?
uz ne, ale kdyz byla nova tak tam asi 500 km byl jinak top speed mam namereno 146 km/h se seriovym prevodem na drapakach po silnici, docela sranda, jelikoz to byli par km jety motocrossovy "mokry" gumy tedka tam mam o 2 zuby mensi rozetu, takze ted dam pres 150, ale je fakt, ze jsem to mockrat zatim nevyuzil jinak budik pude pryc uplne a misto nej tam pristane Garmin EtrexH, ten se mi hodi vic nez tachacněkolik zatáček byli za mnou, přiznávám, dělal jsem co sem mohl a mašina naklopená na stupačku pode mnou tancovala zajimavě ale držela se statečně
bavorovi jsme ujeli a oni mě předjeli až přišla rovinka
OVERdriver>Fakt to o výkonu není, v zatáčkách kolem Berouna jsem dojel nějakého šílence na sportu, dost dlouho jsem se držel těsně za nim, na konci vypadal pěkně nasraně, a pak přišla rovinka a ukázal co umí A v dalších zatáčkách jsem ho dojel I s 15 koněma je sranda, stačí vědět kde a jak...
Jojo, vzdycky kdyz si tam dam nejakyho sporta, tak mam takovej dobrej pocit ... a kdyz me pak spraska nejakej strejda na enduru, tak si rikam .. jo kamo, jeste to chce trenovat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 5 | Dnes v 09:23 1Gabo |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35796 | Dnes v 09:11 assassin |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |